Téma: Přívěra cbr 929 rr
22.2.2009 v 18:52
Zdarec,mám problém asi s výfukovou přívěrou,po natočení klíčkem je slyšet servo přívěry a vůbec se nevypne.Po nastartování po nějaké době začne svítit červená kontrolka a na displey přibude F1.Co s tím?Někdo prej přívěru vytáhne ven,jak se potom změní charakteristika motoru ?Fároše sem koupil před měsícem,při zkoušení to chybu neházelo
jestli je tam nejaky stelovani na lankach tak bych stim zkusil zahejbat - nekde tam budou pravdepodobne nastavovaci znacky nebo tak neco. to ze to jezdi sem tam je asi tim ze to nemuze doject do nejaky polohy - tak se to vrati zkusi znova a po nekolika pokusech vyhlasi chybu
Kámošovi to dělalo to samé. Po zapnutí klíčku to servo pořád bzučí a nezastaví se. Měl vylámané zuby v tom servomotorku z důvodu přidřené výfukove přívěry - vyměná za nový . Mohlo by to ale dělat i přetržené lanko tak to zkontroluj. Jinak demontáží přívěry ztratíš výkon v nízkých a středních otáčkách - vyzkoušeno na mé předchozí YZF
ták,servo je ok,v prdeli je ozubení,prej se dá koupit jen komplet,skoro za desítku,ale borec v druhým servisu mě přesvědčil,že to bude nejlepší vytáhnout ven,vzhledem k tomu že tam je otevřenej laďák prej přívěra moc vliv nemá,stejně to vzhledem k mýmu stylu jízdy budu dost točit,tudíž by to nemělo mít negativní vliv na výkon,ještě mě nabízel že mě to zadara sežene,ale prej se to hodně sere a je možný že do roku by to zase odešlo,takže to asik nechám vykuchat
1 reakcí na tento příspěvek Přívěra cbr 929 rr
A pak si kup motorku z čech...
Drak 09> podle toho co mě říkalo vícero mechaniků,tak těch motorek bez přívěry tady lítá spousta,uvidím,zkusím to s ním ještě domluvit a nechat tam namontovat druhý,když to má bejt zadara,šlo mě o to jestli to nemá špatnej vliv na motor,což asi nemá,kromě ztráty výkonu v nižších otáčkách a ty uštěpačný odpovědi si strčte za klobouk,chtěl bych vidět na co by se přišlo při detajlní prohlídce vaší moto
Motoru to nic neudělá,ale rovnou mechošovi řekni,ať ti přepojí elektriku tak,aby MIL nevyblikával chybu přívěry.Dřív,či později tě to začne srát,stejně jako blbej průběh výkonu a krouťáku,pokud necháš sériový svody,nedáš power commander,průchozí filtr a nenecháš to poladit na brzdě
O tom tu už ale nenapíšeš
O tom tu už ale nenapíšeš
ok,uvědom si že dát desítku jen za opravu přívěry je dost peněz,pokud mě to v obchodě kde sem to kupoval seženou přívěru
a nebudou chtít nic,popřípadě nějakou rozumnou částku jasně že upřednostním tohle řešení.Nemám v úmyslu něco na motce vomrdat,jen těch peněz holt není kolik bych si představoval,dík za pochopení
a nebudou chtít nic,popřípadě nějakou rozumnou částku jasně že upřednostním tohle řešení.Nemám v úmyslu něco na motce vomrdat,jen těch peněz holt není kolik bych si představoval,dík za pochopení
1 reakcí na tento příspěvek Přívěra cbr 929 rr
Já tě chápu,ale když se rozhlédneš po inzerátech třeba zrovna zde na motorkářích,najdeš tu ND na fároše moc moc moc
U koho jsi tu motorku koupil?V Olomouci?Ne ,ne,neříkej to ....
U koho jsi tu motorku koupil?V Olomouci?Ne ,ne,neříkej to ....
Ahoj Camča má pravdu.
Přesně před rokem sem řešil ten sami problém. A vyšlo mě to na 2500,- za moturek co taha přívěru a hoďka práce.Když bys chtel tak ti mužu poskytnout veškeré info.Bal sem se toho ale pak to šlo jak pomásle duležité je to správně seřidit aby ti to správně fungovalo i s klapkou u filtru.
Přesně před rokem sem řešil ten sami problém. A vyšlo mě to na 2500,- za moturek co taha přívěru a hoďka práce.Když bys chtel tak ti mužu poskytnout veškeré info.Bal sem se toho ale pak to šlo jak pomásle duležité je to správně seřidit aby ti to správně fungovalo i s klapkou u filtru.
1 reakcí na tento příspěvek Přívěra cbr 929 rr
ta klapa v airboxu vyžaduje nějaké seřozování v intervalech, nebo jnom po výměně nějakého komponentu? Je to součást údržby?
motoline.cz>ta klapa v airboxu vyžaduje nějaké seřozování v intervalech, nebo jnom po výměně nějakého komponentu? Je to součást údržby?
Kde kdo na ni sere,stejně jako na přívěru
Takže když nic seřizovat nebudeš,jezdit to bude dál,neboj.
Já to dělal společně - přívěru a klapku
Ahoj letci kdo pak z vás zná profíka na 929 RR a ladění ? Mám 929RR z USA v CR už je cca 5 let a při koupi jsem zjistil že má komplet výfuk Two Brothers racing a KN filtr ale nemá power Commander který by měl dorovnat chudou směs která vznikne . U mě se to projeví tak že do 1500-1800 otáček tahá jak 6ka a potom se sebere a pěkně potahá až do omezovače má někdo z vás nakrmené Erero ?
P.S absence přívěry
Naposledy editováno 29.08.2016 21:53:57
P.S absence přívěry
Naposledy editováno 29.08.2016 21:53:57
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
CBR 929 RR po demontazi vsech plast... Honda CBR 929RR Fireblade | Kanister111 | 10 | 29.5.2023 v 10:40 Krautkopf |
Plná moc [1, 2] Honda CBR 954RR Fireblade, Honda CBR 929RR Fireblade | karloss200 | 58 | 10.4.2023 v 16:41 Gahan37 |
řidítka Honda CBR 929RR Fireblade | Bogami | 2 | 10.1.2023 v 13:58 Bogami |
Neukazuje otáčkoměr Honda CBR 929RR Fireblade | Bogami | 0 | 21.11.2022 v 21:01 Bogami |
Digitální tachometr Honda CBR 929RR Fireblade | Houmr1 | 0 | 31.8.2022 v 14:56 Houmr1 |