bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Údržba pneu
21.5.2009 v 19:14
Ahoj, hledal jsem a hledal, ale nic jsem nenašel, tak se zkoušim zeptat

Dneska jsem očumal různý spreje na pneu, takový ty jak po nich ty gumy hezky zčernaj a tak, napadlo mě ale, jestli to plní i jiný než optický význam - zpomalujou stárnutí, nebo tak něco?

Díky

Údržba pneu

21.5.2009 v 19:16 | Nahoru | #1
Když je nastříkáš tím sprejem tak budou víc gumovější

Údržba pneu

21.5.2009 v 19:18 | Nahoru | #2
gumy si hlavně nafoukej a nevymejšlej píčov..y

Údržba pneu

21.5.2009 v 19:19 | Nahoru | #3
co si pod tim představit? Že budou víc měkký, nebo naopak je to s nadsázkou namaže aby se leskly a budou naopak k prdu?

Údržba pneu

21.5.2009 v 19:31 | Nahoru | #4
nejlepší je vyjetej olej, budou krásně černý..

Údržba pneu

21.5.2009 v 19:33 | Nahoru | #5
To najezdíš tak málo km ročně, že se bojíš stárnutí gumy

Údržba pneu

21.5.2009 v 19:41 | Nahoru | #6
Hele zrovna včera sem myl motorku a pořád sem si říkal, že tomu něco chybí- Tak sem natřel boky pneu černým krémem na boty a teď sou jako fatk černo-černý

Údržba pneu

21.5.2009 v 19:44 | Nahoru | #7
jo a ještě bych zapomněl.. určitě bude dobrý, když vezmeš štěteček a vybarvíš písmenka, to pak i líp pojede..
Kuwa lidi mě z vás jednou trefí..

Údržba pneu

21.5.2009 v 19:52 | Nahoru | #8
Proč šteteček? Na každý pumpě se na to prodává spešl bílá fixka Když sem měl ještě skůtra, tak jsem si takhle obtáhnul výrobce pneu- Shenshing Tire a řekl bych, že to pak jelo tak o 10 km/h víc...

Údržba pneu

21.5.2009 v 19:58 | Nahoru | #9
neřekl bych že to byl tak blbej dotaz, ale tak se tedy borcům omlouvám...

Údržba pneu

21.5.2009 v 20:01 | Nahoru | #10
Tak blbej dotaz do nebyl že jo.. Taky to co sem napsal myslel vážně.. Fakt sem je nakrémoval a na skútru obtáhnul tou fixkou..

1 reakcí na tento příspěvek Údržba pneu

21.5.2009 v 20:03 | Nahoru | #11
nejde o borce a neborce, ale už tu někdo psal, proč řešíš aby jsi omladil vzhled pneumatiky, když ji máš za půl sezony, max za jednu v háji.. To se na mě nezlob, ale v tom případě si kup nějakou leštěnku, postav si ji před diskotéku a pořiď si nějakej cool gel na vlasy..

Údržba pneu

21.5.2009 v 20:06 | Nahoru | #12
Vzhledem k tomu, že mám první moto tak netušim jak dlouho mi ta guma vydrží a myslim že když ani já, tak ani ty nebudeš vědět jak hodně na tom budu jezdit - další věc přes zimu jestli patlat nebo ne.

Jen jsem čekal nějakou konstruktivnější odpověď, to je vše - krom toho si myslim že je z mého přízpěvku znát že to NEBYL dotaz kvůli optickému vzhledu, ale abych se dozvěděl, jestli to té gumě prospěje

edit: rozhodně nejsem typ člověka co by šel koupit někam stovky samolepek a polepil moto všelijakejma sračkama abych byl frikulín (čti free-cool-in) na nějaký diskotéce

Naposledy editováno 21.05.2009 20:08:04

Údržba pneu

21.5.2009 v 20:18 | Nahoru | #13
Gumu poradne nafoukej a pravidelne kontroluj, blbe nafoukany gumy (ci po paru skoceni na nasich kocicich hlavach usly) maji zcela zasadni vliv na zivotnost pneumatiky a jizdni vlkastnosti. Zbytek je jen hezkej vzhled kdyz se s tim nekdo chce prcat (krem na boty + bila barva / fixa).

Údržba pneu

21.5.2009 v 20:25 | Nahoru | #14
Ozzy: díky za vyčerpávající odpověď

Údržba pneu

21.5.2009 v 20:33 | Nahoru | #15
Charlito: bacha ze i blby 2 desetiny na prednim kole jsou na ochote masiny zatacet pekelne znat ... to co je u auta +- jedno je u masiny dost citit ...Misto 2.25 jsem mel po zime predek cca 2.0 a masina se chovala jak jankovita koza.

Údržba pneu

21.5.2009 v 20:51 | Nahoru | #16
díky!
od auta jsem zvyklej dělat to +/-, tak aspoň vim, že si mám dát pozor

Údržba pneu

21.5.2009 v 20:53 | Nahoru | #17
nejlepší je silikonovej spray(silkal)vydrží i vodu,ale nestříkej to na dezén nebo si nabiješ tlamu.Většina těchto přípravku by měla chránit gumu,ale výrobci uvádi,že něco na ochranu už pneu obsahuje´z výroby.

Údržba pneu

21.5.2009 v 21:09 | Nahoru | #18
a pokud jězdíš měké lepidla a parkuješ přes zimu na stojánku tak sní občas cukni aby se ti na pneu nymáčkly plošky

Údržba pneu

21.5.2009 v 21:34 | Nahoru | #19
děkuju vám

Údržba pneu

21.5.2009 v 22:16 | Nahoru | #20
A přes zimu kola s pneu otáčet, aby to nestálo na jednom místě!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Údržba pneu

21.5.2009 v 22:36 | Nahoru | #21
CobrettiCZ>
Hele, myslim, ze kdyz CharlitoCZ napsal nejakej dotaz, kterej se ti muze zdat sebeblbejsi, tak zaslouzi normalni odpoved. jestli se ti to zda tak uhozeny, tak na to neodpovidej a hotovo.
Kdyz nekdo nema tolik zkusenosti (coz o tobe evidentne neplati, anebo tak aspon vystupujes), tak se holt obcas muze zeptat malinko naivneji nez zkusenejsi kolega.
Takze stopni to zbytecne navazeni.

Naposledy editováno 21.05.2009 22:41:53

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Údržba pneu

21.5.2009 v 22:44 | Nahoru | #22
Želva_1> O pardon Už jsem tu psal, že nejde o to, jaké má kdo zkušeností. A vůbec jsem neměl v úmyslu se do nikoho navážet.
Spíš jde o to, že stačí projet forum, temata o pneumatikách a najdeš spousty odpovědí..
A konkrétně, tahle otázka vyzněla jakou ukázkovej rejpanec do lidí s očekáváním, jaká bude reakce..

(reakce na) Údržba pneu

22.5.2009 v 00:57 | Nahoru | #23
CobrettiCZ>
Aha. Tak to jsme to evidentně pochopili každý jinak. Pokud to nebylo navážení, tak OK, v tom případě beru zpět. Projet forum sice někdy stačí, otázka je, jestli (když je tady CharlitoCZ novej, registrován 29.4.09) ho na to někdo upozornil, pokud na to ještě nepřišel sám. Ale vzhledem k tomu, že píše, že hledal...hledal a nic nenašel, tak předpokládám, že o fóru ví, že ho projel a nic nenašel...tj. žádné spousty odpovědí.
Tak teď už si asi rozumíme, nicht wahr?

Naposledy editováno 22.05.2009 01:01:22

Údržba pneu

23.5.2009 v 01:18 | Nahoru | #24
Na pneu bych radši nic nepatlal, oni svoje odvedou i bez toho. Řek bych, že tim můžeš spíš zkazit než získat. Tyhle spreje sou většinou dělaný pro auta, kde s nima natřeš bok pneumatiky, po kterym nejezdíš.
Jak bylo psáno výše - kontrolovat tlak a vzorek.

Údržba pneu

24.5.2009 v 16:06 | Nahoru | #25
Podle mě na to nemá cenu nějaký spreje cákat. Stačí pouze sledovat optimální tlak a před jízdou si vždycky k tomu kleknout a zkontrolovat, jestli tam není něco zapíchnutýho a předejít tak defektu. Kdejaká potvora se tam může během jízdy zapíchávat třeba několik desítek kilometů, než to ujde...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Mitas Touring Force - vaše zkušenosti Kawasaki ZR 7 soccer 3 19.3.2024 v 09:12 xb
Kryt Alternatoru Kawasaki Zr7 Kawasaki ZR 7 Binkeee 3 23.9.2023 v 08:48 krokoš
Píchlé kolo [1, 2, 3] Kawasaki ZR 7 1155 63 16.9.2023 v 14:51 Firecracker
Zbláznila se elektrika ? [1, 2, 3] Kawasaki ZR 7 m.z. 65 9.6.2023 v 18:23 Čouda112
prestavba polokapotaze na nahace Kawasaki ZR 7 raull80 10 20.1.2023 v 20:35 kotzitzaq


TOPlist