bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Ze 175 na 125
3.5.2009 v 21:46
Zdravim,mam cz 175 a potrebuju z ni udelat 125...jedna se o typ 477.Potrebuju celej motor nebo staci jen sehnat valec,pist a hlavu?? diky za veskere informace,tech kteri to delali...

Ze 175 na 125

3.5.2009 v 22:09 | Nahoru | #1
Chceš na tom jezdit legálně od 16?
Potřebuješ hlavně papírově 125ku, moc jich není, a když už tak za pěknou cenu... Papíry samotný jdou na dračku dost ale sehnat celej stroj třeba nějakej vrak by nemusel bejt takovej problem....

Jinak technicky je to určitě válec, hlava, píst, kliku nevim na 100% ale při dělání na 175 se to dělalo

Ze 175 na 125

3.5.2009 v 22:36 | Nahoru | #2
Jo chtel bych na tom jezdit od 16.mysle sem ze kdyby tam byl obsah 125 ze bych zajel na technickou,tam by mi potvrdili ze to je 125 a prepsat to na urade...a dal jestli musim celej motor nebo jen ten valec ,pist,hlavu ?

Ze 175 na 125

3.5.2009 v 22:47 | Nahoru | #3
Když si to takhle přestavíš, tak po tobě budou podle mě stejně chtít vyjádření výrobce a schválení přestavby. Rozhodně nečekej, že ti technik STK bude běhat kolem motorky a měřit šuplerou objem válce.
Nejsnažší cesta (taky jsem to tak řešil) je zavolat panu Slepičkovi do Strakonic, hezky ho požádat o schválení přestavby 477 na 476, s tím zajít rovnou na ouřad s vyplňěnou žádostí a máš vystaráno. Kdyžtak mi o ten kontakt napiš do PM.

1 reakcí na tento příspěvek Ze 175 na 125

3.5.2009 v 22:48 | Nahoru | #4
Technicky: hlava, válec, klika (jen setrváky, čepy a ojnice jsou stejné), karb s menším difuzorem, sekundární řetězové koldečko a ještě pár věcí v převodech se odlišuje.... ale to je Ti k hovnu, protože:

... protože papírově Ti to nepomůže. Potřebuješ mít na na motoru vyražený typový číslo 476 (bud sehnat karter - mohu nabídnout, nebo přerazit - nedoporučuji), a klidně si tam 175ccm válec nechej. K celé upráva potřebuješ vyjádření z Jawy od p. Němce o možnoati záměny těchto motorů a pak hůrá na DI k zapsání přestavby.

Mám takto 476ku na papírech 477 přepsaný papírově na 476 ale v reálu s vnitřnostma z motoru 477 . Jakkékoliv díly k přestavbě mohu nabídnout, s řešením přes DI poradím, také jsem řešil.

Sem, do vzkazů, nebo na 776 760 258 po třetí odpo.

(reakce na) Ze 175 na 125

4.5.2009 v 00:49 | Nahoru | #5
Raisidlo77> p.Němec v Jawě už čezety neřeší - právě kvůli falšování 175 za 125ky...

Ze 175 na 125

5.5.2009 v 16:04 | Nahoru | #6
jinak technicky teda musíš vyměnit: válecv, hlavu píst, karburátor a kompletní klikové ústrojí, stálý převod přehodit na delší, podle 175ccm, tj15/52zubů

Ze 175 na 125

5.5.2009 v 16:48 | Nahoru | #7
Patt22> Pokud by si chtěl celou 175 přepsanou na 125 tak jí mám na projej.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Prachovka krku řízení ČZ 175/477 kpant 2 10.3.2024 v 19:20 kokoška.
CZ 175/477 nemá výkon ČZ 175/477, ČZ 175 Dejvid55 3 2.2.2024 v 12:53 Kubeja
Navaření držáku na kluzátk ČZ 175/477 kpant 1 30.1.2024 v 19:53 Drak1
Tryskání balotinou Praha a okolí ČZ 175/477 kpant 6 26.1.2024 v 18:17 assassin
Prachovka kyvné vidlice ČZ 175/477 kpant 9 18.1.2024 v 13:06 milfordoj


TOPlist