globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Dobíjení
19.3.2009 v 17:53
Čau chlapi, mám problém s dobíjením. Už jsem převinul stator, ale problémy zůstaly pořád. Máte s tím někdo zkušenost. Bylo mi řečeno, že by to mohl být regulátor. Dá se připasovat z něčeho jiného. Originál bude totiž asi palba. Dík za info

1 reakcí na tento příspěvek Dobíjení

19.3.2009 v 17:59 | Nahoru | #1
regulator

levny to neni no :\

(reakce na) Dobíjení

19.3.2009 v 17:59 | Nahoru | #2
mohhamed>No jo, toho se bojím

Dobíjení

19.3.2009 v 18:03 | Nahoru | #3
tak začít převíjením statoru to není to pravé... nejspíš to bude ten regulátor, najdeš ho někde v prostorách podsedlového rámu. první co přejdi kontaky vyčisti, i to by mohlo pomoci. inak ty reátka jsou z druhovýroby tak cca kolem 2500 kč

Dobíjení

19.3.2009 v 18:51 | Nahoru | #4
Zdeneček> No jak mi tady jednou poradil Medvěd Guzziny, nejlepší bude pořídit si náhradu z Vape, můžeš si jí vybrat v online shopu podle typu tvýho generátoru, nebo když nevíš jakej koupit, tak tam napiš a oni ti prej rádi poradí (tedy snad, já tam nepsal), já sem si tam objednal na Duknu, a vyšel mě asi na 850,- kč a funguje fakt skvěle, origoš "Ducati Elektronica" by mě taky vyšel na 2500 - 4000 nejmíň, další možnost by byla Ignitech, s tím ale nemám zkušenost...

Ale pravda, převíjet generátor není nejlepší začátek, teď jde o to jestly ti ještě vůbec bude fungovat! Jinak Regulátory jsou prý častým problémem u Ducati, Moto Guzzi a taky u rejží Honda...

Dobíjení

19.3.2009 v 19:29 | Nahoru | #5
Brachovi se odpalil regulator na CBR900RR, a vzal i jednu fazi alternatoru. Musis zacit u regulatoru, u Hondy tim spis. Zalezi na typu regulatoru, do toho CBR sme dali z GSXR600, je to stejny princip.

Dobíjení

19.3.2009 v 21:58 | Nahoru | #6
vape, nebo ignitech... na hondach reglery horej (nevim, jak ted, ale na moji shorel na troud), treba uz to vychytali, ale promer vystup z regleru.
P.s. vape je levnejsi, hodnoty stejny, ale nez sem to zjistil, poridil sem draz ignitech a taky zadna stiznost.. uz rok jede. A viz vejs, ve vape staci poslat e-mail a voni ti poradej... vim z vlastni zkusenosti.

Dobíjení

3.4.2009 v 10:12 | Nahoru | #7
Tak třeba tady...origoš, sice starší, ale za pár eur...

http://cgi.ebay.de/H...12|39%3A1|240%3A1318

no a tady origoš nové za 115eur.

http://cgi.ebay.de/H...12|39%3A1|240%3A1318

Dobíjení

3.4.2009 v 11:43 | Nahoru | #8
Vzhledem k tomu, že Bol d'Or jako jedna z mála motorek má "klasickej" altík s buzením, tak je klidně možno použít regler ze škodárny (Š120 apod) z vrakoviště zadarmo jen ještě musíš někde splašit nebo ti někdo musí udělat na to usměrňovač a ten je nutno chladit.
Jinak nevínm jak u Bol d'Ora ale například CB A CBX mají ten regulátor vlevo zboku pod vzduchovým filtrem.

2 reakcí na tento příspěvek Dobíjení

3.4.2009 v 12:50 | Nahoru | #9
Ale stejně je to zajímavé, takové vznešené jméno Bol d'Or a vona je to jen nějaká rejže... :\

(reakce na) Dobíjení

3.4.2009 v 13:05 | Nahoru | #10

DMC.motobiker>Ale stejně je to zajímavé, takové vznešené jméno Bol d'Or a vona je to jen nějaká rejže... :\



Ale krásná!!!

Dobíjení

3.4.2009 v 19:38 | Nahoru | #11
Pabol> Jo aha tak to fakt sorráč!
Já jsem si toho totiž nevšimnul...

Dobíjení

20.6.2009 v 17:20 | Nahoru | #12
Taky mám CB-900 bol d¨Or,ale s regulátorem problém nemám.A to je rok výroby 1980.Regulační jednotka T E C SE DÁ Pořídit okolo 5000 kč,výměna relativně snadná.Nejdřív bych prošel všechny kontakty ,vše zkontroloval a preventivně vyčistil,a pak by se vidělo.

Dobíjení

30.6.2010 v 20:07 | Nahoru | #13
měl jsem problém s dobíjením a problém byl v utrženém kontaktu na uhlíku

regulátory odcházejí, ale dají se sehnat na ebay docela levně a statory se nechávaj často převíjet, co jsem četl

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dobíjení

7.9.2010 v 12:20 | Nahoru | #14
DMC.motobiker> rejže jseš ty moulo, koukni na mojeho Ruďase i po skoro třiceti letech jde na dvojku na zadní bez spojčení. Uvidíme jak se toho po tý době zhostí i ty tvoje pekla od nudložroutů. Jediný co je na Duknách zajímavý je velkej červenej propitej frňák jejich šikovnýho konstruktéra Dr.Fáblijónyho.

Dobíjení

7.9.2010 v 12:31 | Nahoru | #15
LiborK> Tak to je teda "hustokrutý" že jde i za dva na zadní , to chci...

BTW: Koukám pane že si na originalitu moc nepotrpíte že?

(reakce na) Dobíjení

7.9.2010 v 13:19 | Nahoru | #16

LiborK>DMC.motobiker> rejže jseš ty moulo, koukni na mojeho Ruďase i po skoro třiceti letech jde na dvojku na zadní bez spojčení.



To ale nebude motorkou, ale spis tvoji telesnou konstituci.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Netesne gufero za pastorkem [1, 2] Honda CB900 F2 Bol d'Or Buttermann 57 8.2.2024 v 20:39 jasot
tecou karburatory po synchronizaci,... Honda CB900 F2 Bol d'Or Kilek 26 6.9.2023 v 21:09 Kilek
Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo [1 ... 15, 16] Honda CB900 F2 Bol d'Or Kilek 472 22.7.2023 v 23:37 Kilek
Nebezi 3 valce ze 4, rano bylo vse ok Honda CB900 F2 Bol d'Or Kilek 24 21.5.2022 v 06:56 t_freedom
Střílení do výfuku - Honda CB 900 B... Honda CB900 F2 Bol d'Or Baggio10 11 30.9.2021 v 22:52 Baggio10


TOPlist