bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: RSV1000 problém s EFI
12.3.2009 v 22:35
Mám dotaz ohledně zobrazení EFI. Někdy při nastartování motorky mě krátce zabliká nápis EFI. Dělá to jen při nastartování nikdy né při jízdě. Už to nějak neřeším náhodou kdyby někdo nevěděl o co jde vím akorád že to indikuje nějakou chybu čidla asi.
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek RSV1000 problém s EFI

12.3.2009 v 22:40 | Nahoru | #1
obcas mi to napise... ale resim to asi jako problemy v africe, snazim se na to nemyslet a jde to mimo me

(reakce na) RSV1000 problém s EFI

12.3.2009 v 22:44 | Nahoru | #2
mohhamed> Tak aspoň vím že nejsem sám jinak to nějak taky neřeším protože vím že je to ital

RSV1000 problém s EFI

12.3.2009 v 22:45 | Nahoru | #3

RSV1000 problém s EFI

12.3.2009 v 22:46 | Nahoru | #4
hmm, to se holt stává
Je to něco jako modrá obrazovka ve Win, akorát že to naštěstí nemá žádné důsledky

Když nápis nesvítí, tak je to myslim OK. Třeba se nějaký to čidlo opozdilo

RSV1000 problém s EFI

12.3.2009 v 23:03 | Nahoru | #5
Myslím že by se ti tohle mohlo hodit....
Diagnostika

1 reakcí na tento příspěvek RSV1000 problém s EFI

12.3.2009 v 23:06 | Nahoru | #6
Ten odkaz nepoběží přímo tam kam jsem chtěl,ale každopádně:technika-diagnostika motocyklu...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV1000 problém s EFI

12.3.2009 v 23:23 | Nahoru | #7
Radza> O té diagnostice vím ale problém je v tom že mi to udělá třeba až po dvacátém nastartování a nápis EFI tam nesetrvá jen problikne a zmizí. A to je problém potom najít chybu. To kdyby tam ten nápis setrval tak to by asi nebylo takovej problém najít.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV1000 problém s EFI

12.3.2009 v 23:37 | Nahoru | #8
TigerBou> Presne tak. Ten web jsem prostudoval jeste pred koupi RSV. Myslim, ze to ani neni snad zavada, ale nejaky error pri komunikaci s cidlem...

(reakce na) RSV1000 problém s EFI

12.3.2009 v 23:54 | Nahoru | #9
0ndras> Přesně si to taky myslím

RSV1000 problém s EFI

13.3.2009 v 08:22 | Nahoru | #10
Mě to dělalo taky. Je to způsobené velkým poklesem napětí aku při startování. Někdy dokonce poklesne natolik, že se motor neprotočí přes úvrať a resetuje se přístrojovka.
Chce to silnější / novou baterku.

RSV1000 problém s EFI

13.3.2009 v 08:44 | Nahoru | #11
chce to proříznout gumu, pak zapomenete na takový pytchoviny

(reakce na) RSV1000 problém s EFI

13.3.2009 v 12:22 | Nahoru | #12
TigerBou> to znamená,že jednotka neukládá nepřítomný chybový kody?

1 reakcí na tento příspěvek RSV1000 problém s EFI

13.3.2009 v 12:44 | Nahoru | #13
Jj, jak píše FiZZeR, slabá baterka...

(reakce na) RSV1000 problém s EFI

13.3.2009 v 13:01 | Nahoru | #14
Petr-RSV> Pak ta diagnostika nepatří k nejdokonalejším.Měla by tam zůstat chyba aspoň o nízkém napětí v systému,nebo tak něco...Mno ale co,když jí miluješ není co řešit...

1 reakcí na tento příspěvek RSV1000 problém s EFI

13.3.2009 v 21:54 | Nahoru | #15
Baterii mám úplně novou. Jinak co se týče té diagnostiky asi nejspíš by to tam mělo být uloženo.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV1000 problém s EFI

13.3.2009 v 22:18 | Nahoru | #16
TigerBou> Mno pak bych tedy diagnostikou-načtení chybovejch kodů začal...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV1000 problém s EFI

14.3.2009 v 00:23 | Nahoru | #17
Radza> Akorát trochu nerozumím tomuto co tam píšou že: ECU musí být zapnuté aby chybové hlášení bylo uloženo. Pokud je systém vypnut, paměť chybových hlášení bude vymazána.
Takže když odpojím baterku tak se ty chyby vymažou a nebo tam zůstáváj i nadále. A nebo musím mít pořád zapnuté zapalování aby chybová hlášení nezmyzela. Nerozumím tomu systém vypnut

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV1000 problém s EFI

27.3.2009 v 13:39 | Nahoru | #18
TigerBou> No, moje zkusenost je, ze se to vymaze uz pri vypnuti klickem. Mel jsem problem s cidlem, kdy byl vadny kontakt a blblo to jenom nekdy. Takze jsem jel, Miluna cukala, za chvili prestala. Dojel jsem do garaze, zapojil diagnostiku a kulovy - diagnostika hlasila, ze je vsechno v cajku. Nakonec to zacalo delat, kdyz jsem jel kolem pumpy a tam mi to teprve tu chybu ukazalo, protoze to nestihlo vyhnit... Takze asi mysleli vypnout motor chcipakem a zapojit diagnostiku. I kdyz je fakt, ze jsem mel spatnou ECU a musel jsem ji menit. Mozna to bylo tim.

Jinak pri startu mi EFI taky obcas problikne, ale baterku mam uz unavenou

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV1000 problém s EFI

29.3.2009 v 22:50 | Nahoru | #19
Olda> Me taky nekdy pri startu EFI problikne...

Chyby jsou ulozeny v pameti RAM, ktera je napajena prez pojistku z baterie, takze by se chyba mela smazat po odpojeni baterie. Tak to je u starsich aut bez EEPROM, tak se talijani asi nebudou lisit.

1 reakcí na tento příspěvek RSV1000 problém s EFI

30.3.2009 v 09:22 | Nahoru | #20
Už jsem na to asi přišel!! Je to snímač vačkovýho hřídele. Při startu potřebuje ECu dostat několik (asi tři?) "kontrolních" pulzů od každýho snímače, a zatímco snímač kliky má tuším šest pulzů/otáčku, tak snímač vačky jen dva, tzn jeden pulz na jednu otočku motoru. Vypozoroval jsem, že EFI problikne vždycky když ten motor chytne na první otočení, tzn že nevygeneruje ty tři (?) kontrolní pulzy, tak si ECU myslí, že ten snímač je vadnej. Ale když se motor otočí víckrát, tak to zas zmizí. To zní logicky, néé?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV1000 problém s EFI

30.3.2009 v 11:04 | Nahoru | #21
FiZzeR> ehh.. taky mi to blika a neresim. teda, pokud zrovna nastartuju

(reakce na) RSV1000 problém s EFI

30.3.2009 v 11:18 | Nahoru | #22
Qbi-C> Všiml jsem si Ale radši jsem se neposmíval, nikdy nevíš, hehe

(reakce na) RSV1000 problém s EFI

30.3.2009 v 12:50 | Nahoru | #23
0ndras> No ja z toho tu chybu zpetne nikdy nevydoloval Neprochazi se tam jeste nejakym tlacitkem historie chyb? Me to akorat ukazalo vzdycky jenom aktualni chybu - treba odpojene cidlo. Kdyz jsem cidlo pripojil, ECU si uz na nic nestezovala :\ Je fakt, ze po vymene ECU uz jsem nemel nejaky problem a tim padem jsem diagnostiku nepotreboval.

Fizzer> Nevim, pisou, ze kdyz je spatne cidlo vacky, tak by motor mel startovat dele jak 4s.

1 reakcí na tento příspěvek RSV1000 problém s EFI

11.4.2009 v 22:14 | Nahoru | #24
TAKY MI NA TUONU SVÍTÍ NÁPIS EFI.

NEJDE V ŽÁDNEM PŘÍPADĚ O NĚJÁKOU CHYBU NATOŽ O VYBYTOU BATRII ( )diagnostiku atd apod, ALE O NORMÁLNÍ JEV. MÁ TO TAM VYDRŽET 3SEC.

U NĚKOHO SE TO MŮŽE MĚNIT ČI NEZOBRAZOVAT PODLE TOHO JAK MOTORKU CHCÍPÁ-témat tu je mnoho .......viz. manuál

KDYBY JSTE SI TU STÁHLI ZDE NA MOTOTORKAŘÍCH MANUÁL, TAK SE DOZVÍTE, ŽE TO JE: ČERPADLO NATLAKUJE PALIVOVÝ OBVOD!!!

V pohodě jezděte a pořidte si manuál a čtěte!!!

1 reakcí na tento příspěvek RSV1000 problém s EFI

11.4.2009 v 22:18 | Nahoru | #25
jo a pokud by nápis EFI začal blikat při nějáký jízdě tak elektronika detekovala nějakou abnormalitu motor nemá plný výkon a vyhledat servis!!!!!! Ale jak se ptáte, že problikne je to v pohodě!!!!

(reakce na) RSV1000 problém s EFI

13.4.2009 v 10:46 | Nahoru | #26
srsen600>Maš pravdu taky mi to sem tam problikne při startu a neřeším to při jízdě je vše jak začne blikat při jízdě pak to budu řešit

(reakce na) RSV1000 problém s EFI

15.4.2009 v 22:30 | Nahoru | #27
srsen600> Mam za to, ze se tady debatuje o probliknuti pri startu (kdyz uz starter toci motorem nebo tesne po te co motor chytne). To, ze zapnes klicek a rozsviti se EFI znamena, ze zrovna probiha diagnostika. To bych rekl je vsem jasny.
Jinak IMHO tlakovani pal. obvodu nema s napisem EFI nic spolecnyho. Po otoceni klicku sepne ridici jednotka rele, ktere spusti pumpu a pokud nedostane od cidla kliky (nebo vacky? - nepamatuju se presne) info, ze motor bezi, tak pumpu (rele) zase vypne.

RSV1000 problém s EFI

17.4.2009 v 12:59 | Nahoru | #28
Pokud ti zhasne po nastartování tak to zn.že je v pořádku a můžeš vyrazit.......tak je to v manuálu

RSV1000 problém s EFI

17.4.2009 v 16:45 | Nahoru | #29
Mě to občas dělá taky...už 3. rok a furt nic, takže to neni důležité asik ...

1 reakcí na tento příspěvek RSV1000 problém s EFI

26.2.2019 v 17:29 | Nahoru | #30
Zdar chlapi mam problemek po namontovani noveho vynuti na aprilia rsv mille 1000.a naslednem nastartovani mi to hlasi chybu cislo 12.tedy senzor klikove hridele bud je spatne zapojeny konektor nebo vadny snimac. Konektor je spravne zapojen a snimac jsem promeril a taky v poradku..... nejaka rada by byla? Dik...
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Aprilia RSV úpravy a tuning [1 ... 208, 209] Aprilia RSV 1000 WenCa 6248 28.2.2024 v 16:15 doveda
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... kokoška. 19 1.1.2024 v 16:56 kokoška.
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 lukasst 9 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr
Metzeler Sportec M9RR zkusenosti Aprilia RSV 1000 Supermotojunkie 15 29.12.2022 v 17:29 assassin
Conti road attack 4 vs pirelli ange... Aprilia RSV 1000 Supermotojunkie 13 15.7.2022 v 16:52 Supermotojunkie


TOPlist