bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Největší hujda je Kawasaki!
23.4.2009 v 18:15
Cituji časopis Motocykl, 05/2009: "Kawasaki Heavy Industries je celosvětový koncern, vydělávající své peníze výrobou a provozováním obrovských přepravních lodí, vlaků, průmyslových zařízení , mezi kterými je výroba motocyklů zahrnuta až v té úplně poslední kolonce pod označením spotřební zboží . Ani evropská centrála v Holandsku nemůže, nebo nechce (proč asi )podávat přesnější informace o celkovém rozsahu výroby a prodeje motocyklů na globálním trhu".
A co z toho plyne? Že největší hujda je KAWASAKI


Naposledy editováno 10.05.2009 21:58:45
Anketa:
Je to bláto
12%
22
Pokaždý se něco podělá
16%
29
Nejlepší motorka je Honda
72%
129

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Největší hujda je Kawasaki!

2.8.2009 v 19:14 | Nahoru | #541
GRASSEL> Než 1000RR asi ne no,to je pravda,no ten zvyk dělá hodne to máš pravdu.Nicméně já měl z K1 divnej pocit,takova divná odezve od předního kola,u farose uplne presne cejtim to kolo v rukou a proste mu veřim u K1 ani hovno,ale jinak šla do zataček taky krasne......No a stim 1000RR nemužu posoudit na něm sem nejezdil ,ale už se chystám .... Ale oproti zx10R máš určite pravdu...Hondy sou motorky,dělaný tak,že reakce na plyn(a to u snad u všech fárošu až na 08) je taková měkka,jede uplne stejne,ale je měkka,zadnej cuk plynule zatahne a to je asi ono.To sou asi ty tvoje koule...Jinak je to uplne stejny,muj se v 7 splaší,zarve a jede,ta 2004 nevím.....Nicmene jeden chlapek ho tady má nechal si přehrat palivovou mapu v Brne a prave tyhle vlastbnosti se uplne zmenila motorka je ostra a nektrejch spektrech otaček je brutalní...

1 reakcí na tento příspěvek Největší hujda je Kawasaki!

2.8.2009 v 19:17 | Nahoru | #542
Bubráku takovej dotaz jak furt říkáš že ZX9R 98 jede líp jak 954RR 2003.... kolik jela ta tvoje zx9r na jedničku??? Já že jsme to dneska skoušeli moje 929 00 proti zx9r 00 a Faros ninju potahal na jedníka sem jí ujel a pak už na stejno...Takže pochybuju,že by jsi se seriovou zx9r 98 dal 954 kterej jede líp jak moje 929 a to mám taky vše original dokonce i filtr a už je pekne zasranej :\

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Největší hujda je Kawasaki!

2.8.2009 v 19:20 | Nahoru | #543
Dony19> no jo ale v tom případě to co si zažil u té K1 bylo nastavením podvozku chápu co říkáš jelikož ten podvozek se musí poladit aby šlapal tak jak má to je další věc, nastavení podvozku taky závisí na ovladatelnosti a celkovým pocitu z jízdy

jj, věřím že přehráním mapy se změní 1000rr v takovou agresivnější motorku ale o tom to je, bavíme se tu čistě o sérii

Největší hujda je Kawasaki!

2.8.2009 v 19:24 | Nahoru | #544
ale Honda která mě mile překvapila motorem byla 600f 2001, na šestku táhla krásně od spoda až nahoru a pocitově mi přišla silnější o dost než R6-01 a dokonce i než R6R-07

podvozek nahovno, posez nahovno ale motor mě moc mile překvapil

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Největší hujda je Kawasaki!

2.8.2009 v 19:38 | Nahoru | #545
GRASSEL> To je taky pravda no.... tak ono každa chce svoje No dalo by se říct,že je více než brutalní ta jeho,on tam teda má ladak a naky kravovinky ješte,ale vim,že se na nej zx10r nechyta je o hodne lepší odpsodu....Jo jasny o serii,jenže to je furt dokola co říkám.....Já si radši poladim výkon,ale vše ostaní mám bomba,já mám rád preciznost a sem docela punta,mám rád když mi všechno sedí na svým míste.A o tom honda je,protože pak nepremyslím co mi kde klepe,mlátí a dokazu soustredit jen na jízdu a pak si to užívam Proto kdyby mi dali na vyber at si jednu vemu zadarmo a stala by tam 1000RR 05 a ZX10R 06 tak vim na jiste že vemu Blada... Asi tolik nepojede,ale to poladíš...Ale jesli nekdy jezdil na zx10R 06 tak co např. udelas stím posezem hnusnym,vůbec nic a ani nic neudelas stím jak je ta motorka hnusná teda to je jen muj nazor,ale ani vzhledove to farosi 05 nesaha ani po kotníkNehlede na to že ta zx10r byla vonavka jak svin,nedelal nic jinyho než dotahoval vyfuky,stoural kamínky z kapot a odešli mu ložiska v krku v 6 tis...km.Ikdyž 04 bude asi o hodne lepší na posez,ale tu jsešm neskusil...To je jedno,proste v tomhle bych mel hned jasno

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Největší hujda je Kawasaki!

2.8.2009 v 19:52 | Nahoru | #546
Dony19> ale pozor, já jsem taky punťa a to že koupí člověk Hondu neznamená že má všechno peckový a precizní Regulátory dobýjení nahovno u všech Hond, umístění řídící jednotky u 1000rr 04-05, trochu jí položíš na bok a řídící jednotka v pitchy já mám slabinu brzdy a uznám to, stejně tak jiná značka motor, další podvozek, další zpracování, další to a tamta zas to. Neznamená že Honda je nejlepší e nejpreciznější to co pro ní vždycky platilo byla nenáročnost motorů, tichounký držáky atd. jenže si každej musí uvědomit že tohle se říkalo od roku 95 a dneska už nejde říct-tohle je držák a tamto krám a klumpr

mimochodem třeba v roce 96-99 měla daleko lepší preciznost, propracovanost atd. Suzuki se SRADEM než fároš 900

Naposledy editováno 02.08.2009 19:56:17

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Největší hujda je Kawasaki!

2.8.2009 v 20:02 | Nahoru | #547
Dony19> Ale jesli nekdy jezdil na zx10R 06 tak co např. udelas stím posezem hnusnym,vůbec nic a ani nic neudelas stím jak je ta motorka hnusná

Dej si facku

(reakce na) Největší hujda je Kawasaki!

2.8.2009 v 20:10 | Nahoru | #548
GRASSEL> regulatory tak do roku 2000 jak říka bubrak.....Já mám taky slabinu a to je slabší výkon v nizkych otačkach a taky to uznam dale prevodovka je asi až moc tvrda,ale to mi nijak moc nevadí,aspon vim že to tam skočilo... Každa značka má svoje to je pravda,ale to propracovaní a vymyšlení jednotlivejch veci,mě prijde u hondy porad nejlepsí jako celek,když to pak vemu najednou...Ale neboj když na jaře prodam tak na svojí lasku 05 Repsol mit určite nebudu,takže pujdu taky na skoušku do levnejsí Zx10R 04 na jednu sezonu No a nebo SP 1

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Největší hujda je Kawasaki!

2.8.2009 v 20:11 | Nahoru | #549
Marous>

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Největší hujda je Kawasaki!

2.8.2009 v 20:15 | Nahoru | #550
Dony19> jak u jaký Hondy je to lepší

vždyť cena 04 fároše repsola a 04 zx10 je stejná?! :\

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Největší hujda je Kawasaki!

2.8.2009 v 20:18 | Nahoru | #551

Marous>Dony19> Ale jesli nekdy jezdil na zx10R 06 tak co např. udelas stím posezem hnusnym,vůbec nic a ani nic neudelas stím jak je ta motorka hnusná

Dej si facku



Zrovna jsem to chtěl napsat...

Vzhled bych nehodnotil... to je čistě věc subjektivního pohledu... pro mne osobně je třeba ZX10R jedním z nejpěknějších superbiků za poslední roky...

A s tím posezem je, prosím Tě, špatně co?! Mám ji 2,5 roku a ničeho jsem si nevšiml...

(reakce na) Největší hujda je Kawasaki!

2.8.2009 v 20:19 | Nahoru | #552

GRASSEL>Dony19> jak u jaký Hondy je to lepší

vždyť cena 04 fároše repsola a 04 zx10 je stejná?! :\



04 fároš v Repsolu nebyl...

(reakce na) Největší hujda je Kawasaki!

2.8.2009 v 20:19 | Nahoru | #553
GRASSEL> Ale Hoven... když 1000RR tak chci v repsolu tzn 05 04ky sou hnusny všechny...a o jsem se teda koukal tak sehnat repsola fakt peknyho pod 150 je docela problem tady u nás......Ale zx10R sou tady kolem 130 a z Anglie nejni problem ješte o dost mín,co jsem se ptal kamose...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Největší hujda je Kawasaki!

2.8.2009 v 20:21 | Nahoru | #554
MichalR10> No tak ti to ptřeba vyhovuje sednout si narvat hlavu před přední plexi a koukat na blatak mě teda moc ne ,ale tak když se ti to líbí

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Největší hujda je Kawasaki!

2.8.2009 v 20:29 | Nahoru | #555

Dony19>MichalR10> No tak ti to ptřeba vyhovuje sednout si narvat hlavu před přední plexi a koukat na blatak mě teda moc ne ,ale tak když se ti to líbí



Jakože je ten posez moc agresivní??? To mi teda nepřijde vůbec... ale je fakt, že mám raději motorky u kterých je více váhy hozeno na předek...

Když jsem byl na výstavě motorek v Dortmundu, tak jsem trpěl klasických posedávacím syndromem. Sedl jsem si na KTM RC8 a to mi přišlo jako vyložený tůrista (teď asi někoho naseru! ). Žádná váha na rukou, posez takový nijaký... no a pak jsem si sedl na Triumpha 675 Daytonu a ten posez byl přesně podle mého gusta. Malá nakrknutá potvora... už jen ten posez dával tušit že to bude peklo... Škoda jen že ji nedělají v litru, protože bych po ní hned sáhl...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Největší hujda je Kawasaki!

2.8.2009 v 20:35 | Nahoru | #556
MichalR10> Ne to ne,váha musí byt na rukou to mám rad taky,když je posez sportovní...ale zrovna u 06ky se mi na tom vůbec dobře nesedelo,ani mi nevadilo to že je motorka ta mala,protože to sou všechny dneska faros 08 je určite snad ješte mensí...ale ta kapota,že jsem z toho mel fakt pocit že mám hlavu před motorkou o pul metru pred,ikdyž to byl jen pocit bylo takovy divny,ruce jak kdybych mel na brichu a ani kvuli tomu se mi to moc dobře neřidilo...Ale jelo to BRUTALNE jak pica nejvetší to je pravda ale nechtel bych to stokrat radši 04ku

2 reakcí na tento příspěvek Největší hujda je Kawasaki!

2.8.2009 v 20:40 | Nahoru | #557
Tak je fakt, že pocitově to tak působí, že se člověk dívá jakoby na přední kolo. Já jsem dost vysoký a přes originál plexi nevidím moc na budíky. Spíš na něho koukám zeshora Zas na druhou stranu desítka působí celkem dost macatým dojmem. Aspoň teda model 06, což mi taky vyhovuje, protože na ní aspoň nevypadám jako vosa na bonbónu...

(reakce na) Největší hujda je Kawasaki!

2.8.2009 v 20:46 | Nahoru | #558
MichalR10> nevim já bych to nechtel,stačilo mi svezení....ale o ty 04 premyslím a to dost začína se mi cím dal víc líbit i vzhledem narozdíl od 06 ikdyž jsem Hondař nejvetší tak bych tu svini žabackou klidne rád skusil....ale ono to stejne skončí u SP nebo 954 no uvidíme na jaře

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Největší hujda je Kawasaki!

2.8.2009 v 21:05 | Nahoru | #559

MichalR10>Tak je fakt, že pocitově to tak působí, že se člověk dívá jakoby na přední kolo. Já jsem dost vysoký a přes originál plexi nevidím moc na budíky. Spíš na něho koukám zeshora Zas na druhou stranu desítka působí celkem dost macatým dojmem. Aspoň teda model 06, což mi taky vyhovuje, protože na ní



Kolik meris?Ja mam 186 a vubec pocit ze bych cumel na predni kolo nemam,jen je ten posez vic v poloze lezmo Ale zase ma to svoje kouzlo,kdyz letis po dalnici a na motorce lezis a predjizdis borce co sedi na HOnde jak na stare liberte

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Největší hujda je Kawasaki!

2.8.2009 v 21:10 | Nahoru | #560
Marous> jojojo a víš jak se to říká? Chceš pořadnou motorku,nebo chceš Kawasaki?? ... to prave je lepší sedět rovne a předjíždet zalehly borce to je teprv prdel

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Největší hujda je Kawasaki!

2.8.2009 v 21:12 | Nahoru | #561

Dony19>Bubrak ZX10R> jak říkas ty sám...Náhoda ZXR bylo nekolik a ZX12R s motorem v prdeli tak též



A co ze se tam kazilo u ZX12?

(reakce na) Největší hujda je Kawasaki!

2.8.2009 v 21:21 | Nahoru | #562
Bubrak ZX10R> Jo tak to presne netusím...říkam jen,že jsem nak minulyrk narazil asi na 3 motorky a u všech psali motor vřite...vydrž neco skusím najít

(reakce na) Největší hujda je Kawasaki!

2.8.2009 v 21:21 | Nahoru | #563

Dony19>Bubráku takovej dotaz jak furt říkáš že ZX9R 98 jede líp jak 954RR 2003.... kolik jela ta tvoje zx9r na jedničku??? Já že jsme to dneska skoušeli moje 929 00 proti zx9r 00 a Faros ninju potahal na jedníka sem jí ujel a pak už na stejno...Takže pochybuju,že by jsi se seriovou zx9r 98 dal 954 kterej j



Na jednicku v omezovaci asi 130. My meli orig 954 s kamosem, ja mel orig ZX9, mel sem jen REMUS vyfuk. Ac na sprintech moc neumim start, tak jsem se ZX9 na sprintu ujel, 954 bud jela chvili stejne a pak zustala vzadu, nebo zustala vzadu. Ona totiz 954 neni dobra na start, ze je kratka. A 929 asi to samy. Pokud ujela 929 na startu, tak je ridic ZX9 lama. S kamosem sme si to i prohodili, takze on mi pak ujel s moji ZX9 a ja zustal s 954 vzadu. Pak sme jeste zkouseli na 4ku ze 180 a ZX9 vyrazila znatelne agilneji. I oproti R1 98, kterou mel ten kamos predtim. Tam verim, ze se projevil uz RAM AIR.

(reakce na) Největší hujda je Kawasaki!

2.8.2009 v 21:21 | Nahoru | #564

Dony19>Marous> jojojo a víš jak se to říká? Chceš pořadnou motorku,nebo chceš Kawasaki?? ... to prave je lepší sedět rovne a předjíždet zalehly borce to je teprv prdel



Od sportovni motorky cekam sportovni posez nevim jak ty

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Největší hujda je Kawasaki!

2.8.2009 v 21:28 | Nahoru | #565

Dony19>MichalR10> Ne to ne,váha musí byt na rukou to mám rad taky,když je posez sportovní...ale zrovna u 06ky se mi na tom vůbec dobře nesedelo,ani mi nevadilo to že je motorka ta mala,protože to sou všechny dneska faros 08 je určite snad ješte mensí...ale ta kapota,že jsem z toho mel fakt pocit že mám hla



Hele tohle je asi dost individualni. To mas jako kdyz sem se kdysi ptal, co je pohodlnejsi, jestli K5 nebo 04 ZX10. Jeden rekl to, a druhy rekl ono. Je to o postave a co cloveku vyhovuje.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Největší hujda je Kawasaki!

2.8.2009 v 21:42 | Nahoru | #566
Bubrak ZX10R> Ridič nebyl lama skoušeli sme to nekolikrat Faros jede na jedníka 139 v omezovaci a ninja se mu zastavila nekde na 125-130 rikal cuknul jsem mu kus a pak už nastejno a to mi ješte klouzne spojka nepatrne občas na 2 a 3..... Jinak v tydnu sem prave jezdil na 98cce ninje a stoprocentne ti mužu s klidnym svedomím říct že to nejede oproti 929ce,takže neverím tomu,že 954 jede huř jak 929 a ani tomu,že zx9 00 jede huř jak zx9 98 ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Největší hujda je Kawasaki!

2.8.2009 v 21:59 | Nahoru | #567

Bubrak ZX10R> Ridič nebyl lama skoušeli sme to nekolikrat Faros jede na jedníka 139 v omezovaci a ninja se mu zastavila nekde na 125-130 rikal cuknul jsem mu kus a pak už nastejno a to mi ješte klouzne spojka nepatrne občas na 2 a 3..... Jinak v tydnu sem prave jezdil na 98cce ninje a stoprocentne ti mužu s klidnym svedomím říct že to nejede oproti 929ce,takže neverím tomu,že 954 jede huř jak 929 a ani tomu,že zx9 00 jede huř jak zx9 98 ...



954 jede o chlup lip nez 929, ve vsem je o chlup lepsi. Na 929 sem jezdil - http://bubrak.musichall.cz/video/bubrak_929.avi . Nevim, ty ZX9 mozna nebyly v optimalni kondici, nic me jinyho nenapada. ZX9 ma s naporem 151 na klice (98-03), 929-954 psali 151 ale co vim tak skutecnost byla nizsi. U novy ZX9 98 namerili o 4 kone na kole min nez mela nova R1 98, takze si jeste pricti napor u ZX9. Na to ze ma o 100cc min to je solidni. A R1 jede asi jako 954. Tam teprv Honda dohnala Yamahu.

(reakce na) Největší hujda je Kawasaki!

2.8.2009 v 22:11 | Nahoru | #568
Bubrak ZX10R> s naporem to asi jo,ale to žadna normální zx9 nemá pokud vímnebo ne? Ta kámoše 00 je v super kondici,tim sem si jistej má tam BMC ješte to já u Blada ani ne.. a ta 98 byla motorove taky dobrá......... A 929 má mín co jsem četl než udavanych 152,ale 954 už jich 152 má(podle měření myslím v supermotu) A ne jednou sem slyšel,že potahá i R1 2003!!! takže 98čku dohnali určite

Naposledy editováno 02.08.2009 22:14:16

1 reakcí na tento příspěvek Největší hujda je Kawasaki!

2.8.2009 v 22:30 | Nahoru | #569
ZX9 ma napor. Napor mela uz ZZR1100.

1 reakcí na tento příspěvek Největší hujda je Kawasaki!

2.8.2009 v 22:39 | Nahoru | #570
tady pisou jak zdechavali Blackbirdi

"Some of the 1999-2000 models have had their wiring looms replaced by Honda under warranty, this was due to corrosion around an unused "block connector". This connector is only used once to test the bike's electronics after manufacture and then simply taped up. Corrosion of this connector caused short circuits and a failure to run."
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja Italy777 49 Včera v 17:44 PetrL3
ZX10R je masakr nejvetsi! [1 ... 543, 544] Kawasaki ZX-10R Ninja Bubrak-ZX10R 16301 16.4.2024 v 16:26 FiZzeR
ZX10R 04 nejde do otáček Kawasaki ZX-10R Ninja Baciszx9r 2 7.4.2024 v 10:17 Baciszx9r
Při vypnutém motoru mi pořád bliká ... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja lukash321 33 12.3.2024 v 12:11 Straza.ninja
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... pajovka 101 14.6.2023 v 06:32 t_freedom


TOPlist