bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Stáčení kotoučů
21.5.2009 v 08:18
kdo mi poví proč nestáčet nebo stáčet přední brzdové kotouče? kromě složitějšího samotného způsobu stáčení.
Předchozí
1 2 3
Následující

(reakce na) Stáčení kotoučů

21.5.2009 v 21:36 | Nahoru | #61
StiefTomas> tak cos mi vykladal ze si je nechas srovnat,ty taky kazdymu rikas neco jinyho

(reakce na) Stáčení kotoučů

21.5.2009 v 22:06 | Nahoru | #62

sajosa>restore>A ještě jedno foto.

[img] tohle ještě není důkaz,že na tom umím dělat(pokud bych uměl tak hezky fotit,tak bych sem mohl dát ještě lepší strojek ).Jinak jak někdo psal, že může kotouč házet,tloušťka několik desetin,až 0.5mm( to by se kolo zablokovalo), tak podle předpisu(jak u kterého auta) házivost max 0,2 a tloušťka 0,02.Ale k tématu,dělal(zkoušel srovnat drážky,před vyhozením) jsem pevný kotouč na GS500 a dopadlo to dobře a je používanej dál.Jinak můj názor , prohnutej kotouč se po srovnání opět prohne,má v sobě původní pnutí ze zahřátí,nebo mechanicky a po opětném prohřátí se zase zdeformuje.Automobilové kotouče opravuju běžně a pokud jsou v toleranci(tloušťky) není problém.



Tak těžko něco dokazovat,ale pro úplnost.SPU40CNC,systém SIEMENS Sinumerik 840D.Stroj na obrázku je právě v režimu program,viz.display.Zastavený posuv i otáčky přepínačem na vzdálenějším konci panelu.Vzadu v horní nástrojové hlavě upnutý vnitřní nůž Pramet pr.40 mm s vyměnitelnou hlavicí,nad ním vnější Sandvik,vespod v provozu vnější Sandvik s keramickým plátkem Toshiba R6,35.V hydr sklíčidle pr.400mm přípravek pro soustružení střižnic větracích otvorů pro ráfek Fabia.Rád bych viděl ten lepší strojek,protože tohle patří ve své kategorii k tomu lepšímu co je k mání.
Stačí?

1 reakcí na tento příspěvek Stáčení kotoučů

21.5.2009 v 22:25 | Nahoru | #63
Lepší strojek ? Mrkni na produkty firem: Mori-Seiky, Mazak, Okuma, Emag, Vigel, Comau mám jmenovat dál ?

Stáčení kotoučů

21.5.2009 v 22:25 | Nahoru | #64
Tady to máš i s výkresem součásti v přípravku.Doufám že bude mít dušička pokoj.

[img]

(reakce na) Stáčení kotoučů

21.5.2009 v 22:32 | Nahoru | #65

Midloch2>Lepší strojek ? Mrkni na produkty firem: Mori-Seiky, Mazak, Okuma, Emag, Vigel, Comau mám jmenovat dál ?



Znám,ale pro dané účely se nejvíc osvědčil právě tenhle.Při výběrovém řízení konkrétě Mazak vypadl.Šlo o to,obrobit kontrolní kus (vzorek) a nejlíp vyšel právě MAS.Jde o extrémní obrábění součástí z nástrojové oceli s tvrdostí 55-62HRc a většinou jde o přerušovaný řez.Žádná selanka.

Naposledy editováno 21.05.2009 22:33:41

1 reakcí na tento příspěvek Stáčení kotoučů

21.5.2009 v 22:42 | Nahoru | #66
Kalený klade při obrábění velký odpor a zatěžuje uložení suportů a ložiska vřetena. No přeji, aby vám to tahle Kovosvitská soustava dlouho vydržela. A to myslím vážně žádná ironie. Bohužel jsem viděl co se na montáži v Kovosvitu děje a mám dost důvodů pochybovat.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stáčení kotoučů

21.5.2009 v 22:55 | Nahoru | #67

Midloch2>Kalený klade při obrábění velký odpor a zatěžuje uložení suportů a ložiska vřetena. No přeji, aby vám to tahle Kovosvitská soustava dlouho vydržela. A to myslím vážně žádná ironie. Bohužel jsem viděl co se na montáži v Kovosvitu děje a mám dost důvodů pochybovat.



Čoveče nebudeš věřit,ale nejstarší strojek co od nich máme je z roku 1995 a mechanika šlape v původní sestavě.Jediné co se měnilo byly ložiska ve vřetenu a hydr.sklíčidlo,díky havárii jednoho místního idiota.Kuličkové šrouby,vedení a ostatní příslušenství pořád origo.Vůle pořád v limitu.Z MASu máme i 5X centrum a opět výborná zkušenost i když jde víceméně o prototyp,nebo lépe řečeno jeden z prvních kusů (možná i první svého druhu).Nějaké drobné dětské nemoci byly,ale nic co by se nevyřešilo během jednoho dne.Nemůžu říct křivého slova.

Možná že někde vyhrabu foto toho veterána.

Stáčení kotoučů

21.5.2009 v 23:05 | Nahoru | #68
Tak to tu pročítám a místama to teda jsou perly .A tolik testosteronu pohromadě se jen tak nevidí.Jen si dejte!

Stáčení kotoučů

21.5.2009 v 23:26 | Nahoru | #69
V manuálu na VFR píšou že maximální házivost kotouče je 0,3 mm. Já naměřil indikátorem házivost 0,3. Brzdy nekopou, necukaj. Jezdí to úplně normálně. Cukání při brždění nemusí být od brzd. Kámošovi tohle dělala vůle v kluzáku přední vidlici, po výměmě vidle cukání ustalo. Taky nejdřiv měnil kotouče.
Na motorce bych kotouče asi nestáčel, aby tam po stočení vůbec něco zbylo. Na VFR má novej kotouč 4,5 mm a minimální tloušťka je 3,5.....To neni moc materiálu na stáčení....

Naposledy editováno 21.05.2009 23:28:47

(reakce na) Stáčení kotoučů

22.5.2009 v 09:30 | Nahoru | #70
restore> tak 5ti-osla se jim povedla o tom žádná, ale obecně o nich platí že ty starší mašiny byly držáky a fungovaly, dyť kolik ještě běhá SPT16 a 32. Ale mám třeba zákazníka který od nich má několik MCV750 a MCV754 a taky se mu stalo že na nové mašině měnil vřeteno 3x za měsíc, na Masturnovi 54 nechávali měkká vřetena a pak na nich na montáži nešel vytočit kontrolní závit jak to vibrovalo, Multicut pěkná mašina s dobrými parametry ale dva kusy co udali tuším do Finska se vracejí páč to byly prototipy ůplně neodskoušené a z několika měsíců byly schopné běžet pár dní, MCU2000 pěknej velkej portál s ISO40 to nechápu atd. Pokud vám to funguje tak super !

Stáčení kotoučů

22.5.2009 v 16:05 | Nahoru | #71
chlapi ja znam jednoho borce ktery to rovna,ja sem pred lety boural na TL1000S do stojiciho auta,jeden kotouc byl ta zohly ze z neho vypadly 4 cepy,chlap to zrovnal(nevim jakym zpusobem)pak to prebrousil,z kotouce sebral jen 2desetiny na silu a brzdilo to jak nove,kdyz sem mel moznost sehnat kotouc jiny a volal jsem mu tak me rekl ze jsou to vyhozene penize ze kdyby nevedel ze to je 100procentni tak by to nikdy nedelal a mel pravdu brzdilo to paradne,zadne pulzovani do packy sem necitil,mam na neho i telefon...kdyby mel nekdo zajem tak pisnete(kousek od buchlovaku ma dilnu)
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
TL1000R/S zadní napínák rozvodu - k... Suzuki TL 1000S, Suzuki TL 1000R, Suzuki TL1000R Als... Wanislav 4 29.7.2023 v 19:16 assassin
TL1000R střílí do výfuku [1, 2] Suzuki TL 1000R Wanislav 35 7.5.2023 v 16:09 assassin
Hledá se mý bývalý Tele [1, 2] Suzuki TL 1000S, Suzuki TL 1000R dewwil 39 15.4.2023 v 19:21 dewwil
Motor TLR/TLS Suzuki TL 1000S, Suzuki TL 1000R Rolda89 2 23.10.2022 v 09:06 Rolda89
Seřízení motoru Suzuki TL1000R a Tl... [1, 2] Suzuki TL 1000R JENDA426 31 2.9.2021 v 10:24 Anti


TOPlist