1 reakcí na tento příspěvek Číslo trysky u Dynojet
takže vlastně záleží na každým motoru, jaké trysky se tam hodí
Naposledy editováno 10.05.2009 19:02:37
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Číslo trysky u Dynojet
1 reakcí na tento příspěvek Číslo trysky u Dynojet
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Číslo trysky u Dynojet
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Číslo trysky u Dynojet
vypítko>Whistler> no ne mě de o to že už je tam mam na tryskách je číslo 135 tak mě zajmá jestli sou vůbec větší nebo je to originál páč při koupi říkali že to je přetryskovaný.
600V (97)- 125 vnejsi a 122.5 vnitrni
600W (98) a 600X (99) - 135 vnejsi a 132.5 vnitrni
Vsechno jsou to standartni UK a Eu verze amerika mela opet obvykle chudsi
Naposledy editováno 10.05.2009 20:42:33
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Číslo trysky u Dynojet
Dawe02>vypítko>Whistler> no ne mě de o to že už je tam mam na tryskách je číslo 135 tak mě zajmá jestli sou vůbec větší nebo je to originál páč při koupi říkali že to je přetryskovaný.
600V (97)- 125 vnejsi a 122.5 vnitrni
600W (98) a 600X (99) - 135 vnejsi a 132.5 vnitrni
Vsechno jsou to standartni UK a Eu verze amerika mela opet obvykle chudsi
neměla 135 vnejsi a 132.5 vnitrni jenom 98? a 99 už zase 125 vnejsi a 122.5? Takhle to je napsané v motodata
1 reakcí na tento příspěvek Číslo trysky u Dynojet
Naposledy editováno 11.05.2009 13:25:17
1 reakcí na tento příspěvek Číslo trysky u Dynojet
Mám sradíka 600 98W karburátory Mikuni 34E8 v TP 72 kW (reál nevím) trysky mám 1,4) 135 2,3) 132,5 jehly jsou mikuni 5DZ25 délka jehly je 56,55mm, TPS má odpor na krajních vývodech 5,11 KOhmů
Od kámoše jsem koupil komplet SRADa 600 99X karbec Mikuni 34E6 v TP má tuším 88 kW a trysky tam jsou dané opačně 1,4) 132,5 2,3) 135 jehly jsou mikuni 5DZ31 délka jehly je 53,5mm TPS má na krajních pinech odpor 6KOhmů
Vzal jsem komplet ty druhý karbce a nasadil to na motor, seřídil klapky a ujel jsem s tím asi 2 tisíce ale není to ono benzín beru tak nějak na střídačku 100oktan nebo 95 podle toho která pumpa je zrovna po ruce, (100oktan jedině vervu od Benziny) Když jsem sundal svíce z té jeho hlavy tak na prvním válci byla černá, zbytek +- cihlové, teď po těch cca 2 tisících jsem vyndal svoje loni nové svíčky NGK9 a všechny jsou takové do šeda a na mínusové elektrodě je taková mikro struska. Na volnoběh to s mejma karbcema bylo +- stabilní, s těma druhejma to dost plave podle teploty motoru 800 - 1200 otáček, když s tím na neutrál vrknu tak to letí do otáček rychleji než s těmi původními, jízda je ale ucukanější, a s oběma mi to dělá to že když dám třeba trojku a ze 3-4 tisíc dám plnej a držím to někam k 12ti tak jsou tam cítit asi 3 nebo 4 skoky kdy to chytne kule, nejdřív jsem myslel že mám jen blbě nastavenej ten TPS a jednotka nedává správnej předstih ale u fullgasu by se to mělo eliminovat a jednotka by měla dávat mapu jako pro plnej plyn. Poradí mi nějaká dobrá duše jak nakombinovat ty trysky a jehly aby to jelo v celém spektru plynule a pokud možno s co největším výkonem? Jen doplním že výfuk je origo stejně tak sání, ventilové vůle jsou v pořádku, podtlaky (klapky) taky seřízené, řetězové kolečko jsem dal o zub menší, rozeta je standardní, mám tam namontované ATRE domácí výroby podle návodu zde na fóru. Všem zúčastněným děkuji za ochotu
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Gipro z Hayabusa Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 5 | 5.1.2024 v 23:47 RTSbike |
kde shánět ND Suzuki GSX-R 600 | Zajda2004 | 5 | 7.11.2023 v 13:42 Kubák |
suzuki gsxr 600 sytic Suzuki GSX-R 600 | malbbs | 8 | 15.9.2023 v 19:32 yurcko |
kontrolka rezervy Suzuki GSX-R 600 | Motomaniak | 16 | 24.5.2023 v 05:56 Maly1 |
Karburátory a delší odstavení [1, 2] Suzuki GSX-R 600 | Jawista1234 | 31 | 15.4.2023 v 21:31 Milos1 |