globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Motory VFR 800 a CBF 1000 srovnejte
26.4.2009 v 20:14
Čau, můžete mi někdo povědět jakej motor je pro vás lepší? Chci kupovat cestáka a vybírám mezi VFR 800 VTEC a CB 1000 F. Na CBčku jsem ještě nejel ale vezl jsem se na VFRu a přišlo mi že do 7 tisíc to vůbec nejede. Jsem zvyklej na GSXR 1000 a tam je ten zátah od spoda opravdu o 300% lepší. Jak je na tom to CB? Přišlo mi to tak že když na VFR sodnou 2 lidi a naložim 3 kufry tak to nepojede vůbec a třeba předjíždění bude hrůza.
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Motory VFR 800 a CBF 1000 srovnejte

26.4.2009 v 20:16 | Nahoru | #1
popřípadě mi navrhněte ještě jiného cestáka, jediné co chci je pohodlí a aby to trochu jelo. Ještě koukam na V-STROMa 1000.

1 reakcí na tento příspěvek Motory VFR 800 a CBF 1000 srovnejte

26.4.2009 v 20:23 | Nahoru | #2
No proti gsxru se nediv, že to nejede Pokud chceš aby to jelo koukal bych na tvým místě spíš na něco jako ZZR 1400 nebo možná GTR 1400 apod.

1 reakcí na tento příspěvek Motory VFR 800 a CBF 1000 srovnejte

26.4.2009 v 20:35 | Nahoru | #3
Pro takovýho borce, pro kterýho je 800 kubíků málo, na trhu není asi nic. Pokud mám něco navrhnout, tak zamyslet se.

(reakce na) Motory VFR 800 a CBF 1000 srovnejte

26.4.2009 v 20:43 | Nahoru | #4
Firma> nejsem žádnej borec, ta motorka jede hezky ale až od 7 tisíc, jen řikam že mi tam chybí ten spodek což si myslim že je na cestování potřeba. Raději bych aby to jelo do 7 tisíc a pak umřelo než obráceně. Jinak nejsem žádnej střelec.

Ty jsi na tom jel? Jestli jo tak víš o čem mluvim a jestli ne tak se prosim nevyjadřuj

Naposledy editováno 26.04.2009 20:44:16

1 reakcí na tento příspěvek Motory VFR 800 a CBF 1000 srovnejte

26.4.2009 v 20:44 | Nahoru | #5
Já bych volil VFR, jednoznačně! Motor V4 Design Charisma Historie Ale muj názor je subjektivní, jsem zaujatej

Naposledy editováno 26.04.2009 20:45:19

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motory VFR 800 a CBF 1000 srovnejte

26.4.2009 v 20:46 | Nahoru | #6
Wries> to už jsou zas silný mašiny, nejsem žádnej velkej cestovatel. Navíc i penězma jsou jinde. Jen shánim motorku která je pohodlná pro 2 lidi a trošku jede nic víc, nemusí to letět 200 km/h. Vozil jsem se na Kawasaki Z 750 a tam je ten výkon super, kdyby tak jelo to VFR tak nic neřešim.

(reakce na) Motory VFR 800 a CBF 1000 srovnejte

26.4.2009 v 20:48 | Nahoru | #7
jirivfr> mě se to taky líbí a byl jsem pro tu mašinu rozhodlej ale ten motor mě v těch malejch otáčkách trochu "zklamal" nahoře už jede hezky ale to mi přijde že už to zbytečně trápim a asi to bude i dost žrát.

1 reakcí na tento příspěvek Motory VFR 800 a CBF 1000 srovnejte

26.4.2009 v 21:13 | Nahoru | #8
Jel jsem na VFR 08(předváděčka), sám mám CBF 1000, najeto skoro 13 tisíc km. Pokud jde o ty dvě, tak můj litr táhne prakticky pořád stejně od třech, čtyřech tisíc do sedmi, pak přijde špička do devíti, síla motoru ale narůstá lineárně. Pak ovšem zvadne. VFR je proti tomu do šesti a půl tisíce totálně mrtvá, krouťák nikde, leda tak jet kochačku napohodu s prstem v nose. Pak ale v motoru chytnou saze a otáčky letí do nějakých jedenácti tisíc a to je pak hukot. Se supersporetm se to sice srovnávat nedá, ale jede to fakt pěkně. Jinak VFR je proti CBF sporťák, spíš bych ale řekl, že CBF je totální turistika. Když jsem slezl z VFR a přesedl na svojí motorku, zdálo se mi, že sedím na skůtru .
EDIT: myslel jsem, že jde o srovnání s CBF 1000, CB 1000 F neznám...

Naposledy editováno 26.04.2009 21:15:24

Motory VFR 800 a CBF 1000 srovnejte

26.4.2009 v 21:39 | Nahoru | #9
No lolku teda nevim na jakym VFR si jel, ale takovej nesmysl uz sem dlouho nečetl....že prej nejede.... asi tam byla nafta misto benzínu, nebo to jelo na dva válce. Zkus to ješte jednou a na jiným . Jo a vim o čem mluvim

1 reakcí na tento příspěvek Motory VFR 800 a CBF 1000 srovnejte

26.4.2009 v 22:05 | Nahoru | #10
lolku Nalož motorku 3 kuframa a 2 osobama a uvidíme která pojede jak z praku .

Motory VFR 800 a CBF 1000 srovnejte

26.4.2009 v 22:06 | Nahoru | #11
Lolek- Ano, jel jsem na VFR Protože čekám na techničák, tak asi jen 150 Km, ale je to dost na to, abych si udělal nějakou představu. Teď ještě jezdím na ZRX 1100.
Pokud se ti zdá, že to do 7000 ot. nejede, tak je buď něco s motorkou a nebo je to v tvý hlavě-nemyslím to zle. Protože jsem na litrový K1 jel taky, tak to můžu posoudit-ten zážitek je pro mě nezapomenutelnej. Osobně jsem nepřekročil 9000 ot.
Mám doma ještě Yuki 200 cross na takové to popojíždění do města a do práce a minulý týden se mi stalo, že jsem na ní skočil hned po vyjížďce na ZRX, kdy jsem pravačku nešetřil. Dám 1,2,3,4,5 a hned zastavuju. Koukám, kde se mi co zamotalo do kola, kde to přibrzďuje, zkrátka proč to nejede. No, byl jsem za blbce, protože motorce nebylo nic, jen jsem měl ten pocit z ZRX stále v hlavě.
Rozhodně si nemyslím, že VFR chybí spodek. Ale pokud ti o něj jde a chceš motocykl na nějaké to cestování, doporučuju XJR 1300, GSX 1400, ZRX 1200. Ale vybírat můžeš z mnoha dalších ZZR , FJR, XX, GS, MG,.... Aby ses vyhnul rozčerování, doporučuju se seznámit s technickýma parametrama a charakteristikou motoru.

[img]

Motory VFR 800 a CBF 1000 srovnejte

26.4.2009 v 22:07 | Nahoru | #12
no kdyz chces neco co tahne od spoda tak co nejakej dvouvalec ? SV 1000 ? i kdyz to neni tolik cestovni teda no ...

Motory VFR 800 a CBF 1000 srovnejte

26.4.2009 v 22:12 | Nahoru | #13
já to říkam pořád,vtec stojí za hovno,poslední vfr co stojí za zmínku je ročník 2001!
jinak co tady píšete,se mi moc nezdá,vtec je sice trochu zvadlej dole,ale rozhodně se nedá říct,že by to nejelo...najezdil jsem na vfr dost.jak na 750, tak na vtecu,s kuframa,ve dvou...a že by to nejelo a bylo líný,nemůžu teda souhlasit.těžko budeš hledat všestranější motocykl tohohle kalibru...

Motory VFR 800 a CBF 1000 srovnejte

26.4.2009 v 22:55 | Nahoru | #14
Jede to až když potřebuji aby to jelo! Také je to dost znát i na spotřebě si myslím.
Když točím nad 6500, tak to i víc žere! A když jedeš normálka "cestovně", tak je to dost na té spotřebě znát!

Můj názor!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motory VFR 800 a CBF 1000 srovnejte

27.4.2009 v 00:17 | Nahoru | #15
MildaVFR> Která...? To je jednoduché: CBF1000...! Za prvé jede od 2000ot a za druhé s těma kuframa a dvěma lidmi, co tady o nich kecáš, jede 240km/h.

jo a LOLKU: krouťák je na CBF1000 lepší, v celém rozsahu otáček a hlavně když máš plné kufry a sedíte na tom dva.
Holt ty testy nelhaly...
ale zatím jsem najel jen 18.000km za rok, tak třeba nejsem objektivní

1 reakcí na tento příspěvek Motory VFR 800 a CBF 1000 srovnejte

27.4.2009 v 00:18 | Nahoru | #16
Muj nazor zas je, ze to jede, a i se spolujezdcem. Psals, ze na tom nechces litat 200 .. VFR da i takovou rychlost ve dvou uplne v pohode. Jestli chces, aby to tahlo furt stejne, kup si litra a vejs (idealne XJR aspol). Pokud na to nemas prachy, smula, musis jit s obsahem nize - na ukor vykonove spicky v jinych otackach. Btw nemyslim si, ze srovnavas porovnatelne (800 vs. litr)

(reakce na) Motory VFR 800 a CBF 1000 srovnejte

27.4.2009 v 00:20 | Nahoru | #17
LOLEK> Abych byl objektivní, musím přiznat, že mě se VFR líbilo víc, než CBF. Teda nejvíc se mi líbí CBR Ale supersport musíš pořád držet nad 6-7000.
Jsem rád, že jsem vzal CBF.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motory VFR 800 a CBF 1000 srovnejte

27.4.2009 v 00:20 | Nahoru | #18

hondacbf1000>MildaVFR> a za druhé s těma kuframa a dvěma lidmi, co tady o nich kecáš, jede 240km/h.



240, jo? Proc se mi zda, ze pri 200kmh se na tomhle musi clovek uz sakra drzet, aby ho to neodfkouklo?

EDIT:

Ted koukam, ze ses ptal na motory, ne na motorky. V tom pripade bych bral motor z CBFka (neni co resit, 200ccm navic je znat, o neco vyssi vykon ma VFR, zato ma o dost mensi kroutak = motor CBF je vic na pohodovou jizdu). Bohuzel motorka neni jen o motoru, takze kdybych se mel rozhodovat celkove, CBF bych dal na jatka.

Naposledy editováno 27.04.2009 00:37:09

(reakce na) Motory VFR 800 a CBF 1000 srovnejte

27.4.2009 v 00:23 | Nahoru | #19
Kra> Úplně mimo není, malinko se to porovnání hodí. Ale cenově je to mimo mísu: CBF1000 je jako litr o třetinu levnější, než VFR.
Neboli, posuzováno z ceny CBF, je VTR o polovinu dražší Záleží na matematickém úhlu pohledu.

(reakce na) Motory VFR 800 a CBF 1000 srovnejte

27.4.2009 v 00:24 | Nahoru | #20
Kra> Protože jsi asi nejel s plexištítem. Kolem dvou kil zalehnu a nijak se "sakra" držet nemusím, ruce mám volně...!

(reakce na) Motory VFR 800 a CBF 1000 srovnejte

27.4.2009 v 00:25 | Nahoru | #21
Kra> Jo a do 200 jezdím skoro vsedě

2 reakcí na tento příspěvek Motory VFR 800 a CBF 1000 srovnejte

27.4.2009 v 09:18 | Nahoru | #22
Nechci vám do toho kecat, ale těch 240 jsem na CBF 1000 jel jen párkrát, většinou po rovině nebo z mírného kopce a otáčkoměr byl na hranici červeného pole, tedy těsně před zásahem omezovače, takže se mi zdá, že s kuframa to tolik nepojede. Pravda nezkoušel jsem to, ale ve dvou jsme na tom jel nejvíc 220. CBF totiž není dělaná na trhání maximálních rychlostí, ale na cestování a pohodlné projížďky, VFR je podle mě daleko větší sporťák. Navíc se mi zdá VFR menší. A trvám si na tom, že průběh točivého momentu je u CBF daleko lepší než u VFR a CBF do šesti tisích VFR napráská jako nic.

Motory VFR 800 a CBF 1000 srovnejte

27.4.2009 v 14:46 | Nahoru | #23
jel jsem na obou. vfr gud, ale... cbf bych si nikdy nekoupil, je to honda ale jako cesťák pro dva s komfortem a silou je to super, takže jako antihondař doporučuju cbf, má ho moc dobrý kamarád dva roky a absolutní spokojenost.
vfr není špatná motorka ale tolik místa na ní jako na cbf není, tudíž míň komfort a na silu je cbf taky lepší. jasná volba.

Naposledy editováno 27.04.2009 14:50:43

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motory VFR 800 a CBF 1000 srovnejte

27.4.2009 v 17:01 | Nahoru | #24
duplicita

Naposledy editováno 27.04.2009 17:06:22

(reakce na) Motory VFR 800 a CBF 1000 srovnejte

27.4.2009 v 17:01 | Nahoru | #25
duplicita

Naposledy editováno 27.04.2009 17:06:33

(reakce na) Motory VFR 800 a CBF 1000 srovnejte

27.4.2009 v 17:02 | Nahoru | #26
duplicita

Naposledy editováno 27.04.2009 17:06:44

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motory VFR 800 a CBF 1000 srovnejte

27.4.2009 v 17:05 | Nahoru | #27

JARYN82>HarryPotter>Nechci vám do toho kecat, ale těch 240 jsem na CBF 1000 jel jen párkrát, většinou po rovině nebo z mírného kopce a otáčkoměr byl na hranici červeného pole, tedy těsně před zásahem omezovače, takže se mi zdá, že s kuframa to tolik nepojede. Pravda nezkoušel jsem to, ale ve dvou jsme na tom jel nejvíc 220. CBF totiž není dělaná na trhání maximálních rychlostí, ale na cestování a pohodlné projížďky, VFR je podle mě daleko větší sporťák. Navíc se mi zdá VFR menší. A trvám si na tom, že průběh točivého momentu je u CBF daleko lepší než u VFR a CBF do šesti tisích VFR napráská jako nic.

Srovnávaš nesrovnatelné tvoje CBF má červené pole od 10000 ot/min VFR 12000 ot/min takže když to chceš srovnávat....když budeš CBF točit do 6ti a VFR do 8 tisíc ...tak ti ujede ....to je jako by jsi srovnával ochcavku 1.9 TDi a 1.8 TSFi a tvrdil že když to budete točit do 3 tisíc tak s dieselem benzínu ujedeš .........každý motor má své přednosti a podle toho by se sním mělo jezdit

Naposledy editováno 27.04.2009 17:10:34

(reakce na) Motory VFR 800 a CBF 1000 srovnejte

27.4.2009 v 18:34 | Nahoru | #28

JARYN82>JARYN82>HarryPotter>Nechci vám do toho kecat, ale těch 240 jsem na CBF 1000 jel jen párkrát, většinou po rovině nebo z mírného kopce a otáčkoměr byl na hranici červeného pole, tedy těsně před zásahem omezovače, takže se mi zdá, že s kuframa to tolik nepojede. Pravda nezkoušel jsem to, ale ve dvou jsme na tom jel nejvíc 220. CBF totiž není dělaná na trhání maximálních rychlostí, ale na cestování a pohodlné projížďky, VFR je podle mě daleko větší sporťák. Navíc se mi zdá VFR menší. A trvám si na tom, že průběh točivého momentu je u CBF daleko lepší než u VFR a CBF do šesti tisích VFR napráská jako nic. Srovnávaš nesrovnatelné tvoje CBF má červené pole od 10000 ot/min VFR 12000 ot/min takže když to chceš srovnávat....když budeš CBF točit do 6ti a VFR do 8 tisíc ...tak ti ujede ....to je jako by jsi srovnával ochcavku 1.9 TDi a 1.8 TSFi a tvrdil že když to budete točit do 3 tisíc tak s dieselem benzínu ujedeš .........každý motor má své přednosti a podle toho by se sním mělo jezdit


To já netvrdim, že se to dá srovnávat jak to myslíš ty, taky jsem to v prvním příspěvku napsal, ale pro praktické použití je CBF rozhodně vhodnější.

(reakce na) Motory VFR 800 a CBF 1000 srovnejte

27.4.2009 v 20:38 | Nahoru | #29
HarryPotter> Ano, já taky 240 vždy jen po rovině, v zatáčkách se bojím. Ale otáčkoměr není na hranici červeného pole, ve 240km/h ukazuje přesně 9500 a červená začíná na 10.000ot. Zkoušel jsem i místo, kde asi zasahuje omezovač, ale nebyla na to silnice, protože i když jsem to dal na pětku, bylo tam 10000 a omezovač pořád nic, kdežto já musel zvolnit. Plechovkáři na tyhle rychlosti nejsou zvyklí a absolutně nevědí, k čemu jsou zpětná zrcátka.
A žes jel nejvíc 220...? To tam mám pár vteřin za kdejakou zatáčkou...
Myslím si, že záleží hlavně na tom, jak se motor ZAJEDE. Nikdo to za mě neudělá, pochválit se člověk má přece vždycky sám, ne...? Jojo, zajel jsem si ji dobře

(reakce na) Motory VFR 800 a CBF 1000 srovnejte

27.4.2009 v 20:43 | Nahoru | #30

HarryPotter>Jel jsem na VFR 08(předváděčka), sám mám CBF 1000, najeto skoro 13 tisíc km. Pokud jde o ty dvě, tak můj litr táhne prakticky pořád stejně od třech, čtyřech tisíc do sedmi, pak přijde špička do devíti, síla motoru ale narůstá lineárně. Pak ovšem zvadne. VFR je proti tomu do šesti a půl tisíce totálně mrtvá, krouťák nikde, leda tak jet kochačku napohodu s prstem v nose. Pak ale v motoru chytnou saze a otáčky letí do nějakých jedenácti tisíc a to je pak hukot. Se supersporetm se to sice srovnávat nedá, ale jede to fakt pěkně. Jinak VFR je proti CBF sporťák, spíš bych ale řekl, že CBF je totální turistika. Když jsem slezl z VFR a přesedl na svojí motorku, zdálo se mi, že sedím na skůtru .
EDIT: myslel jsem, že jde o srovnání s CBF 1000, CB 1000 F neznám...



CBF 1000 je totální bída. Desing uplně mimo s motorem z mrtvoly !
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Sundání nádrže bez vypuštění VFR 80... Honda VFR 800 Mike70 6 1.4.2024 v 21:27 Mike70
Zachrastění po vrknutí plynem - nap... [1, 2] Honda VFR 800, Honda VFR 800X Crossrunner Obo67 33 16.3.2024 v 17:31 Obo67
Převoz moto [1, 2] Honda VFR 800 Corlis 37 14.3.2024 v 11:17 Gahan37
Oživení VFR 800 rv 2000 Honda VFR 800 JARYN82 27 23.11.2023 v 22:54 JARYN82
nová kniha - Motocykly v Českoslove... ČZ 175/477, Jawa 250 Pérák, Honda CB 1000F, Manet Ta... Dolin 19 16.11.2023 v 15:42 cmiral


TOPlist