globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: GSXR K3/4+K5+6, R1 03/4-8, ZX10 04/5,1000RR 04/7
Chtel bych si koupit mladsi motorku.

Vim ze kdyz koupim novou, bude lepsi, a kdyz koupim mladsi, bude lepsi nez stara, to si spocita kazdej.

Chtel bych vedet, o kolik horsi je treba K4, ktery jsou i za 120t Kc se serviskou (udajne) v porovnani s nejetou ZX10 06 (stara skladova zasoba asi?) nebo o kolik prijdu zabavy, kvality, nebo co ja vim co vsechno bude "nizsi" kdyz misto R1 08 (za 190.000,-- bez DPH - pri koupi na firmu) vezmu 1000RR za 130t Kc nebo neco jineho za 140, pricemz stale platim v prvni investivi o 50t Kc mene.

Diky za prinosne prispevky (informace)

Nakonec stejne nejspis bude zalezet na konkretni aktuaůlni nabidce a svezeni co mi sedne, ale nejsem schopnej si to vyndat z hlavy, myslel jsem ze nova je jasna, ale ted mi zase vrta hlavou moznost usetrit 50 nebo 70 tisic... asi si hodim masli brzy z toho... internet mam prolezlej, ceka me danovy priznani... a dalsi veci si a me jiste jeste nekdo vymysli....


Naposledy editováno 19.02.2009 12:14:18

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSXR K3/4+K5+6, R1 03/4-8, ZX10 04/5,1000RR 04/7

19.2.2009 v 16:38 | Nahoru | #31

Spijker>Bubrak ZX10R>Flyer>Bubrak ZX10R> Blbost! Proč mě teda na té 4 km rovince nefikl???

To nechapu, pro priklad - ja zacnu vic akcelerovat nez Busa tak od 120km/h, ale sice rychleji zvysuju rychlost, ale Busa se furt vzdaluje protoze aktualni rychlost ma jeste vyssi. Nez se rychlost srovna a teprve se zacnes priblizovat, tak to chvili trva. Asi to tady bude podobny. Muzem to nekdy zkusit.

Ja treba nedal 750 K1 do kopce na 700m, ani nahodou, a je to geometrii, z kopce sem ho dal hned od startu a ujizdel. Proste se ZX zveda a nemuzes tomu nalozit na stejnou akceleraci.

tvoje volba je jasna..

proc by se mela R1 rozpadnout? kdybych sel do nove, je z tech za "lepsi" cenu co jsem nasel nejmladsi... vsechny ostatni nejety starsi modely jsou O7 nebo O6 jen R1 je 08, to uz je 16V a radialni sestipistek...

Priznam se ze si myslim, ze notorove budou dostatecny vsechny. Pokud me rovne nekdo na vykon trochu predjede - OK - to snesu. Chel bych jezdit vic zatacky... Kdyby hlavne rovne, beru Hayabusu



R1 nevydrzi hrubsi zachazeni, at uz nejakej stunt nebo lehci bouracku. U ZX ti praskne stupacka, u R1 ti praskne podsedlovej ram (je z horciku). Do zatacek bude zas R1 nebo CBR nejlepsi.

2 reakcí na tento příspěvek GSXR K3/4+K5+6, R1 03/4-8, ZX10 04/5,1000RR 04/7

19.2.2009 v 16:38 | Nahoru | #32
K5/K6 nekupuj, to je strasny shit

(reakce na) GSXR K3/4+K5+6, R1 03/4-8, ZX10 04/5,1000RR 04/7

19.2.2009 v 16:40 | Nahoru | #33

Dawe02>K5/K6 nekupuj, to je strasny shit



Tak tady se musim Suzuki pred tebou zastat, K5 je super.

(reakce na) GSXR K3/4+K5+6, R1 03/4-8, ZX10 04/5,1000RR 04/7

19.2.2009 v 16:41 | Nahoru | #34

Dawe02>K5/K6 nekupuj, to je strasny shit

Dawe má pravdu...

GSXR K3/4+K5+6, R1 03/4-8, ZX10 04/5,1000RR 04/7

19.2.2009 v 16:45 | Nahoru | #35
v tomto případě bych volil k5 jak už je uvedené,motory od spodu živé a držáky,navíc je moc pěkná

(reakce na) GSXR K3/4+K5+6, R1 03/4-8, ZX10 04/5,1000RR 04/7

19.2.2009 v 19:25 | Nahoru | #36

Bubrak ZX10R>Spijker>Bubrak ZX10R>Flyer>Bubrak ZX10R>

R1 nevydrzi hrubsi zachazeni, at uz nejakej stunt nebo lehci bouracku. U ZX ti praskne stupacka, u R1 ti praskne podsedlovej ram (je z horciku). Do zatacek bude zas R1 nebo CBR nejlepsi.



ja bych se priklanel prave k te ovladatelnosti.. ale aby se mi pulka motorky rozlozila jakmile mi spadne ze stojanku to samozrejme nechci...

stale sice nevim co kopupim a jsem moc rad za prispevky... a pokud bych nakonec koupil R1 a upadnul zadek... necham udelat nakladni podsedlovku, jako SJAAK LUCASSEN a konecne budu mit i Enduro ktery trochu jede... :) teda cestovni - samozrejme..

GSXR K3/4+K5+6, R1 03/4-8, ZX10 04/5,1000RR 04/7

19.2.2009 v 23:44 | Nahoru | #37
No tak jasice zkusenosti nemam ale abych to shrnul tady tak chces to na zatacky a ne jen na rovinku, v zatackach vyuzijes i stredni pasmo otacek kde je nejsilnejsi K5-6. ZX by byla spis na hrani a blbnuti a R1 rok 03 co pises zaostava vykonove. Ja bejt tebou tak beru K5.

GSXR K3/4+K5+6, R1 03/4-8, ZX10 04/5,1000RR 04/7

19.2.2009 v 23:51 | Nahoru | #38
no řeknu to asi takhle : R1 od roku 04 dobrá volba, ZX10R nemá spodek a ve vrchu jede až moc, CBR1000rr leda od roku 08 jinak nejede, GSX-R 1000 K5,K6 nemá konkurenci, ale když chceš ušetřit, tak kup K3,K4 dej o jeden zub menší kolečko a pojede to jak K5. Ale za 120 těžko koupíš se serviskou čili pro mě jasná volba K5,K6 nebo nějaká novota jako R1 nebo CBR1000rr

GSXR K3/4+K5+6, R1 03/4-8, ZX10 04/5,1000RR 04/7

19.2.2009 v 23:56 | Nahoru | #39
04 R1 ma slabsi spodek nez 04 ZX

GSXR K3/4+K5+6, R1 03/4-8, ZX10 04/5,1000RR 04/7

20.2.2009 v 00:16 | Nahoru | #40
no ono žádnej litr nemá slabej spodek Když se tak dívám na ten svůj graf z brzdy, tak už ve 3000ot. mám 80Nm a to je víc než má kdejaká šestka ve 13000ot.

GSXR K3/4+K5+6, R1 03/4-8, ZX10 04/5,1000RR 04/7

20.2.2009 v 00:19 | Nahoru | #41
myslel jsem to jako že ta R1 je taková vyváženější než ZX10R. KAWA potřebuje drsný zacházení a pak je nejrychlejší

1 reakcí na tento příspěvek GSXR K3/4+K5+6, R1 03/4-8, ZX10 04/5,1000RR 04/7

20.2.2009 v 00:24 | Nahoru | #42
neni to vykonu...rozdil pozna malokdo z vas...je to o cene a hlavne o tom co se ti libi to si kup

1 reakcí na tento příspěvek GSXR K3/4+K5+6, R1 03/4-8, ZX10 04/5,1000RR 04/7

20.2.2009 v 00:29 | Nahoru | #43
ono po té GPZ bude jedno co si koupíš, všechno to bude o 100% ovladatelnější a výkonější, ale asi taky míň pohodlný

(reakce na) GSXR K3/4+K5+6, R1 03/4-8, ZX10 04/5,1000RR 04/7

20.2.2009 v 06:33 | Nahoru | #44

urbii>ono po té GPZ bude jedno co si koupíš, všechno to bude o 100% ovladatelnější a výkonější, ale asi taky míň pohodlný



ze to nepojede strach nemam..

me ted proste nejak napda ze ak je krize.. ze bych mel drzet gresli.... ale i 120.000,-- jsou penize a kdyz budu brecet (sam sobe) ze jsem mel nevim... 40.000 priplatit, ze jsem fakt koupil horsi motorku.. tak si budu leta nadavat.. protoze si to chci zase par let nechat...

proto jsem zalozil tohle vlakno...abych videl co kdo povi na ty starsi kousky...

zda se, ze K3/K4 ema tak uplone spatny reference, pokud bych teda gresli musel podrzet... tak uvidime co dal..

DIky za nazory, pokud mate jeste dale co rict, rad si to poslechnu (prectu)

Naposledy editováno 20.02.2009 06:34:24

(reakce na) GSXR K3/4+K5+6, R1 03/4-8, ZX10 04/5,1000RR 04/7

20.2.2009 v 11:04 | Nahoru | #45
Camča_v> Ber R1 Je to mazec a jede jak pila

(reakce na) GSXR K3/4+K5+6, R1 03/4-8, ZX10 04/5,1000RR 04/7

20.2.2009 v 11:25 | Nahoru | #46

NoFear4>neni to vykonu...rozdil pozna malokdo z vas...je to o cene a hlavne o tom co se ti libi to si kup



Tak to se mi libi Zadne malokdo z nas, ale malokdo z vas.

GSXR K3/4+K5+6, R1 03/4-8, ZX10 04/5,1000RR 04/7

20.2.2009 v 14:04 | Nahoru | #47
Dawe02: Malokdo z nich to pozna.

1 reakcí na tento příspěvek GSXR K3/4+K5+6, R1 03/4-8, ZX10 04/5,1000RR 04/7

20.2.2009 v 15:38 | Nahoru | #48
ja muzu porovnat pouze K3 a R1 2003,obe totiz stoji v garazi muj nazor je ze R1 je hezci ale K3 lip funguje

Naposledy editováno 20.02.2009 15:41:16

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSXR K3/4+K5+6, R1 03/4-8, ZX10 04/5,1000RR 04/7

22.2.2009 v 18:26 | Nahoru | #49
Spijker> Řeším hodně podobnej problém a já ti k tomu řeknu asi tohle. Cca. 80% potenciálu těhle mašin jsme víceméně schopni využít asi všichni (rozumněj jako slušně vyježdění jezdci). Těch dalších 10% je pro fajnšmekry a ten zbydek do sta je v podstatě pro závodníky. Zhodnot si na co tu motorku máš, jak jezdíš, kolik toho najezdíš a víceméně kup tu, která bude v nejlepším stavu za rozumnej peníz. Na ten generační pohled mám stejnej názor. V 04 došlo k velký modernizasi v podstatě u všech fabrik a teď je zas docela skok kolem roku 08. Takže cca po 4 letech. Ve finále není špatná volba 1000RR třeba klidně 04-05 za dobrej peníz a změnit převod, kdyby se ti náhodou zdálo, že to nejede /co tady říká každej druhej/. No a nebo nějakou tu 08 ale jak píšeš, je to o 50-80 vejš a zas zůstaň na zemi. Dyt je to jenom motorka, sezonni věc, tak proč do toho cpát zbytečně tolik peněz...

1 reakcí na tento příspěvek GSXR K3/4+K5+6, R1 03/4-8, ZX10 04/5,1000RR 04/7

22.2.2009 v 19:47 | Nahoru | #50
Rozhodně si kup gsxr nejlepší je asi k5,6 ale i k3,4 je mnohem lepší než ta kawa a nejhorší je honda.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSXR K3/4+K5+6, R1 03/4-8, ZX10 04/5,1000RR 04/7

22.2.2009 v 19:54 | Nahoru | #51

jomoto>Rozhodně si kup gsxr nejlepší je asi k5,6 ale i k3,4 je mnohem lepší než ta kawa a nejhorší je honda.



k3,4 ? A v cem?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSXR K3/4+K5+6, R1 03/4-8, ZX10 04/5,1000RR 04/7

22.2.2009 v 20:04 | Nahoru | #52
Bubrak ZX10R> Kdyz to porovnám s kawou zx10,06 kterou sem měl mnohem lepší ovladatelnost k3 je proti 10 hračka 10 to je tank motor jde na k3 odspodu mnohem líp u vrchu jedou zhruba stejně dále lepší brzdí

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSXR K3/4+K5+6, R1 03/4-8, ZX10 04/5,1000RR 04/7

22.2.2009 v 20:10 | Nahoru | #53

jomoto>Bubrak ZX10R> Kdyz to porovnám s kawou zx10,06 kterou sem měl mnohem lepší ovladatelnost k3 je proti 10 hračka 10 to je tank motor jde na k3 odspodu mnohem líp u vrchu jedou zhruba stejně dále lepší brzdí



No ja ti nevim, mam 04 ZX10 a bracha ma K2 (coz je stejny jak K3-4, jen maly rozdily) a tank je podle me K2, ac je teda 06 ZX10 takova klidnejsi proti 04, stabilnejsi (delsi kyvka). Brzdy nevim ale K2 podobny jako ZX, nic kousavyho, u K3 se brzdy zlepsily?

Krom toho ale rozdil je tam asi 11 koni bez naporu (pocitam ze 164 u K3 je bez naporu) a uz tech 15 proti K2 je dost nahore znat.

Naposledy editováno 22.02.2009 20:11:42

GSXR K3/4+K5+6, R1 03/4-8, ZX10 04/5,1000RR 04/7

22.2.2009 v 20:14 | Nahoru | #54
Jinak taky na Suze vic sedis v motorce (vic skrceny nohy, natazenejsi k riditkum). Na ZX spis na motorce. Rozdily sou maly ale znatelny.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSXR K3/4+K5+6, R1 03/4-8, ZX10 04/5,1000RR 04/7

22.2.2009 v 20:15 | Nahoru | #55
Bubrak ZX10R> Nemáš pravdu K2 a K3 to jsou uplně jiné motorky

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSXR K3/4+K5+6, R1 03/4-8, ZX10 04/5,1000RR 04/7

22.2.2009 v 20:55 | Nahoru | #56
jomoto> Nejsem mechanik, ale podle me je rozdil mezi K1 a K3 velmi malej, pokud teda nepocitas to zadni diodovy svetlo

(reakce na) GSXR K3/4+K5+6, R1 03/4-8, ZX10 04/5,1000RR 04/7

22.2.2009 v 21:04 | Nahoru | #57

0ndras>jomoto> Nejsem mechanik, ale podle me je rozdil mezi K1 a K3 velmi malej, pokud teda nepocitas to zadni diodovy svetlo



no ono ti to predni svetlo je hezci na K4 nez ten tupej zralok na K1/K2, me se prave K3/K4 "uz libi" protoze uz ma hezky predi i zadni svetlo, kapoty beru jako ze jsou na vsech stejny... vice mene, pokud se bere stejnej rocnik... Jak je to mechanicky nevim.., ale asi bych starsi nez K3 nechtel..

(reakce na) GSXR K3/4+K5+6, R1 03/4-8, ZX10 04/5,1000RR 04/7

22.2.2009 v 21:07 | Nahoru | #58

gucci>ja muzu porovnat pouze K3 a R1 2003,obe totiz stoji v garazi muj nazor je ze R1 je hezci ale K3 lip funguje



tak tys mi udelal radost ..

jestlize rikas ze K3 lip funguje nez R1 2003... tak ti to rad verim (protoze me se vic rozhodne libi K3 a az se budu na tech kusech vozit sam, tak tenhle Tvuj prispevek uz trochu naformovava muj nazor neboprostup...

Me se na R1 2003 libi vlastne jen ten zadek, jinak predek mi prijde stejnej jako na prvni z r. 98 (ty zmeny mi prijdou jako ze nejsou videt) a ten klasickej vyfuk se mi dnes uz moc nelibi...

Za to ten zoban a diody na K3 se mi libi moc... a pokud i lip funguje... to zni jako ze bych nemusel brecet kdybych usetril - pokud by se nasel nejaky zajimavy kus...

(reakce na) GSXR K3/4+K5+6, R1 03/4-8, ZX10 04/5,1000RR 04/7

22.2.2009 v 21:13 | Nahoru | #59

marisekk>Spijker> Řeším hodně podobnej problém a já ti k tomu řeknu asi tohle. Cca. 80% potenciálu těhle mašin jsme víceméně schopni využít asi všichni (rozumněj jako slušně vyježdění jezdci). Těch dalších 10% je pro fajnšmekry a ten zbydek do sta je v podstatě pro závodníky. Zhodnot si na co tu motorku máš, jak jezdíš, kolik toho najezdíš a víceméně kup tu, která bude v nejlepším stavu za rozumnej peníz. Na ten generační pohled mám stejnej názor. V 04 došlo k velký modernizasi v podstatě u všech fabrik a teď je zas docela skok kolem roku 08. Takže cca po 4 letech. Ve finále není špatná volba 1000RR třeba klidně 04-05 za dobrej peníz a změnit převod, kdyby se ti náhodou zdálo, že to nejede /co tady říká každej druhej/. No a nebo nějakou tu 08 ale jak píšeš, je to o 50-80 vejš a zas zůstaň na zemi. Dyt je to jenom motorka, sezonni věc, tak proč do toho cpát zbytečně tolik peněz...



no jasny.. par zubu sem tam... s tim asi nebude problem zalaborovat pri vymene... myslim ze na zacatek bude stacit original prevod... taky potrebuju zkusit jaky to je kdyz tacho stoji na 300 a otackomer jde dal ze jo... no a kdyby se darilo jezdit do mostu atd... tak treba postupem casu ten prevod i zpomalym... ale.. tohle me zatim vubec nepali... me prijde ve srovnani s moji starou GPZ ovladatelna i XX superpták.. takze... ale kdyz uz mam vydavat nejakou vetsi sumu... tak se clovek sanazi zjistit co se da...

Dneska jsem se byl divat vjednom bazaru, meli tam zavrino...

kazdopadne maji i auta.. a byla tam 525TDS 120KW 2003 a meli to bez servisky... (jasne jde zfalsovat - ale pokud promluvis se samotnym servisem, zase se riziko snizuje) ..nicmene... kupovat v bazaru...je asi zbytecnej risk... nejspis si pockam tady v berline nebo okoli az nekdo bude chtit neco prodat, zajedu s nim pekne do d¨servisu kam to dava, at mi reknou co s tim delali, jestli pan nepretahuje...

ach jo to je nemoc... a to skurf pocasi tam venku... sama sul fsude... FUUUU

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSXR K3/4+K5+6, R1 03/4-8, ZX10 04/5,1000RR 04/7

22.2.2009 v 22:22 | Nahoru | #60
0ndras> a ještě jsi zapomněl na rám,kapoty,brzdy a další změny tak tomuhle jestli říkáš stejná
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1163, 1164] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 34903 Dnes v 00:01 assassin
ZX10R je masakr nejvetsi! [1 ... 543, 544] Kawasaki ZX-10R Ninja Bubrak-ZX10R 16299 25.3.2024 v 23:36 Ozzy_
Katalyzátor + homologované výfuky Suzuki GSX-R 1000 Baca13 2 25.3.2024 v 11:45 Gahan37
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... Kawasaki ZX-10R Ninja Italy777 4 23.3.2024 v 18:13 Italy777
EWC 2023, 2022 24h Le Mans, Spa, S... [1 ... 17, 18] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 518 21.3.2024 v 12:07 Ozzy_

TOPlist