globalmoto_duben_nolan





Téma: Převodový poměr 4T...
 
17.3.2009 v 17:36
Zdárek VespoLek!
Jaký používáte počet zubů na kolečku a na rozetě pro endurko?? A na jaké motce (250, 450, 530,...)?
Jezdíte rozety hliníkové, ocelové, nebo stealthty??
Dík všem...
Anketa: Máš doma akvárko???
ANO
20%
13
NE
80%
51
Předchozí
1 2 3 4
Následující

Převodový poměr 4T...

17.3.2009 v 18:20 | Nahoru | #1
Zdarek seriově 15:48 rozetu hliníkovou jo obsah 550.

Převodový poměr 4T...

17.3.2009 v 18:28 | Nahoru | #2
13/48 450 Stealth o-okrouzek
13/50 125 dural normal retez

1 reakcí na tento příspěvek Převodový poměr 4T...

17.3.2009 v 18:31 | Nahoru | #3
13/48
1355
15/41
a na bladu nevím...

(reakce na) Převodový poměr 4T...

17.3.2009 v 19:28 | Nahoru | #4
nemám rád třináctky kolečka

aspoň 14

Převodový poměr 4T...

17.3.2009 v 19:34 | Nahoru | #5
13/52 450
14/48 690

1 reakcí na tento příspěvek Převodový poměr 4T...

17.3.2009 v 19:36 | Nahoru | #6
Já si dělám všechno co nejrychlejší
DR-Z 400 E bylo originál 14:47, já sem si dal 15:46
250EXC 13:50, já sem dal 14:49
GG300 místo 13:48 tak 14:48

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Převodový poměr 4T...

17.3.2009 v 19:56 | Nahoru | #7
Vespa> já to dělám opačně díky bohu za 13náctku kolečko

Převodový poměr 4T...

17.3.2009 v 20:09 | Nahoru | #8
Zatím vedu!

série: 12:51, aktuálně 12:50

Převodový poměr 4T...

17.3.2009 v 20:11 | Nahoru | #9
no minimum je 7 zubu :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Převodový poměr 4T...

17.3.2009 v 20:47 | Nahoru | #10

Jezi>Vespa> já to dělám opačně díky bohu za 13náctku kolečko


vespa bude v cíli dřív

Převodový poměr 4T...

17.3.2009 v 20:52 | Nahoru | #11
450 - 14 - 48, hlinik, renthal, DID

Naposledy editováno 17.03.2009 22:35:57

1 reakcí na tento příspěvek Převodový poměr 4T...

17.3.2009 v 22:13 | Nahoru | #12
14:48 - 400, predtým som mal 13:48, ale bolo to moc utrhané a zdvíhalo sa vo výjazdoch na zadné

(reakce na) Převodový poměr 4T...

17.3.2009 v 22:39 | Nahoru | #13
450EXC 14:52 a je to akorát

Převodový poměr 4T...

18.3.2009 v 09:35 | Nahoru | #14
Tak ja mam na bergu 16-45.. myslim že vedu

(reakce na) Převodový poměr 4T...

18.3.2009 v 16:18 | Nahoru | #15

Vana666>Jezi>Vespa> já to dělám opačně díky bohu za 13náctku kolečko
vespa bude v cíli dřív



Než se posbírám, tak si může dát i vítězný kolečko

1 reakcí na tento příspěvek Převodový poměr 4T...

18.3.2009 v 16:36 | Nahoru | #16
obsah 640 - měl jsem origo 16:42, ale dal jsem 15:45
a spodek je teď mnohem lepší ale ještě by to sneslo klidně i více do tahu, ale chybí mi tam 6-ka, takhle jsem omezil rychlost v použitelných otáčkách na cca max. 110km/h, takže kdybych to ještě zpomalil, tak by to nejelo víc jak 100 a to by bylo na rovinatějších úsecích špatný, nestíhal bych ostatní...

(reakce na) Převodový poměr 4T...

18.3.2009 v 18:49 | Nahoru | #17
Dík chlapi za inspiraci...

No, já jsem jezdil od nové 15:48, to bylo hodně cestovní...
Teď tam mám chvilku 14:52, je to mnohem lepší, ale sneslo by to trochu míň řadit, tak mám nachystanou sadu 14:50.

Jinak mám ktm 530, rozety jsem jezdil hliníkové, teď mám nachystanou stealthku.
Řetěz byl Regina o-kroužek, ale nějak žádná sláva, tak dávám EK x-kroužek, to prý přežije aj stealtku!

Převodový poměr 4T...

18.3.2009 v 19:08 | Nahoru | #18
GG300R, 13:48, dural, regina

Převodový poměr 4T...

18.3.2009 v 23:02 | Nahoru | #19
GG450 13:42 ocel, o-kroužek iris

Převodový poměr 4T...

18.3.2009 v 23:29 | Nahoru | #20
HQV wr 250. origo patří 13/48, mám 15/48. na enduro dobrý, na trať spíš lepší jezdit origo převod

2 reakcí na tento příspěvek Převodový poměr 4T...

20.3.2009 v 09:33 | Nahoru | #21
Já mám na authoru 48/11,ale kdo to má ušlapat do kopce

(reakce na) Převodový poměr 4T...

20.3.2009 v 09:47 | Nahoru | #22
marko> tak to změň na 11/48 a vyjedeš fšecko

(reakce na) Převodový poměr 4T...

20.3.2009 v 17:22 | Nahoru | #23

marko>Já mám na authoru 48/11,ale kdo to má ušlapat do kopce


A máš doma akvárko??!

2 reakcí na tento příspěvek Převodový poměr 4T...

24.8.2009 v 20:08 | Nahoru | #24
Můžu se zeptat jak laborovat s těma zubama?? ja mám na EXC 250 2T 13:50 a zajimalo by mě jak se budou měnit vlastnosti když dam třeba 14 do predu a nebo uberu zub ve předu a jak když uberu zuby vzadu a naopak pridam zuby v zadu?M?? Jsem z toho nejak zmatenej......Díky nechci kuli tomu zakladat nový vlakno

Převodový poměr 4T...

24.8.2009 v 20:12 | Nahoru | #25
kdyz ve predu pridas tak to pojede rychleji kdyz vzadu uberes tak to taky pojede rychleji :)

Já už jsem prevod zmenil doted jsem jel 14/48 a klesl jsem k 13/48 a chrochtám si blahem :)

Naposledy editováno 24.08.2009 20:12:59

Převodový poměr 4T...

24.8.2009 v 20:20 | Nahoru | #26
Huska WR 250, převod 14-51, jiný jsem zatím neměl..Rozeta hliník, řetěz ČZ o-kroužek a za půl roku jsem ho napínal snad jednou..Asi za to málo tahám

2 reakcí na tento příspěvek Převodový poměr 4T...

24.8.2009 v 20:33 | Nahoru | #27
Jezdil jsem 14/48 ale od jara 13/48 a je to lepší,motorka jde za plynem jak ďas,poté co se projel kolega,přehodil taky

(reakce na) Převodový poměr 4T...

24.8.2009 v 20:54 | Nahoru | #28
Kovi> no ale nezapomínej že jednička je dolů!

Převodový poměr 4T...

24.8.2009 v 21:07 | Nahoru | #29
Mám na 125 2T 13/52. Je to na 125 dobré nebo ne?

Převodový poměr 4T...

26.8.2009 v 22:41 | Nahoru | #30
Nechci zbytečně zakládat nové téma, tak se zeptám tady:

Nevíte náhodou kde se dá sehnat tento hliníkový plech-vodítko řetězu na Kawasaki KX 125?

Předchozí
1 2 3 4
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist