sajosa>restore>A ještě jedno foto.
[img] tohle ještě není důkaz,že na tom umím dělat(pokud bych uměl tak hezky fotit,tak bych sem mohl dát ještě lepší strojek ).Jinak jak někdo psal, že může kotouč házet,tloušťka několik desetin,až 0.5mm( to by se kolo zablokovalo), tak podle předpisu(jak u kterého auta) házivost max 0,2 a tloušťka 0,02.Ale k tématu,dělal(zkoušel srovnat drážky,před vyhozením) jsem pevný kotouč na GS500 a dopadlo to dobře a je používanej dál.Jinak můj názor , prohnutej kotouč se po srovnání opět prohne,má v sobě původní pnutí ze zahřátí,nebo mechanicky a po opětném prohřátí se zase zdeformuje.Automobilové kotouče opravuju běžně a pokud jsou v toleranci(tloušťky) není problém.
Tak těžko něco dokazovat,ale pro úplnost.SPU40CNC,systém SIEMENS Sinumerik 840D.Stroj na obrázku je právě v režimu program,viz.display.Zastavený posuv i otáčky přepínačem na vzdálenějším konci panelu.Vzadu v horní nástrojové hlavě upnutý vnitřní nůž Pramet pr.40 mm s vyměnitelnou hlavicí,nad ním vnější Sandvik,vespod v provozu vnější Sandvik s keramickým plátkem Toshiba R6,35.V hydr sklíčidle pr.400mm přípravek pro soustružení střižnic větracích otvorů pro ráfek Fabia.Rád bych viděl ten lepší strojek,protože tohle patří ve své kategorii k tomu lepšímu co je k mání.
Stačí?
1 reakcí na tento příspěvek Stáčení kotoučů
Midloch2>Lepší strojek ? Mrkni na produkty firem: Mori-Seiky, Mazak, Okuma, Emag, Vigel, Comau mám jmenovat dál ?
Znám,ale pro dané účely se nejvíc osvědčil právě tenhle.Při výběrovém řízení konkrétě Mazak vypadl.Šlo o to,obrobit kontrolní kus (vzorek) a nejlíp vyšel právě MAS.Jde o extrémní obrábění součástí z nástrojové oceli s tvrdostí 55-62HRc a většinou jde o přerušovaný řez.Žádná selanka.
Naposledy editováno 21.05.2009 22:33:41
1 reakcí na tento příspěvek Stáčení kotoučů
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stáčení kotoučů
Midloch2>Kalený klade při obrábění velký odpor a zatěžuje uložení suportů a ložiska vřetena. No přeji, aby vám to tahle Kovosvitská soustava dlouho vydržela. A to myslím vážně žádná ironie. Bohužel jsem viděl co se na montáži v Kovosvitu děje a mám dost důvodů pochybovat.
Čoveče nebudeš věřit,ale nejstarší strojek co od nich máme je z roku 1995 a mechanika šlape v původní sestavě.Jediné co se měnilo byly ložiska ve vřetenu a hydr.sklíčidlo,díky havárii jednoho místního idiota.Kuličkové šrouby,vedení a ostatní příslušenství pořád origo.Vůle pořád v limitu.Z MASu máme i 5X centrum a opět výborná zkušenost i když jde víceméně o prototyp,nebo lépe řečeno jeden z prvních kusů (možná i první svého druhu).Nějaké drobné dětské nemoci byly,ale nic co by se nevyřešilo během jednoho dne.Nemůžu říct křivého slova.
Možná že někde vyhrabu foto toho veterána.
Na motorce bych kotouče asi nestáčel, aby tam po stočení vůbec něco zbylo. Na VFR má novej kotouč 4,5 mm a minimální tloušťka je 3,5.....To neni moc materiálu na stáčení....
Naposledy editováno 21.05.2009 23:28:47
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
TL1000R/S zadní napínák rozvodu - k... Suzuki TL 1000S, Suzuki TL 1000R, Suzuki TL1000R Als... | Wanislav | 4 | 29.7.2023 v 19:16 assassin |
TL1000R střílí do výfuku [1, 2] Suzuki TL 1000R | Wanislav | 35 | 7.5.2023 v 16:09 assassin |
Hledá se mý bývalý Tele [1, 2] Suzuki TL 1000S, Suzuki TL 1000R | dewwil | 39 | 15.4.2023 v 19:21 dewwil |
Motor TLR/TLS Suzuki TL 1000S, Suzuki TL 1000R | Rolda89 | 2 | 23.10.2022 v 09:06 Rolda89 |
Seřízení motoru Suzuki TL1000R a Tl... [1, 2] Suzuki TL 1000R | JENDA426 | 31 | 2.9.2021 v 10:24 Anti |