V USA na predaj GSX-R 750 K1, najazdených iba 289.082 KM??? (179.666 Míl) Podľa mna zase jeden stočený tachometer a skutočnosť bude nejakých 420.000 KM... Veď ako je známe, kto by púšťal z ruky teprve ľahko zabehnutý motor, že...
Naposledy editováno 09.02.2009 10:04:43
1 reakcí na tento příspěvek Zase jeden stočený tachometer!!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zase jeden stočený tachometer!!!
Lobo>prijde mi to jako photoshop, zvlast ta posledni cislice...
to teda,poslední číslice je jakoby kousek dál
Majitelia GSX-R 750 K1 by mohli na to "kouknout" či tie číslice su takto rozostavené...
Inak fotky mám už dávnejšie uložene v kompe, cenu si nepamätám...
Ešte som našiel jednu, tá bola na predaj v CZ s 231.863 KM:
[img] vraj po 30.000 motorka po smrti...
Naposledy editováno 08.02.2009 12:04:00
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zase jeden stočený tachometer!!!
DawidER5>Lobo>prijde mi to jako photoshop, zvlast ta posledni cislice...
to teda,poslední číslice je jakoby kousek dál
Není náhodou poslední číslice 100vky metrů (nebo teda desetiny míle)?
1 reakcí na tento příspěvek Zase jeden stočený tachometer!!!
1 reakcí na tento příspěvek Zase jeden stočený tachometer!!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zase jeden stočený tachometer!!!
Není náhodou poslední číslice 100vky metrů (nebo teda desetiny míle)?
Ne nahodou ,ale urcite to tak je :)
DawidER5>Jo je dál ,protože je tam málo čitelná desetinná čárka :)
Navíc při takovýhlech čislech ,nevím ,chopper těch 250.000km prý vydrží a vydrží i více ,když má dobrého majitele ,ale u supersporta je to podle mne science fiction ...
Naposledy editováno 08.02.2009 22:39:00
1 reakcí na tento příspěvek Zase jeden stočený tachometer!!!
17966 mil ?
Naposledy editováno 08.02.2009 22:57:05
17.966 Miles amíci bežne točia ročne...
Niektorý su tam proste fanatici a napríklad menia v bajkoch olej pravidelne každých 1.500 míl! V tomto prípade by to bolo presne 119 nových náplni najsamlepšiej syntetiky napríklad Motul 300V a 119 nových olejových filtrov!
BTW: našiel som dôkaz že ta medzera je tam aj na ostatných K1, čiže 19.078 KM :
[img] 289.082 KM [img] (179.666 Miles)
[img] viem "ODO", čiže celkový stav na digitálných tachometroch ukazuje vždy len celé mile alebo kilometre, desatinne čísla su na TRIP1 a TRIP2... Čiže ja by som tým 289.082 KM (176.666 Míl) najazdených za niekolko rokov aj veril. Inak ta zaprasena a zoxidovaná prístrojovka vyzerá excelentne a mohla by to dosvedčovať...
[img]
Naposledy editováno 09.02.2009 10:03:28
1 reakcí na tento příspěvek Zase jeden stočený tachometer!!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zase jeden stočený tachometer!!!
S týmto by som suhlasil! Predaj plnej syntetiky nie je nič iné ako trestný čin krádeže a tahanie penazí od nevedomých zákaznikov. Dnešna polosyntetika je VIAC NEŽ EXCLUSIVE a musí stačit aj pre všetky ostré žiletky do 17.000RPM pokial sa mení pravidelne po 4.000-6.000 KM!
Inak ale na USA forach sa dá bežne čítat že napríklad na čierných vtákoch (blackbird 1100XX) maju niektorý amici
najazdené bez GO aj 270.000 KM (170.000 Miles) a to zatahuju pravačkou razantne a nie je to žiadna nízkootáčkova lemra kedže disponuje 150-164PS pri 11.750RPM!
Dufam že nikto nepochybuje???
[img]
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zase jeden stočený tachometer!!!
S týmto by som suhlasil! Predaj plnej syntetiky nie je nič iné ako trestný čin krádeže a tahanie penazí od nevedomých zákaznikov. Dnešna polosyntetika je VIAC NEŽ EXCLUSIVE a musí stačit aj pre všetky ostré žiletky do 17.000RPM pokial sa mení pravidelne po 4.000-6.000 KM!
Inak ale na USA forach sa dá bežne čítat že napríklad na čierných vtákoch (blackbird 1100XX) maju niektorý amici
najazdené bez GO aj 270.000 KM (170.000 Miles) a to zatahuju pravačkou razantne a nie je to žiadna nízkootáčkova lemra kedže disponuje 150-164PS pri 11.750RPM!
Dufam že nikto nepochybuje???
[img] že je normální měnit olej po 4000-6000 km.
Myslím si že ked majitel poriadne zatahuje pravačkou tak viac normalnejší je interval 6.000 než 12.000 ako hlása výrobca čierného vtáka XX...
Anketa: kto mení olej po 12K a neplanuje motorku predat???
[img]
Navíc olej nejvíc trpí studenyma startama a kratkyma pojizdkama, ktery u me opravdu nehrozi. Tudiz nezatezuju penezenku ani prirodu vic nez je nutne a menim cca. po 10 tisicich.
Jo a motorku neplanuju v brzke dobe prodat
2 reakcí na tento příspěvek Zase jeden stočený tachometer!!!
Ked majitel najazdí pri výrobcom doporučovanom výmennom intervale oleja 12.000 KM napríklad 150-200.000 KM do GO motora, tak pri výmennom intervale 4.000 KM to može byt 300.000 KM a viac než motor klakne alebo bude žrat 2,5L oleja na 1000 KM.
Pretože po 3-4.000 KM sa z oleja vytrácaju aditíva a stáva sa z neho pomaly ale isto nadsadene povedané: brusna pasta
A výrobca dobre vie že pri najazdených 150.000 KM a klaknutom motore to aj tak už nikto nebude reklamovat pretože je to stejne už dávno po záruke... Kto najazdí viac ako 75.000 KM za rok???
Možno niektorý bohatý amíci a možno práve preto je v USA záruka na nové moto len jeden rok... Rozmýšlaj trochu racek...
A tučné konto výrobcu z dalších predajov nových moto a náhradných dielov pekne rastie a manuáloch stále stojí: výmenny interval oleja 12.000 KM
[img]
Naposledy editováno 11.02.2009 11:33:50
Ked majitel najazdí pri výrobcom doporučovanom výmennom intervale oleja 12.000 KM napríklad 150-200.000 KM do GO motora, tak pri výmennom intervale 4.000 KM to može byt 300.000 KM a viac než motor klakne alebo bude žrat 2,5L oleja na 1000 KM.
Pretože po 3-4.000 KM sa z oleja vytrácaju aditíva a stáva sa z neho pomaly ale isto nadsadene povedané: brusna pasta
A výrobca dobre vie že pri najazdených 150.000 KM a klaknutom motore to aj tak už nikto nebude reklamovat pretože je to stejne už dávno po záruke... Kto najazdí viac ako 75.000 KM za rok???
Možno niektorý bohatý amíci a možno práve preto je v USA záruka na nové moto len jeden rok... Rozmýšlaj trochu racek...
A tučné konto výrobcu z dalších predajov nových moto a náhradných dielov pekne rastie a manuáloch stále stojí: výmenny interval oleja 12.000 KM
[img] tu svou teorii nějak podloženou?? Nebo jen tak vaříš z vody?
A nemyslíš že kdybych jezdil každou výměnu 5000km s brusnou pastou tak se to uz nejak projeví, treba ubytkem oleje mezi vymenama??
Naposledy editováno 11.02.2009 12:54:38
Ked majitel najazdí pri výrobcom doporučovanom výmennom intervale oleja 12.000 KM napríklad 150-200.000 KM do GO motora, tak pri výmennom intervale 4.000 KM to može byt 300.000 KM a viac než motor klakne alebo bude žrat 2,5L oleja na 1000 KM.
Pretože po 3-4.000 KM sa z oleja vytrácaju aditíva a stáva sa z neho pomaly ale isto nadsadene povedané: brusna pasta
A výrobca dobre vie že pri najazdených 150.000 KM a klaknutom motore to aj tak už nikto nebude reklamovat pretože je to stejne už dávno po záruke... Kto najazdí viac ako 75.000 KM za rok???
Možno niektorý bohatý amíci a možno práve preto je v USA záruka na nové moto len jeden rok... Rozmýšlaj trochu racek...
A tučné konto výrobcu z dalších predajov nových moto a náhradných dielov pekne rastie a manuáloch stále stojí: výmenny interval oleja 12.000 KM
[img] ale ses absolutni neznalec a totalni laik, kterej tady zvani nesmysly ....sice tamta fotka je evidentne "fotomontaz" kterou ti udelam i v malovani, ale neni duvod, proc by pri beznym servisu nemela ani supersportovni motorka najet 250tis km ...viz. treba motorky Sjaaka Lucassena Fireblade a R1 obe s najetym 1/4milionem bez jakychkoli diskusi
Nebo treba tohle XJ900F(ktery taky toci nejakych 10tis/min) a ma ted uz najeto cca 420tkm, jen nemuzu tu foto najit a bez generalky, jen rozvodaky, spojka a svice.
Kazdy vozidlo je obrazem svojeho majitele a pokud to neni vylozene spatna konstrukce, tak vzdycky budou kusy oddelany po par km a pak ty co maj neuveritelny palky za sebou...ani furt omilany pracovni otacky moc neznamenaj ohledne zivotnosti, v cesky kotline jsou za drzaky povazovany mnohdy jednovalce, kterym ale pistova sada konkretne odejde daleko snaz kvuli vysokym pistovym rychlostem a pritom pro laika tocej uplny nic
...vzdycky kdyz slysim povidacky o motorkach "po smrti" ktery maj 50tkm tak mi naskakuje husi kuze z cesk-slovensky demence
Naposledy editováno 06.01.2010 20:00:40
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Hlučné ložisko Suzuki GSX 750 | Pepansuzuki | 27 | 13.4.2024 v 18:00 krokoš |
Převodní tabulka zapalovacích svíče... Suzuki GSX 750 | Krejcak73 | 17 | 23.1.2024 v 08:47 Krejcak73 |
Inazuma 750, Zephyr 550, nebo Breva 750 Kawasaki Zephyr 550, Suzuki GSX 750, Moto Guzzi Brev... | jincom | 16 | 16.1.2024 v 10:39 hansdorf |
Suzuki Inazuma 750 - boční protekto... Suzuki GSX 750 | Krejcak73 | 14 | 15.1.2024 v 14:45 Krejcak73 |
Suzuki GSX 750 | Krejcak73 | 0 | 13.1.2024 v 22:59 Krejcak73 |