paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: EXtramoto bazar Praha ČM

21.2.2009 v 17:45
Vážení přátelé a kamarádi, založil jsem toto téma, z důvodu mého "PŘEHMATU" při výběru nové motorky a možná i špatně zvoleného bazaru. Ještě včera ráno, kdy jsem byl objednán na měření rámu své "nové motky k p. Halbichovi jsem byl v domění, že moto, které jsem si pořídil je naprosto vpořádku. Ovšem po telefonátu z firmy p.Halbicha, ze kterého se mimochodem stále nemůžu vzpamatovat jsem už ztratil iluze.

Po provedení měření rámu a následném rozboru bylo zjištěno následující: Motocykl má po havárii zkroucený a zaražený rám, jeho hodnoty výrazně přesahují tolerance stanovené výrobcem, dále utržený držák motoru, který byl neodborně lepen tekutým kovem, ovšem opět se od bloku motoru oddělil. Dle slov p.Halbich se jedná na oko poslepovaný motocykl, který dostal velkou ránu, zřejmě na předek, přičemž kolo bylo vraženo až na svody. Po shlédnutí výsledku a po poradě s p.Halbichem jsem se jal bez prodlení jednat o navrácení motocyklu za pomoci protokolu z měření a odborného verdiktu z firmy p.Halbicha o nezpůsobilosti motocyku k provozu na pozemních komunikacích. Nyní, po slovní výměně s majitelem firmy EXTRAMOTO na Černém Mostě dle jeho slov čekám na verdikt, prý si po prostudování měřícího protokolu vrácení peněz za motocykl rozmyslí a dá vědět během příštího týdne. Dle slov samotného právního zástupce se zjevně jedná o závažnou skrytou závadu v obou případech a na vrácení motocyklu v tomto stavu mám nárok. Po celé této proceduře, kterou jsem absolvoval včera navečer jsem velmi znechucen. Na motorkách jedím už bezmála 17let a když si člověk myslí, že něco pozná, pozná akorát prd. Motorka byla na oko téměř pefektní, všechno seďelo, je sem tam známky drobného opotřebení, což je ale u 2,5roku starémo moto zcela normální. Rád bych tento příspěvek věnoval všem, kteří se chystáte v budoucnu koupit moto, dávejte velký pozor, co kupujete, já vše výše zmíněné zjistil pouze díky mé opatrnosti.
Jsem zvědav, jak se k tomuto majitel EXTRAMOTO postaví a zda o němu budu moci prohlásit, že je férovej. Pokud se stane pravý opak, dám na toto fóru další doplňující informace a požádám každou spřízněnou duši o pomoc jakýmkoli způsobem v boji proti těmto praktikám. Upřímě moc nepočítám s tím, že by majitel uznal chybu na jejich straně dobrovolně, je to obchodník a nebude chtít přijít o kšeft, ikdyž si tím v mém případě spíše uškodí, jelikož jsem odhodlán udělat vše proto, aby takovéto věci prostě nikomu neprocházely!

Mimochodem, motocykl jsem koupil před 14dny dne 3.2.2009 a najel na něm cca 8km z Čerňáku z EXTRAMOTO jen domů. pan majitel je Ing.Tomáš Pánek.

Motocykl byl mnou nechán řádně a odborně opraven, hlava motoru vyměněna a nyní zcela vpořádku jezdí bez problému dál a dělá jen radost. Po zkušenostech s tímto bazarem vám doporučuji obloukem se vyhněte. Pokud zde něco koupíte a bude nějaký zásadnější problém se stavem zjištěn dodatečně, máte smůlu. Soudní tahanice jsou nadlouho a majitel, p.Pánek se jen směje. Tím jsem mou epizodu s Extramoto uzavřel a nehodlám se k tomu dál znovu vracet.

Nový příspěvek od LukyXJR

Tak já mám úplně stejnou zkušenost, po dlouhém hledání jsem se zakoupal do Yamahy XJR 1300 kterou jsem nakonec zakoupil 13.5.2009 v Extramotu v Praze. Motorka vypadal báječně, při testovací projížďce vše perfektně fungovalo a o havarii motocyklu nikde nic nenaznačovalo. Již nějakou zkušenost s motorkami taky mám jezdímuž 10 let předtím jsem měl Kawu GPX600R pak Kawu Zephyr 1100 a po Zephyrovi byla Ymaha jasná volba, chtěl jsedm ušetřit dealer Yamahy my nabízel tenkrát nejteý model 2008 do konce března za 200 já jsem se nechtěl vydat úplně z peněz a tak jsem začal hledat ojetou. V Extramotu mě přesvědčili a tak jsem si ji štastně odvezl domů. po příjezdu domů a najetí nějakých 200 km přišla na řadu návštěva pneuservisu, kde jsem zakoupil nové bačkůrky Dunlop Sportmax Roadsmart, se kterými jsem byl u předchozí motorky naprosto spokojen, jenže ouha zadní kolo bylo bez problému, ale při montáži předního kola kolo se po dotáhnutí osičky na moment netočilo, netušili jsme co s tím je, servisák si mylsel, že tam chybí nějaká podložka, takže jsme to vymezili a stáhli a kolo se jakž takž točilo, pak sem to začal řešit, v Extramoto mě utvrdili v tom, že je vše v naprostém pořádku a že motocykl padlý nebyl. Mě to nedalo a přesto jsem zajel k p. Rysovi do Přeštic, jelikož má s prodejem a servisem jako oficiální zastoupení Yamahy dloholeté zkušensoti hned poznal v jakém je motka stavu po kompletním rozebrání celého předku jsme vyčíslili opravu na 50.000,- (celej předek špatně, brýle, vidle, tubusy, třemen náboj kola i osička vše křivé, světlo, měněný svod na 4 válci), mechanik řekl, že je to totálka na předek a že on by na tom nejel ani zpátky do garáže. Kdyby si tolik práce dali s opravou tak jako si jí dali se zamskováním bouračky udělali by líp. S tímto protokolem jsem pak uhodil na majitele který se nejdřív nechal stále zapírat a pak mi od jeho právního zástupce přišel dopis, že mojí žádost na vrácení peněz za motku nebo za náhradu opravy nebo alespoň její části zamítají. že mi poskytli slevu a tím to pro ně hasne. Najal jsem si špičkového právníka a stím jsem se to snažili dát dohromady taky mě ujištoval v tom, že jsem v právu. Ničeho jsem nedosáhli po půl roce mám motku doma skoro s ní nejezdím a snažím se to postupně opravovat, protože peníze nejsou. vyměnil jsem celý náboj v kole, čekají mě trubky spodní brýle a tubusy. ¨Motka stála 106000, gumy stály 7500,-, stálo mě to vše zatím 135.000,- až zkončím vyjde mě to na 170.000,- a za novou s nic najetými kilometry jsem mohl dát 200 a byl by klid. jest-li můžu všem lidem doporučit, tak se tomuto bazaru vyhněte zdaleka. tohle by mělo být trestné nechápu proč nám tady nutí do hlavy, že mám na vše půl roční záruční lhůtu a během té doby od toho můžeme odstoupit, když skutečnost je úplně jiná. Zajímalo by mě kolik takových motorek prodali a kolik lidí se na ní vyflákalo díky jejich neodborným opravám. Jak je vidět touha po zisku nikoho nezastaví.

Závěrem
Bohužel majitel Extramota s kupujícími motorkáři stále "vyjebává", takový odpad by mezi námi prostě být neměl. My, jako zákazníci jsme na to ale bohužel krátcí, jediná možnost je v jeho případě fyzické násilí, k čemuž se já snižovat nehodlám, tento člověk mi nestojí ani za odplivnutí. No a konečně bych rád panu majiteli věnoval jeden velmi výstižný citát: "Na každou svini už se někde vaří voda..."

Uzavřeno 23.03.2011 v 14:18 uživatelem Hansell

Naposledy editováno 23.03.2011 12:32:53
1 2 3 4 5 6 7... 14

21.2.2009 v 17:51 | Nahoru | #1
tak to jsem zvědav

21.2.2009 v 17:54 | Nahoru | #2
na p....ču....

21.2.2009 v 17:57 | Nahoru | #3
Sem zvědavej jak se zachová. Soud je možným řešením..ale je to v týhle republice běh na dlouhou trať

21.2.2009 v 17:59 | Nahoru | #4
Nějak o tom přemyšlim, když si na ni jezdil tak se ti zdala nějak divna?????

21.2.2009 v 18:14 | Nahoru | #5
No tak to tě nezávidím ale sem zvědav na výsledek

21.2.2009 v 18:18 | Nahoru | #6
taky jsem zvědav...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) EXtramoto bazar Praha ČM

21.2.2009 v 18:23 | Nahoru | #7
Matisek> Ne, při převážení motocyklu z bazaru domů jsem vůbec nic nezaznamenal, dokonce ani prodejci, kterří jsou na krámě a na této moto jezdili také nic nezpozorovali! Pokud by se mi to nezdálo, nekoupil bych!

21.2.2009 v 18:38 | Nahoru | #8
nad tim triplem jsem taky přemýšlel. Byl jsem se tam na něj několikrát podívat a ještě jsem si říkal v jakym je supr stavu. Doufám, že ti ty prachy vrátí. Tohle je fakt hnus

21.2.2009 v 18:40 | Nahoru | #9
Hm,tak to je kurtý ,jsem zvědav na výsledek...

21.2.2009 v 18:42 | Nahoru | #10
Tak to je peklo.Kdysi jsem měl v plánu odtamtud koupit R6-ku,ale po zvláštním jednání této firmy jsem koupi uskutečnil jinde.Nicméně Ti držím všechny palce co mám,ať to proběhne jak má,co nejrychleji a bez soudu.Můj názor je,že Ti peníze vrátí a sám nebude chtít nějaké popotahování a zlou reklamu,kterou mu myslím způsobíš propíráním problému kde se dá.Doba je zlá,prodejců je hodně a tak se perou o každýho zákazníka.Takovéhle popotahování může klidně zabít firmu,a to Extramotu určitě nebude stát za to.Snad se nebudu mýlit.

21.2.2009 v 18:46 | Nahoru | #11
No teda...Taky jsem na tohodle Tripla koukal....

21.2.2009 v 19:23 | Nahoru | #12
Tak to je opravdu nepříjemné co se ti stalo. Když to tak čtu, jsme rád, že jsem koupil motorku od kamaráda a její historii znám. Jinak bych vybíral motorku s kamarády, kteří už sice motorky kupovali, ale žádní odborníci to nejsou.

Dřívě jsme dělal v autobazaru ale u autorizovaného prodejce nejmenované značky. Velice seriozní přístup k zákazníkům a lpění na dobrém jméně společnosti.

Součástí kupní smlouvy byl zřejmě i předávací protokol o stavu vozidla, který jsi podepisoval. Do něhož se píše kouzelná větička : Stav vozidla odpovídá stáří a ujetým kilometrů.
To je ale pro osetření mechanických závad opotřebením, tlumiče, brzdy atd..
Pokud byl vůz jakoliv havarován, klientovi jsem řekl, co je na něm opraveno a zapsal to do předávacího protokolu.
Klient podepsal, a tím sem byl krytý.

Jestli, že není podepsán protokol či součást smlouvy, kde bude uvedno např. Motocykl po havárii, opraven. Nemá bazar prakticky žádnou šanci spor vyhrát. A měl by přistoupit na nějaký systém dohody a vrácení peněz.
Navíc tyto skryté závady sou dost brutálního charakteru a zcela zřejmé.
Navíc pokud si zakládá na dobrém jméně, moc mu neprospějí soudní tahanice a rozmazávání problému na internetových diskuzích.
Ještě když jsou motorkáři tak specifickým typem zákazníků a v určitém smyslu drží při sobě.

Každopádně držim palce ať to dobře dopadne.

21.2.2009 v 19:55 | Nahoru | #13
no tak to je shit
taky jsem po nem pokukoval.... dokonce na nem peknou slevu i nabizeli...ale podivat jsem se na neho nebyl...ale totalne zkrouceny ram, vareny drzak motoru...tak to je maras...ale ze by si neslo niceho fakt vsimnout....hmm...ale kdyz to nekdo dobre zamazne....
no tak otazka jestli to takhle odborne opravili v extramotu, nebo to udelali jen jako vykup od nekoho...
zalezi asi i na smlouve ..kvuli dalsimu soudnimu sporu...ktery bych ti nepral...protoze takove veci...jak vsichni vime...nejsou u nas na tyden....
myslim si ze je to velky bazar a bude chtit pristoupit na dohodu...potazmo vraceni penez....
nemluvim o tom ze jsi to koupil 14teho... nic na tom neujel a je ted zima a stejne i kdyby chtel neco namitat...ze jsi to nacrashoval ty...tak to se snad neda ani za tech par dni opravit....
no ale spis jsi mel stesti ze jsi ten typ ..co hodi motorku na mereni aby vedel co a jak... protoze v lete po mesici jezdeni co by jsis vsimnul ze neni neco oka...uz by se cukal kazdy a to i ja... ale v takhle kratkem intervalu by penize vratit mel...
no jo ale hold asi vis jakova je doba....
no kupovat tady motorku je zabava... k nam se hold vozi a vozit bouracky budou...
tak drzim palce ...a tak jsem ti to pral...kdyz jsem si vsimnul ze sis ji poridil....

Naposledy editováno 21.02.2009 19:57:54

21.2.2009 v 20:08 | Nahoru | #14
hansell> Možna se ti nebude libit co ted napišu. Kdybych ja mněl takovy problem a věděl bych že moto se chova zcela normalně (a oprava je provedena solidně) tak bych to neřešil a Tripla bych si nechal do leta a po tom pa pa triple
Ale všechno je to postaveno na zněni tve kupni smlovy! Bohužel žijeme v ČR a tyto věci jsou na denim pořadku A diky rychlosti naši justice to taky muže trvat pěkně dlouho.
Klidně jdi do toho ale taky to muže byt beh na dlouhou trat a doufejme že na konci toho nebudeš litovat
JO ALE BER ME SLOVA S NADHLEDEM PONĚVEČ JSEM TVEHO TRIPLA V ŽIVOTĚ NEVIDĚL

Naposledy editováno 21.02.2009 20:15:09

21.2.2009 v 20:14 | Nahoru | #15
Myslim si ,ze k soudu za techto zjisteni nedojde.Pokud mas v ruce protokol od p. halbicha,tak by majitel extramoto musel byt hloupej kdyby to tahnul k soudu.On to da pravnikovi a ten mu rekne,ze podle zakona mas i na vec kupovanou v bazaru zaruku pul roku a ze jsou tam prokazane zavady,ktere nemohly byt zpusobene tvym uzivanim.Nicmene bude to trvat dyl,protoze si myslim,ze majitel bazaru se obrati na majitele motorky,ktery ji tam dal do prodeje.Pokud s nim podepsal predavaci protokol,kde potvrzuje bezzavadnost motorky,pak je to jen na nem.To si myslim.Ale zeptej se Bludevila on je pravnik a urco ti v tom poradi.Drzim palce.

21.2.2009 v 20:14 | Nahoru | #16
Také jsem po něm pokukoval,jel jsem si pro Fazera,kdyby Fazer nevyšel bral bych ho asi já.
To je síla.
Hodně štěstí.

21.2.2009 v 20:15 | Nahoru | #17

Matisek>hansell> Možna se ti nebude libit co ted napišu. Kdybych ja mněl takovy problem a věděl bych že moto se chova zcela normalně tak bych to neřešil a Tripla bych si nechal do leta a po tom pa pa triple

Vzledem k tomu, že si majitel nechal po koupi přeměřit rám, aby měl jistotu. Bude to asi typ člověra co má rád všechny své věci v pořádku.

Myslím, že by asi s klidným svědomím nenadělil takový kousek někomu jinému. Ani já bych ho neprodával dál a dobře usínal.

21.2.2009 v 20:19 | Nahoru | #18
Angie> když jsem z Extramota chtěl kupovat motorku já,tvrdili mi,že komise neberou,že všechny mota jsou jejich.koupený a pořádně prověřený jak po technické stránce,tak po historii původu.nechápu jak tohle můžou prodávat.taky mi tehdy nabízely možnost zkontrolovat technický stav u pana Halbicha s tím,že si to sám zaplatím.

(reakce na) EXtramoto bazar Praha ČM

21.2.2009 v 20:23 | Nahoru | #19
Berry_MLK> Ja si jako myslim že ma velice realnou šanciaby penize vratily Ale přeci jenom vime všichni jaky je v teto republice bordel

21.2.2009 v 20:29 | Nahoru | #20
artili> hm,ted nevim,ale myslim,ze par motorek tam do komise meli,ale nejsem si jista.Kdyz si chces zkontrolovat stav,tak si to platis,to uz je tak dany,nimene ta zaruka by tam byt mela.Pakli ze zjistis zavady a to tohodle typu,mas pravo zbozi vratit.Myslim,ze by se to urco na internetu zjistilo.Parkrat jse tam byla na cumandu a asi bych si tam taky vybrala.Postupovala bych stejne,nechala bych si ji od p. Halbicha taky proverit.Tady je pruser s tym ramem,to je vec,kuli ktery jdou motorky na totalku a ja osobne bych na motorku,ktera ma cokoliv s ramem nesedla.A URCITE JI NEPRODAVALA DAL,TO JE NEZOTPOVEDNY.

21.2.2009 v 20:44 | Nahoru | #21
Tak na tohle jsem zvědavej. Každopádně ti přeju aby to došlo do zdárného konce. Já tohle řeším už několik let tak, že si kupuju vždy novou motorku, pak jsem ušetřen těmhle nepříjemnostem.

21.2.2009 v 20:47 | Nahoru | #22
Navíc nejsem z těch, kteří by moto prodali rychle dál, nedokážu si představit nést zodpovědnost za to, že se na tom někdo rozbije...

21.2.2009 v 20:47 | Nahoru | #23
Angie> jo jo,naprostý souhlas s Tebou Angie.Můj názor je,že tohle dopadne pro hansella dobře a rychle.A takovouhle motorku dál by prodávalo jen nezodpovědný prase.

(reakce na) EXtramoto bazar Praha ČM

21.2.2009 v 21:09 | Nahoru | #24
artili> Myslim,ze by to melo dopadnout dobre.No uz ted to pro ne neni moc reklama

21.2.2009 v 21:16 | Nahoru | #25
Já bych řekl, že zatím v tom nevidím nic proti EXTRAMOTO, je možné, že také nic nevěděli(dovolím si být trochu naivní, jelikož jsou, nebo by měli být profesionálové a v motorkách se vyznat - jsem ve stresu ), otázka je, jelikož byli majitelé, jak se k tomu postaví, to pak bude právě ta reklama...

diakritika

Naposledy editováno 21.02.2009 21:19:05

21.2.2009 v 21:17 | Nahoru | #26
Apropo. mootrku jsem zatím ani nepřihlásil a ani nebudu, takže s případným vrácením nemám jediný problém...

21.2.2009 v 21:26 | Nahoru | #27

21.2.2009 v 21:29 | Nahoru | #28
Docela ironie, že tak vzhledově super motocykl je na "odpis".

21.2.2009 v 21:33 | Nahoru | #29

Angie>vis co,dyz budes provozovat bazar bez komise,tak bude pro tebe zaklad si nechat kazdou motku kterou budes kupovat na kram si nechat zkontrolovat.Kontrola ramu,napr.je zaklad,pac to si myslim je dost dulezity o ostatnim ani nemluvim.Kdyby si to nedelal,brzo bys krachnul.Todle je podle me svinarna.Uz jsem to o nich slysela,ale nikdy nic tak konkretniho.Ja bych se bala kupovat motku tymhle stylem.But novou,nebo od dobreho znameho,nebo nez zaplatim,necham zkontrolovat,kontrolu bych samo calovala.Ale po boji je kazdej general,stat se to muze kazdymu.Neves hlavu a jdi tvrde do toho,pac pokud tavydle veci lidi budou hazet za hlavu s tim,ze u nes jsou spatny zakony,pak si to dovoli kazdy.Nehlede nato,ze v tomhle pripade jsis kuli jejich svinarne mohl radne natlouct ne li vic.Je to hnus.

Asi před rokem bych s Angie nesouhlasil co se týče změření rámu a okomentoval bych si to tím že je to zbytečný. Ale po dnešním dnu kdy jsem si vyzvedl motoku z KRK v Liberci kde jsem ji měl na seřízení a nastavení podvozku. A protože jsem měl loni menší keš tak pro klid v duši jsem ji nechal dát na změření což stálo cca 3700,- bez DPH. Motorku mám dovezenou z Italie před dvouma rokama jako vo%navku největší. No po kontrole rámu se zjistilo že rám není v pořádku naštěstí není hnutý do strany ale jen něco v krku což se dá dohnat nastavením podvozku. Za jízdy by to nikdo nikdy nepoznal.

Ale po týhle zkušenosti si u každé jeté motky co bych si chtěl koupit nechám změřit rám dříve než ji koupím. Je to finančně nenáročná a dobrá investice do budoucna.

Naposledy editováno 21.02.2009 21:34:31

21.2.2009 v 21:38 | Nahoru | #30
stepos79> tak to je radost zjistit,zdá se mi to,nebo jen my češi jsme takový grázlové když něco prodáváme,nevím jestli takový podvody dělají už cizinci,když prodávají,nebo až čech který to sem dotáhne?