bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Kdo zná Bimotu/laverdu s těmahle vidlema
4.2.2009 v 12:22


jak se to chovalo, zná to někdo, měl někdo co s tím kdy do činění? Jsou to Paioli 46mm klasiky...

1 reakcí na tento příspěvek Kdo zná Bimotu/laverdu s těmahle vidlema

4.2.2009 v 14:19 | Nahoru | #1
Montovalo sa to na SB7 a na YB8, YB8E, Furano a YB9 /alebo Ohlins a Marzocchi/. Ja mám na svojej Marzocchi /dosť tvrdé/. Tá Paioli vyzerá na Bimotách najlepšie ale či aj tak funguje...

(reakce na) Kdo zná Bimotu/laverdu s těmahle vidlema

4.2.2009 v 14:20 | Nahoru | #2

Retro>Montovalo sa to na SB7 a na YB8, YB8E, Furano a YB9 /alebo Ohlins a Marzocchi/. Ja mám na svojej Marzocchi /dosť tvrdé/. Tá Paioli vyzerá na Bimotách najlepšie ale či aj tak funguje...



to je právě to co špekuluju. Nejsou za špatné peníze a délkou by mi tam akorát sedly (potřebuju min 76cm takže většina normoš vidlic pápá). Ale nevím jestli to za to stojí, bo to znamená jiný brýle, blatník, osu, držáky na brzdiče...

ale jsou hezky, ne že ne :)

1 reakcí na tento příspěvek Kdo zná Bimotu/laverdu s těmahle vidlema

4.2.2009 v 14:22 | Nahoru | #3
medved: hele potrebujes tam kratsi nebo delsi nez je vetsina vidlic? videl jsem vidlice nastavovat i o 10cm na supersportu...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo zná Bimotu/laverdu s těmahle vidlema

4.2.2009 v 14:24 | Nahoru | #4

assassin>medved: hele potrebujes tam kratsi nebo delsi nez je vetsina vidlic? videl jsem vidlice nastavovat i o 10cm na supersportu...



delší. vidle mám 770mm (řidítka nad brýlema, čili pokud dám řidítka pod mám vyhráno). Většina nesmyslů z RSV a Ducatek co jsou relativně dobře dostupný maj ale 740mm nebo ještě méně...

1 reakcí na tento příspěvek Kdo zná Bimotu/laverdu s těmahle vidlema

4.2.2009 v 14:25 | Nahoru | #5
ty paioli vypadaj fajne... ale pochybuju ze najdes nekoho kdo je takovej pilot ze rozezna chovani podvozku (co dela a nedela dobre vidle) a navic jeste mel tu cest s nekterou s tehle bimot se svezt....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo zná Bimotu/laverdu s těmahle vidlema

4.2.2009 v 14:27 | Nahoru | #6

ilMedvědGuzzini>assassin>medved: hele potrebujes tam kratsi nebo delsi nez je vetsina vidlic? videl jsem vidlice nastavovat i o 10cm na supersportu...

delší. vidle mám 770mm (řidítka nad brýlema, čili pokud dám řidítka pod mám vyhráno). Většina nesmyslů z RSV a Ducatek co jsou relativně dobře dostupný maj ale 740mm nebo ještě méně...



no vidis tak riditka dolu a hura .. pak uz tam asi dostanes kazdou duc atd ne? nemas foto kokpitu? ja uz si to nepamatuju... jak to tam mas...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo zná Bimotu/laverdu s těmahle vidlema

4.2.2009 v 14:27 | Nahoru | #7

assassin>ty paioli vypadaj fajne... ale pochybuju ze najdes nekoho kdo je takovej pilot ze rozezna chovani podvozku (co dela a nedela dobre vidle) a navic jeste mel tu cest s nekterou s tehle bimot se svezt....



právě... ale co jsem koukal na profil "retra" tak ten by k tomu mohl něco říct :) jak byly nastavovaný ty vidle cos viděl? Delší trubky? Jak to bylo udělaný?

(reakce na) Kdo zná Bimotu/laverdu s těmahle vidlema

4.2.2009 v 14:29 | Nahoru | #8

assassin>ilMedvědGuzzini>assassin>medved: hele potrebujes tam kratsi nebo delsi nez je vetsina vidlic? videl jsem vidlice nastavovat i o 10cm na supersportu...

delší. vidle mám 770mm (řidítka nad brýlema, čili pokud dám řidítka pod mám vyhráno). Většina nesmyslů z RSV a Ducatek co jsou relativně dobře dostupný maj ale 740mm nebo ještě méně...

no vidis tak riditka dolu a hura .. pak uz tam asi dostanes kazdou duc atd ne? nemas foto kokpitu? ja uz si to nepamatuju... jak to tam mas...



hurá nemám, pořád mi chyběj 2-3cm, šlo by dát kratší tlumič dozadu ale to zase budu v náklonu škrtat vanou o asfalt :(

tohle je u novějších (43mm vidle Marzocchi) řidítka jsou ale uchycený stejně



Naposledy editováno 04.02.2009 14:30:59

(reakce na) Kdo zná Bimotu/laverdu s těmahle vidlema

4.2.2009 v 14:30 | Nahoru | #9

ilMedvědGuzzini>assassin>ty paioli vypadaj fajne... ale pochybuju ze najdes nekoho kdo je takovej pilot ze rozezna chovani podvozku (co dela a nedela dobre vidle) a navic jeste mel tu cest s nekterou s tehle bimot se svezt....

právě... ale co jsem koukal na profil "retra" tak ten by k tomu mohl něco říct :) jak byly nastavovaný ty vidle cos viděl? Delší trubky? Jak to bylo udělaný?



ja se nejak nepodival na detaily, jen si pamatuju ze to bylo o 10cm.. zkusim si vzpomenout a najit kde sem to videl

1 reakcí na tento příspěvek Kdo zná Bimotu/laverdu s těmahle vidlema

4.2.2009 v 14:30 | Nahoru | #10
A co ta úprava vidlic od Maxtonu jak jsi kdysi někde psal? (ne že bych si pamatoval všechno, ale tohle mě zaujalo)

1 reakcí na tento příspěvek Kdo zná Bimotu/laverdu s těmahle vidlema

4.2.2009 v 14:31 | Nahoru | #11
no a nesli by tam dat odskoceny horni brejle?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo zná Bimotu/laverdu s těmahle vidlema

4.2.2009 v 14:31 | Nahoru | #12

Stev>A co ta úprava vidlic od Maxtonu jak jsi kdysi někde psal? (ne že bych si pamatoval všechno, ale tohle mě zaujalo)



jo, to by šlo taky - pořád je to jedna z možností. cca 300-400 liber.

(reakce na) Kdo zná Bimotu/laverdu s těmahle vidlema

4.2.2009 v 14:33 | Nahoru | #13

assassin>no a nesli by tam dat odskoceny horni brejle?



myslíš s dírama na vidle jako posunutejma dolu? teoreticky šli, pokud najdu někoho kdo je udělá... v brýlích je zároveň držák palubky

Kdo zná Bimotu/laverdu s těmahle vidlema

4.2.2009 v 14:38 | Nahoru | #14
ty odskoceny brejle:


je to z kola, na motorce sem to jeste nevidel, ale slo by to, kazdopadne by to znamenalo vyfrezovat custom horni brejle no...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo zná Bimotu/laverdu s těmahle vidlema

4.2.2009 v 14:39 | Nahoru | #15

ilMedvědGuzzini>Stev>A co ta úprava vidlic od Maxtonu jak jsi kdysi někde psal? (ne že bych si pamatoval všechno, ale tohle mě zaujalo)

jo, to by šlo taky - pořád je to jedna z možností. cca 300-400 liber.



hmm, to není úplně málo, a laborovat s pružinama, olejem a všemožnym nastavením by nepomohlo?

edit: ptám se asi trochu blbě, ale nedá mi to ...

Naposledy editováno 04.02.2009 14:40:12

Kdo zná Bimotu/laverdu s těmahle vidlema

4.2.2009 v 14:39 | Nahoru | #16
jo to vypadá hezky ještě najít někoho kdo by to udělal...

1 reakcí na tento příspěvek Kdo zná Bimotu/laverdu s těmahle vidlema

4.2.2009 v 14:40 | Nahoru | #17
medved: a to i kdyz pocitas ze ty vidle nebudou koukat nahoru kvuli riditku ti tam 3cm chybi k naky standartni dylce vidli? asi bych to resil tima jinejma brejlema....

(reakce na) Kdo zná Bimotu/laverdu s těmahle vidlema

4.2.2009 v 14:44 | Nahoru | #18

Stev>ilMedvědGuzzini>Stev>A co ta úprava vidlic od Maxtonu jak jsi kdysi někde psal? (ne že bych si pamatoval všechno, ale tohle mě zaujalo)

jo, to by šlo taky - pořád je to jedna z možností. cca 300-400 liber.

hmm, to není úplně málo, a laborovat s pružinama, olejem a všemožnym nastavením by nepomohlo?

edit: ptám se asi trochu blbě, ale nedá mi to ...



ptáš se správně :) olej vyměním teďka někdy, na vnitřnosti sem koukal na podzim.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo zná Bimotu/laverdu s těmahle vidlema

4.2.2009 v 14:46 | Nahoru | #19

assassin>medved: a to i kdyz pocitas ze ty vidle nebudou koukat nahoru kvuli riditku ti tam 3cm chybi k naky standartni dylce vidli? asi bych to resil tima jinejma brejlema....



jj. přesně tak. když teď sundám řidítko tak mi vidle přečuhuje brýle o 15mm. Délka vidlic 770mm v klidu. takže na normoš vidle (730-740mm pořád tak 2 cm chybí )

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo zná Bimotu/laverdu s těmahle vidlema

4.2.2009 v 15:11 | Nahoru | #20
ilMedvědGuzzini> A co se ti na těch vidlích vlastně nezdá? Třeba by pomohlo jenom popuštění dolů.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo zná Bimotu/laverdu s těmahle vidlema

4.2.2009 v 15:16 | Nahoru | #21

Stev>ilMedvědGuzzini> A co se ti na těch vidlích vlastně nezdá? Třeba by pomohlo jenom popuštění dolů.



jednak jsou ohoblovaný od silnice, jednak je nejsem schopnej nastavit tak aby mi to sedělo (najedu za rok 10000km+ - teda pokud neležím někde ) a štve mi že buď je to tvrdý nebo to jde neustále na dorazy což není moc sehr gutt. A hlavně se nudím, nemám do čeho píchnout a když už má motka novej kabát a konečně vypadá tak jak chci aby vypadala tak proč to neudělat pořádně...

takže žádnej racionální důvod to nemá, ale je racionální do motky s hodnotou 100kkč nacpat dalších 20kkč jen do vidlic?

ne. a co jako :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo zná Bimotu/laverdu s těmahle vidlema

4.2.2009 v 15:24 | Nahoru | #22
ilMedvědGuzzini> Tak jestli jsou ty vidlice blbě nastavitelný a fungujou jenom on/off tak to chápu, ale moc se mi tomu nechce věřit. Jakej bude mít smysl koupit lepší vidlice když je budeš mít blbě nastavený?

Jinak budeš se divit ale pro mě to celkem racionální je. Kdybys to narval do motorky za 300 nebo 250, furt dáš 20 který Ti nikdo nevrátí. A z mýho úhlu pohledu je lepší dát do motorky 120 než 320

edit: a koneckonců je to koníček a ten něco stojí

Naposledy editováno 04.02.2009 15:25:22

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo zná Bimotu/laverdu s těmahle vidlema

4.2.2009 v 15:32 | Nahoru | #23

Stev>ilMedvědGuzzini> Tak jestli jsou ty vidlice blbě nastavitelný a fungujou jenom on/off tak to chápu, ale moc se mi tomu nechce věřit. Jakej bude mít smysl koupit lepší vidlice když je budeš mít blbě nastavený?

Jinak budeš se divit ale pro mě to celkem racionální je. Kdybys to narval do motorky za 300 nebo 250, furt dáš 20 který Ti nikdo nevrátí. A z mýho úhlu pohledu je lepší dát do motorky 120 než 320

edit: a koneckonců je to koníček a ten něco stojí



já ti je půjčím, chceš? .)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo zná Bimotu/laverdu s těmahle vidlema

4.2.2009 v 15:46 | Nahoru | #24
ilMedvědGuzzini> že bych je dal na starou třindu? Ta má buben a moc jí nedrtím, tak by tam třeba zafungovala

Ne vážně, budu asi nosit dříví do lesa, ale projel bych se na jinejch guzzinách a porovnal jestli se to chová stejně. Jestli máš štelování předpětí a útlumu, tak by to při správný viskozitě a množství oleje přece fungovat mělo. Ale to že jsou sedřený by mi štvalo taky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo zná Bimotu/laverdu s těmahle vidlema

4.2.2009 v 15:52 | Nahoru | #25

Stev>ilMedvědGuzzini> že bych je dal na starou třindu? Ta má buben a moc jí nedrtím, tak by tam třeba zafungovala

Ne vážně, budu asi nosit dříví do lesa, ale projel bych se na jinejch guzzinách a porovnal jestli se to chová stejně. Jestli máš štelování předpětí a útlumu, tak by to při správný viskozitě a množství oleje přece fungovat mělo. Ale to že jsou sedřený by mi štvalo taky



nosíš dříví do lesa :) jenže rady typu, kup si ohlinse, maj nejlepší poměr cena výkon mi moc nepomůžou vzhledem k poměru mojí výplatě a ceně ohlinsů

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo zná Bimotu/laverdu s těmahle vidlema

4.2.2009 v 16:05 | Nahoru | #26
ilMedvědGuzzini> tak ještě přiložím, dej tam tužší pružiny a třeba to bude ok Guzzi vidlice

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo zná Bimotu/laverdu s těmahle vidlema

4.2.2009 v 16:07 | Nahoru | #27

Stev>ilMedvědGuzzini> tak ještě přiložím, dej tam tužší pružiny a třeba to bude ok Guzzi vidlice



áá pan Ratherhack, moc chytrej, o guzzi toho ví dost ale proč je každej příspěvek samostatnou sociologickou analýzou to mi hlava nebere. Stev, tohle mám načtený...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo zná Bimotu/laverdu s těmahle vidlema

4.2.2009 v 16:13 | Nahoru | #28
ilMedvědGuzzini> tušil jsem to, ale nedalo mi to protože ty pružiny mi připadaj jako dobrej nápad k poměru k Tvojí výplatě Slušně jsem to tady zaneřádil ale víc už k tomu psát nebudu, snad se najde někdo kdo má něco k tématu a aspoň je to nahoře ...

(reakce na) Kdo zná Bimotu/laverdu s těmahle vidlema

4.2.2009 v 16:39 | Nahoru | #29

Stev>ilMedvědGuzzini> tušil jsem to, ale nedalo mi to protože ty pružiny mi připadaj jako dobrej nápad k poměru k Tvojí výplatě Slušně jsem to tady zaneřádil ale víc už k tomu psát nebudu, snad se najde někdo kdo má něco k tématu a aspoň je to nahoře ...



v pohodě :)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Itálie- netušíte kolik oktanů Laverda 750S Formula Desmik 14 5.5.2009 v 21:17 dr.dainese
Laverda SF750 Laverda 750S Formula Desmik 29 3.5.2009 v 20:44 jirik83
Laverda Sport Formula Laverda 750S Formula Desmik 20 20.2.2009 v 17:16 Desmik
Laverda -kontakt Laverda 750S Formula Desmik 5 28.1.2009 v 18:41 WenCa


TOPlist