bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: 4V do V
 
21.5.2009 v 12:10
Zdar lidi, tak včera jsem jel poprvé na řadovém čtyřválci, tatíkově cbf600s 08. Takže mám naprosto zkažený dojem a nechápu jak na takovém něčem může někdo jezdit. Měl sem pocit že jedu na skůtru, absolutní zmatek v tom jakou mám zařazenou rychlost, protože dvojka mi připadala jako šestka a naopak, plynem sem mohl kroutit jak sem chtěl a stejně se to pěkně rozjelo bez jakéhokoliv cukání=žádný zážitek. Ve větších otáčkach sem si připadal jak na robertkovi. Zase nadruhou stranu 200 sem tam měl poměrně rychle a hladce, ne jako na monstru kdy musím být přilepený na nádrži a tlačit to očima, a bez jakéhokoliv odporu větru(to trochu tu rychlost kazilo, vůbec sem si napřed nevšiml že jedu tak rychle. Do zatáček je to uplně s montym nesrovnatelné...

Takže by mě zajímalo jaké jízdní vlastnosti má 4V do V? Rozdíl mezi řadovým a Včkovým 4V? Je 4VdoV srovnatelné s dvouválem do V (pocitově) nebo sem uplně mimo? například VFR800?

Jěště mám mít půjčené od kamoše šestkové cebro na vyzkoušení, tak upřímě doufám že to ten pocit z toho cbf trochu spraví....Původně jsem chtěl 6tku ninju, ale teď si nejsem jistý vůbec ničím.

Zlatý Monster - být vyšší s lepší sedačkou pro spolujezdkyni tak ho nedám z ruky
Předchozí
1... 3 4 5 6
Následující

(reakce na) 4V do V

29.5.2009 v 16:40 | Nahoru | #151

Sefo>já zas teď projel 4vál klasickou zx9 a taky mě to bavilo, nejlepší je prostě vychytat si oboje a střídat to...oboje má něco do sebe!!

Ano... moje kombinace mi naprosto vyhovuje a samozřejmě při dalších upgradech motorek to bude o dvou odlišných koncepcích.... Ve své podstatě když na to přijde, jen tak pro radost se projet na veteránovi je taky skvělá věc
Předchozí
1... 3 4 5 6
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist