bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Kult C A F E R A C E R
 
23.5.2009 v 19:29
Toto téma je věnováno motocyklům ve stylu Cafe Racer a tématy této Rockabilly doby . Možná, když se prokoušete celým topicem , tak už budete vědět, které bike jste vždycky chtěli mít doma . hodně štěstí v jedné stopě .

Uzavřeno 14.12.2010 v 18:19 uživatelem GarageCafe

Otevřeno 17.09.2012 v 18:59 uživatelem GarageCafe


Naposledy editováno 05.07.2009 18:00:39

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kult C A F E R A C E R

15.9.2009 v 15:04 | Nahoru | #3001
dannyboy> Zkus se spojit s tímhle maníkem . Jste oba z Prahy ,tak vzhůru .CB 450 - 1971

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kult C A F E R A C E R

15.9.2009 v 18:02 | Nahoru | #3002

GarageCafe>dannyboy> Zkus se spojit s tímhle maníkem . Jste oba z Prahy ,tak vzhůru .CB 450 - 1971

Diky chlape!
Ale vypada to,ze to je bez paposu.Snad neco vymyslime..

Naposledy editováno 15.09.2009 18:08:55

1 reakcí na tento příspěvek Kult C A F E R A C E R

15.9.2009 v 18:14 | Nahoru | #3003
Ten problém s STK jsem tady už kdysi nakousl.
Je to problém a bude čím dál větší. Když jsem překopával svoji motku tak jsem řešil dilema jestli jít do radikální přestavby ( bez blintrů, bez zrcátek, bez blatníků atd. ) a pak ale mít neustálé problémy s policajtama a na STK anebo to překopat tak nějak "opatrně" a zbytečně neprovokovat. Protože na ní i jezdím ( letos asi 3.000 km ) a nechtěl jsem mít problémy, volil jsem zatím tu druhou možnost.Stavěli mne asi 3x a OK.
Pak mne napadla ještě třetí možnost, radikální překopávka ale tak, aby se to před STK dalo dát do stavu aby to prošlo a pak to zase očesat. Mluvím samo o motorkách, které jsou na CZ papírech.
Mít super kafáče bez papírů ale jenom se něj dívat je škoda.

(reakce na) Kult C A F E R A C E R

15.9.2009 v 18:25 | Nahoru | #3004
Nescafé> To jo, mít motku bez papírů je škoda a navíc to nasere.

1 reakcí na tento příspěvek Kult C A F E R A C E R

15.9.2009 v 18:55 | Nahoru | #3005
Pro curdaracer - slyšel jsem, že když máš venku platnou technickou, tak to tady normálně pojistíš, údajně to stojí o něco víc, ale i to je cesta. Originální značky máš, takže jestli je ještě platná technická (v Anglii je to tuším jen rok), tak máš ještě šanci.

1 reakcí na tento příspěvek Kult C A F E R A C E R

15.9.2009 v 18:59 | Nahoru | #3006
CAU borci dik za hudebni ukazky musim uznat ze mate vkus nejen na masiny.Co se tyce te technicke buzerace je to dost na hovno ,tet mi rikal kamos,ze stk jsou propojeny s fizlama a ti maj v databazy stav motorky pri stk takze projdes,prekopes,lapnou TE amas pruser.FUCK OF SYSTEM.

(reakce na) Kult C A F E R A C E R

15.9.2009 v 19:18 | Nahoru | #3007

Ládes900>Pro curdaracer - slyšel jsem, že když máš venku platnou technickou, tak to tady normálně pojistíš, údajně to stojí o něco víc, ale i to je cesta. Originální značky máš, takže jestli je ještě platná technická (v Anglii je to tuším jen rok), tak máš ještě šanci.


Pojistit motku v ČR není problém, pojistí se to na původní techničák třeba z Německa a místo SPZ se tam uvede VIN. Po přidělení české SPZ se to pak v pojistce jenom doplní. Ale ty české SPZ jsou u těchto motocyklů problém. Pojišťovně je to jedno.

(reakce na) Kult C A F E R A C E R

15.9.2009 v 19:24 | Nahoru | #3008

miciangora-tcd> CAU borci dik za hudebni ukazky musim uznat ze mate vkus nejen na masiny.Co se tyce te technicke buzerace je to dost na hovno ,tet mi rikal kamos,ze stk jsou propojeny s fizlama a ti maj v databazy stav motorky pri stk takze projdes,prekopes,lapnou TE amas pruser.FUCK OF SYSTEM.



S tím propojením STK a policií to asi ještě nebude tak horké.Dyť vyhrožovali, že se STK budou točit na kameru online a pokud vím tak ještě ani tohle naštěstí nefunguje. Teda alespoň v Boskovicích kam jezdím.Doufejme, že to ještě chvíli vydrží.
Je to ale stejně bordel. Většina upravených motocyklů je pokud vím v perfektním technickém stavu a neprošly by. A na silnici se pohybuje tolik vraků ať už aut, náklaďáků, traktorů - a to nikomu nevadí.

1 reakcí na tento příspěvek Kult C A F E R A C E R

15.9.2009 v 19:36 | Nahoru | #3009
No koukejte jak si klucí pěkně hrajou .

[img]

(reakce na) Kult C A F E R A C E R

15.9.2009 v 19:39 | Nahoru | #3010
[quote]GarageCafe>No koukejte jak si klucí pěkně hrajou .

[img] co se v mládí naučíš ......

1 reakcí na tento příspěvek Kult C A F E R A C E R

15.9.2009 v 19:41 | Nahoru | #3011
Úplně jsem zapomněl - vzhůru do další stovky.

(reakce na) Kult C A F E R A C E R

15.9.2009 v 19:58 | Nahoru | #3012
Nescafé> Takže zase smysluplně do dalších diskuzí .

Kult C A F E R A C E R

15.9.2009 v 20:19 | Nahoru | #3013
Tak ta má zvuk panečku .

1 reakcí na tento příspěvek Kult C A F E R A C E R

15.9.2009 v 20:36 | Nahoru | #3014
No u nás už technickou i evidenční kontrolu na video točí a myslím, že v budoucnu to bude všude. Další věc je, že když nějakým způsobem budou v TP dva válce místo jednoho, je to padělání a pozměňování úřední listiny - to taky není nic moc. V případě bouračky by se na to mohlo přijít a protistrana se samozřejmě na tom bude točit - nehomologovaný stroj na silnici...

(reakce na) Kult C A F E R A C E R

15.9.2009 v 20:45 | Nahoru | #3015

Ládes900>No u nás už technickou i evidenční kontrolu na video točí a myslím, že v budoucnu to bude všude. Další věc je, že když nějakým způsobem budou v TP dva válce místo jednoho, je to padělání a pozměňování úřední listiny - to taky není nic moc. V případě bouračky by se na to mohlo přijít a protistrana se samozřejmě na tom bude točit - nehomologovaný stroj na silnici...



Přesně tak.V případě bouračky je pak problém, tedy pokud takový motocykl způsobí škodu někomu jinému, může pojišťovna odmítnout plnit z důvodu, že motocykl neodpovídá technické způsobilosti.Pojišťovny chtějí vždy kopii velkého TP!!
Zatím to u nás není tak horké, ale už jsou pojišťovny, které když zjistí např. racingové gumy na běžným motocyklu odmítají vyplatit škodu že takový moto nemělo na silnici co dělat. A někdy to může být i docela dost peněz.

1 reakcí na tento příspěvek Kult C A F E R A C E R

15.9.2009 v 21:24 | Nahoru | #3016
cece nevim, letos jsem delal technickou a zadny kamery jsem si nevsiml.
stal jsem pred budovou tak jak jsem zaparkoval, typek mrknul na cisla, gumy, zeptal se na povinnou vybavu a sel to napsat.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kult C A F E R A C E R

15.9.2009 v 21:35 | Nahoru | #3017

Dargas>cece nevim, letos jsem delal technickou a zadny kamery jsem si nevsiml.
stal jsem pred budovou tak jak jsem zaparkoval, typek mrknul na cisla, gumy, zeptal se na povinnou vybavu a sel to napsat.



Tak to naštěstí zatím většinou u motorek funguje, dělá se to venku před STK, no jo vono to vlastně tou halou projet na moto nejde, spadlo by to té díry co tam mají na kontrolu podvozku aut

Kult C A F E R A C E R

15.9.2009 v 22:11 | Nahoru | #3018
Ohledně STK je situace opravdu velmi špatná, mám zkušenosti osobně se s voji FZR 600 musel jsem vysvětlovat sundání kapotáží nahrazená řidítka neoriginálnímy, vysvětlit proč nemám tachometr a jak můžu jezdit s monobobkem když mám nasazeny zadní stupačky, no a největší problém byl pochopitelně převařený rám. O sjetých gumách radši nemluvím (s něma bych nepustil ani já babetu), stálo mě to mnoho úsilí abych se z toho vylízal. Chtěl jsem všše oficiální cestou žáídndé podmázko, protože nemám na to prachy . No nebudu napínat dopadlo to tak že rám se převařil pod záštitou státního svářeče, již předem jsem absolvoval technickou nanečisto, kdy jsme přijel již s opraveným rámem osazeným tachometrem a s tím že pokud bude ještě něco problém dle domluvy to odsrtaním. Tuto akci na technické mi (a za to mu velkej dík) dohodil jeden velmiu dobrej známý a kamarád. Tento člověk se pohybuje kolem STK a dopravní policijí více než dlouhou dobu, kde je uznáván a respektován díky velkým konexím. Nyní už mám více než jasno v tom jak to vlastně na STK chodí. Je pravda že pokud jde vozidlo na STK je udělán do systému zápis a ten je spojen i s databází policie, tzn, že policie si může kdykoli a kdekoli během silniční kontroly ověřit v jakém stavu bylo vozidlo při STK a pokud tam je uvedeno že gumy nebyly sjeté a oni tě po týdnu zastaví se sjetejma, může následně policie vyžadovat jakým způsobem byla STK kontrola provedena a jaký byl o ní záznam, no a v tom případě má technik smůlu se svojí další činností na STK. Pro mě to dopadlo více než dobře technik mi nakonec STK povolil a já už teď vím kam půjdu příště

(reakce na) Kult C A F E R A C E R

15.9.2009 v 22:18 | Nahoru | #3019

Nescafé>Tak to naštěstí zatím většinou u motorek funguje, dělá se to venku před STK, no jo vono to vlastně tou halou projet na moto nejde, spadlo by to té díry co tam mají na kontrolu podvozku aut



Já třeba halou projet musel sice jen po kraji ale musel,jo a startovat mi nařídili venku abych jim to nezasmradil

Kult C A F E R A C E R

15.9.2009 v 22:58 | Nahoru | #3020
tak u nas je stk neustale natacene s motorkou musis dovnitr a jeste ji celou nafoti byl sem na trech mistech a vsude stejne. a bude hur.... co se tyka prepsani jednicky na dvojku tak z toho strach nemam. motocykly sou naprosto stejny, jedinej rozdil je typ motoru misto es2 je tam 99 ale vod toho sou raznice ze...takle tu jezdi 99procent dominatoru a jinejch verku nekdo neresi ani ten pocet valcu stejne na to na stk cumej co ze to vubec je.dalsi podrobnosti co a jak bych tu zdovolenim pro uspech procsu neresil vim ze je to na hrane ale holt to tak proste je a hotovo dvacet

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kult C A F E R A C E R

15.9.2009 v 23:36 | Nahoru | #3021
dannyboy> covece ted sem koukul na ten vodkaz na cb 450 .dva z mejch pratel maj tenhle stroj a doklady maj myslim voba. no ze me to hned nenapadlo

(reakce na) Kult C A F E R A C E R

16.9.2009 v 02:00 | Nahoru | #3022
curdaracer> No tak to je svetlo na konci tunelu Ja uz se spojil s tim chlapikem z Prahy co mi na nej Garagecafe poslal vodkaz.Po mejlu znel velmi ochotne a prijemne,takze az se vratim pristi tejden z more,tak se setkame.Snad to bude pozitivni a kdyby ne tak se ti ozvu.
Jinak vsem dekuji za spoluucast na mem malem soukromem problemku.
PS; Skoda,ze si taky nemuzu zarytmit do ty muziky co tam palite.Firma nam tyhhe vesely servery zablokla..

Kult C A F E R A C E R

16.9.2009 v 14:18 | Nahoru | #3023
Rychlostní motocykl ČZ 350 V4 typ 860 1/4

[img]

Kult C A F E R A C E R

16.9.2009 v 14:20 | Nahoru | #3024
Rychlostní motocykl ČZ 350 V4 typ 860 1/4

[img]

1 reakcí na tento příspěvek Kult C A F E R A C E R

16.9.2009 v 14:21 | Nahoru | #3025
Rychlostní motocykl ČZ 350 V4 typ 860 1/4
konstruktér Ing. Františka Pudila (28.2.1933 – 21.6.2000)

[img]

(reakce na) Kult C A F E R A C E R

16.9.2009 v 15:13 | Nahoru | #3026
[quote]sipal>Rychlostní motocykl ČZ 350 V4 typ 860 1/4
konstruktér Ing. Františka Pudila (28.2.1933 – 21.6.2000)

[img] dílo p. ing. Pudila. Měl jsem tu čest se ním několikrát setkat a byl to fakt vzácný člověk.Bohužel žil a tvořil ve špatné době.

Kult C A F E R A C E R

16.9.2009 v 16:19 | Nahoru | #3027
Souhlasím

Kult C A F E R A C E R

16.9.2009 v 16:21 | Nahoru | #3028
Sice to není bike , ale V12 os Hispano Suiza .

[img]

Kult C A F E R A C E R

16.9.2009 v 16:30 | Nahoru | #3029
BSA, tak tohle je cvičení čistoty stylu . Klobouk dolů pánové .

[img]

Kult C A F E R A C E R

16.9.2009 v 17:22 | Nahoru | #3030
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist