Takže by mě zajímalo jaké jízdní vlastnosti má 4V do V? Rozdíl mezi řadovým a Včkovým 4V? Je 4VdoV srovnatelné s dvouválem do V (pocitově) nebo sem uplně mimo? například VFR800?
Jěště mám mít půjčené od kamoše šestkové cebro na vyzkoušení, tak upřímě doufám že to ten pocit z toho cbf trochu spraví....Původně jsem chtěl 6tku ninju, ale teď si nejsem jistý vůbec ničím.
Zlatý Monster - být vyšší s lepší sedačkou pro spolujezdkyni tak ho nedám z ruky
Sefo>já zas teď projel 4vál klasickou zx9 a taky mě to bavilo, nejlepší je prostě vychytat si oboje a střídat to...oboje má něco do sebe!!
Ano... moje kombinace mi naprosto vyhovuje a samozřejmě při dalších upgradech motorek to bude o dvou odlišných koncepcích.... Ve své podstatě když na to přijde, jen tak pro radost se projet na veteránovi je taky skvělá věc