bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Horší start za studena
8.6.2009 v 22:02
Čau, potřeboval bych radu ohledně studeného startu se sytičem. Musí se startovat delší dobu než chytne : . Potom jsou otáčky max. 1500 a stále klesají. Musím zavřít sytič a držet jí mírně na plynu, kdybych to neudělal, zhasla by . Po zahřátí je vše OK. Poraďte někdo, prosím.

Horší start za studena

8.6.2009 v 22:11 | Nahoru | #1
Cece tady neporadim
jinak me taky trosku hur chyta za studena (ale minimalne po 3-5 dnech) to ji pak trapim pod starterem treba i 2-3sec. a pak udrzuju plynem (automaticky sytic).. a po chvilce je to OK

Horší start za studena

8.6.2009 v 22:28 | Nahoru | #2
Asi něco ve vzduchu, mam stejnej problem.. Po koupi platinový svíčky sice nastartuje dobře, ale sytič musim hned stáhnout chvilku držet v otáčkách a po chvilce můžu hodit zase na sytič

Horší start za studena

8.6.2009 v 22:28 | Nahoru | #3
Bejt to ital, řeknu ucpi vzduchovej filtr při startování...

Horší start za studena

8.6.2009 v 22:46 | Nahoru | #4
Mě todle dělalo v zimě... vyměnil jsem svíčky a pohoda

Horší start za studena

8.6.2009 v 23:33 | Nahoru | #5
Já třeba startuju na poloviční sytič

Horší start za studena

9.6.2009 v 00:11 | Nahoru | #6
Zkus obyčejný Briskácký svíčky a uvidíš rozdíl při startování-stojej pár kaček.Já je mám v obou svých motkách,...vím že jednobuch je jiný něž čtyřválec,....ale jednobuchy chytaj hůř za studena,...alespoň jsem to od spousty lidí četl.S Briskovkama jdou obě na první škrtnutí, pak trochu stáhnu sytič a pohoda.Doporučil jsem to kámošovi na 600 Bandasku a je spokojen,...i jak jedou.

Horší start za studena

9.6.2009 v 08:39 | Nahoru | #7
Plnej sytič nedávám i já. Jinak není od věci vyměnit svíčky, filtry.
Jinak dost pomáhá trohu pomoct plynem, dělám to já, dělá to i kamoš na FZS 1000 2004. Jinak by točil tady 4 sekundy.

Horší start za studena

9.6.2009 v 10:01 | Nahoru | #8
Nastartuju na plnej sytič, chytne drží 1500 a klesá po cca minutě když nepřidám plyn zdechne.když naopak motor lehce protočím na cca 3000 tak pak už ty 3000 drží.to mi přijde moc na studenej motor, tak raději sytič schdím na půl a držím to plynem.taky netuším v čem je problém ale neřeším to.Po cca 3-4 minutách už se udrží bez sytiče.

1 reakcí na tento příspěvek Horší start za studena

9.6.2009 v 10:21 | Nahoru | #9
Nema to karburator karburatory pry mivaji problemy pri studenych startech narozdil od strikacky (jen jsem to slysel nevim jestli to je pravda)

Horší start za studena

9.6.2009 v 14:01 | Nahoru | #10
ja mam sice ho.no zkušeností...ale dělám to cca stejně...někdy ji musim ještě u startu i se sytičem trošku dát napít plynem...chytne...stáhnu sytič...držím to tak na třech...a dělám co si myslim, že je v dane chvili spravne

Horší start za studena

9.6.2009 v 14:28 | Nahoru | #11
Zkus poloviční sytič, někdo tu otom kdysi psal a mě to pomohlo.

Horší start za studena

9.6.2009 v 21:43 | Nahoru | #12
Děkuji za rady, tolik reakcí jsem opravdu nečekal. Určitě vaše tipy vyzkouším , už jsem se bál, že s ní něco je . Vybíral jsem takovou motorku, abych jí nemusel nechávat spravovat (moje bývalá moto 600 ccm mi žrala moooc olej, nejela podle představ a v tandemu se jí do kopce moc nechtělo . Doufám, že GSX 1200 byla dobrá volba (na cestování ve dvou) .

Horší start za studena

10.6.2009 v 10:25 | Nahoru | #13
Nastartuj se syticem a pak si pridej volnobeh (otacky) a uber sytic,sytic je jen na start a ne aby jsi ho mel na ohrati masiny... klidne to nech minutu cvrkat na volnobeh pak ho trochu stahni aby to nezdechlo a rozjezdi to pozvolna,lepsi je kdyz se masina zahriva pomalou jizdou.

(reakce na) Horší start za studena

10.6.2009 v 10:26 | Nahoru | #14
bikes> S temi karburatory to je pravda ale v zime kdyz mas v garazi par stupnu nad nulou tak se jim nechce startovat,strikacka naskoci jak nic,karbec se musi premlouvat,ted ale nejni zima a melo by to jit bez problemu...

Horší start za studena

12.6.2009 v 12:23 | Nahoru | #15
Řešil jsem podobný problém na ER pětce. Jeden válec neházel jiskru. Po zahřátí šla normálně.Po výměně svíčky vše o.k

Horší start za studena

18.6.2009 v 20:20 | Nahoru | #16
Mne po vymene svicek a sestelovani karbecu v servisu jde na druhy den natocit az tak na po pate, sytic vytazeny na max a stejne po chvili zdechne. Musim ji drzet pod plynem a stahnout sytic na pulku tak minutu, pak teprve stahnu sytic uplne. Po dalsich 2 minutach jakz tak drzi, ale otacky mne nastelovali v servisu na 800, a to si myslim je malo. Baterku mam uplne novou.

Horší start za studena

23.6.2009 v 12:35 | Nahoru | #17
Tak jinej servis....

Horší start za studena

24.8.2009 v 21:09 | Nahoru | #18
Zdarec všem.Taky mě to dělalo a vyřešilo se to tím,že jsem si nechal seštělovat karbece.V servisech to nedělají dá se říct vůbec,protože je to drbačka.Ale teď nemám absolutně žádnej problém se studeným startem.Nakopnu to na sytič a tak po půl minutě ho úplně stáhnu a jenom si brumlá.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Power Commander Suzuki GSX 1100, Suzuki GSX 1200, Honda CB 1300, Suz... djpajovka 11 18.10.2022 v 13:42 apriliaf1
Štelování směsi Suzuki GSX 1200 George22 19 19.3.2022 v 16:52 George22
Oprava vyfuku (zkraceni a vymena spony) Suzuki GSX 1200 Honda-600 6 14.12.2021 v 11:58 radi5
nové kotouče gsxr Suzuki GSX 1200 perak89 19 23.5.2020 v 17:39 Gahan37
Připojení budiku KOSO Suzuki GSX 1200 Vinczento 0 3.5.2020 v 08:52 Vinczento


TOPlist