globalmoto_duben_nolan





Téma: KTM EXC 300, technicke info
19.3.2009 v 08:17
Cau
protoze chci vymenit v KTM vsechny provozni kapaliny a filtry, prosim o info jake a kde:)

do prevodovky: BEL RAY - Gear Sawer Hypoid Gear Oil 80W-90 ?
- menit cca po 10mth,
do benzinu: pomer 1:40, jaky olej preferujete?
aribox: je tam docela dost blata na stenach airboxu, utesnujete nejak prostor nadkoli, aby tam ten bordel nemohl?

Kde nej nakupovat KTM veci, nejlepe v Plzenskem kraji?

Prosim piste jen k veci, diky:)

Kdyby vas jeste napadlo, co hlavne kontrolovat, krom oleje, chladici kapaliny, pred jizdou na co je nachylna, budu rad za kazde info, radu.

dik

P.S: musim stahnout manual a prostudovat nove informace:)
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek KTM EXC 300, technicke info

19.3.2009 v 09:51 | Nahoru | #1
Ten airbox pěkně vymyj a utěsni čirým silikonem, hlavně od zadního kola.
Nechápu proč tam KTM má takový strašný "fuky".
Po utěsnění mě filtr vydržel asi 4X dýl (předtím byl v suchým letním dni kolem poledne K.O.)
Negativního vlivu na výkon jsem si nevšiml, spíš naopak, dřív se zahnojeným filtrem mě motorka nejela

(reakce na) KTM EXC 300, technicke info

19.3.2009 v 10:02 | Nahoru | #2
Vespa>
presne tak, taky jsem se divil, jedna z nejdulezitejsich veci jako cistota nasavanevo vzduchu a EXC ma takove fuky od zadniho kola do airboxu, kam krasne zadni kolo prasi bordel jak o zivot:)

1 reakcí na tento příspěvek KTM EXC 300, technicke info

19.3.2009 v 10:03 | Nahoru | #3
Převodovka 15 MTH - olej Castrol MTX
Filtr - těch si kup aspoň 5 - čistič + mazání filtrů. Kontroluju průběžně, jakmile je mokrej bo zabahněnej/zaprášenej - měním.
Přírubu airboxu mažu, a pokaždý ho uvnitř vytři do sucha.
Kontroluj destičky, hodně zadek jde do háje.
Odfukuj po tréninku přední vidle.
Olej do benálu Motul 800
JInak maž řetěz a pročišťuj ho...
čím víc se o ni budeš starat tím víc ti vydrží no.

(reakce na) KTM EXC 300, technicke info

19.3.2009 v 10:14 | Nahoru | #4
BK>
dikys, vse chapu, ale
Odfukuj po tréninku přední vidle. ? jako upostet tlak? a pak ho tam zas nafoukat? promin jestli se ptam stupidne, ale je lepsi se zeptat nez to posr..:)

nemas nejaky manual?
dik

2 reakcí na tento příspěvek KTM EXC 300, technicke info

19.3.2009 v 10:18 | Nahoru | #5
jack> Nahoře na vidlích máš takový šroubky, tak když odjezdíš, dej moto na zvedací stojan, aby vidle byly volný (aby nebyly zatížený) a ten šroubek povol aby to ufouklo, chápeš. nebo ty šroubky vyho´d a kup si tam rovnou ventilky, taky je tam mám. Pak jen zmáčkneš a foukne si to samo.

A nic se tam nefouká - jen upouští

Jinak manuál mám. Ale v životě sem ho neotevřel

Naposledy editováno 19.03.2009 10:20:29

KTM EXC 300, technicke info

19.3.2009 v 10:24 | Nahoru | #6
Já sem jezdil jen rekreačně enduro sem tam tréning na trati atd, a nikdy jsem neufoukával, za jednu sezónu žádnej problém.
Ale nejezdil jsem žádnej superkros
Někteří si to ufoukávají protože pak tvrdnou, ale já jsem je měl naladěný na měkko už zezákladu, tak mě to nepřišlo.
A vždycky když jsem šroubek vyšrouboval tak to pšouklo jen lehce, tak jsem neřešil..

2 reakcí na tento příspěvek KTM EXC 300, technicke info

19.3.2009 v 10:27 | Nahoru | #7
Fakt jo. A měl si někdy ty tlumiče tak horký že na ně nešlo sáhnout? Mě to fouká po tréninku dycky jak svině.

(reakce na) KTM EXC 300, technicke info

19.3.2009 v 10:31 | Nahoru | #8

BK>Fakt jo. A měl si někdy ty tlumiče tak horký že na ně nešlo sáhnout? Mě to fouká po tréninku dycky jak svině.



ses asi jina kategorie :) me to taky odfoukne jen tak decentne... to vic upoustim z vidle co mam na kole (stejna konstrukce, taky marzocha jako mame na husce)

KTM EXC 300, technicke info

19.3.2009 v 10:35 | Nahoru | #9
No já to mám nastavený ted na kros, hustší olej a podložky. S těma originál enduro se nedá jezdit, to je jak na houpačce. Vlastně celej podvozek mám "natvrdo" to zkuste je to o dost lepší, sice není už tak "hodná" ale zato se líp jezdí.

(reakce na) KTM EXC 300, technicke info

19.3.2009 v 10:36 | Nahoru | #10
BK> nó tak to evidentně jezdíš jinak
Ale na to moje mrdání...

(reakce na) KTM EXC 300, technicke info

19.3.2009 v 10:59 | Nahoru | #11

BK>jack> Nahoře na vidlích máš takový šroubky, tak když odjezdíš, dej moto na zvedací stojan, aby vidle byly volný (aby nebyly zatížený) a ten šroubek povol aby to ufouklo, chápeš. nebo ty šroubky vyho´d a kup si tam rovnou ventilky, taky je tam mám. Pak jen zmáčkneš a foukne si to samo.


jj pokud koupíš ventilky a budeš je tam šroubovat dotahuj s citem( zavit M4 vnitřkem odvrtany) , už sem viděl jednoho joudu co je tem zalomil
foto pro ilustraci

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM EXC 300, technicke info

19.3.2009 v 11:13 | Nahoru | #12
BK>
super, chapu:)
mas ten manual v elektronicke podobe?
dik

1 reakcí na tento příspěvek KTM EXC 300, technicke info

19.3.2009 v 11:18 | Nahoru | #13
jack91> Ne, normál kniha spolu se serviskou. Esli ho chceš tak si sem dojed a ofoť si ho.

KTM EXC 300, technicke info

19.3.2009 v 11:29 | Nahoru | #14
taky odfukuju, jeste predtim nez vyjedu a pak i potom co dojezdim.

Jinak komplet oleje pouzivam Igol. Kapalnu do spojky mineralni olej putoline. A do tlumicu 5w motorex.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM EXC 300, technicke info

19.3.2009 v 12:24 | Nahoru | #15
jack91> Hele na KTM tady u nás asi Hofmaistr (cca 4 baráky pod farkašem) a nebo Žižka (s tim se zná zas Lukáš)

Jinak s tim odfukováním taky odfukuju - po jízdě, před, během (když mám sebou stojan) a když du vokolo (pohladit kola ). Nikdy teda z toho nic závratnýho nevyšlo, ale třeba v Tejně už to bylo celkem znatelný.

(reakce na) KTM EXC 300, technicke info

19.3.2009 v 12:59 | Nahoru | #16
BK> dik, uz jsem stahnul:)

(reakce na) KTM EXC 300, technicke info

19.3.2009 v 12:59 | Nahoru | #17
Jezi> aha, tak to mam kousek:)
dikys

KTM EXC 300, technicke info

20.3.2009 v 08:42 | Nahoru | #18
Zjistil jsem, ze mam na KTM vyndan regulator napeti, co je pod nadrzi na ramu, tim padem me okamzite praskaji zarovky.
Proc je vyndanej?
Kolik stoji? kde koupit?

dik za info

1 reakcí na tento příspěvek KTM EXC 300, technicke info

22.3.2009 v 21:43 | Nahoru | #19
Protože souhlasím s klukama že není nutný zakládat nový vlákno tak píšu sem :)
ptal ses:

Tak jsem pres viken projel na KTM 2 nadrze, super povozenicko, stroj na enduro super, to je bez debat, ale - vzdy me po tech cca 3 hodinach zmizi cca 1 az 2 dc kapaliny v hladici??? (na masinach pred se mi to nestavalo) - praskaji zarovky, sunadm nadrz a zmerim napeti na regulatoru, uvidim. Kde nejlepe na katu koupim led zadni svetlo? - olej do benzinu jsem zvolil Motul 710 (mix 1:40) - do prevodovky Castrol MTX Synthetic 80W, nebo BEL RAY - Gear Sawer Hypoid Gear Oil 80W-90, v manualu pisou Motorex Top Speed 4T 15W50 - svicku NGK BG 7ES mam takovej strohej manual, neni tam jak naladit podvoyek, potreboval bych ubrat na tuhosti diky



voda ti mizí buď kvůli slabýmu víčku chladiče, nebo kvůli fouklýmu těsnění pod hlavou, nebo kvůli obojímu.
Ještě tam může být nějaká porucha okolo vodní pumpy ale s tím nemám zkušenost

Sundej víčko chladiče a trochu zatůruj, a když voda bude pěnit tak by to mohlo být těsnění.
Oprava je docela jednoduchá, to těsnění jsou vlastně dva velký O-kroužky. podle microfichů na www.munnracing.com by měly mít rozměry
20 0770800021 O-RING 80,00X2,00 VITON
21 0770114020 O-RING 114,00X2,00 SILICONE
koupíš buď u KTM a nebo v obchodě s O kroužkama.. já jsem tam lupnul normální gumový za 5,- Kč a problém to vyřešilo a zbytek sezóny to drželo

další problém může být slabý víčko chladiče, to koupíš u KTM za cca 300 nebo tak nějak

Do zadního světla kup standartní LED žárovku, to je nejjednodušší řešení. Mě se stalo že se mě do zadního světla nahrnulo bahno a voda, a žárovka se v objímce povysunula, a přestalo to svítit.. tak jsem dráty připájel natvrdo na žárovku a světlo utěsnil silikonem a od tý doby to tom nevím.

vidlice mají dole šroubky na štelování komprese, centrál ho má nahoře.. povolit = povolit.
Další level je řidší olej, další přeplanžetování..

(reakce na) KTM EXC 300, technicke info

23.3.2009 v 12:39 | Nahoru | #20
Vespa>
tak jsem dnes jezdil s napojenou sklenickou na prepadu z chladice a tak pul dc tam nateklo za cca 30min, tak to bude si tou tesnici gumickou v zatce ci zatkou, sezenu new
- pri pruturovani voda nepeni, neprobublava, olej nepribejva, emulze neni,

tak je to tim vickem, jeden problem vyresen:)

tlumice zkusim povolit

tu LED zarovku primo na KTM nebo je to fuk?

dik

KTM EXC 300, technicke info

23.3.2009 v 19:05 | Nahoru | #21
Tak jsem dnes vycistil na EXC, nadrz, AIR box, filtr, prostrikal kontakty.
V kolech ani v kyvce zadna vule, i po oddeklovani masiny jsem spokojene, hlavne aby slouzila:)

Ram pujde asi do komaxitu, stejne jako DR:)

Jeste me ceka zmerit vuli pist valec.

[img]

KTM EXC 300, technicke info

23.3.2009 v 19:06 | Nahoru | #22
[img]

1 reakcí na tento příspěvek KTM EXC 300, technicke info

23.3.2009 v 19:10 | Nahoru | #23
To jsi kupoval od Bendy?

(reakce na) KTM EXC 300, technicke info

23.3.2009 v 22:12 | Nahoru | #24
KTM-Rudy> jj

1 reakcí na tento příspěvek KTM EXC 300, technicke info

25.3.2009 v 14:10 | Nahoru | #25
Kdyz dam novou 12V zarovku, tak po 3s praskne.

Meril jsem napeti na kondenzatoru, za regulatorem napeti a tam cca pri 5000ot, je napeti max 3V, dle manualu ma byt 14-15V.

Je to nejake divne, napeti male a zarovky praskaji.

Nemate zkusenost co odchaza, zda regulator, nebo kondenzator.
Zitra zmerim ten kondenztor a uvidim.

Jinak na obvod zapalovani to nema vliv, ten ma samostatny okruh, moto chyta a beha jako KTM:)

ale chci aby i svetla slapala:)

dekuji za rady

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM EXC 300, technicke info

25.3.2009 v 14:20 | Nahoru | #26
jack91> vyzkoušej 24v žarovku ( určitě dá pokoj) ...... pokud jsi měřil dobře, může se stat že by tam byly chvilkové napěťové špičky ( který jsi nemusel postřehnout)

(reakce na) KTM EXC 300, technicke info

25.3.2009 v 14:31 | Nahoru | #27
ladiktm>
KTM EXC 300 2005 ma 12V obvod, ne, vse by mel stabilizovat ten regulator, ja nameril max 3V, nic mene 24V muzu zkusit:)

jeste jsem ted meril odpor vsechy civek,
zapalovaci obvod ma spravne 100ohmu,
Exciter ma OK 15Ohmu,
ale na zlutem a bilem coz je dobijeci civka neni nic, je prerusena, to bude asi ten problem:(
Neco se tam asi naindukuje, ale budou to nejake hrozne spicky, coz bude asi dost vadit.

Kouknu do generatoru, zda tam neni jen preruseny vodic.

1 reakcí na tento příspěvek KTM EXC 300, technicke info

25.3.2009 v 14:54 | Nahoru | #28
jj jasný 12v, 2005 ma pozměněny věnec(stator) na zapalku pro připojeni cdi ale funkce je stejna. zkontroluj jestli není někde volnej drát nebo jeho kontakt, žarovka(24v) je pro experiment

(reakce na) KTM EXC 300, technicke info

25.3.2009 v 16:51 | Nahoru | #29
ladiktm>
tak jsem uplne vechny spoje, kontakty ocistil, prostrikal kontaktolem, vse vypada OK, ale zarovky dosly, musim nakoupit a pak zkusim.

V zadu ma klasickou 2 vlaknovou, ale predek je jina objimka, nez co je klasika, musim nekde sehnat:)

pak uz jen zkusit vymenit ten regulator napeti

1 reakcí na tento příspěvek KTM EXC 300, technicke info

25.3.2009 v 17:12 | Nahoru | #30
Na co potřebuješ světla? První co šlo dolů byly světla, blinkry, zrcátka, startér a baterka.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Proc ma 4t oproti 2t v zakladu siln... KTM EXC 300 Norous123 28 22.2.2024 v 13:05 premikp
Cestovani na lehkem enduru KTM EXC 300, Husqvarna WR 300, Beta EVO 300 2T, Gas ... jirka-čz 28 26.1.2024 v 09:46 Metric
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Klíček zapalování KTM EXC 300 2019 ... KTM EXC 300, KTM EXC 300 E, KTM EXC 300 Six Days MalejMazel 14 23.1.2024 v 13:16 ktm525smerák
Sroub volnobehu KTM TPI KTM EXC 300 Norous123 4 10.1.2024 v 17:12 Metric


TOPlist