paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Chci nové enduro
Sezonu ještě dojezdim na staré moto, ale přes zimu bych si chtěl pořídit novou strojovnu (v zimě snad budou levnější). Motorka bude na úvěr. Hotovost nemám a když budu 3 roky šetřit nic si neužiju.

Protože hodně cestuju (a s novou moto bych chtěl ještě víc) a jsem po úrazu páteře, chtěl bych něco pohodlného.

Volba padla na Kawasaki Versys, ale protože mám teď Yamahu, tak bych chtěl být věrný značce. Líbí se mi její zázemí (servis, prodejna..). Proto se kloním spíše k XT660Z aka Tenere Ta motorka mi přijde jako pracant s léty ověřenou konstrukcí.

Požadavky na motor:
- Pohodlná
- Max 1-2 válce
- Enduro (95 procent času jezdím po asfaltu)

Nepotřebuju jezdit 200 km/h. Stačí mi maximálka 150 km/h, abych nebrzdil na dálnici. Požadavek je, abych tam narval za 6 a jel 100 kopec, nekopec..

Finance: Představoval bych si 150 až 180 tisíc.

Naposledy editováno 17.04.2009 00:00:53
1 2 3 4

20.4.2009 v 08:30 | Nahoru | #91
Jen bych chtěl vědět, proč se ti nelíbí nový TA 700? Světlo? Protože podle toho, co chceš (kromě toho, že nechceš Hondu) by to skoro přesně odpovídalo. Jinak mám stejný názor, že by to mělo bejt nový a ne zaručeně nepoložený a nepos...kvrněný stroj z EU. Rozhodni se pro co chceš, ale obhaj si to především sám před sebou (kámoši až na druhým místě), jen tak budeš spokojenej i za rok.

20.4.2009 v 09:41 | Nahoru | #92
poseroutka> změna je život, tudíž běž do Hondy

20.4.2009 v 10:08 | Nahoru | #93
To Sispo: moje řeč

16.2.2010 v 21:57 | Nahoru | #94
Ahoj, měl jsem loni Versyse půjčenýho jako předváděčku. Napsal jsem o tom (ještě ten den) na svým webu pár řádků. Byl docela fajn. Jako svou motorku jsem do loňska měl BMW F650 ST. Naprosto mi vyhovovala - až na to cestování po dálnicích. To jsem trpěl Ale zátah odspodu geniální Teď právě zvažuju Tenerku..

Tak ti sem kopíruju ten svůj výtvor - článeček:

Šestého pátý dvatisíce devět, nula devět čtyřicetpět vcházím do notoricky známého ASKO KC v Brně, vytahuju opčanku, dále deset tisíc káčé jako vratnou zálohu a přebírám oranžovej VERSYS. Jedná se o cestovní enduro ráže 650cm3. Pocity: pozitivní - ten dvouválcový řadový motor se mi líbí čím dál víc. Můžeš jet a kochat se a když si chceš zablbnout, překročíš cca 6tis otáček a super adrenalinek. Težiště a ovládání výborný. Negativní - divně skrčený nohy, jako u cesťáku a ne u endurka. Ale po hodince jízdy už mi to ani nepřišlo. Pak jsem měl pocit, že protivětrný plexištítek není tak výkonný jak ccválily noviny. Komu nevadí dizajn VERSYSE a chce univerzální motorku, tomu vřele doporučuji. Fakt. (Já si počkám na model 2010, třeba bude hezčí

Deset padesát, přebírám zelenýho Zeda - Z 750. Okamžitě porovnávám s Versysem. Při natankované nádrži máte pocit, že motorka dobrý, ale že snad máte na nádrži batoh s třema cihlama - těžiště je jaksi vysoko. Tento pocit později mizí, člověk si zvykne na všechno. Zrcátkama kroutím sem a tam, ale až do konce jízdy jsem "NNN" (nikdy nic neviděl). Rozjezd - je o zvyku. Opatrně přidáváte na jedničku plyn a ono to furt stojí na místě, rozjede se to až za chvíli.. A najednou - jede to, pořád víc a víc. Na rovinu napíšu - nejsem na takový motorky zvyklý. Jel jsem trasu Brno - Křtiny - Jedovnice - Blansko - Kuřim - Brno. Bylo po dešti, někde ještě mírně pršelo. Jel jsem opatrně. Motorka má sílu jak blázen a když jsem na pár rovinkách překročil 8tis otáček, měl jsem pocit, že jsem na ničem vzteklejším a sebevražednějším ještě nejel. Tedy - doma bych ho nechtěl, ale dávám mu za jedna. Jedním slovem - "hustý" - jak by řekl náš malej. Tak ahoj, Joe

[img]

23.2.2010 v 16:03 | Nahoru | #95
Tenerku, jel jsem na ni a rikam LABUS . Spravny enduro mam mit 21-ku kolo ve predu a draty v kolech. Fakt povedena motorka a hlavne enduro
1 2 3 4
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Versys/ Nx / NC [1, 2] Kawasaki Versys 650, Honda NC 750X, Honda NX500 HALLU 54 26.3.2024 v 20:03 TomasNBK
Držák mobilu [1, 2] Kawasaki Versys 650 Ameral 41 24.3.2024 v 18:10 Radek_S
Připojení navigace Kawasaki Versys 650 Kuba1369 8 14.3.2024 v 10:57 PD5
Nolan n100-5 Kawasaki Versys 650 jandam 26 12.3.2024 v 23:14 Duchodcee
Dodatečné ceny u dealera Kawasaki Versys 650 MartyFox 14 10.3.2024 v 20:21 Ubrus1