Téma: Vnitřní koroze nádrže
20.3.2009 v 13:42
Kluci pomozte mi, prosím! Mám VFR, zazimoval jsem jak mi poradil "kamarád" - úplně vyprázdnit nádrž
Teď je nádrž zevnitř rezavá.
Nalil jsem do ni Arvu a nasypal pár kamínků a klepal a klepal a klepal. Teď už je jakš takš čistá, a potřebovalo by to asi nečím zevnitř vystříkat, aby už to nerezlo. Existuje na to nějaká barva nebo tak něco?? Někde jsem slyšel že prý nějaká firma ji umí vystříkat teflonem. Poraďte prosím!

Nalil jsem do ni Arvu a nasypal pár kamínků a klepal a klepal a klepal. Teď už je jakš takš čistá, a potřebovalo by to asi nečím zevnitř vystříkat, aby už to nerezlo. Existuje na to nějaká barva nebo tak něco?? Někde jsem slyšel že prý nějaká firma ji umí vystříkat teflonem. Poraďte prosím!
1 reakcí na tento příspěvek Vnitřní koroze nádrže
matrix: tak nám o tom něco pověz

Palec_caferacer>matrix: tak nám o tom něco pověz
Rez je červenohnědý povlak, který se tvoří na povrchu železných předmětů. Povlak tvoří hydratovaný oxid železitý, který vzniká účinkem vlhkého prostředí a kyslíku.
Proces vzniku červenohnědého povlaku se nazývá koroze. Na rozdíl od jiných kovů nevytváří rez souvislou vrstu a nechrání tak železo před další korozí. Rez postupně opadává a znovu odhaluje čerstvý povrch. Rezavění železa tak pokračuje.
Proti korozi se železo chrání nátěrem laky a oleji, nebo nanášením povlaků jiných kovů a sloučenin. Další variantou jak zabránit korozi je použít malý kousek niklu k železu.
Cobra357>Žádnou barvu tam proboha nedávej! Nádrž vyčisti, vysuš a nalij do ní odrezovač. Dá se to normálně koupit.Je to v podstatě kyselina fluorovodíková která po reakci s korozí udělá takovej
tmavej kysličníkovej povrch a korozivní proces zastaví. Při aplikaci nějaké barvy riskuješ že se začne rozpouštět nebo loupat a zblázníš se z toho
Přesně tak hlavně tam nelej žádné barvy ani ty epoxidové co sou k tomu přímo určené

no.... rezavěla mně nádrž kdysi na fichtlu tak že to furt zasíralo kohoutek a karbec, na třipade když v ní máznu prstem tak rezaví taky. na fichtlu jsem to důkladně povyplachoval, na třipade jsem s tim nemusel dělat nic. když tam mázneš prstem tak mně na něm rez sice zůstane, na druhou stranu aji palivovej filtr co mám na hadičce aji kohoutek je pořád krásně čistej. aji když rezavá dál je, rezavění asi dál nepokračuje.
1 reakcí na tento příspěvek Vnitřní koroze nádrže
tak už do něj neryjte, stalo se.. já mám taky v manuálu "před zimou napustit doplna a přidat stabilizátor paliva" a nekopu do něj...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vnitřní koroze nádrže
Dalos76> To nebylo na něj, to bylo spíš na toho jeho povedenýho kamaráda, mít takový kamarády to musí být radost. Přístě mu poradí ať čistí řetěz ředidlem ne?

Taky budu chytrej a necim prispeju,nebudu rejpat jako ostani.Nalej aspon 2 litry odrezovace,nahazej tam tak dve tri hrste ostrejch kaminku,nejlepsi je kacirek co je u silnice,ale vybirej ty vetsi at tam nehazes zbytecne bordel navic,pak se to blbe vyklepava.Nech pusobit aspon 10 min na kazde strane nadrze,po 10 min otacej na bok,obcas stim na par minut zatrep,dokud nebudes mit ruce jak Swáca.Pak to vylej,vyklepej,proplachni dostatecnym mnozstvim redidla,bud dukladny,at tam nic nenechas,nech oschnout,pokud mozno pomoz si vzduchem z kompresoru,kup dvouslozkovou epoxidovou zakladni jeste vrchni barvu + k tomu odpovidajici tuzidlo.Vem zakladovku smichej s tuzidlem v odpovidajicim pomeru,podle navodu,poradne promichej,snaz se aby byla spis ridci,takze muzes doredit,nalej tam vsechno a pak to pomalu obracej,at se barva dostane vsude,zbytek vylej ven,snaz se at tam nezustane prebytecna barva,dlouho by to schlo,nech to aspon 1 den schnout,zatvrdlost barvy overi prstem,klackem cimkoli s cim se tam dostanes.Pokud je vse O.K rozmichej vrchni s tuzidlem,postup uz je uplne stejny jako s tou zakladovou barvou,jen to nech spis schnout 2-3 dny na vetranym miste.Orientacni cena je 500 kc,ja to takle delal na moji pred 2 roky a barva se mi fakt nikde neloupe,ani neodchlipava,takze jak psal PRDA 1 at to nedelas,tak to udelej,jestli on ma nejaky spatny zkusenosti nevim!mel to napsat proc!ja jsem zatim bez rezu a barva drzi.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
VFR400 servis Liberec a okolí Honda VFR 400 | Gahan37 | 12 | 25.7.2018 v 09:07 GL1 |
Výběr staršího čtyřkila Suzuki GSX-R 400, Honda CBR 400, Yamaha FZR 400, Kaw... | Martas61 | 16 | 19.9.2016 v 20:43 Gahan37 |
Jaký materiál na brzdový kotouč ??? [1, 2] Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa, Honda XL 500, Honda VFR 400 | Orgovany | 32 | 24.4.2016 v 16:01 Rada36 |
repase a serizeni karburatoru Honda CBF 500, Honda VFR 750, Honda VFR 400, Honda C... | lukasspuntkriesche | 0 | 13.5.2015 v 22:43 lukasspuntkriesche |
Ostry svar Honda VFR 400 | jeliman | 3 | 7.4.2014 v 11:10 petrvtr_new |