globalmoto_duben_nolan





Téma: Převodový poměr 4T...
 
17.3.2009 v 17:36
Zdárek VespoLek!
Jaký používáte počet zubů na kolečku a na rozetě pro endurko?? A na jaké motce (250, 450, 530,...)?
Jezdíte rozety hliníkové, ocelové, nebo stealthty??
Dík všem...
Anketa: Máš doma akvárko???
ANO
20%
13
NE
80%
51
Předchozí
1 2 3 4
Následující

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Převodový poměr 4T...

28.3.2010 v 16:53 | Nahoru | #91

Saty506>prackarr> 39? toje uš malo ne?

uš to málo je,ale mě to vyhovuje.

(reakce na) Převodový poměr 4T...

28.3.2010 v 17:29 | Nahoru | #92
prackarr> jasny .. no tet mi přišlo kolečko 15 zubu , a nevím jestli nemam dat 14

1 reakcí na tento příspěvek Převodový poměr 4T...

28.3.2010 v 20:36 | Nahoru | #93
já měl na DRZ vzadu orig a dopředu jsem zkoušel 14 a 13, le 13 už bylo hodně málo, možná snad na hodně pomalý a technický pasáže, jinak 14 byla optimum..

(reakce na) Převodový poměr 4T...

28.3.2010 v 20:44 | Nahoru | #94

Lubin9>já měl na DRZ vzadu orig a dopředu jsem zkoušel 14 a 13, le 13 už bylo hodně málo, možná snad na hodně pomalý a technický pasáže, jinak 14 byla optimum..

tak nevím oryk bylo 15/44 tet 15/46 mne to přijde v pohodě ale šichni řikaj kolečko 14 zubu a to aš tet to sem koupil nové 15 zubu

Převodový poměr 4T...

28.3.2010 v 20:52 | Nahoru | #95
RMZ 450 13/50
14/50 podle typu trati. Podstatný je ,kolik je kvaltů v převodovce. Asi zkusím 13/48
bo 13/50 je dost divoký.

2 reakcí na tento příspěvek Převodový poměr 4T...

28.3.2010 v 20:52 | Nahoru | #96
no však 1 vpředu rovná se 3 vzadu na rozetě, si spočítej poměr..to je skoro stejný na ten 1 zub vzadu

(reakce na) Převodový poměr 4T...

28.3.2010 v 20:57 | Nahoru | #97

Lubin9>no však 1 vpředu rovná se 3 vzadu na rozetě, si spočítej poměr..to je skoro stejný na ten 1 zub vzadu

takže to nena cenu skoro mnenit to sem dal do zadu 46 z 44 ? jako sem zmatenej jak v čela v lednu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Převodový poměr 4T...

28.3.2010 v 21:07 | Nahoru | #98
Lubin9> Je tam rozíl jednoho zubu, to vím, ale ten poznáš, na čtrnáct/padesátdva nenatáhnu řetěz

Naposledy editováno 28.03.2010 21:08:04

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Převodový poměr 4T...

29.3.2010 v 12:52 | Nahoru | #99
pavlos55> to bylo na satyho...RMZ neznám, ale pokud tam nedáš řetěz, zkus delší

(reakce na) Převodový poměr 4T...

29.3.2010 v 15:58 | Nahoru | #100

Lubin9>pavlos55> to bylo na satyho...RMZ neznám, ale pokud tam nedáš řetěz, zkus delší


Jo, to prý pomáhá

1 reakcí na tento příspěvek Převodový poměr 4T...

31.3.2010 v 12:28 | Nahoru | #101
Udělat si vyhovující převod může každý sám, podle toho, co mu vyhovuje a jakou charakteristiku má motor. Na lehký převod je motorka divoká, při těžkém převodu neé, netahá to tak za ruce a kvalty jsou "delší". Jízda je plynulejší. Když se s tím jezdec naučí zacházet, bývá i rychlejší a přitom to vypadá, jako by jel na pivo.
Používám co nejtěžší převod, co zvládnu já i motorka. Při soutěži by měla být maximálka aspoň 130-140, aby se motorka při přejezdech moc netrápila a nemusela se moc točit. Teda při obsahu 250 a víc, no...
Rozetu používám ocelovou, sichr je sichr. Se šlicama na blato. U staré Jawy byl řetázek zakrytovaný. To bylo žrádlo, kam se sere O-kroužek a pod.

Naposledy editováno 31.03.2010 12:32:12

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Převodový poměr 4T...

31.3.2010 v 21:30 | Nahoru | #102

Zdenalbenal>Udělat si vyhovující převod může každý sám, podle toho, co mu vyhovuje a jakou charakteristiku má motor. Na lehký převod je motorka divoká, při těžkém převodu neé, netahá to tak za ruce a kvalty jsou "delší". Jízda je plynulejší. Když se s tím jezdec naučí zacházet, bývá i rychlejší a přitom to vypadá, jako by jel na pivo.
Používám co nejtěžší převod, co zvládnu já i motorka. Při soutěži by měla být maximálka aspoň 130-140, aby se motorka při přejezdech moc netrápila a nemusela se moc točit. Teda při obsahu 250 a víc, no...
Rozetu používám ocelovou, sichr je sichr. Se šlicama na blato. U staré Jawy byl řetázek zakrytovaný. To bylo žrádlo, kam se sere O-kroužek a pod.



jo, jenže při zatáčkách kolem nohy pak spojčíš jako blázen.Otázka je co jedeš.

Převodový poměr 4T...

7.4.2010 v 15:17 | Nahoru | #103
Dyť jo, šak si to musí jezdec vyzkoušet. Neznamená to, že po namontování nejtěžšího převodu, co de, pojede každý jak mistr, to neé. Seřízení stroje by mělo být optimální.
Jen jsem tak trochen chtěl poukázat na jednoduché (a laciné) věci, nad kterýma se snad vyplatí přemýšlet. Jak třeba jedu, jestli musím moc spojčit a nebo sů kvalty v zatáčkách krátké...a tak, no.
Mě třebas vyhovovalo spíš, než mít přední kolo furt na hlavě, jet erzetu plynule a "na dva kvalty"...

Naposledy editováno 07.04.2010 15:18:58

(reakce na) Převodový poměr 4T...

7.4.2010 v 20:56 | Nahoru | #104

pavlos55>jo, jenže při zatáčkách kolem nohy pak spojčíš jako blázen.Otázka je co jedeš.

kolem nohy přece spojkuješ vždycky, bez ohledu na převody nebo objem

Převodový poměr 4T...

7.4.2010 v 21:09 | Nahoru | #105
Mám 14/47 co je na drku originál . Ale přijde mi to zbytečně moc "silný", takže to dám trochu do rychla

Převodový poměr 4T...

7.10.2010 v 19:44 | Nahoru | #106
Mam na 125 2T pomer 12-49 jaky to je teda prevod a je to vhodne k te 125 ? Diky

Převodový poměr 4T...

20.3.2019 v 20:53 | Nahoru | #107
Zkoušeli jste někdo u motocrossu 4T 450 přední kolečko o zub mín a zadní rozetu o zub víc? Jedná se mi o zpřevodování pro CC enduro.

Převodový poměr 4T...

21.3.2019 v 11:32 | Nahoru | #108
bude to o fous silnější a o chlup pomalejší a upřímě řečeno poznaš to

1 reakcí na tento příspěvek Převodový poměr 4T...

21.3.2019 v 18:52 | Nahoru | #109
mam na sve CR250 vpredu o zub min a vzadu o 2 vic.....a je to super hlavne ze nemusis tolik spojkovat treba pri pomale jizde v lese mezi stromama a vykonu az az.....a taky kdyz to vystekne tak to jde zachranit....ze ti to nebude rvat ruce az do vyssi rychlosti -.....na enduro akorat

Převodový poměr 4T...

23.3.2019 v 20:44 | Nahoru | #110
Díky kluci za info. Chci tento rok zkusit cc závody a originální převod je moc dlouhý.

(reakce na) Převodový poměr 4T...

25.3.2019 v 09:23 | Nahoru | #111
Milagros> Jen tak na okraj...na enduro to je moc dopomala...
Měl sem CR250 převrtané na 260 (abych mohl do třídy 500), upravený válec, převod 15/47...origo vzadu je 50 nebo 55? - to nevím, nikdy sem ten převod neměl.
A v převodovce delší pětku. A na klice přídavný generátor na světla.
Krosová převodovka je na soutěže krátká, takže se buď dávala celá převodovka soutěžní a nebo jen delší poslední kvalt...páč ta soutěžní sříň nebyla dost spolehlivá.
Pokud by si někdo myslel, že se muselo furt spojkovat a v těžkých úsecích to bylo na mrtvici - nemuselo a nebylo.
A starty na krosech? - Vždy sem zbytku startovního pole ujel o půl startovní roviny. Start na dvojku...
Jó, že mě špica po pár zatáčkách dojela, to jo, ale do první sem najížděl sám.
Podvozek byl kombinace předku z modelu 88 (sklon přední vidlice,motocykl byl stabilnější v přímé jízdě - delší stopa), zadek z modelu 90, pérování WP seřízené v továrně na tento motocykl, styl jízdy (enduro) a váhu jezdce...
Na první pohled to je v dnešní době veterán, ale jedna takto upravená motorka dnes jezdí na špici závodů na plážích třebas v Holandsku - na měkkém terénu, kde je motor dost důležitý...
Tím bych chtěl říct, že se moderní stroj dá individuálně upravit tak, že je oproti sériové produkci k nepoznání. Taky je dobré vědět, kdo to umí a nechat si poradit.
Léta před tím jsem jezdil na Jawě (a mám ji dodnes) a tak, když sem přebíral tu motorku (věděl sem, že má vlastně sériovou, rychlou krosovou převodovku) a vzadu sem viděl tu malou rozetu, sem si myslel, že v těžkých úsecích umřu - a jak sem byl vykulený, když ta motorka doslova lezla aj do kopců na MS v Hrádku nad Nisou.
V úsecích, kde byl Jawa na jedničku pomalá a na dvojku to nebrala - se jezdilo na jedničku a jen se točilo plynem - rozsah použitelných rychlostí byl obdivuhodný...
Předchozí
1 2 3 4
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.

TOPlist