bmw_r1300gs_cartec





Téma: Budoucnost 2T
 
26.5.2009 v 21:49
Tady jsem našel jednu zajímavou stránku jedné Novozélandské firmy, zabývající se inovací 2T motoru do moderní podoby: Pivotal 1
Tady je o tom pokec v češtině: Pivotal 2 a tady ještě něco málo: Pivotal 3

a nakonec se koukněte na animaci: Zweitakt
Výklopný píst chlazený vodou je úžasný. No snad se toho nějaký výrobce aut, motorek atd. chytne.




Naposledy editováno 26.05.2009 21:50:58

2 reakcí na tento příspěvek Budoucnost 2T

26.5.2009 v 22:09 | Nahoru | #1
REK BYCH ze tohle se fakt nestane,... podle meho nazoru je to moc slozitya taky neprakticky,... nevim muj nazor

(reakce na) Budoucnost 2T

26.5.2009 v 22:17 | Nahoru | #2
Lukason> No kdo ví,kdyby z toho dostali ještě vyšší výkon při vysoké životnosti...

(reakce na) Budoucnost 2T

26.5.2009 v 22:19 | Nahoru | #3
Lukason> a k té složitosti - pořád je to jednodušší než 4T se 2, 4 popř více ventily na válec, vačkami, rozvodovým řetezem atd.

Budoucnost 2T

26.5.2009 v 22:23 | Nahoru | #4
HEj to nevypada jako stnej napad... jak jsme to tak procital tak je to nadejne!

Budoucnost 2T

26.5.2009 v 22:27 | Nahoru | #5
Do letadla je to naprosto ideální motor - mít to jako dvouválec 1000 ccm, 100 HP, 45 kg, a s tím vstřikováním to může mít i dobrou spotřebu

1 reakcí na tento příspěvek Budoucnost 2T

26.5.2009 v 22:41 | Nahoru | #6
už to tu bylo ale nevadí

(reakce na) Budoucnost 2T

26.5.2009 v 23:12 | Nahoru | #7
PosMiros> Dal jsem to sem jenom jako zajímavost, neprojížděl jsem vůbec staré témata

1 reakcí na tento příspěvek Budoucnost 2T

26.5.2009 v 23:21 | Nahoru | #8
Mě se líbí ,jak to měla Bimota ve své 2T 500ccm- motor byl klasický 2takt - 2 válce V90 s přímým vstřikem, který se konal těsně po tom, co se zavřel výfukový kanál, takže nespálené palivo nemohlo uniknout ,jako u klasického 2T. Nevím proč se to víc nerozšířilo, připadalo mi to dokonalé.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Budoucnost 2T

26.5.2009 v 23:39 | Nahoru | #9

Baca>Mě se líbí ,jak to měla Bimota ve své 2T 500ccm- motor byl klasický 2takt - 2 válce V90 s přímým vstřikem, který se konal těsně po tom, co se zavřel výfukový kanál, takže nespálené palivo nemohlo uniknout ,jako u klasického 2T. Nevím proč se to víc nerozšířilo, připadalo mi to dokonalé.


Mně se zdá, podle té animace, že to mají řešené podobně - schválně, koukni na tu animaci ještě jednou. Normálně je tam vstřikování.
Jenom by mě zajímalo jak řeší mazání - jestli rozprašováním oleje do sacího potrubí - tzn. do kliky, nebo jsou tam přímo mazací kanály k ložiskům - jako u japonských 2T...

(reakce na) Budoucnost 2T

27.5.2009 v 13:22 | Nahoru | #10
byla by to paráda kdyby se to stalo seriově vyráběný

1 reakcí na tento příspěvek Budoucnost 2T

27.5.2009 v 14:08 | Nahoru | #11
No zajímavý, ale info furt na mě příliš obecný. A překvapil mě relativně dost nízkej litrovej výkon na to že je to 2T. Ale uvidíme, nevypadá to beznadějně...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Budoucnost 2T

27.5.2009 v 14:17 | Nahoru | #12
Podle mě to pohoří na stejném problému, jako wankel - dlouhodobé utěsnění toho pístu ve spalovacím prostoru.

(reakce na) Budoucnost 2T

27.5.2009 v 14:18 | Nahoru | #13
1100Virago> Máš pravdu, teď zrovna přemýšlím jak pořádně utěsnit ty rohové přechody ve spalovacím prostoru

(reakce na) Budoucnost 2T

27.5.2009 v 14:52 | Nahoru | #14
1100Virago> Ahoj Davide
No to máš pravdu, to bude problém.

2 reakcí na tento příspěvek Budoucnost 2T

29.5.2009 v 17:48 | Nahoru | #15
Dvoutakt? Nikdy víc!

(reakce na) Budoucnost 2T

29.5.2009 v 17:51 | Nahoru | #16

Lubos92>Dvoutakt? Nikdy víc!

ty si fakt kretén

Budoucnost 2T

29.5.2009 v 18:42 | Nahoru | #17
dkw zase melo jeden pist preplnoval,druhy otviral kanal a treti pracoval. tohle je dobra vec ze je teda chlazeny pist,ale bude horsi vec to utesnit a taky tam bude kupa nezadouciho mista pod pistem

(reakce na) Budoucnost 2T

29.5.2009 v 23:07 | Nahoru | #18

Lubos92>Dvoutakt? Nikdy víc!



pokud jediné 2T, které jsi vlastnil byli Pionýr a Simson, tak tvůj názor chápu

Naposledy editováno 29.05.2009 23:51:04

Budoucnost 2T

29.5.2009 v 23:50 | Nahoru | #19
a co raději zkoumat a přemýšlet nad perpetum mobile?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist