Uzavřeno 24.01.2012 v 16:16 uživatelem Uvalak
Naposledy editováno 16.05.2009 15:56:41
2 reakcí na tento příspěvek Honda XRV Africa Twin vs. Yamaha XTZ SuperTenere
Oproti Tenerce menší spotřeba a lepší průběh krouťáku.
Jinak si myslím že koupí Tenerky v dobrém stavu neprohloupíš
I když jsou si hodně podobné tak je každá úplně jiná !
Do terénu je lepší AT
1 reakcí na tento příspěvek Honda XRV Africa Twin vs. Yamaha XTZ SuperTenere
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda XRV Africa Twin vs. Yamaha XTZ SuperTenere
Petr_TA>Měl jsem všechny 1-válcový Tenerky a stejně jsem hrdým majitelem Afriky
Oproti Tenerce menší spotřeba a lepší průběh krouťáku.
Jinak si myslím že koupí Tenerky v dobrém stavu neprohloupíš
I když jsou si hodně podobné tak je každá úplně jiná !
Do terénu je lepší AT
Jak můžeš srovnávat jednoválcový Ténérky s Afrikou co se týče průběhu krouťáku?
Uvalak - svez se na každý z nich a podle toho se rozhodni......ti, co maj Afriky, ti budou radit XRV, ti co ST budou radit XTZ..
Naposledy editováno 16.05.2009 18:33:09
1 reakcí na tento příspěvek Honda XRV Africa Twin vs. Yamaha XTZ SuperTenere
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda XRV Africa Twin vs. Yamaha XTZ SuperTenere
šmudla>xrv
Pojd hrat a neser
1 reakcí na tento příspěvek Honda XRV Africa Twin vs. Yamaha XTZ SuperTenere
XRV jsem mel, ale ted mam XTZ
http://www.motorkari.../?ft=23629&fid=5
http://www.motorkari.../?ft=49844&fid=8
http://www.motorkari.../?ft=45603&fid=8
http://www.motorkari...il/?ft=830&fid=5
jednoducha tabulka, sice ve Vlamstine ale to co tam je si kazdy odvodi
1 reakcí na tento příspěvek Honda XRV Africa Twin vs. Yamaha XTZ SuperTenere
- nutno se podívat do přehledu výrobních čísel, otevírání je podobné jako u novějších modelů od 1996.
Výkonové verze od 1996:
1) u verzí s VIN kódem začínajícím JH2RD07B (1996-2000) je výkon snížen na 35kW, tj 50 koní jen pomocí restriktoru v gumové přírubě mezi karburátory a hlavami válců. Stačí je vyndat a motorka je otevřená na 44kW, tj 60koní. Vyjímečně se Afrika stejným způsobem zavírala i na 25kW, jen otvor v restriktorech byl ještě menší. Otevření na 44kW se provede opět jejich vyndáním.
2) u verzí s VIN kódem začínajícím JH2RD07C a D (1996-2000, pro Rakousko-C a Švýcarsko-D) je stále použito analog. zapalováníi CDI, karburátory VP50B a C bez snímače klapky (vše ze starší verze RD-07 93-96), restriktory v sání a také JINÉ VAČKY!!! Proto má motor 35kw, tj. 50koní, ale pro otevření na plný výkon nestačí pouze vyjmout restriktory - musí se vyměnit i obě vačky!!!
Zdroj - Vilemx
Naposledy editováno 19.05.2009 10:14:05
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Vyplatí se kupovat Hondu AT xrv 750... Honda XRV 750 Africa Twin | Kadlina | 16 | 4.4.2024 v 21:40 Anti |
Honda customs Honda XRV 750 Africa Twin, Honda CB 1000R, Honda CB ... | TomasNBK | 0 | 8.3.2024 v 22:47 TomasNBK |
Nejnižší cesťák Poraďte Honda XRV 750 Africa Twin, BMW F 650 GS, Honda XRV 6... | RockStar1666 | 20 | 12.1.2024 v 11:08 docent |
RD04 vs. RD07 Honda XRV 750 Africa Twin | ErlSinkler | 8 | 28.11.2023 v 13:44 vilemx |
Africa XRV hřídel převodovky [1, 2] Honda XRV 750 Africa Twin | smuherr | 36 | 30.9.2023 v 10:40 smuherr |