Originální díly PARTSDEPOT





Téma: Simson nebo ČZ?
6.5.2009 v 21:56
Čau. Teď prodávám Mosquito, protože se na něj špatně sháněj díly a chci si pořídit nějakou mašinu, kterou za rok a kousek, až si udělám papíry na silnější, prodám. Protože chci nějakou spolehlivou do 15000 na kterou jsou levný a dostupný díly, tak se rozhoduju mezi ČZ 125/477 a Simsonem. Na Simála jsou sice levnější díly, ale ČZ už je pořádná motorka. Řidičák mám A1. Poradíte?


Naposledy editováno 06.05.2009 22:05:36
Předchozí
1 2
Následující

(reakce na) Simson nebo ČZ?

7.5.2009 v 22:44 | Nahoru | #31
blue-flash> bude to lepsí preci jen kdyz uz más A1 tak to vyuzij

Simson nebo ČZ?

8.5.2009 v 10:10 | Nahoru | #32
blue_flash> Bezkontakt u jednovalce nic moc neresi, to chce ten altik.
A nebo si udelej aspon CDI s rizenym menicem, jednak to zere proud podle otacek a jednak se to da udelat tak aby to fungovalo uz od 3 voltu.

Simson nebo ČZ?

8.5.2009 v 11:14 | Nahoru | #33
blue-flash> Do vlastního zapalování bych se asi nepouštěl. Původně jsem do své 471 chtěl cpát zapalování na Imfsfotu (to právě funguje na optickém principu), ale po debatě s Montym, jsem to zavrhl. Jawy i ČZ nemají oddělení elektrické části od ostatních zas tak dobře vyřešené – nějakej ten olej, prach a další borčus se na ně dostane. Z toho důvodu je určitě lepší použít spínání na magnetickém principu. Za sebe doporučuji jednoznačně VAPE, je to nejlepší investice co může ČZ dostat. Když si spočítáš čas nad bastlením vlastního zapalování, tak si myslím, že se to ani nevyplatí. Hlavně to taky řeší další palčivý problém a to dobíjení...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Simson nebo ČZ?

8.5.2009 v 12:01 | Nahoru | #34
jirin.sv> Určitě, jen sem hodnotil svoje pocity... Co jsem slyšel tak lidi co mají Vape jsou nadmíru spokojený a stává se z toho cekem bezúdržbovej stroj

Blue-flash > tak hodně štěstí při koupi, a ať slouží

(reakce na) Simson nebo ČZ?

8.5.2009 v 12:22 | Nahoru | #35

grovestreet>jirin.sv> Určitě, jen sem hodnotil svoje pocity...


Jo já taky ty pocity neberu, třeba až začneš jezdit na větších motorkách, tak ti i ta ČZ přijde jako hodně lehká a krásně manévrovatelná motorka. Moje první pocity když jsem z Simsona na ČZ sedl, byly taky takové, ale po měsíci mi to ani nepřišlo – spíš jsem měl problémy zpětně sedat na Simsona .

Simson nebo ČZ?

8.5.2009 v 13:59 | Nahoru | #36
VAPE za necelý 4 tis je skoro zadarmo, jen magneto na mojí Kawu KMX stálo 12000...

Za mě ČZ a budeš ujíždět klukum se 125 jak vzteklej..

Simson nebo ČZ?

8.5.2009 v 14:31 | Nahoru | #37
Díky všem

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Simson nebo ČZ?

8.5.2009 v 21:44 | Nahoru | #38

grovestreet>Simson

+ váha
+ nízka spotřeba
+ široká nabídka dílů seženeš všechno včetně tuningových dílů

- elektrika, když se něco pokazí chce to šikovný ruce
- Kopce ve dvou jsou utrpením

ČZ

+ O něco větší výkon

- větší váha, horší ovladatelnost
- větší spotřeba když za to taháš
- častý problémy se zapalováním a dobíjením
- není tolik dílů
- hůř se startuje nedej bože když to uleješ

ČZ není pořádná motorka, motor není žádnej dravec, všimni si že na tom většinou jezděj jen takovy starší páni :) Simson je sice 50ka ale když sem ho měl byl sem nad míru spokojenej! Ale chce to dobře vybrat, dneska sehnat pěknej kousek je těžký



JO! Opravdu pozor u čezety na ulití/přechlastání. Když je poloteplá, vlažná nebo jenom stála na slunku opatrně s cupovačem! To mi taky trvlao než mi toto došlo!

Simson nebo ČZ?

9.5.2009 v 19:40 | Nahoru | #39
Ja mam simsona a nemužu si stěžovat když se něco posere tak ale musiš najit někeoho kdo ti to seřidi ja sem to tedka měl u jednoho mooooooooc hodneho pána a tedka mi to jede uplně maximalně dobře

1 reakcí na tento příspěvek Simson nebo ČZ?

9.5.2009 v 22:36 | Nahoru | #40
Kantorek> Kdyz to ulejes, tak se nic nedeje, jen podrzis plnej plyn a budes chvilku proslapavat motor nez chytne. Zadny nesmysly se susenim svicek nejsou potreba.

Simson nebo ČZ?

9.5.2009 v 23:05 | Nahoru | #41
CZ ... vic se naucis a o nejen na silnici myslim to spis pozitivne

(reakce na) Simson nebo ČZ?

10.5.2009 v 07:01 | Nahoru | #42

Deadman>Kantorek> Kdyz to ulejes, tak se nic nedeje, jen podrzis plnej plyn a budes chvilku proslapavat motor nez chytne. Zadny nesmysly se susenim svicek nejsou potreba.

to je pravda žádné vymontovávání a sušení nebo nahřívání letlampou

Simson nebo ČZ?

10.5.2009 v 14:49 | Nahoru | #43
Tak už mám ČZ 125/476 s válcem ze 175. Zapalování je Vape 6V, chytá skvěle, vůbec ji nepřeplavuju a hlavně má sílu oproti padesátkám.

1 reakcí na tento příspěvek Simson nebo ČZ?

10.5.2009 v 22:31 | Nahoru | #44
blue> Mas tam valec a kliku ze 175, nebo je to jen 125 s valcem prevrtanym na pist ze 175?
Upozornuji, ze 175 ma na valci o zebro vic nez 125, nekteri policajti to vedi a spocitaj si ty zebra, protoze si to na 175 predelava kazdy dite s malym ridicakem. Ne ze by CZ 175 mela oproti 125 nejaky pekelny vykon, ale ta hranice ridicaku je naprosto jasna.

Simson nebo ČZ?

10.5.2009 v 23:55 | Nahoru | #45
No tak rozdíl 175/125 ČZ je náhodou docela patrný a oněch 50 kubíků dělá dost. Hlavně staré 1969 typy 477 s udávanými 15 koníky chodily jak psi. Pak 487 už bývaly takové vláčnější.Co s týče ČZ / Cagiva 180 na tom jsem nikdy nejel, ale tyhle motorky snad dávali "Špageťáci" českým zaměstnancům místo výplaty . Nedělal bych si iluze = typoval bych "motorky složené z toho, co bylo po ruce".

Simson nebo ČZ?

11.5.2009 v 16:45 | Nahoru | #46
Je to typ 125/476 s válcem (1.výbrus), pístem a klikovkou ze 175/477.

1 reakcí na tento příspěvek Simson nebo ČZ?

11.5.2009 v 22:25 | Nahoru | #47
Tedy je to v podstate motor 175, pac krome hlavy a karteru s vyrazenym 476.xxxxx se nicim dalsim od motoru 175 nelisi. Prevodovka a spojka jsou identicke.
Riziko odhaleni pri silnicni kontrole sice neni velke, bystri policiste obvykle provadeji inteligentnejsi cinnosti nez je silnicni kontrola, ale neni bezvyznamne. Pokud s tim chces jezdit na maly ridicak, mel bys pocitat s tim ze muzes mit smulu a byt tak nejak pripraven nest nasledky. Pokud je pro tebe dopad trestu (najdi si ho na netu) za rizeni bez patricne skupiny ridicaku nepredstavitelny, tak doporucuju si sehnat valec, hlavu a klikovku ze 125/476 (neni zamenitelna s 125/488).

(reakce na) Simson nebo ČZ?

11.5.2009 v 22:49 | Nahoru | #48
Deadman> myslím,že strašíš Mikulášem v létě,nějaký počet žeber není důležitý,musel by se přeměřit objem ve státní zkušebně a to by s tím musel způsobit třetí světovou,aby se s tím někdo sral. Pokud by to nějaký vyjímečně inteligentní policajt zkusil,čemuž nevěřím,je potřeba mít na paměti,že přiznání je polehčující okolnost,ale taky jistý trest a zatloukat,nic nevím ničemu nerozumím,a určitě se mýlíte pane poručíku

(reakce na) Simson nebo ČZ?

11.5.2009 v 23:14 | Nahoru | #49
Kantorek> Je to otázka startovacího rituálu. Co motorka, to unikát. Já s tím měl taky ze začátku problémy, ale chce to nacupovat, pak zavřít palivovej kohout, šlápnout a je to v pohodě. Při studenáým startu nacupovat, třikrát šlápnout s vypnutým zapalováním a motorka v pohodě naskočí. Pokud je motor teplej a nesotjí dlouho, naskočí i bez supování. TAky záleží na bohatosti směsy, jeslti těsní plovák (když ne, tak se to uchčije raz dva), předstih, odtrh, svíčka atd. když je všechno v pohodě, tak i když se uchčije, tak popoběhnut pár metrů na dvojku a motorka naskočí. Mám ČZ 180/487.3

1 reakcí na tento příspěvek Simson nebo ČZ?

12.5.2009 v 15:08 | Nahoru | #50
Deadman> V podstatě je to fakt 175, ale karbec je přece jinej, ne? Když jsem pro ni jel, mylsel jsem, že je to 125, pak jsem přepočítal žebra... Originální válec a kliku jsem si vyžádal, ale ten 175 válec je po výbrusu a klika po repasi (při koupi to mělo najeto jen 26km od GO), tak je mi líto to hodit do garáže a jezdit na vyběhanym 125. Napadlo mě, policajti by počítaly jen žebra válce (jsou černý), tak jedno odbarvit, aby napočítaly 7 černejch.

(reakce na) Simson nebo ČZ?

12.5.2009 v 17:29 | Nahoru | #51
blue-flash: Tím bys na sebe spíš jen upozornil. Nechej to jak to je a pokud ti přece jen nějaký policajt spočítá žebra a pozná, že jezdíš na 175, hrej blbého. "Já nevím, já už to tak koupil..." Sice to z tebe vinu nesnímá, ale když se budeš tvářit dostatečně šokovaně a zkroušeně, nechají tě s trochou štěstí zmizet s tím, ať tě na tom podruhé nenachytají.
Horší samozřejmě bude, když do někoho vrazíš a žebra ti spočítá poškozený - z toho už se snadno vyzout nemusíš.

Simson nebo ČZ?

12.5.2009 v 17:38 | Nahoru | #52
videl bych to podobne... a hlavne: skutecne jste se nekdo setkal (osobne) s pripadem, kdy policista pocital zebra na valci??

Simson nebo ČZ?

17.10.2009 v 18:30 | Nahoru | #53
na ČZ sem nejel mam sima ale to je klasa krasne chyta neni poruchovy atd zaleezi na co to mas muj ismo bez uprav 65kmh

(reakce na) Simson nebo ČZ?

11.1.2010 v 17:03 | Nahoru | #54
Start> 4T do 125 a míň nemaj smysl... a 2T ma nahodou hezkej zvuk... :)

(reakce na) Simson nebo ČZ?

11.1.2010 v 20:58 | Nahoru | #55

Deadman>blue> Mas tam valec a kliku ze 175, nebo je to jen 125 s valcem prevrtanym na pist ze 175?
Upozornuji, ze 175 ma na valci o zebro vic nez 125, nekteri policajti to vedi a spocitaj si ty zebra, protoze si to na 175 predelava kazdy dite s malym ridicakem. Ne ze by CZ 175 mela oproti 125 nejaky pekelny vykon, ale ta hranice ridicaku je naprosto jasna.



A co když mi napočítaj o 2 žebra víc? To už asi bude megaprůser co?
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Simson S51 nechytne Simson S 51 Enduro, Simson S 51 Elektronik mRKEF 13 10.11.2020 v 08:56 PetrJ81
Simson tuning 60/4 a 60/6 Simson S 51 Elektronik Simsoner 25 17.10.2020 v 11:58 kratkej01
Výfuk Simson S 51 Elektronik Pajinecek0112 3 15.10.2020 v 19:54 Kohlstein
Simson - pístní podložky Simson S 51 Elektronik Krovak 24 12.10.2020 v 15:31 Zdenalbenal
Simson Simson S 51 Elektronik KtmRider224 22 6.10.2020 v 11:22 Krovak

TOPlist