globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Ultraseal - kmitani predniho kola
 
17.6.2009 v 19:39
nechal jsem si nastrikat ultraseal do obou pneu HONDA VFR (2008) v servisu Honda, hned pri prvni jizde pri vyzsich rychlostech se mi rozkmitalo predni kolo, nekdy to udela uz pri 150km a nekdy to neudela ani pres 200km, je to nepravidelne. nekdy trikrat hned za sebou a nekdy jedu delsi dobu vyzsi rychlosti a nic. o vikendu jsem najezdil 937 km ve dvojici s batuzkem a trema kuframa a ani jednou mi to neudelalo. dnes jsem opet vyjel s partou motorkaru sam a bez kufru a delalo to opet. cim to asi tak muze byt ????? mate nekdo nejakou podobnou zkusenost???
Anketa: ultraseal do pneu
ANO
35%
6
NE
65%
11

Ultraseal - kmitani predniho kola

17.6.2009 v 19:54 | Nahoru | #1
kolega to nechal davat do B-Kinga a to samý - mozna pomuze znova vyvzit kolo - ale kmitalo mu to porad.

2 reakcí na tento příspěvek Ultraseal - kmitani predniho kola

17.6.2009 v 20:03 | Nahoru | #2
na kolik ta sranda vyjde?

(reakce na) Ultraseal - kmitani predniho kola

17.6.2009 v 20:12 | Nahoru | #3

Cizmik>na kolik ta sranda vyjde?



predni kolo 240 Kč

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ultraseal - kmitani predniho kola

17.6.2009 v 20:14 | Nahoru | #4
3A1718: A čemu se divíš? Když se ti v kole náhodně přelívá kapalina? Záleží, jak se zrovna odstředivou silou v kole rozptýlí. Už se psalo, že Ultraseal není na spoustu motorek vhodný - možná tak na nějaké adventure stroje, ale ty zas většinou nejezdí takovým fofrem. Na silniční stroj je lepší koupit sadu knotů a naučit se s ní zacházet.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ultraseal - kmitani predniho kola

17.6.2009 v 22:15 | Nahoru | #5

1100Virago>3A1718: A čemu se divíš? Když se ti v kole náhodně přelívá kapalina? Záleží, jak se zrovna odstředivou silou v kole rozptýlí. Už se psalo, že Ultraseal není na spoustu motorek vhodný - možná tak na nějaké adventure stroje, ale ty zas většinou nejezdí takovým fofrem. Na silniční stroj je lepší koupit sadu knotů a naučit se s ní zacházet.



Naprostej souhlas,potom ani vyvážení nepomůže!Já sebou vozim opravnou sadu na moto od firmi Tip Top,máme ji na krámu cca za 500 kč,jen v ní nejsou knoty,ale takový žabky a hlavně bombičky na nahuštění pneu.Cena je skoro stejná,ale dokáže to opravit díru větší než ten ultraseal.Nehledě na to,že až to bude někdo přezouvat a zasere si tim celou dílnu,tak asi štasnej nebude.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ultraseal - kmitani predniho kola

17.6.2009 v 22:25 | Nahoru | #6

Naprostej souhlas,potom ani vyvážení nepomůže!Já sebou vozim opravnou sadu na moto od firmi Tip Top,máme ji na krámu cca za 500 kč,jen v ní nejsou knoty,ale takový žabky a hlavně bombičky na nahuštění pneu.Cena je skoro stejná,ale dokáže to opravit díru větší než ten ultraseal.Nehledě na to,že až to bude někdo přezouvat a zasere si tim celou dílnu,tak asi štasnej nebude.


nevíš jestli ty "žabky" jdou koupit zvlášť, na dálnici jsem s tím někomu opravil pneu a když jsem koupil novou sadu byli tam klasický knoty. Ty "žabky" mám vyzkoušený a umím to snima, tak proč zkoušet knoty, že?
Každopádně až koupim nový pneu zkusím tam nechat dát ten ultraseal taky.

Ultraseal - kmitani predniho kola

18.6.2009 v 06:32 | Nahoru | #7
to je zasej vynalez

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ultraseal - kmitani predniho kola

18.6.2009 v 08:01 | Nahoru | #8
Cizmik: Žabky očividně koupit jdou, tady. Tohle jsem neznal, jen knoty a hříbky. Jak to funguje, takový divný tvar?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ultraseal - kmitani predniho kola

18.6.2009 v 08:30 | Nahoru | #9
1100Virago> to je přesně ono, moc dík na to jak to má divnej tvar to do tý pneu sklouzlo samo. Tady je ukázka Jak na defekty

(reakce na) Ultraseal - kmitani predniho kola

18.6.2009 v 18:42 | Nahoru | #10
Cizmik> Sorry,musel jsem pryč,jak psal Virago,koupit to jde vše i náhradní bombičky,určitě to budou mít v každym větším pneuservisu.

Ultraseal - kmitani predniho kola

27.8.2009 v 11:01 | Nahoru | #11
No, dal jsem jí do velkého Intrudera C 1800, maximálka dost přes 200, ale kmitat začne při 155 a kmitá tak, že jsem při 175 rychle zase klesl na těch 150. Řekl bych, že je to vazkostí kapaliny, která se nestačí přelejvat. Takže, asi fakt bude lepší Ultra dávat jen dozadu, kde je 90% píchnutí.
Ultra ovšem by mělo sloužit zejména při defektu za vyšší rychlosti, píchnout při 120 na dálnici už je dost o život, nemyslíte?
Ale na druhou stranu, zas mě to nutí nejezdit jako prase, že
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.

TOPlist