bmw_r1300gs_cartec





Téma: Z lasky k motoru GSX-R 1000 K3-K4
 
29.5.2009 v 12:04
Při dnešním brouzdání po netu jsem narazil na videjko po jeho zhlednutí jsem si udelal na majitele stroje rychle svuj nazor...


1 reakcí na tento příspěvek Z lasky k motoru GSX-R 1000 K3-K4

29.5.2009 v 12:09 | Nahoru | #1
trošku překopírovanej link z textu vejš

edit: že by tím něco na tej motorce zkurvil?

Naposledy editováno 29.05.2009 12:12:51

(reakce na) Z lasky k motoru GSX-R 1000 K3-K4

29.5.2009 v 12:14 | Nahoru | #2
bagoun> kdyby ten motor mel nozicky tak ho nakope do kouli

Z lasky k motoru GSX-R 1000 K3-K4

29.5.2009 v 12:21 | Nahoru | #3
to je čůrák

Z lasky k motoru GSX-R 1000 K3-K4

29.5.2009 v 12:29 | Nahoru | #4
hmm,zapomene zařadit jedničku a divi se,že to nejede

je to píčus to je něco jak Polaci,přijedou na sraz,obvykle na SRADech, a prvni co je, tak začnou dělat něco podobneho a idealni je to druhy den rano-zahřivaj motky timhle stylem....eště se sytičem to vytoči do omezovače a čekaji na provozni teplotu

Z lasky k motoru GSX-R 1000 K3-K4

29.5.2009 v 12:30 | Nahoru | #5
co je to za blbečka proboha... bych chtěl vědět co se mů honí v hlavě... ja myslím toto: Nejsu nula, su hvezda ... hustýýýýý omezovac, ty vole omezovac... hůstý. eh eh... uz nikdy nebudu nula...kámoši mě teď budou brát...

Z lasky k motoru GSX-R 1000 K3-K4

29.5.2009 v 12:31 | Nahoru | #6
ani bych se nedivil kdyby to mel studeny

Z lasky k motoru GSX-R 1000 K3-K4

29.5.2009 v 12:32 | Nahoru | #7
nojo, vidlák a motorka takovýdle lidi by se měli kastrovat, aby se nemohli množit fakt, tendle čůrák není hoden svého stroje.

Z lasky k motoru GSX-R 1000 K3-K4

29.5.2009 v 12:33 | Nahoru | #8
a ted si vemte,že po takovem kupujete motku, na tachometru 10tis. km..protože neumi jezdit,tak na ni nejezdi..ale diky tomuhle je motor ve stavu,že po 100tis. kmnormalniho užíváni by to vevnitř vypadalo lip

Z lasky k motoru GSX-R 1000 K3-K4

29.5.2009 v 12:35 | Nahoru | #9
ty voe, urazit pracky u ramen, to můžou dělat opravdu jen debilové

Z lasky k motoru GSX-R 1000 K3-K4

29.5.2009 v 12:41 | Nahoru | #10
chlapi vidim ze mate stejny nazor jako ja,je to mamrd ktery neni hoden sveho stroje,Ja mam K3 ale todle videt nekoho na delat tak ho asi na..pnu

Z lasky k motoru GSX-R 1000 K3-K4

29.5.2009 v 12:44 | Nahoru | #11
hmm, velmi poučné video

některý lidi nechápu

Z lasky k motoru GSX-R 1000 K3-K4

29.5.2009 v 12:44 | Nahoru | #12

Z lasky k motoru GSX-R 1000 K3-K4

29.5.2009 v 12:46 | Nahoru | #13
Kripl zkurvenej, určitě polák

Z lasky k motoru GSX-R 1000 K3-K4

29.5.2009 v 12:57 | Nahoru | #14
Fakt kokot, to se jen tak nevidí

Z lasky k motoru GSX-R 1000 K3-K4

29.5.2009 v 13:02 | Nahoru | #15



Ani bych se nedivil, kdyby se mu stalo tohle:





S názory ostatních naprosto souhlasím

Z lasky k motoru GSX-R 1000 K3-K4

29.5.2009 v 13:20 | Nahoru | #16
Mam takovej pocit, že tohle video už tady bylo. Každopádně absolutně nechápu (pokud je ten motor aspoň trochu ohřátej) co vám vadí.

Z lasky k motoru GSX-R 1000 K3-K4

29.5.2009 v 13:28 | Nahoru | #17
hnnn hnnn hnnn hnnn hnnnn hnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnhnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnhnnnnnnnnnnnnnn
takové to vydávalo zvuky

vždyt to zahříval, co děláte

Z lasky k motoru GSX-R 1000 K3-K4

29.5.2009 v 13:30 | Nahoru | #18
Ještě komentář mého tiskového mluvčího

1 reakcí na tento příspěvek Z lasky k motoru GSX-R 1000 K3-K4

29.5.2009 v 13:37 | Nahoru | #19
schválně mrkněte na tohle. to je kokot. drží motorku dobrou minutu na plný výkon což motor opotřebuje daleko víc

1 reakcí na tento příspěvek Z lasky k motoru GSX-R 1000 K3-K4

29.5.2009 v 13:49 | Nahoru | #20
karf> to si nemyslím, přeci jen pod zatížením je to jinak než naprázdno...

for lamass malej vědeckej experiment. sedněte si na kolo, zařaďte nejlehčí převod, a šlapejte po rovince co nejrychlejc dokážete. do minuty vám začnou vyskakovat kolena z kloubů
a teď to zkuste naopak s nejtěžším převodem

U motoru je tomu podobně

Z lasky k motoru GSX-R 1000 K3-K4

29.5.2009 v 13:53 | Nahoru | #21
presne tak,motor pri plnem vykonu s nulovou zatezi a s nuluvym chlazenim odejde daleko driv ale vidim ze nekteri to tu jeste nepochopili

(reakce na) Z lasky k motoru GSX-R 1000 K3-K4

29.5.2009 v 13:55 | Nahoru | #22
karf> tím se to neničí, vše je v pohybu, proudí vzduch atd. to zase ne. Ty motorky jsou na to konstruovaný. Asi jako řvát na motokrosu že se jim prach dostane všude a že se to ničí. Ty motorky jsou na to dělaný a nikdo nemůže čekat že se budou mrskat v nízkejch točkách.

(reakce na) Z lasky k motoru GSX-R 1000 K3-K4

29.5.2009 v 13:56 | Nahoru | #23

FiZzeR>karf> to si nemyslím, přeci jen pod zatížením je to jinak než naprázdno...

for lamass malej vědeckej experiment. sedněte si na kolo, zařaďte nejlehčí převod, a šlapejte po rovince co nejrychlejc dokážete. do minuty vám začnou vyskakovat kolena z kloubů
a teď to zkuste naopak s nejtěžším převodem

U motoru je tomu podobně



líp bych to nenapsal, ty nejsi tak blbá holka jako jsem si myslel
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist