bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Číslo trysky u Dynojet
10.5.2009 v 18:37
čaute pánové jaký čílso mají trysky dynojet stage 1 u Sraďocha 600?

1 reakcí na tento příspěvek Číslo trysky u Dynojet

10.5.2009 v 18:56 | Nahoru | #1
taky mě to zajímá, nicméně na krajních válcích budou jiné průměry než na vnitřních a celá ta dynojet sada obsahuje několik průměrů trysek z kterejch si poskládáš jak to budeš potřebovat pro svůj motor(jak se to vyvine po odbrždění)

takže vlastně záleží na každým motoru, jaké trysky se tam hodí

Naposledy editováno 10.05.2009 19:02:37

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Číslo trysky u Dynojet

10.5.2009 v 19:00 | Nahoru | #2
Whistler> no ne mě de o to že už je tam mam na tryskách je číslo 135 tak mě zajmá jestli sou vůbec větší nebo je to originál páč při koupi říkali že to je přetryskovaný.

(reakce na) Číslo trysky u Dynojet

10.5.2009 v 19:06 | Nahoru | #3
vypítko> jasný, tak to budeš muset sehnat někoho kdo ho tam opravdu má, nebo napsat třeba DKracingu, tam tu sadu mají, tak by se ti mohli mrknout

Číslo trysky u Dynojet

10.5.2009 v 19:10 | Nahoru | #4
poptam se no páč mě to dost zajmá

Číslo trysky u Dynojet

10.5.2009 v 20:18 | Nahoru | #5
GSX-R 600 rv.99 má originál trysky 1=125/2-4=122, nevím sice jaký má rv. 2000 ale rozdíl 10 to nejspíš nebude, takže tam máš jiný než originální velikosti

1 reakcí na tento příspěvek Číslo trysky u Dynojet

10.5.2009 v 20:23 | Nahoru | #6
Hele chlapy a nevite jak je to u 750ccm?

Číslo trysky u Dynojet

10.5.2009 v 20:35 | Nahoru | #7
to bude prekérka to zjistit nemužu nikde nic najít

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Číslo trysky u Dynojet

10.5.2009 v 20:37 | Nahoru | #8
Spieke> 125 a 127.5 standart pro Evropu, ale Californie to mela mirne chudsi.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Číslo trysky u Dynojet

10.5.2009 v 20:41 | Nahoru | #9

vypítko>Whistler> no ne mě de o to že už je tam mam na tryskách je číslo 135 tak mě zajmá jestli sou vůbec větší nebo je to originál páč při koupi říkali že to je přetryskovaný.



600V (97)- 125 vnejsi a 122.5 vnitrni
600W (98) a 600X (99) - 135 vnejsi a 132.5 vnitrni

Vsechno jsou to standartni UK a Eu verze amerika mela opet obvykle chudsi

Naposledy editováno 10.05.2009 20:42:33

(reakce na) Číslo trysky u Dynojet

10.5.2009 v 20:43 | Nahoru | #10
Dawe02> aha takže je to origo pokud se nepletu?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Číslo trysky u Dynojet

10.5.2009 v 20:49 | Nahoru | #11

Dawe02>vypítko>Whistler> no ne mě de o to že už je tam mam na tryskách je číslo 135 tak mě zajmá jestli sou vůbec větší nebo je to originál páč při koupi říkali že to je přetryskovaný.

600V (97)- 125 vnejsi a 122.5 vnitrni
600W (98) a 600X (99) - 135 vnejsi a 132.5 vnitrni

Vsechno jsou to standartni UK a Eu verze amerika mela opet obvykle chudsi


neměla 135 vnejsi a 132.5 vnitrni jenom 98? a 99 už zase 125 vnejsi a 122.5? Takhle to je napsané v motodata

(reakce na) Číslo trysky u Dynojet

10.5.2009 v 20:53 | Nahoru | #12

Fajn-tom>
neměla 135 vnejsi a 132.5 vnitrni jenom 98? a 99 už zase 125 vnejsi a 122.5?



Ne.

(reakce na) Číslo trysky u Dynojet

10.5.2009 v 20:59 | Nahoru | #13

Dawe02>Spieke> 125 a 127.5 standart pro Evropu, ale Californie to mela mirne chudsi.



Jo dikec.Tyhle trysky by meli bejt u vsech karbecu stejny,ze jo?Mam typ T 96prvni srad elektricky klapky

1 reakcí na tento příspěvek Číslo trysky u Dynojet

10.5.2009 v 21:19 | Nahoru | #14
ja mam ladeny trysky a je na nich logo vyrobce jde to poznat napr toho dynojetu
kehin (K),mikuni (ctverec ve ctverci) - viz foto- atd maji take svoje loga,takze by to melo jit poznat podle toho hod sem fotky trysky.

(reakce na) Číslo trysky u Dynojet

10.5.2009 v 21:40 | Nahoru | #15
Kovi> zítra je sem mrsknu

Číslo trysky u Dynojet

11.5.2009 v 08:01 | Nahoru | #16
čísla máte v manuálu dynojetu ke stažení.
U.S měla myslím ale větří throttlevalve takže proto větší trysky

Číslo trysky u Dynojet

11.5.2009 v 13:24 | Nahoru | #17
tak sem zjistil že mam origo trysky pokud se nepletu 135 vnější a 132,5 vnitřní.ted mě ale zajmá K&N filtr tam je ladák taky byl ale ten sem prodal a pude tam Leo Vinci jakej to bude mít vliv na motor?bude třeba něco s tim doladovat?

Naposledy editováno 11.05.2009 13:25:17

1 reakcí na tento příspěvek Číslo trysky u Dynojet

11.5.2009 v 13:29 | Nahoru | #18
Bude to pravdepodobne chude, dira ve strednich otackach jista

(reakce na) Číslo trysky u Dynojet

11.5.2009 v 14:42 | Nahoru | #19
Dawe02> a jeje co s tim tedy?hodit tam origo filtroš i s laufem?jakpa moc by byl ten propad ve středu?

Číslo trysky u Dynojet

4.12.2015 v 10:54 | Nahoru | #20
Zdar borci přijde mi trapné psát do mrtvého tématu ALE

Mám sradíka 600 98W karburátory Mikuni 34E8 v TP 72 kW (reál nevím) trysky mám 1,4) 135 2,3) 132,5 jehly jsou mikuni 5DZ25 délka jehly je 56,55mm, TPS má odpor na krajních vývodech 5,11 KOhmů

Od kámoše jsem koupil komplet SRADa 600 99X karbec Mikuni 34E6 v TP má tuším 88 kW a trysky tam jsou dané opačně 1,4) 132,5 2,3) 135 jehly jsou mikuni 5DZ31 délka jehly je 53,5mm TPS má na krajních pinech odpor 6KOhmů

Vzal jsem komplet ty druhý karbce a nasadil to na motor, seřídil klapky a ujel jsem s tím asi 2 tisíce ale není to ono benzín beru tak nějak na střídačku 100oktan nebo 95 podle toho která pumpa je zrovna po ruce, (100oktan jedině vervu od Benziny) Když jsem sundal svíce z té jeho hlavy tak na prvním válci byla černá, zbytek +- cihlové, teď po těch cca 2 tisících jsem vyndal svoje loni nové svíčky NGK9 a všechny jsou takové do šeda a na mínusové elektrodě je taková mikro struska. Na volnoběh to s mejma karbcema bylo +- stabilní, s těma druhejma to dost plave podle teploty motoru 800 - 1200 otáček, když s tím na neutrál vrknu tak to letí do otáček rychleji než s těmi původními, jízda je ale ucukanější, a s oběma mi to dělá to že když dám třeba trojku a ze 3-4 tisíc dám plnej a držím to někam k 12ti tak jsou tam cítit asi 3 nebo 4 skoky kdy to chytne kule, nejdřív jsem myslel že mám jen blbě nastavenej ten TPS a jednotka nedává správnej předstih ale u fullgasu by se to mělo eliminovat a jednotka by měla dávat mapu jako pro plnej plyn. Poradí mi nějaká dobrá duše jak nakombinovat ty trysky a jehly aby to jelo v celém spektru plynule a pokud možno s co největším výkonem? Jen doplním že výfuk je origo stejně tak sání, ventilové vůle jsou v pořádku, podtlaky (klapky) taky seřízené, řetězové kolečko jsem dal o zub menší, rozeta je standardní, mám tam namontované ATRE domácí výroby podle návodu zde na fóru. Všem zúčastněným děkuji za ochotu
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Gipro z Hayabusa Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 RTSbike 5 5.1.2024 v 23:47 RTSbike
kde shánět ND Suzuki GSX-R 600 Zajda2004 5 7.11.2023 v 13:42 Kubák
suzuki gsxr 600 sytic Suzuki GSX-R 600 malbbs 8 15.9.2023 v 19:32 yurcko
kontrolka rezervy Suzuki GSX-R 600 Motomaniak 16 24.5.2023 v 05:56 Maly1
Karburátory a delší odstavení [1, 2] Suzuki GSX-R 600 Jawista1234 31 15.4.2023 v 21:31 Milos1


TOPlist