bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Zase jeden stočený tachometer!!!
8.2.2009 v 10:25
Zdarec!

V USA na predaj GSX-R 750 K1, najazdených iba 289.082 KM??? (179.666 Míl) Podľa mna zase jeden stočený tachometer a skutočnosť bude nejakých 420.000 KM... Veď ako je známe, kto by púšťal z ruky teprve ľahko zabehnutý motor, že...




Naposledy editováno 09.02.2009 10:04:43
Anketa: GSX-R 750 K1 može pri ostrom jazdení bez GO motora nabehať:
max do 200.000 KM na jednom motore samozrejme (výmena spojkového obloženia nie je GO...)
74%
29
max do 250.000 KM (výmena rozvoďaku nie je GO...)
5%
2
max do 300.000 KM (kopa vymenených irídiových sviečok a hektolitre motorového oleja ale stále bez GO)
8%
3
pri nadštandardnej starostlivosti aj do 350.000 KM
13%
5

Zase jeden stočený tachometer!!!

8.2.2009 v 10:51 | Nahoru | #1
zakolik je v USA na prodej?? jinak kámoš měl GSXR 1000 na tacháči měl nějak kolem 50 000 a těm jsem fakt věřil... kolikrát takle nevypadá motorka u který je na tacháči pod 20000,- jinak na tacháče moc nedám...

1 reakcí na tento příspěvek Zase jeden stočený tachometer!!!

8.2.2009 v 10:57 | Nahoru | #2
prijde mi to jako photoshop, zvlast ta posledni cislice...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zase jeden stočený tachometer!!!

8.2.2009 v 11:11 | Nahoru | #3

Lobo>prijde mi to jako photoshop, zvlast ta posledni cislice...


to teda,poslední číslice je jakoby kousek dál

Zase jeden stočený tachometer!!!

8.2.2009 v 11:29 | Nahoru | #4

Majitelia GSX-R 750 K1 by mohli na to "kouknout" či tie číslice su takto rozostavené...
Inak fotky mám už dávnejšie uložene v kompe, cenu si nepamätám...
Ešte som našiel jednu, tá bola na predaj v CZ s 231.863 KM:

[img] vraj po 30.000 motorka po smrti...

Naposledy editováno 08.02.2009 12:04:00

Zase jeden stočený tachometer!!!

8.2.2009 v 11:30 | Nahoru | #5
muscle_biker: "A vraj po 30.000 motorka po smrti..."

[lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol]

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zase jeden stočený tachometer!!!

8.2.2009 v 11:37 | Nahoru | #6

DawidER5>Lobo>prijde mi to jako photoshop, zvlast ta posledni cislice...
to teda,poslední číslice je jakoby kousek dál



Není náhodou poslední číslice 100vky metrů (nebo teda desetiny míle)?

(reakce na) Zase jeden stočený tachometer!!!

8.2.2009 v 11:57 | Nahoru | #7
TeKilla>Taky mi to tak připadá.

1 reakcí na tento příspěvek Zase jeden stočený tachometer!!!

8.2.2009 v 12:03 | Nahoru | #8
kde si našel tu druhou fotku???

kuk na inzerát

(reakce na) Zase jeden stočený tachometer!!!

8.2.2009 v 12:06 | Nahoru | #9
Dolík....>

Jo-jo, RIGHT...
To pre predstavu...

1 reakcí na tento příspěvek Zase jeden stočený tachometer!!!

8.2.2009 v 13:08 | Nahoru | #10
hele dole v pravo je teplota a zdá se mi divný že by byla 166 stupňů jestli dobře vydím

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zase jeden stočený tachometer!!!

8.2.2009 v 13:17 | Nahoru | #11
zmian> V Americe maj Fárenhajty víš? Jinak 166 farenhajtů je cca 74 stupňů...

Zase jeden stočený tachometer!!!

8.2.2009 v 13:19 | Nahoru | #12
zmian> Amíci nepoužívaj stupně celsia

(reakce na) Zase jeden stočený tachometer!!!

8.2.2009 v 13:41 | Nahoru | #13
FerdaGSXR>
zas o něco chytřejší

(reakce na) Zase jeden stočený tachometer!!!

8.2.2009 v 22:33 | Nahoru | #14

Není náhodou poslední číslice 100vky metrů (nebo teda desetiny míle)?



Ne nahodou ,ale urcite to tak je :)

DawidER5>Jo je dál ,protože je tam málo čitelná desetinná čárka :)

Navíc při takovýhlech čislech ,nevím ,chopper těch 250.000km prý vydrží a vydrží i více ,když má dobrého majitele ,ale u supersporta je to podle mne science fiction ...

Naposledy editováno 08.02.2009 22:39:00

1 reakcí na tento příspěvek Zase jeden stočený tachometer!!!

8.2.2009 v 22:56 | Nahoru | #15
Kdyz je to desetina carka, tak to ma potom kolik najeto ?
17966 mil ?

Naposledy editováno 08.02.2009 22:57:05

(reakce na) Zase jeden stočený tachometer!!!

9.2.2009 v 08:04 | Nahoru | #16
dedek new>

17.966 Miles amíci bežne točia ročne...

Niektorý su tam proste fanatici a napríklad menia v bajkoch olej pravidelne každých 1.500 míl! V tomto prípade by to bolo presne 119 nových náplni najsamlepšiej syntetiky napríklad Motul 300V a 119 nových olejových filtrov!

BTW: našiel som dôkaz že ta medzera je tam aj na ostatných K1, čiže 19.078 KM :
[img] 289.082 KM [img] (179.666 Miles)
[img] viem "ODO", čiže celkový stav na digitálných tachometroch ukazuje vždy len celé mile alebo kilometre, desatinne čísla su na TRIP1 a TRIP2... Čiže ja by som tým 289.082 KM (176.666 Míl) najazdených za niekolko rokov aj veril. Inak ta zaprasena a zoxidovaná prístrojovka vyzerá excelentne a mohla by to dosvedčovať...

[img]

Naposledy editováno 09.02.2009 10:03:28

Zase jeden stočený tachometer!!!

9.2.2009 v 09:33 | Nahoru | #17
Inak je ale jasné že veľká vačšina takýchto ostrých žiletiek skončí omnoho skôr "rozstřelena negde ve škarpě"...



Naposledy editováno 09.02.2009 09:35:06

1 reakcí na tento příspěvek Zase jeden stočený tachometer!!!

9.2.2009 v 19:11 | Nahoru | #18
šmarja, podle mojeho je tam ta poslední 6ka dodělaná v nějaké photoshopu (je úplně jiná a vypadá divně) nebo tak něco, jestli tam ti pitomci jelou nějaký motul 300V, tak sou pitomci (bo je to úplně zbytečné) a dost pochybuju, že amíci vůbec olej mění.. možná, když jim někde v servisu přezouvají gumy, tak jen tak třeba olej vymění, jestli teda vůbec někdo v emerice ví, že v tom motoru něco jako olej je...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zase jeden stočený tachometer!!!

10.2.2009 v 09:25 | Nahoru | #19
Dolík....>: "jestli tam ti pitomci jelou nějaký motul 300V, tak sou pitomci bo je to úplně zbytečné"

S týmto by som suhlasil! Predaj plnej syntetiky nie je nič iné ako trestný čin krádeže a tahanie penazí od nevedomých zákaznikov. Dnešna polosyntetika je VIAC NEŽ EXCLUSIVE a musí stačit aj pre všetky ostré žiletky do 17.000RPM pokial sa mení pravidelne po 4.000-6.000 KM!

Inak ale na USA forach sa dá bežne čítat že napríklad na čierných vtákoch (blackbird 1100XX) maju niektorý amici
najazdené bez GO aj 270.000 KM (170.000 Miles) a to zatahuju pravačkou razantne a nie je to žiadna nízkootáčkova lemra kedže disponuje 150-164PS pri 11.750RPM!

Dufam že nikto nepochybuje???

[img]

Zase jeden stočený tachometer!!!

10.2.2009 v 11:19 | Nahoru | #20




Naposledy editováno 10.02.2009 11:26:32

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zase jeden stočený tachometer!!!

10.2.2009 v 12:47 | Nahoru | #21
[quote]muscle_biker>Dolík....>: "jestli tam ti pitomci jelou nějaký motul 300V, tak sou pitomci bo je to úplně zbytečné"

S týmto by som suhlasil! Predaj plnej syntetiky nie je nič iné ako trestný čin krádeže a tahanie penazí od nevedomých zákaznikov. Dnešna polosyntetika je VIAC NEŽ EXCLUSIVE a musí stačit aj pre všetky ostré žiletky do 17.000RPM pokial sa mení pravidelne po 4.000-6.000 KM!

Inak ale na USA forach sa dá bežne čítat že napríklad na čierných vtákoch (blackbird 1100XX) maju niektorý amici
najazdené bez GO aj 270.000 KM (170.000 Miles) a to zatahuju pravačkou razantne a nie je to žiadna nízkootáčkova lemra kedže disponuje 150-164PS pri 11.750RPM!

Dufam že nikto nepochybuje???

[img] že je normální měnit olej po 4000-6000 km.

Zase jeden stočený tachometer!!!

10.2.2009 v 13:59 | Nahoru | #22
Právě sem si sčítnul za jak dlouho bych to najezdil svým tempem

(reakce na) Zase jeden stočený tachometer!!!

10.2.2009 v 14:48 | Nahoru | #23
racek>: "Pochybuju, že je normální měnit olej po 4000-6000 km"

Myslím si že ked majitel poriadne zatahuje pravačkou tak viac normalnejší je interval 6.000 než 12.000 ako hlása výrobca čierného vtáka XX...

Anketa: kto mení olej po 12K a neplanuje motorku predat???

[img]

Zase jeden stočený tachometer!!!

10.2.2009 v 15:02 | Nahoru | #24
A to si myslíš, že když mám v manuálu 12tisíc km nebo rok, tak výrobce počítal s tím, že těch 12tis. najedu s otáčkama do 8000??? Se vzpamatuj.

Navíc olej nejvíc trpí studenyma startama a kratkyma pojizdkama, ktery u me opravdu nehrozi. Tudiz nezatezuju penezenku ani prirodu vic nez je nutne a menim cca. po 10 tisicich.

Jo a motorku neplanuju v brzke dobe prodat

Zase jeden stočený tachometer!!!

10.2.2009 v 18:03 | Nahoru | #25
dyk ty posledni cislice sou stovky metru...omg co blaznite?

2 reakcí na tento příspěvek Zase jeden stočený tachometer!!!

11.2.2009 v 11:17 | Nahoru | #26
Obchodna politika je sviňa!

Ked majitel najazdí pri výrobcom doporučovanom výmennom intervale oleja 12.000 KM napríklad 150-200.000 KM do GO motora, tak pri výmennom intervale 4.000 KM to može byt 300.000 KM a viac než motor klakne alebo bude žrat 2,5L oleja na 1000 KM.
Pretože po 3-4.000 KM sa z oleja vytrácaju aditíva a stáva sa z neho pomaly ale isto nadsadene povedané: brusna pasta

A výrobca dobre vie že pri najazdených 150.000 KM a klaknutom motore to aj tak už nikto nebude reklamovat pretože je to stejne už dávno po záruke... Kto najazdí viac ako 75.000 KM za rok???
Možno niektorý bohatý amíci a možno práve preto je v USA záruka na nové moto len jeden rok... Rozmýšlaj trochu racek...

A tučné konto výrobcu z dalších predajov nových moto a náhradných dielov pekne rastie a manuáloch stále stojí: výmenny interval oleja 12.000 KM

[img]

Naposledy editováno 11.02.2009 11:33:50

(reakce na) Zase jeden stočený tachometer!!!

11.2.2009 v 12:49 | Nahoru | #27
[quote]muscle_biker>Obchodna politika je sviňa!

Ked majitel najazdí pri výrobcom doporučovanom výmennom intervale oleja 12.000 KM napríklad 150-200.000 KM do GO motora, tak pri výmennom intervale 4.000 KM to može byt 300.000 KM a viac než motor klakne alebo bude žrat 2,5L oleja na 1000 KM.
Pretože po 3-4.000 KM sa z oleja vytrácaju aditíva a stáva sa z neho pomaly ale isto nadsadene povedané: brusna pasta

A výrobca dobre vie že pri najazdených 150.000 KM a klaknutom motore to aj tak už nikto nebude reklamovat pretože je to stejne už dávno po záruke... Kto najazdí viac ako 75.000 KM za rok???
Možno niektorý bohatý amíci a možno práve preto je v USA záruka na nové moto len jeden rok... Rozmýšlaj trochu racek...

A tučné konto výrobcu z dalších predajov nových moto a náhradných dielov pekne rastie a manuáloch stále stojí: výmenny interval oleja 12.000 KM

[img] tu svou teorii nějak podloženou?? Nebo jen tak vaříš z vody?

A nemyslíš že kdybych jezdil každou výměnu 5000km s brusnou pastou tak se to uz nejak projeví, treba ubytkem oleje mezi vymenama??

Naposledy editováno 11.02.2009 12:54:38

Zase jeden stočený tachometer!!!

5.1.2010 v 11:18 | Nahoru | #28
to muscle_biker : A Ty jsi byl kolikrat v americe???

(reakce na) Zase jeden stočený tachometer!!!

6.1.2010 v 19:59 | Nahoru | #29
[quote]muscle_biker>Obchodna politika je sviňa!

Ked majitel najazdí pri výrobcom doporučovanom výmennom intervale oleja 12.000 KM napríklad 150-200.000 KM do GO motora, tak pri výmennom intervale 4.000 KM to može byt 300.000 KM a viac než motor klakne alebo bude žrat 2,5L oleja na 1000 KM.
Pretože po 3-4.000 KM sa z oleja vytrácaju aditíva a stáva sa z neho pomaly ale isto nadsadene povedané: brusna pasta

A výrobca dobre vie že pri najazdených 150.000 KM a klaknutom motore to aj tak už nikto nebude reklamovat pretože je to stejne už dávno po záruke... Kto najazdí viac ako 75.000 KM za rok???
Možno niektorý bohatý amíci a možno práve preto je v USA záruka na nové moto len jeden rok... Rozmýšlaj trochu racek...

A tučné konto výrobcu z dalších predajov nových moto a náhradných dielov pekne rastie a manuáloch stále stojí: výmenny interval oleja 12.000 KM

[img] ale ses absolutni neznalec a totalni laik, kterej tady zvani nesmysly ....sice tamta fotka je evidentne "fotomontaz" kterou ti udelam i v malovani, ale neni duvod, proc by pri beznym servisu nemela ani supersportovni motorka najet 250tis km ...viz. treba motorky Sjaaka Lucassena Fireblade a R1 obe s najetym 1/4milionem bez jakychkoli diskusi




Nebo treba tohle XJ900F(ktery taky toci nejakych 10tis/min) a ma ted uz najeto cca 420tkm, jen nemuzu tu foto najit a bez generalky, jen rozvodaky, spojka a svice.




Kazdy vozidlo je obrazem svojeho majitele a pokud to neni vylozene spatna konstrukce, tak vzdycky budou kusy oddelany po par km a pak ty co maj neuveritelny palky za sebou...ani furt omilany pracovni otacky moc neznamenaj ohledne zivotnosti, v cesky kotline jsou za drzaky povazovany mnohdy jednovalce, kterym ale pistova sada konkretne odejde daleko snaz kvuli vysokym pistovym rychlostem a pritom pro laika tocej uplny nic
...vzdycky kdyz slysim povidacky o motorkach "po smrti" ktery maj 50tkm tak mi naskakuje husi kuze z cesk-slovensky demence

Naposledy editováno 06.01.2010 20:00:40
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Hlučné ložisko Suzuki GSX 750 Pepansuzuki 27 13.4.2024 v 18:00 krokoš
Převodní tabulka zapalovacích svíče... Suzuki GSX 750 Krejcak73 17 23.1.2024 v 08:47 Krejcak73
Inazuma 750, Zephyr 550, nebo Breva 750 Kawasaki Zephyr 550, Suzuki GSX 750, Moto Guzzi Brev... jincom 16 16.1.2024 v 10:39 hansdorf
Suzuki Inazuma 750 - boční protekto... Suzuki GSX 750 Krejcak73 14 15.1.2024 v 14:45 Krejcak73
Suzuki GSX 750 Krejcak73 0 13.1.2024 v 22:59 Krejcak73


TOPlist