bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Černá kráska z jihu
9.5.2009 v 12:22
teda jsem si vždycky myslél, že motorka má být červená (a ženská černovlasá), proto se mi úplně nelíbila ta bílá V7 guzzina. Ale asi změním náor ptotože ta nero colore bere dech. Znáte hezčí "normální" mašinu??? Škoda že jsou ty jebky guzzácké drahé jako nové a nesmyslně drahé jako ojeté. Holt budu moset šetřit, jak říká Polívka.


Černá kráska z jihu

10.5.2009 v 21:51 | Nahoru | #31
nojo,kupoval jsem jí vloni,to ještě čtyřventil nebyl

Černá kráska z jihu

10.5.2009 v 21:56 | Nahoru | #32
nojo, však už blbnu, jsme si nedávno psali, koukal jsem do profilu a teď se tak debilně zeptám.. Jsem si Tě splet s jiným kolegou, má podobnej nick, jen je to ducatista, tak jsem si říkal že jí měl asi půjčenou..

njn, od rána v hokně, už mi to leze na mozek..

Černá kráska z jihu

10.5.2009 v 21:59 | Nahoru | #33
docela bych ten čtyřventil zkusil,jel jsem na Stelviu,ale jen kousek a ta sportka mi asi vyhovuje víc

1 reakcí na tento příspěvek Černá kráska z jihu

10.5.2009 v 22:10 | Nahoru | #34
já bych ho taky rád zkusil, co jsem četl, tak tolik neodpouští chyby, jsou tam větší setrvačný hmoty a ten motor umí proti 2ventilu dost nakopat když se člověk nehlídá
Ale asi to pojede jaksviň

teď je otázka jak se ty motory projeví z hlediska spolehlivosti, jestli nebude chvilku trvat než se jim vychytaj dětské nemoci. .

ten 2V je sázka na jistotu, jednoduchý a nesmrtelný

Černá kráska z jihu

11.5.2009 v 15:48 | Nahoru | #35
Kraska jo ti italští kluci umí

(reakce na) Černá kráska z jihu

12.5.2009 v 09:54 | Nahoru | #36
dva_hrnce> zase takovej masakr to není a se čtyřventilem mají myslím zkušeností taky dost

Černá kráska z jihu

12.5.2009 v 10:17 | Nahoru | #37
jako uplnej masakr to asi nebude, ale asi to bude znát

je fakt že ten čtyřventil není uplná novinka u guzzi, ale dost věcí tam bde asi řešeno koncepčně uplně jinak než u starších 4ventilů.. A já mám rád vyzkoušený věci, jsem takovej konzervativní co se techniky týká..

1 reakcí na tento příspěvek Černá kráska z jihu

12.5.2009 v 11:03 | Nahoru | #38
ten dvouventil je neuvěřitelně jednoduchá věc,myslím že to bude držák,při mým ježdění to mám do smrti,mám víc motorek,tak na tom najedu tak 4000 ročně

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Černá kráska z jihu

12.5.2009 v 11:10 | Nahoru | #39

motocvok>ten dvouventil je neuvěřitelně jednoduchá věc,myslím že to bude držák,při mým ježdění to mám do smrti,mám víc motorek,tak na tom najedu tak 4000 ročně



dvouválec, dvouventil s OHV bude asi držák snad při každým ježdění až do smrti ;) (nepočítám magory co to tahaj na okruh a dvacet a více minut držej 6-8 otáček )

1 reakcí na tento příspěvek Černá kráska z jihu

12.5.2009 v 11:13 | Nahoru | #40
právě, já najedu cca 10tis. ročně a myslím že ten motor musí min. 200tis. namotat. Vždyť je to původně stabilák, na ten obsah to není překoňovaný (mohli z toho pacholci aspoň 100k dostat..), ventilový vůle si udělá člověk v pohodě kdekoliv u cigárka a víc se tam fakt nemá skoro co rozbít

dokonce vím o případu kdy u starší motorky která už dávno nebyla v záruce praskla zdvihací tyčka, po rozborce byla poslána taliánům, kteří (sice ne brzy, ale přeci) údajně poslali novou grátis s tím že se jednalo o vadu materiálu..
ale jestli se to potkalo a poslali i zbytek potřebných součástek už netuším..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Černá kráska z jihu

12.5.2009 v 11:17 | Nahoru | #41

ilMedvědGuzzini>motocvok>ten dvouventil je neuvěřitelně jednoduchá věc,myslím že to bude držák,při mým ježdění to mám do smrti,mám víc motorek,tak na tom najedu tak 4000 ročně

dvouválec, dvouventil s OHV bude asi držák snad při každým ježdění až do smrti ;) (nepočítám magory co to tahaj na okruh a dvacet a více minut držej 6-8 otáček )



někoho takového znáš?

OT: co Ti to odešlo na kardanu na malý brevě a proč?

Černá kráska z jihu

12.5.2009 v 11:20 | Nahoru | #42
tak už jsem se to dočetl ve vedlejším vlákně..

(reakce na) Černá kráska z jihu

12.5.2009 v 11:20 | Nahoru | #43

dva_hrnce>ilMedvědGuzzini>motocvok>ten dvouventil je neuvěřitelně jednoduchá věc,myslím že to bude držák,při mým ježdění to mám do smrti,mám víc motorek,tak na tom najedu tak 4000 ročně

dvouválec, dvouventil s OHV bude asi držák snad při každým ježdění až do smrti ;) (nepočítám magory co to tahaj na okruh a dvacet a více minut držej 6-8 otáček )

někoho takového znáš?

OT: co Ti to odešlo na kardanu na malý brevě a proč?



chyba materiálu, v rámci záruky (děkuji p. Pištěkovi z A-spiritu) vyměněno. vykously se dva zuby na zadním kole a odrbalo to i hrušku.

(reakce na) Černá kráska z jihu

12.5.2009 v 11:25 | Nahoru | #44
dva_hrnce> když praskne tyčka,nemůže se to potkat,prtože ventil zůstane zavřenej,stalo se mi to mockrát,nejvíc na škodovce když jsme s tím jezdili kozí dostihy

Černá kráska z jihu

12.5.2009 v 11:33 | Nahoru | #45
nj, já si právě teď nemoh srovnat v palici jestli zůstane zavřenej nebo ne, myslel jsem si že to ty ventily otvírá, ale nechtěl jsem být za ultra blbce

Černá kráska z jihu

12.5.2009 v 11:43 | Nahoru | #46
jasně že otvírá,ale když rupne,nebo se ohne,neotvírá stane se to většinou tak,že se to přetočí a nestihne se vrátit,potom dostane od vačky ránu do protipohybu a buď zrazí vahydlo,nebo se ohne,že by rupla je spíš vyjímka,ale v pohodě se stane,že urazí vahadlo avyletí víkem až ven,stačí podržet z kopce plný plyn a už to lítá,tedy u tý škodárny určitě

1 reakcí na tento příspěvek Černá kráska z jihu

12.5.2009 v 11:53 | Nahoru | #47
nj, já jsem za poslední týden tak vyšťavenej že už skoro ani nevím jak se jmenuju.. potřebuju dovolenou..
Tohle bylo fakt prasklý, vada materiálu jako u medvědovýho kardanu..

ne že bych ten motor točil, ale občas se zapomenu a probere mě až omezovač, to jsi mě teď docela nepotěšil co vše se může stát.. Naštěstí není guzzi šáde a snad to maj spočítaný dobře, aby omezovač zasahoval ještě před možnou destrukcí..

(reakce na) Černá kráska z jihu

12.5.2009 v 12:09 | Nahoru | #48
dva_hrnce>od toho tam ten omezovač je a není to nic tak strašnýho,sundáš vahadla,vytáhneš tyčku,dáš novou tyčku,přišroubuješ vahadla,seřídíš ventily a jedeš,asi tak za hodinu i s kávičkou a ta tyčka nebude stát mnoho. A NESEJČKUJ!!!!

Černá kráska z jihu

12.5.2009 v 12:10 | Nahoru | #49
si tam nacpi rovnou carrila tyčky, ojnice a písty

2 reakcí na tento příspěvek Černá kráska z jihu

12.5.2009 v 12:19 | Nahoru | #50
já nesejčkuju, Ty jsi začal já vím že tam ten omezovač proto je, tý šáde tedy evidentně chyběl.. no a moje filcka ho taky nemá takže myslíš že bych měl trojku řadit dřív než v 90km/h při necelých 7000ot. ? ono s mojí váhou sice fichtl jel docela dobře , ale ta felda je líná jaksviň :\

medvěde, ty pomlč, od člověka který 20 minut týrá motor a pak s tím plácne už si radit nenechám

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Černá kráska z jihu

12.5.2009 v 12:26 | Nahoru | #51
dva_hrnce> navíc do kaluže,asi má rád vodu,jestli to nebude spíš lachtan než medvěd.Neřeš to,normálně se to nestává,to jí musíš rvát z kopce uplně do bezvědomí a docela dlouho,dneska bych to nedal,ale ve dvaceti jsem chtěl být pod tím kopcem prostě první

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Černá kráska z jihu

12.5.2009 v 12:28 | Nahoru | #52

dva_hrnce>já nesejčkuju, Ty jsi začal já vím že tam ten omezovač proto je, tý šáde tedy evidentně chyběl.. no a moje filcka ho taky nemá takže myslíš že bych měl trojku řadit dřív než v 90km/h při necelých 7000ot. ? ono s mojí váhou sice fichtl jel docela dobře , ale ta felda je líná jaksviň :\

medvěde, ty pomlč, od člověka který 20 minut týrá motor a pak s tím plácne už si radit nenechám



jak pláce, decentně položil do trávy

chcalo jak z konve no...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Černá kráska z jihu

12.5.2009 v 12:39 | Nahoru | #53
ilMedvědGuzzini> tak tohle je tak asi můj největší náklon na suchu,za deště jezdím autem mám jen jedno zdraví,navíc chatrný. Ta tvoje motorka by měla mít nohu,alespoň jednu

Černá kráska z jihu

12.5.2009 v 12:39 | Nahoru | #54
krasavica

(reakce na) Černá kráska z jihu

12.5.2009 v 13:19 | Nahoru | #55

motocvok>dva_hrnce> navíc do kaluže,asi má rád vodu,jestli to nebude spíš lachtan než medvěd.Neřeš to,normálně se to nestává,to jí musíš rvát z kopce uplně do bezvědomí a docela dlouho,dneska bych to nedal,ale ve dvaceti jsem chtěl být pod tím kopcem prostě první



no já jsem právě taky ještě mladej..
ok, neřeším, ten motor je stejně po smrti a až umře uplně, tak tam dám jinej, no.. jako za starých časů s trabantama

(reakce na) Černá kráska z jihu

12.5.2009 v 13:20 | Nahoru | #56

motocvok>ilMedvědGuzzini> tak tohle je tak asi můj největší náklon na suchu,za deště jezdím autem mám jen jedno zdraví,navíc chatrný. Ta tvoje motorka by měla mít nohu,alespoň jednu



nevěřím :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Černá kráska z jihu

12.5.2009 v 13:22 | Nahoru | #57

ilMedvědGuzzini>dva_hrnce>já nesejčkuju, Ty jsi začal já vím že tam ten omezovač proto je, tý šáde tedy evidentně chyběl.. no a moje filcka ho taky nemá takže myslíš že bych měl trojku řadit dřív než v 90km/h při necelých 7000ot. ? ono s mojí váhou sice fichtl jel docela dobře , ale ta felda je líná jaksviň :\

medvěde, ty pomlč, od člověka který 20 minut týrá motor a pak s tím plácne už si radit nenechám

jak pláce, decentně položil do trávy

chcalo jak z konve no...



jako dobrý no, na vodě bych si ten okruh asi vůbec neužil.. Ale zas bych si aspoň vyzkoušel jak ty gumy drží a co ještě snesou na vodě (taky jsi to zkoušel, viď? )a pak se třebas tolik nebál.. jak mě chytí déšť, tak zpomaluju a jedu jak posr. ..

Černá kráska z jihu

12.5.2009 v 13:45 | Nahoru | #58
jste blázni,znám lepší zábavu než lítat v lijáku na motorce a válet se xicxtem v bahně

1 reakcí na tento příspěvek Černá kráska z jihu

12.5.2009 v 13:47 | Nahoru | #59

(reakce na) Černá kráska z jihu

12.5.2009 v 13:50 | Nahoru | #60

dva_hrnce>ilMedvědGuzzini>dva_hrnce>já nesejčkuju, Ty jsi začal já vím že tam ten omezovač proto je, tý šáde tedy evidentně chyběl.. no a moje filcka ho taky nemá takže myslíš že bych měl trojku řadit dřív než v 90km/h při necelých 7000ot. ? ono s mojí váhou sice fichtl jel docela dobře , ale ta felda je líná jaksviň :\

medvěde, ty pomlč, od člověka který 20 minut týrá motor a pak s tím plácne už si radit nenechám

jak pláce, decentně položil do trávy

chcalo jak z konve no...



jako dobrý no, na vodě bych si ten okruh asi vůbec neužil.. Ale zas bych si aspoň vyzkoušel jak ty gumy drží a co ještě snesou na vodě (taky jsi to zkoušel, viď? )a pak se třebas tolik nebál.. jak mě chytí déšť, tak zpomaluju a jedu jak posr. ..



no upřímně, Michelin pilot sport co jsem měl předtím byla na vodě nijaká, tyhle piloty byly o fous lepší ale stejně to divně klouzlo, pak se chytlo, nebylo to ono. Gumy jsou nový, akorát zajetý po 3000km a sjetý dokulata. Most, před matadorem je takovej divnej asfalt, podélný vlny a to se guzze nelíbí - tuším že za to může ten centrální rám. Prostě pod plynem zadek lítal doleva doprava. První dvě kola to byl boj, pak jsem zkusil lehce spojčit a bylo to lepší. Takže asi tak. Každopádně frajersky ve vytočený trojce zaklapnout plyn je opravdu něco
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Guzzi V-Twin Boost Moto Guzzi V7 Classic Ládis74 4 25.2.2024 v 10:22 ziakoo
Guzzi V7 Classic - Jaké destičky Moto Guzzi V7 Classic Metal_Heart 4 17.10.2022 v 21:54 Metal_Heart
Pirelli Sportdemon vs. Metzeler Las... Moto Guzzi V7 Classic, Moto Guzzi V7 Racer, Moto Guz... Mates019 14 5.6.2022 v 22:09 MarioV2
Moto Guzzi V7 Classic - dotaz Moto Guzzi V7 Classic Yura 27 2.9.2021 v 22:03 MilanMl
Nová Moto Guzzi V7 2021 [1, 2] Moto Guzzi V7 Classic, Moto Guzzi V7 Special geloš 31 6.3.2021 v 22:11 stimpoff


TOPlist