megamoto_megaparts_leden





Téma: Vnitřní koroze nádrže
20.3.2009 v 13:42
Kluci pomozte mi, prosím! Mám VFR, zazimoval jsem jak mi poradil "kamarád" - úplně vyprázdnit nádrž Teď je nádrž zevnitř rezavá.
Nalil jsem do ni Arvu a nasypal pár kamínků a klepal a klepal a klepal. Teď už je jakš takš čistá, a potřebovalo by to asi nečím zevnitř vystříkat, aby už to nerezlo. Existuje na to nějaká barva nebo tak něco?? Někde jsem slyšel že prý nějaká firma ji umí vystříkat teflonem. Poraďte prosím!

Vnitřní koroze nádrže

20.3.2009 v 13:46 | Nahoru | #1
a nemá bejt nádrž spíš plná ? "kamarád"

Vnitřní koroze nádrže

20.3.2009 v 13:48 | Nahoru | #2
to je poser záda :D příště spíš než poslouchat kamaráda blba si přečíst jak se vytváří rez

1 reakcí na tento příspěvek Vnitřní koroze nádrže

20.3.2009 v 13:50 | Nahoru | #3
matrix: tak nám o tom něco pověz

Vnitřní koroze nádrže

20.3.2009 v 13:52 | Nahoru | #4
... až to budu natírat znova, vy už tu nebudete maminko...

Vnitřní koroze nádrže

20.3.2009 v 13:54 | Nahoru | #5
Když máš zevnitř korozi, tak je to ještě v pohodě... Horší by bylo, kdyby ti ta nádrž zevnitř začla rezavět

Používá se na to jakási spešl odolná barva, nebo epoxid.
Hledej spíš na stránkách o veteránech, tam se to řeší často.

(reakce na) Vnitřní koroze nádrže

20.3.2009 v 14:13 | Nahoru | #6

Palec_caferacer>matrix: tak nám o tom něco pověz



Rez je červenohnědý povlak, který se tvoří na povrchu železných předmětů. Povlak tvoří hydratovaný oxid železitý, který vzniká účinkem vlhkého prostředí a kyslíku.

Proces vzniku červenohnědého povlaku se nazývá koroze. Na rozdíl od jiných kovů nevytváří rez souvislou vrstu a nechrání tak železo před další korozí. Rez postupně opadává a znovu odhaluje čerstvý povrch. Rezavění železa tak pokračuje.

Proti korozi se železo chrání nátěrem laky a oleji, nebo nanášením povlaků jiných kovů a sloučenin. Další variantou jak zabránit korozi je použít malý kousek niklu k železu.

Vnitřní koroze nádrže

20.3.2009 v 14:15 | Nahoru | #7
matrix:To jsi stáhl na Alíku ne ? to je málo podrobný

Vnitřní koroze nádrže

20.3.2009 v 14:32 | Nahoru | #8
Jinak rez zevnít nadrže se nejlíp asi odstraňuje kyselinou citronovou (koupiě 2 sáčky v potravinách), a naliješ do ni horkou vodu šolocháš s tím, rez to velice pěkně vyžere :).

Vnitřní koroze nádrže

20.3.2009 v 14:43 | Nahoru | #9
TADY
hned nahoře v sekci exteriér.

Naposledy editováno 20.03.2009 14:44:13

(reakce na) Vnitřní koroze nádrže

20.3.2009 v 14:53 | Nahoru | #10

Cobra357>Žádnou barvu tam proboha nedávej! Nádrž vyčisti, vysuš a nalij do ní odrezovač. Dá se to normálně koupit.Je to v podstatě kyselina fluorovodíková která po reakci s korozí udělá takovej
tmavej kysličníkovej povrch a korozivní proces zastaví. Při aplikaci nějaké barvy riskuješ že se začne rozpouštět nebo loupat a zblázníš se z toho



Přesně tak hlavně tam nelej žádné barvy ani ty epoxidové co sou k tomu přímo určené

Vnitřní koroze nádrže

20.3.2009 v 15:44 | Nahoru | #11
no.... rezavěla mně nádrž kdysi na fichtlu tak že to furt zasíralo kohoutek a karbec, na třipade když v ní máznu prstem tak rezaví taky. na fichtlu jsem to důkladně povyplachoval, na třipade jsem s tim nemusel dělat nic. když tam mázneš prstem tak mně na něm rez sice zůstane, na druhou stranu aji palivovej filtr co mám na hadičce aji kohoutek je pořád krásně čistej. aji když rezavá dál je, rezavění asi dál nepokračuje.

Vnitřní koroze nádrže

20.3.2009 v 17:25 | Nahoru | #12
Jezis co to je za napad vypustit nadrz na zimu???
I v manualu od mašiny se píše vypuštěnou nádrž vystříkat antikorozním olejem.

1 reakcí na tento příspěvek Vnitřní koroze nádrže

20.3.2009 v 17:35 | Nahoru | #13
tak už do něj neryjte, stalo se.. já mám taky v manuálu "před zimou napustit doplna a přidat stabilizátor paliva" a nekopu do něj...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vnitřní koroze nádrže

20.3.2009 v 20:22 | Nahoru | #14
Dalos76> To nebylo na něj, to bylo spíš na toho jeho povedenýho kamaráda, mít takový kamarády to musí být radost. Přístě mu poradí ať čistí řetěz ředidlem ne?

(reakce na) Vnitřní koroze nádrže

20.3.2009 v 21:37 | Nahoru | #15

abcman>Dalos76> To nebylo na něj, to bylo spíš na toho jeho povedenýho kamaráda, mít takový kamarády to musí být radost. Přístě mu poradí ať čistí řetěz ředidlem ne?



jo dobry napad

Vnitřní koroze nádrže

20.3.2009 v 22:10 | Nahoru | #16

Vnitřní koroze nádrže

29.5.2010 v 17:33 | Nahoru | #17
nejlepsi na odrezeni ja kyselina fosforecna, sam ji pouzivam léta a vnitrek nadrze jsem ji delal taky, takze overeno

Vnitřní koroze nádrže

31.5.2010 v 21:18 | Nahoru | #18
Taky budu chytrej a necim prispeju,nebudu rejpat jako ostani.Nalej aspon 2 litry odrezovace,nahazej tam tak dve tri hrste ostrejch kaminku,nejlepsi je kacirek co je u silnice,ale vybirej ty vetsi at tam nehazes zbytecne bordel navic,pak se to blbe vyklepava.Nech pusobit aspon 10 min na kazde strane nadrze,po 10 min otacej na bok,obcas stim na par minut zatrep,dokud nebudes mit ruce jak Swáca.Pak to vylej,vyklepej,proplachni dostatecnym mnozstvim redidla,bud dukladny,at tam nic nenechas,nech oschnout,pokud mozno pomoz si vzduchem z kompresoru,kup dvouslozkovou epoxidovou zakladni jeste vrchni barvu + k tomu odpovidajici tuzidlo.Vem zakladovku smichej s tuzidlem v odpovidajicim pomeru,podle navodu,poradne promichej,snaz se aby byla spis ridci,takze muzes doredit,nalej tam vsechno a pak to pomalu obracej,at se barva dostane vsude,zbytek vylej ven,snaz se at tam nezustane prebytecna barva,dlouho by to schlo,nech to aspon 1 den schnout,zatvrdlost barvy overi prstem,klackem cimkoli s cim se tam dostanes.Pokud je vse O.K rozmichej vrchni s tuzidlem,postup uz je uplne stejny jako s tou zakladovou barvou,jen to nech spis schnout 2-3 dny na vetranym miste.Orientacni cena je 500 kc,ja to takle delal na moji pred 2 roky a barva se mi fakt nikde neloupe,ani neodchlipava,takze jak psal PRDA 1 at to nedelas,tak to udelej,jestli on ma nejaky spatny zkusenosti nevim!mel to napsat proc!ja jsem zatim bez rezu a barva drzi.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
VFR400 servis Liberec a okolí Honda VFR 400 Gahan37 12 25.7.2018 v 09:07 GL1
Výběr staršího čtyřkila Suzuki GSX-R 400, Honda CBR 400, Yamaha FZR 400, Kaw... Martas61 16 19.9.2016 v 20:43 Gahan37
Jaký materiál na brzdový kotouč ??? [1, 2] Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa, Honda XL 500, Honda VFR 400 Orgovany 32 24.4.2016 v 16:01 Rada36
repase a serizeni karburatoru Honda CBF 500, Honda VFR 750, Honda VFR 400, Honda C... lukasspuntkriesche 0 13.5.2015 v 22:43 lukasspuntkriesche
Ostry svar Honda VFR 400 jeliman 3 7.4.2014 v 11:10 petrvtr_new

TOPlist