A co z toho plyne? Že největší hujda je KAWASAKI
Naposledy editováno 10.05.2009 21:58:45
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Největší hujda je Kawasaki!
1 reakcí na tento příspěvek Největší hujda je Kawasaki!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Největší hujda je Kawasaki!
jj, věřím že přehráním mapy se změní 1000rr v takovou agresivnější motorku ale o tom to je, bavíme se tu čistě o sérii
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Největší hujda je Kawasaki!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Největší hujda je Kawasaki!
mimochodem třeba v roce 96-99 měla daleko lepší preciznost, propracovanost atd. Suzuki se SRADEM než fároš 900
Naposledy editováno 02.08.2009 19:56:17
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Největší hujda je Kawasaki!
Dej si facku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Největší hujda je Kawasaki!
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Největší hujda je Kawasaki!
vždyť cena 04 fároše repsola a 04 zx10 je stejná?! :\
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Největší hujda je Kawasaki!
Marous>Dony19> Ale jesli nekdy jezdil na zx10R 06 tak co např. udelas stím posezem hnusnym,vůbec nic a ani nic neudelas stím jak je ta motorka hnusná
Dej si facku
Zrovna jsem to chtěl napsat...
Vzhled bych nehodnotil... to je čistě věc subjektivního pohledu... pro mne osobně je třeba ZX10R jedním z nejpěknějších superbiků za poslední roky...
A s tím posezem je, prosím Tě, špatně co?! Mám ji 2,5 roku a ničeho jsem si nevšiml...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Největší hujda je Kawasaki!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Největší hujda je Kawasaki!
Dony19>MichalR10> No tak ti to ptřeba vyhovuje sednout si narvat hlavu před přední plexi a koukat na blatak mě teda moc ne ,ale tak když se ti to líbí
Jakože je ten posez moc agresivní??? To mi teda nepřijde vůbec... ale je fakt, že mám raději motorky u kterých je více váhy hozeno na předek...
Když jsem byl na výstavě motorek v Dortmundu, tak jsem trpěl klasických posedávacím syndromem. Sedl jsem si na KTM RC8 a to mi přišlo jako vyložený tůrista (teď asi někoho naseru! ). Žádná váha na rukou, posez takový nijaký... no a pak jsem si sedl na Triumpha 675 Daytonu a ten posez byl přesně podle mého gusta. Malá nakrknutá potvora... už jen ten posez dával tušit že to bude peklo... Škoda jen že ji nedělají v litru, protože bych po ní hned sáhl...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Největší hujda je Kawasaki!
2 reakcí na tento příspěvek Největší hujda je Kawasaki!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Největší hujda je Kawasaki!
MichalR10>Tak je fakt, že pocitově to tak působí, že se člověk dívá jakoby na přední kolo. Já jsem dost vysoký a přes originál plexi nevidím moc na budíky. Spíš na něho koukám zeshora Zas na druhou stranu desítka působí celkem dost macatým dojmem. Aspoň teda model 06, což mi taky vyhovuje, protože na ní
Kolik meris?Ja mam 186 a vubec pocit ze bych cumel na predni kolo nemam,jen je ten posez vic v poloze lezmo Ale zase ma to svoje kouzlo,kdyz letis po dalnici a na motorce lezis a predjizdis borce co sedi na HOnde jak na stare liberte
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Největší hujda je Kawasaki!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Největší hujda je Kawasaki!
Dony19>Bubrak ZX10R> jak říkas ty sám...Náhoda ZXR bylo nekolik a ZX12R s motorem v prdeli tak též
A co ze se tam kazilo u ZX12?
Dony19>Bubráku takovej dotaz jak furt říkáš že ZX9R 98 jede líp jak 954RR 2003.... kolik jela ta tvoje zx9r na jedničku??? Já že jsme to dneska skoušeli moje 929 00 proti zx9r 00 a Faros ninju potahal na jedníka sem jí ujel a pak už na stejno...Takže pochybuju,že by jsi se seriovou zx9r 98 dal 954 kterej j
Na jednicku v omezovaci asi 130. My meli orig 954 s kamosem, ja mel orig ZX9, mel sem jen REMUS vyfuk. Ac na sprintech moc neumim start, tak jsem se ZX9 na sprintu ujel, 954 bud jela chvili stejne a pak zustala vzadu, nebo zustala vzadu. Ona totiz 954 neni dobra na start, ze je kratka. A 929 asi to samy. Pokud ujela 929 na startu, tak je ridic ZX9 lama. S kamosem sme si to i prohodili, takze on mi pak ujel s moji ZX9 a ja zustal s 954 vzadu. Pak sme jeste zkouseli na 4ku ze 180 a ZX9 vyrazila znatelne agilneji. I oproti R1 98, kterou mel ten kamos predtim. Tam verim, ze se projevil uz RAM AIR.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Největší hujda je Kawasaki!
Dony19>MichalR10> Ne to ne,váha musí byt na rukou to mám rad taky,když je posez sportovní...ale zrovna u 06ky se mi na tom vůbec dobře nesedelo,ani mi nevadilo to že je motorka ta mala,protože to sou všechny dneska faros 08 je určite snad ješte mensí...ale ta kapota,že jsem z toho mel fakt pocit že mám hla
Hele tohle je asi dost individualni. To mas jako kdyz sem se kdysi ptal, co je pohodlnejsi, jestli K5 nebo 04 ZX10. Jeden rekl to, a druhy rekl ono. Je to o postave a co cloveku vyhovuje.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Největší hujda je Kawasaki!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Největší hujda je Kawasaki!
Bubrak ZX10R> Ridič nebyl lama skoušeli sme to nekolikrat Faros jede na jedníka 139 v omezovaci a ninja se mu zastavila nekde na 125-130 rikal cuknul jsem mu kus a pak už nastejno a to mi ješte klouzne spojka nepatrne občas na 2 a 3..... Jinak v tydnu sem prave jezdil na 98cce ninje a stoprocentne ti mužu s klidnym svedomím říct že to nejede oproti 929ce,takže neverím tomu,že 954 jede huř jak 929 a ani tomu,že zx9 00 jede huř jak zx9 98 ...
954 jede o chlup lip nez 929, ve vsem je o chlup lepsi. Na 929 sem jezdil - http://bubrak.musichall.cz/video/bubrak_929.avi . Nevim, ty ZX9 mozna nebyly v optimalni kondici, nic me jinyho nenapada. ZX9 ma s naporem 151 na klice (98-03), 929-954 psali 151 ale co vim tak skutecnost byla nizsi. U novy ZX9 98 namerili o 4 kone na kole min nez mela nova R1 98, takze si jeste pricti napor u ZX9. Na to ze ma o 100cc min to je solidni. A R1 jede asi jako 954. Tam teprv Honda dohnala Yamahu.
Naposledy editováno 02.08.2009 22:14:16
1 reakcí na tento příspěvek Největší hujda je Kawasaki!
1 reakcí na tento příspěvek Největší hujda je Kawasaki!
"Some of the 1999-2000 models have had their wiring looms replaced by Honda under warranty, this was due to corrosion around an unused "block connector". This connector is only used once to test the bike's electronics after manufacture and then simply taped up. Corrosion of this connector caused short circuits and a failure to run."
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja | Italy777 | 49 | Včera v 17:44 PetrL3 |
ZX10R je masakr nejvetsi! [1 ... 543, 544] Kawasaki ZX-10R Ninja | Bubrak-ZX10R | 16301 | 16.4.2024 v 16:26 FiZzeR |
ZX10R 04 nejde do otáček Kawasaki ZX-10R Ninja | Baciszx9r | 2 | 7.4.2024 v 10:17 Baciszx9r |
Při vypnutém motoru mi pořád bliká ... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja | lukash321 | 33 | 12.3.2024 v 12:11 Straza.ninja |
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... | pajovka | 101 | 14.6.2023 v 06:32 t_freedom |