protoze chci vymenit v KTM vsechny provozni kapaliny a filtry, prosim o info jake a kde:)
do prevodovky: BEL RAY - Gear Sawer Hypoid Gear Oil 80W-90 ?
- menit cca po 10mth,
do benzinu: pomer 1:40, jaky olej preferujete?
aribox: je tam docela dost blata na stenach airboxu, utesnujete nejak prostor nadkoli, aby tam ten bordel nemohl?
Kde nej nakupovat KTM veci, nejlepe v Plzenskem kraji?
Prosim piste jen k veci, diky:)
Kdyby vas jeste napadlo, co hlavne kontrolovat, krom oleje, chladici kapaliny, pred jizdou na co je nachylna, budu rad za kazde info, radu.
dik
P.S: musim stahnout manual a prostudovat nove informace:)
1 reakcí na tento příspěvek KTM EXC 300, technicke info
Nechápu proč tam KTM má takový strašný "fuky".
Po utěsnění mě filtr vydržel asi 4X dýl (předtím byl v suchým letním dni kolem poledne K.O.)
Negativního vlivu na výkon jsem si nevšiml, spíš naopak, dřív se zahnojeným filtrem mě motorka nejela
1 reakcí na tento příspěvek KTM EXC 300, technicke info
Filtr - těch si kup aspoň 5 - čistič + mazání filtrů. Kontroluju průběžně, jakmile je mokrej bo zabahněnej/zaprášenej - měním.
Přírubu airboxu mažu, a pokaždý ho uvnitř vytři do sucha.
Kontroluj destičky, hodně zadek jde do háje.
Odfukuj po tréninku přední vidle.
Olej do benálu Motul 800
JInak maž řetěz a pročišťuj ho...
čím víc se o ni budeš starat tím víc ti vydrží no.
2 reakcí na tento příspěvek KTM EXC 300, technicke info
A nic se tam nefouká - jen upouští
Jinak manuál mám. Ale v životě sem ho neotevřel
Naposledy editováno 19.03.2009 10:20:29
Ale nejezdil jsem žádnej superkros
Někteří si to ufoukávají protože pak tvrdnou, ale já jsem je měl naladěný na měkko už zezákladu, tak mě to nepřišlo.
A vždycky když jsem šroubek vyšrouboval tak to pšouklo jen lehce, tak jsem neřešil..
2 reakcí na tento příspěvek KTM EXC 300, technicke info
BK>Fakt jo. A měl si někdy ty tlumiče tak horký že na ně nešlo sáhnout? Mě to fouká po tréninku dycky jak svině.
ses asi jina kategorie :) me to taky odfoukne jen tak decentne... to vic upoustim z vidle co mam na kole (stejna konstrukce, taky marzocha jako mame na husce)
BK>jack> Nahoře na vidlích máš takový šroubky, tak když odjezdíš, dej moto na zvedací stojan, aby vidle byly volný (aby nebyly zatížený) a ten šroubek povol aby to ufouklo, chápeš. nebo ty šroubky vyho´d a kup si tam rovnou ventilky, taky je tam mám. Pak jen zmáčkneš a foukne si to samo.
jj pokud koupíš ventilky a budeš je tam šroubovat dotahuj s citem( zavit M4 vnitřkem odvrtany) , už sem viděl jednoho joudu co je tem zalomil
foto pro ilustraci
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM EXC 300, technicke info
super, chapu:)
mas ten manual v elektronicke podobe?
dik
1 reakcí na tento příspěvek KTM EXC 300, technicke info
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM EXC 300, technicke info
Jinak s tim odfukováním taky odfukuju - po jízdě, před, během (když mám sebou stojan) a když du vokolo (pohladit kola ). Nikdy teda z toho nic závratnýho nevyšlo, ale třeba v Tejně už to bylo celkem znatelný.
1 reakcí na tento příspěvek KTM EXC 300, technicke info
ptal ses:
Tak jsem pres viken projel na KTM 2 nadrze, super povozenicko, stroj na enduro super, to je bez debat, ale - vzdy me po tech cca 3 hodinach zmizi cca 1 az 2 dc kapaliny v hladici??? (na masinach pred se mi to nestavalo) - praskaji zarovky, sunadm nadrz a zmerim napeti na regulatoru, uvidim. Kde nejlepe na katu koupim led zadni svetlo? - olej do benzinu jsem zvolil Motul 710 (mix 1:40) - do prevodovky Castrol MTX Synthetic 80W, nebo BEL RAY - Gear Sawer Hypoid Gear Oil 80W-90, v manualu pisou Motorex Top Speed 4T 15W50 - svicku NGK BG 7ES mam takovej strohej manual, neni tam jak naladit podvoyek, potreboval bych ubrat na tuhosti diky
voda ti mizí buď kvůli slabýmu víčku chladiče, nebo kvůli fouklýmu těsnění pod hlavou, nebo kvůli obojímu.
Ještě tam může být nějaká porucha okolo vodní pumpy ale s tím nemám zkušenost
Sundej víčko chladiče a trochu zatůruj, a když voda bude pěnit tak by to mohlo být těsnění.
Oprava je docela jednoduchá, to těsnění jsou vlastně dva velký O-kroužky. podle microfichů na www.munnracing.com by měly mít rozměry
20 0770800021 O-RING 80,00X2,00 VITON
21 0770114020 O-RING 114,00X2,00 SILICONE
koupíš buď u KTM a nebo v obchodě s O kroužkama.. já jsem tam lupnul normální gumový za 5,- Kč a problém to vyřešilo a zbytek sezóny to drželo
další problém může být slabý víčko chladiče, to koupíš u KTM za cca 300 nebo tak nějak
Do zadního světla kup standartní LED žárovku, to je nejjednodušší řešení. Mě se stalo že se mě do zadního světla nahrnulo bahno a voda, a žárovka se v objímce povysunula, a přestalo to svítit.. tak jsem dráty připájel natvrdo na žárovku a světlo utěsnil silikonem a od tý doby to tom nevím.
vidlice mají dole šroubky na štelování komprese, centrál ho má nahoře.. povolit = povolit.
Další level je řidší olej, další přeplanžetování..
tak jsem dnes jezdil s napojenou sklenickou na prepadu z chladice a tak pul dc tam nateklo za cca 30min, tak to bude si tou tesnici gumickou v zatce ci zatkou, sezenu new
- pri pruturovani voda nepeni, neprobublava, olej nepribejva, emulze neni,
tak je to tim vickem, jeden problem vyresen:)
tlumice zkusim povolit
tu LED zarovku primo na KTM nebo je to fuk?
dik
V kolech ani v kyvce zadna vule, i po oddeklovani masiny jsem spokojene, hlavne aby slouzila:)
Ram pujde asi do komaxitu, stejne jako DR:)
Jeste me ceka zmerit vuli pist valec.
[img]
1 reakcí na tento příspěvek KTM EXC 300, technicke info
1 reakcí na tento příspěvek KTM EXC 300, technicke info
Meril jsem napeti na kondenzatoru, za regulatorem napeti a tam cca pri 5000ot, je napeti max 3V, dle manualu ma byt 14-15V.
Je to nejake divne, napeti male a zarovky praskaji.
Nemate zkusenost co odchaza, zda regulator, nebo kondenzator.
Zitra zmerim ten kondenztor a uvidim.
Jinak na obvod zapalovani to nema vliv, ten ma samostatny okruh, moto chyta a beha jako KTM:)
ale chci aby i svetla slapala:)
dekuji za rady
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM EXC 300, technicke info
KTM EXC 300 2005 ma 12V obvod, ne, vse by mel stabilizovat ten regulator, ja nameril max 3V, nic mene 24V muzu zkusit:)
jeste jsem ted meril odpor vsechy civek,
zapalovaci obvod ma spravne 100ohmu,
Exciter ma OK 15Ohmu,
ale na zlutem a bilem coz je dobijeci civka neni nic, je prerusena, to bude asi ten problem:(
Neco se tam asi naindukuje, ale budou to nejake hrozne spicky, coz bude asi dost vadit.
Kouknu do generatoru, zda tam neni jen preruseny vodic.
1 reakcí na tento příspěvek KTM EXC 300, technicke info
tak jsem uplne vechny spoje, kontakty ocistil, prostrikal kontaktolem, vse vypada OK, ale zarovky dosly, musim nakoupit a pak zkusim.
V zadu ma klasickou 2 vlaknovou, ale predek je jina objimka, nez co je klasika, musim nekde sehnat:)
pak uz jen zkusit vymenit ten regulator napeti
1 reakcí na tento příspěvek KTM EXC 300, technicke info
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Proc ma 4t oproti 2t v zakladu siln... KTM EXC 300 | Norous123 | 28 | 22.2.2024 v 13:05 premikp |
Cestovani na lehkem enduru KTM EXC 300, Husqvarna WR 300, Beta EVO 300 2T, Gas ... | jirka-čz | 28 | 26.1.2024 v 09:46 Metric |
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... | KO_IN | 34 | 26.1.2024 v 08:08 Sally06 |
Klíček zapalování KTM EXC 300 2019 ... KTM EXC 300, KTM EXC 300 E, KTM EXC 300 Six Days | MalejMazel | 14 | 23.1.2024 v 13:16 ktm525smerák |
Sroub volnobehu KTM TPI KTM EXC 300 | Norous123 | 4 | 10.1.2024 v 17:12 Metric |