globalmoto_nolan paolo_novy Přidat reklamu

Téma: EXtramoto bazar Praha ČM

21.2.2009 v 17:45
Vážení přátelé a kamarádi, založil jsem toto téma, z důvodu mého "PŘEHMATU" při výběru nové motorky a možná i špatně zvoleného bazaru. Ještě včera ráno, kdy jsem byl objednán na měření rámu své "nové motky k p. Halbichovi jsem byl v domění, že moto, které jsem si pořídil je naprosto vpořádku. Ovšem po telefonátu z firmy p.Halbicha, ze kterého se mimochodem stále nemůžu vzpamatovat jsem už ztratil iluze.

Po provedení měření rámu a následném rozboru bylo zjištěno následující: Motocykl má po havárii zkroucený a zaražený rám, jeho hodnoty výrazně přesahují tolerance stanovené výrobcem, dále utržený držák motoru, který byl neodborně lepen tekutým kovem, ovšem opět se od bloku motoru oddělil. Dle slov p.Halbich se jedná na oko poslepovaný motocykl, který dostal velkou ránu, zřejmě na předek, přičemž kolo bylo vraženo až na svody. Po shlédnutí výsledku a po poradě s p.Halbichem jsem se jal bez prodlení jednat o navrácení motocyklu za pomoci protokolu z měření a odborného verdiktu z firmy p.Halbicha o nezpůsobilosti motocyku k provozu na pozemních komunikacích. Nyní, po slovní výměně s majitelem firmy EXTRAMOTO na Černém Mostě dle jeho slov čekám na verdikt, prý si po prostudování měřícího protokolu vrácení peněz za motocykl rozmyslí a dá vědět během příštího týdne. Dle slov samotného právního zástupce se zjevně jedná o závažnou skrytou závadu v obou případech a na vrácení motocyklu v tomto stavu mám nárok. Po celé této proceduře, kterou jsem absolvoval včera navečer jsem velmi znechucen. Na motorkách jedím už bezmála 17let a když si člověk myslí, že něco pozná, pozná akorát prd. Motorka byla na oko téměř pefektní, všechno seďelo, je sem tam známky drobného opotřebení, což je ale u 2,5roku starémo moto zcela normální. Rád bych tento příspěvek věnoval všem, kteří se chystáte v budoucnu koupit moto, dávejte velký pozor, co kupujete, já vše výše zmíněné zjistil pouze díky mé opatrnosti.
Jsem zvědav, jak se k tomuto majitel EXTRAMOTO postaví a zda o němu budu moci prohlásit, že je férovej. Pokud se stane pravý opak, dám na toto fóru další doplňující informace a požádám každou spřízněnou duši o pomoc jakýmkoli způsobem v boji proti těmto praktikám. Upřímě moc nepočítám s tím, že by majitel uznal chybu na jejich straně dobrovolně, je to obchodník a nebude chtít přijít o kšeft, ikdyž si tím v mém případě spíše uškodí, jelikož jsem odhodlán udělat vše proto, aby takovéto věci prostě nikomu neprocházely!

Mimochodem, motocykl jsem koupil před 14dny dne 3.2.2009 a najel na něm cca 8km z Čerňáku z EXTRAMOTO jen domů. pan majitel je Ing.Tomáš Pánek.

Motocykl byl mnou nechán řádně a odborně opraven, hlava motoru vyměněna a nyní zcela vpořádku jezdí bez problému dál a dělá jen radost. Po zkušenostech s tímto bazarem vám doporučuji obloukem se vyhněte. Pokud zde něco koupíte a bude nějaký zásadnější problém se stavem zjištěn dodatečně, máte smůlu. Soudní tahanice jsou nadlouho a majitel, p.Pánek se jen směje. Tím jsem mou epizodu s Extramoto uzavřel a nehodlám se k tomu dál znovu vracet.

Nový příspěvek od LukyXJR

Tak já mám úplně stejnou zkušenost, po dlouhém hledání jsem se zakoupal do Yamahy XJR 1300 kterou jsem nakonec zakoupil 13.5.2009 v Extramotu v Praze. Motorka vypadal báječně, při testovací projížďce vše perfektně fungovalo a o havarii motocyklu nikde nic nenaznačovalo. Již nějakou zkušenost s motorkami taky mám jezdímuž 10 let předtím jsem měl Kawu GPX600R pak Kawu Zephyr 1100 a po Zephyrovi byla Ymaha jasná volba, chtěl jsedm ušetřit dealer Yamahy my nabízel tenkrát nejteý model 2008 do konce března za 200 já jsem se nechtěl vydat úplně z peněz a tak jsem začal hledat ojetou. V Extramotu mě přesvědčili a tak jsem si ji štastně odvezl domů. po příjezdu domů a najetí nějakých 200 km přišla na řadu návštěva pneuservisu, kde jsem zakoupil nové bačkůrky Dunlop Sportmax Roadsmart, se kterými jsem byl u předchozí motorky naprosto spokojen, jenže ouha zadní kolo bylo bez problému, ale při montáži předního kola kolo se po dotáhnutí osičky na moment netočilo, netušili jsme co s tím je, servisák si mylsel, že tam chybí nějaká podložka, takže jsme to vymezili a stáhli a kolo se jakž takž točilo, pak sem to začal řešit, v Extramoto mě utvrdili v tom, že je vše v naprostém pořádku a že motocykl padlý nebyl. Mě to nedalo a přesto jsem zajel k p. Rysovi do Přeštic, jelikož má s prodejem a servisem jako oficiální zastoupení Yamahy dloholeté zkušensoti hned poznal v jakém je motka stavu po kompletním rozebrání celého předku jsme vyčíslili opravu na 50.000,- (celej předek špatně, brýle, vidle, tubusy, třemen náboj kola i osička vše křivé, světlo, měněný svod na 4 válci), mechanik řekl, že je to totálka na předek a že on by na tom nejel ani zpátky do garáže. Kdyby si tolik práce dali s opravou tak jako si jí dali se zamskováním bouračky udělali by líp. S tímto protokolem jsem pak uhodil na majitele který se nejdřív nechal stále zapírat a pak mi od jeho právního zástupce přišel dopis, že mojí žádost na vrácení peněz za motku nebo za náhradu opravy nebo alespoň její části zamítají. že mi poskytli slevu a tím to pro ně hasne. Najal jsem si špičkového právníka a stím jsem se to snažili dát dohromady taky mě ujištoval v tom, že jsem v právu. Ničeho jsem nedosáhli po půl roce mám motku doma skoro s ní nejezdím a snažím se to postupně opravovat, protože peníze nejsou. vyměnil jsem celý náboj v kole, čekají mě trubky spodní brýle a tubusy. ¨Motka stála 106000, gumy stály 7500,-, stálo mě to vše zatím 135.000,- až zkončím vyjde mě to na 170.000,- a za novou s nic najetými kilometry jsem mohl dát 200 a byl by klid. jest-li můžu všem lidem doporučit, tak se tomuto bazaru vyhněte zdaleka. tohle by mělo být trestné nechápu proč nám tady nutí do hlavy, že mám na vše půl roční záruční lhůtu a během té doby od toho můžeme odstoupit, když skutečnost je úplně jiná. Zajímalo by mě kolik takových motorek prodali a kolik lidí se na ní vyflákalo díky jejich neodborným opravám. Jak je vidět touha po zisku nikoho nezastaví.

Závěrem
Bohužel majitel Extramota s kupujícími motorkáři stále "vyjebává", takový odpad by mezi námi prostě být neměl. My, jako zákazníci jsme na to ale bohužel krátcí, jediná možnost je v jeho případě fyzické násilí, k čemuž se já snižovat nehodlám, tento člověk mi nestojí ani za odplivnutí. No a konečně bych rád panu majiteli věnoval jeden velmi výstižný citát: "Na každou svini už se někde vaří voda..."

Uzavřeno 23.03.2011 v 14:18 uživatelem Hansell

Naposledy editováno 23.03.2011 12:32:53

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) EXtramoto bazar Praha ČM

26.2.2009 v 07:21 | Nahoru | #1
desmosdi> Nechápu, co znamená tvůj gramaticky i obsahově dost pochybnej text. To sis kvůli tomuhle výplodu zakládal profil?

(reakce na) EXtramoto bazar Praha ČM

26.2.2009 v 12:06 | Nahoru | #2
Dave81> Asi tak nějak...Docela záhul to přelouskat a pointa?