bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: 4V do V
 
21.5.2009 v 12:10
Zdar lidi, tak včera jsem jel poprvé na řadovém čtyřválci, tatíkově cbf600s 08. Takže mám naprosto zkažený dojem a nechápu jak na takovém něčem může někdo jezdit. Měl sem pocit že jedu na skůtru, absolutní zmatek v tom jakou mám zařazenou rychlost, protože dvojka mi připadala jako šestka a naopak, plynem sem mohl kroutit jak sem chtěl a stejně se to pěkně rozjelo bez jakéhokoliv cukání=žádný zážitek. Ve větších otáčkach sem si připadal jak na robertkovi. Zase nadruhou stranu 200 sem tam měl poměrně rychle a hladce, ne jako na monstru kdy musím být přilepený na nádrži a tlačit to očima, a bez jakéhokoliv odporu větru(to trochu tu rychlost kazilo, vůbec sem si napřed nevšiml že jedu tak rychle. Do zatáček je to uplně s montym nesrovnatelné...

Takže by mě zajímalo jaké jízdní vlastnosti má 4V do V? Rozdíl mezi řadovým a Včkovým 4V? Je 4VdoV srovnatelné s dvouválem do V (pocitově) nebo sem uplně mimo? například VFR800?

Jěště mám mít půjčené od kamoše šestkové cebro na vyzkoušení, tak upřímě doufám že to ten pocit z toho cbf trochu spraví....Původně jsem chtěl 6tku ninju, ale teď si nejsem jistý vůbec ničím.

Zlatý Monster - být vyšší s lepší sedačkou pro spolujezdkyni tak ho nedám z ruky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 4V do V

24.5.2009 v 16:43 | Nahoru | #121

hluska>peetr>hluska>Jinak zadny V2 proste nejede

jojo, když si s náma byl na Zbirohu, tak bylo vidět, že ty dvouválce nejedou
nebo si snad cestou píchnul a lepil si gumu?

Ne kazdej ma tak odvaznej batuzek jako ty



dobře tak když jste pak jeli s náma ten kousek sólo

4V do V

24.5.2009 v 20:07 | Nahoru | #122
Taky jsem se už přežral hekání R4 ve své YZF a jako druhý stroj zcela z jiného soudku koupil Monstera.... No a čekám na jetou RSV4... půl koule za novou je pro mě moc.... dám tři kila

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 4V do V

24.5.2009 v 21:23 | Nahoru | #123

peetr>hluska>peetr>hluska>Jinak zadny V2 proste nejede

jojo, když si s náma byl na Zbirohu, tak bylo vidět, že ty dvouválce nejedou
nebo si snad cestou píchnul a lepil si gumu?

Ne kazdej ma tak odvaznej batuzek jako ty

dobře tak když jste pak jeli s náma ten kousek sólo



Tak to nevim ze by mi nekdo ujizdel A rec je o potencialu motoru,ne ridice

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 4V do V

24.5.2009 v 21:54 | Nahoru | #124
hluska> jojo, vzdyt jo...rsv je zastaralá motorka, co na motorky typu co máš ty nemá...to je fakt

4V do V

24.5.2009 v 22:09 | Nahoru | #125
stejně je to jen o pilotovi....ale když se sejdou dva bezmozci tak R4 ukazujou záda ,ale 2V je pro mě stejně zábavnější

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 4V do V

25.5.2009 v 09:16 | Nahoru | #126

peetr>hluska> jojo, vzdyt jo...rsv je zastaralá motorka, co na motorky typu co máš ty nemá...to je fakt



Jsem nikdy nerek ze je to zastarala motorka,jenom ze mi V2 nic nerika to je cely

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 4V do V

25.5.2009 v 10:29 | Nahoru | #127
hluska> jo, vždyt jo, ale rsv a všechny podobný dvouvály zastaralý jsou s tim se nedá dělat nic...to je fakt, i když je mi to úplně jedno, protože mě hrozně baví

2 reakcí na tento příspěvek 4V do V

25.5.2009 v 10:51 | Nahoru | #128
nechápu, proč se v kontextu se současností bavíte o 2V RSV, když už se dělá RSV4

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 4V do V

25.5.2009 v 10:56 | Nahoru | #129

Rado_>nechápu, proč se v kontextu se současností bavíte o 2V RSV, když už se dělá RSV4



zatím jsem si nevšiml, že by už byla v prodeji...

(reakce na) 4V do V

25.5.2009 v 11:05 | Nahoru | #130
[quote]peetr>hluska> jo, vždyt jo, ale rsv a všechny podobný dvouvály zastaralý jsou s tim se nedá dělat nic...to je fakt, i když je mi to úplně jedno, protože mě hrozně baví [/quot

Mne prave pride oproti jinejm, stejnem starejm motorkam porad moderni. O tom to je ne, ze te bavi, tak to ma prece bejt

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 4V do V

25.5.2009 v 11:08 | Nahoru | #131

Rado_>nechápu, proč se v kontextu se současností bavíte o 2V RSV, když už se dělá RSV4



Ze by to nebyl uz dvouvalec na ktery tady ted pliveme?

(reakce na) 4V do V

25.5.2009 v 11:18 | Nahoru | #132

FiZzeR>Rado_>nechápu, proč se v kontextu se současností bavíte o 2V RSV, když už se dělá RSV4

zatím jsem si nevšiml, že by už byla v prodeji...

U nás v Aprili v paskově berou objednávky, v PRI Team je na skladě... pokud máš něco přes půl koule, je Tvoje hned... tuším že 539000

4V do V

25.5.2009 v 11:19 | Nahoru | #133
Počkám si na ojetinu.... dám tři kila.... noo... 250 určitě

(reakce na) 4V do V

25.5.2009 v 11:20 | Nahoru | #134

Bubrak ZX10R>Rado_>nechápu, proč se v kontextu se současností bavíte o 2V RSV, když už se dělá RSV4

Ze by to nebyl uz dvouvalec na ktery tady ted pliveme?

No dovol? Na Maxovu (#3) motorku by ses odvážil jen křivě kouknout

(reakce na) 4V do V

25.5.2009 v 12:39 | Nahoru | #135

Bubrak ZX10R>Rado_>nechápu, proč se v kontextu se současností bavíte o 2V RSV, když už se dělá RSV4

Ze by to nebyl uz dvouvalec na ktery tady ted pliveme?



3 reakcí na tento příspěvek 4V do V

25.5.2009 v 12:45 | Nahoru | #136
ty vole, to je zase téma 2V vs 4V no to mě poser

(reakce na) 4V do V

25.5.2009 v 12:51 | Nahoru | #137

GRASSEL>ty vole, to je zase téma 2V vs 4V no to mě poser


Puvodne to bylo 4V do V... Ale bohuzel se to zase zvrhlo...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 4V do V

25.5.2009 v 12:57 | Nahoru | #138

GRASSEL>ty vole, to je zase téma 2V vs 4V no to mě poser



Kde bydlis?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 4V do V

25.5.2009 v 12:58 | Nahoru | #139

GRASSEL>ty vole, to je zase téma 2V vs 4V no to mě poser



Cos cekal?? Ale koukam ze mas konecne poradnou masinu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 4V do V

25.5.2009 v 13:07 | Nahoru | #140
Bubrak ZX10R> já ti to řeknu a ty sem půjdeš bydlet taky co?!

(reakce na) 4V do V

25.5.2009 v 13:08 | Nahoru | #141

hluska>GRASSEL>ty vole, to je zase téma 2V vs 4V no to mě poser

Cos cekal?? Ale koukam ze mas konecne poradnou masinu



já měl vždycky jen pořádný mašiny

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 4V do V

25.5.2009 v 14:43 | Nahoru | #142

GRASSEL>Bubrak ZX10R> já ti to řeknu a ty sem půjdeš bydlet taky co?!



Ne, ja tam budu chodit na velkou. Dneska uz sem byl, ale od zejtrka by to slo, to sem volnej, teda zas plnej.

(reakce na) 4V do V

26.5.2009 v 08:03 | Nahoru | #143
Bubrak ZX10R> už si dal kurva dokupy tu R1 pitcho??? Se z toho stane veterán než jí složíš

2 reakcí na tento příspěvek 4V do V

26.5.2009 v 08:36 | Nahoru | #144
Dorzi> já měl 2 motorky s řadovym 4válem a nudný mi teda vubec nepřišly, obzvlášt ta druhá gsx-r 750, tam se nuda fakt nekonala. Ale to že si jezdil na hondě, tk to se nedivim, žes byl zklamanej, protože honda je hujda!

(reakce na) 4V do V

26.5.2009 v 09:03 | Nahoru | #145
Grifindoor> jj, SRAD je špička. Tenkrát to byla nadčasová motorka, 6ka stojí za vyliž prdel ale jedinej SRAD je 750. Taky jsem ho měl a absolutně nesrovnatelný s motorkama stejnýho ročníku

4V do V

27.5.2009 v 16:55 | Nahoru | #146
Tak ja neviem chlapy, mam tu VFR VTEC a som celkom spokojny, od 3tisic sa preberie a taha celkom normal ale ziadna raketa, jak zopne vtec tak uz to ide celkom slusne a da sa s tym aj trosku vyblaznit. Je to cestovno-sportova motka takze ve dvou sa s tym jazdi celkom v pohode a pohodlne len na ten posed si treba trosku zvyknut no... a hlavne kym ju netocim nad 7 tak ma normal spotrebu a celkom dobru pruznost a ked chcem predbiehat alebo podobne blbnut tak to jednoducho pretocim a idem.... ale ten zvuk....mam ladaky a to je ine cafe ;)

Urcite su rychlejsie a silnejsie masiny ale malo ktora ma taky zvuk... ;) Uz sa tesim az bude na trhu nova VFR V5 liter to bude tiz bombovka ;)

(reakce na) 4V do V

27.5.2009 v 17:11 | Nahoru | #147

Grifindoor>Dorzi> já měl 2 motorky s řadovym 4válem a nudný mi teda vubec nepřišly, obzvlášt ta druhá gsx-r 750, tam se nuda fakt nekonala. Ale to že si jezdil na hondě, tk to se nedivim, žes byl zklamanej, protože honda je hujda!


No já myslím že všechny čtyřvály jsou svým způsobem nudný, sice jsou výkonný a rychlý, ale taková ta zábavnost tam není, zato dvouvál nabízí nejen zábavnost, ale i jízdu na pohodu, malou spotřebu a možnost cestování, ale samodřejmě pokud chce někdo závodit na okruhu a chce být všude první, tak je čtyřvál asi jediná možnost... Jinak ze žádného řadového čtyřválu podle mě nejde strach, a pokud má někdo rozum, tak do začátku je čtyřvál dobrá volba, protože umí být hodně hodný když se mu nedává plnej knédl, vyjímkou je čtyřvál do V ve stylu V-MAXe, 1700ccm a 200 koní v relativně nízkých otáčkách, z toho už jde docela strach, ale stejně na takovej pořádnej našlapanej dvouvál jako dělají třeba Aprilia nebo Ducati se pořád nechytá, ten už dokáže pěkně pozlobit i člověka, kterej si myslel že dneska pojede na pohodu... Jinak ale je jasné že každému vyhovuje něco jiného, někdo má raději ten brutální zátah, a jiný preferuje zase veliký výkon který má k dispozici dá se říct hned, takže se nedá říct co je lepší...

4V do V

27.5.2009 v 18:42 | Nahoru | #148
Včera jsem ujel na Kocourovi 600km.... místy jsem to solil dvě kila, motorka se ani nehla, nefoukalo na mě, nedělo se nic negativního.... ale ani pozitivního... prostě když vemu Monstera, mohu jet 130 a je to pocitově větší palba - a to nejen proto, že to víc řve a je to naháč, prostě je tam něco, co V4 nemaj....

4V do V

27.5.2009 v 20:52 | Nahoru | #149
Rado_> No a to je také jeden z důvodů proč mám rád V2, sice i ten 4řadák má něco do sebe, ale není to nic pro mě, já potřebuju mašinu co mě baví , a to že to fouká nebo nejede tak rychle mi zas až tak moc nevadí , jen ten M600 je na mě docela málo, ale to snad příjde časem, silniční kapotovanou mašinu sice neplánuju nikdy (jedině Ducati 916) ale přecijen motorka ve stylu Monster s V2 motorem a výkonem kolem 100 - 140 koní by mi myslím úplně stačila, jak já říkam chci to jen "na pohodu", tak proč kapotáže že? Ale jak říkam, je to individuální věc, a mnoho lidí by se zase nudilo na V2, proto dělají také velkou škálu řadových čtyřválů, který mají hladší chod a klidnější jízdu i ve vyšších rychlostech, nic pro mě, ale proti gustu...

1 reakcí na tento příspěvek 4V do V

28.5.2009 v 16:35 | Nahoru | #150
já zas teď projel 4vál klasickou zx9 a taky mě to bavilo, nejlepší je prostě vychytat si oboje a střídat to...oboje má něco do sebe!!
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist