bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Po nakopnutí, vyjetí chcípá a pak nejde nakopnout
2.6.2009 v 21:35
V prvé řadě, zdravím všechny motořkáře...
Pro nevšímavce píšu že vlastním KTM LC4 620 SC

Mám takový problém s tím mojím pomerančem. Po nastartování mi to po chvilce když to nechám trošku zahřát chcípá. Zjistil jsem, že když trošku přidám sytič (jako skoro u každé motorky se sytič sám povoluje dokud se sám nevypne) přidám tak to vydrží o něco déle. Po chvilce když nepřidám buď plyn nebo sytič, okamžitě umírá. Když dojíždím někde musím to pálit se zamáčknutou spojkou ale z 95% to stejně neudržím.
Po zavření plynu okamžitě chcípá.

Je zajímavé že pokud jedu už delší dobu, 15 minut +, tak naprosto v pohodě motor mlátí tak jak má a neumírá mi to hned pod rukama.
Setkal jste se někdo s tím? prosím poraďte, v motorkách nejsem zas takový kumšt abych odhadl přesně na 100% příčinu. Díky

Po nakopnutí, vyjetí chcípá a pak nejde nakopnout

2.6.2009 v 22:57 | Nahoru | #1
co vzduchový filtr?

Po nakopnutí, vyjetí chcípá a pak nejde nakopnout

2.6.2009 v 22:58 | Nahoru | #2
ten jsem čistil, napustil speciálním olejem. Ten by měl být v pořádku

Po nakopnutí, vyjetí chcípá a pak nejde nakopnout

2.6.2009 v 23:08 | Nahoru | #3
No, podle mě bude něco špatně s volnoběžným systémem v karbecu (nebo jak to nazvat)... Buď je blbě nastavená bohatost nebo to je ucpané... Zkusil bych rozebrat, vyčistit a seřídit karbec na hodnoty od výrobce...

1 reakcí na tento příspěvek Po nakopnutí, vyjetí chcípá a pak nejde nakopnout

2.6.2009 v 23:10 | Nahoru | #4
zkousel sis jednoduse zvednout volnobeh?

Po nakopnutí, vyjetí chcípá a pak nejde nakopnout

2.6.2009 v 23:14 | Nahoru | #5
mám tam řídící kolečko na karbeci. otáčky jsou dost vysoko. je to možné. Děkuji za radu. Akorát proč když to chcípne tak to pak nejde vůbec nakopnout?
a další věc, proč když jedu delší dobu tak to je v pohodě?

(reakce na) Po nakopnutí, vyjetí chcípá a pak nejde nakopnout

2.6.2009 v 23:15 | Nahoru | #6

milion>zkousel sis jednoduse zvednout volnobeh?



no to byla první věc, víc už to ani nejde

Po nakopnutí, vyjetí chcípá a pak nejde nakopnout

2.6.2009 v 23:15 | Nahoru | #7
Mě z toho přijde že máš rozhozenej karbec,když říkaš že po tom když jedeš delší dobu tak to je v pohodě tak by mě napadla moc chudá směs.

Po nakopnutí, vyjetí chcípá a pak nejde nakopnout

2.6.2009 v 23:17 | Nahoru | #8
ale pořád mi uniká proč by to nešlo nakopnout po tom když to chcípne, to se pak s tim mydlim 20 minut

Po nakopnutí, vyjetí chcípá a pak nejde nakopnout

2.6.2009 v 23:22 | Nahoru | #9
Tak to mi dělalo na Jawce kvůli moc bohatý směsi.

Po nakopnutí, vyjetí chcípá a pak nejde nakopnout

2.6.2009 v 23:26 | Nahoru | #10
takže každopádně karbec jak tady koukám na ty příspěvky, mrknu na něj. Uvidíme
Mně připadá že si občas ta motka postaví hlavu a nejde, když to je studený a vytáhnu to z garáže tak to někdy jde nakopnout na první kopačku, někdy třeba až na 15ctou. Kopat si myslím že umím u všech motorek co jsem jezdil tak jsem nakopával.

Po nakopnutí, vyjetí chcípá a pak nejde nakopnout

2.6.2009 v 23:30 | Nahoru | #11
Svičky a baterku jsi kontroloval ??? Tohle spíš střílim od boku páč v motorkách se asi vyzname tak na stejno.

Po nakopnutí, vyjetí chcípá a pak nejde nakopnout

2.6.2009 v 23:36 | Nahoru | #12
baterka je posmrti(nic neudrží zkoušel jsem ji nabíjet) to přiznávám, svíčku bohužel nevytáhnu protože nemám rakouský ruce (protože Ti blbci to dali tak hluboko do motoru že). Navíc je hrozně malinká oproti té co jsem měl na svojem bývalém DT a tak nemám ještě speciální klíč. Motku mám pro informaci měsíc a něco takže ještě nevím co a jak. Předchozí majitel říkal že je nová. ale to slovo říkal přece jenom...
no a baterku nepotřebuješ k provozu, altík všechno co svítí stíhá nějak dobíjet

Po nakopnutí, vyjetí chcípá a pak nejde nakopnout

2.6.2009 v 23:42 | Nahoru | #13
"Když dojíždím někde musím to pálit se zamáčknutou spojkou ale z 95% to stejně neudržím.
Po zavření plynu okamžitě chcípá."

To by vysvětlovala ta baterka ,já když netočím myslím že víc jak 1800 tak mi spíná kontrolka že si to bere z baterky.

Já na motorce najel asi 500km po koupi a měl jsem tak zakarbonovaný svíčky až to nebylo pěkný a to jen kvůli tomu že předchozí majitel měl zvednutou bohatost směsi místo 1,5otáčky na 2,5 otáčky.

Ten klíč na svíčky bych ti celkem doporučil koupit.

Edit: K tomu zakarbonování ,nevím jak je to u 4T s karbonem,mě se to stalo u 2T.

Naposledy editováno 02.06.2009 23:44:07

Po nakopnutí, vyjetí chcípá a pak nejde nakopnout

2.6.2009 v 23:47 | Nahoru | #14
no každopádně kouknu na ten karbec, baterku budu mít příští tejden novou, klíč taky mám v plánu pořídit určitě, říkám mám ji chvilku. jo tak u 2T to dost odnáší svíčky. Todle je můj první 4T. Ale ta baterka by to být neměla a to říkám na 95%.

Po nakopnutí, vyjetí chcípá a pak nejde nakopnout

2.6.2009 v 23:56 | Nahoru | #15
Uvidíš co a jak a doporučuju si zavolat do KTM servisu aby ti řekli jaký je tovární nastavení karburátoru nebo jestli to máš v manuálu nevim. Kdyžtak mi pak napiš jak si s tim dopadnul.

Po nakopnutí, vyjetí chcípá a pak nejde nakopnout

3.6.2009 v 05:22 | Nahoru | #16
Mám pocit, že baterka nemá se zapalováním nic společného - u tý motorky.
Tipuju to na karbec. Jo a mrknout na svíčku - její barva řekne hodně

Po nakopnutí, vyjetí chcípá a pak nejde nakopnout

3.6.2009 v 06:34 | Nahoru | #17
S tou baterkou a svíčkou začni. Je to podstatně jednodušší a míň časově náročné než vyndávat karburátor. Baterka není drahá a stejně by jsi ji jednou koupil,klíč koupíš klidně v železářství. Loni jsem za trubkový 16-18mm dal cca 80,-Kč. Nová svíčka tě také vyjde cca 100,-Kč. Až budeš mít tohle v pořádku, tak se teprve zaobírej nastavením karburátoru.
A na to sání se podívej taky znovu. Případně se přes zrcátko přesvěč, že je plně průchodné. Zapomenutý hadr v airboxu je také celkem populární "závada"

Po nakopnutí, vyjetí chcípá a pak nejde nakopnout

3.6.2009 v 07:26 | Nahoru | #18
hele neco podobnyho sme meli s brachou - sundej karbec skontroluj jestli se ti uplne zavira sytic a hlavne sroub smesy dej podle manualu a koukni na jehlu - po rozebrani sme zjistili ze je ohla spicka a pak to sotva drzelo(spis ne-) volnobeh za studena lepsi pak nahovno. jeste koukni na svicku kolik ma mezeru zmer to sterbomerkou

Po nakopnutí, vyjetí chcípá a pak nejde nakopnout

28.7.2009 v 12:43 | Nahoru | #19
Zdravim, poradte nekdo, nejspíš mi odešlo zapalování. Kde se dá sehnat a kolik stojí? Má cenu kupovat nějaké starší? Nemáte někdo náhodou manuál k tomuto motu rv.96?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
KTM 620 microfiltr KTM 620 SC al3 4 12.1.2020 v 17:42 al3
Rychle zahřátý motor KTM 620 KTM LC4 620, KTM 620 SC, KTM Duke 620, KTM 620 EGS, ... Redys123 2 15.9.2018 v 12:06 Dolph-cz
Jak startovat KTM 620 dekompresorem KTM 620 SC ladagolf 3 23.6.2018 v 00:09 vašule
Problem z nastartovanim KTM 620 SC Lukas22 18 18.1.2018 v 07:46 Moto-Stastny
Oprava karteru nebo výměna za nový? KTM LC4 640, KTM 620 SC, KTM 620 Supermoto, KTM 640 ... RadWor 1 27.7.2017 v 22:09 2stroke


TOPlist