Potřebuješ hlavně papírově 125ku, moc jich není, a když už tak za pěknou cenu... Papíry samotný jdou na dračku dost ale sehnat celej stroj třeba nějakej vrak by nemusel bejt takovej problem....
Jinak technicky je to určitě válec, hlava, píst, kliku nevim na 100% ale při dělání na 175 se to dělalo
Nejsnažší cesta (taky jsem to tak řešil) je zavolat panu Slepičkovi do Strakonic, hezky ho požádat o schválení přestavby 477 na 476, s tím zajít rovnou na ouřad s vyplňěnou žádostí a máš vystaráno. Kdyžtak mi o ten kontakt napiš do PM.
1 reakcí na tento příspěvek Ze 175 na 125
... protože papírově Ti to nepomůže. Potřebuješ mít na na motoru vyražený typový číslo 476 (bud sehnat karter - mohu nabídnout, nebo přerazit - nedoporučuji), a klidně si tam 175ccm válec nechej. K celé upráva potřebuješ vyjádření z Jawy od p. Němce o možnoati záměny těchto motorů a pak hůrá na DI k zapsání přestavby.
Mám takto 476ku na papírech 477 přepsaný papírově na 476 ale v reálu s vnitřnostma z motoru 477 . Jakkékoliv díly k přestavbě mohu nabídnout, s řešením přes DI poradím, také jsem řešil.
Sem, do vzkazů, nebo na 776 760 258 po třetí odpo.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Prachovka krku řízení ČZ 175/477 | kpant | 2 | 10.3.2024 v 19:20 kokoška. |
CZ 175/477 nemá výkon ČZ 175/477, ČZ 175 | Dejvid55 | 3 | 2.2.2024 v 12:53 Kubeja |
Navaření držáku na kluzátk ČZ 175/477 | kpant | 1 | 30.1.2024 v 19:53 Drak1 |
Tryskání balotinou Praha a okolí ČZ 175/477 | kpant | 6 | 26.1.2024 v 18:17 assassin |
Prachovka kyvné vidlice ČZ 175/477 | kpant | 9 | 18.1.2024 v 13:06 milfordoj |