Edit: V původním textu záměna wheelie X stopie - opraveno
Naposledy editováno 03.02.2009 21:45:55
1 reakcí na tento příspěvek Stopie (nikoliv Wheelie) s ABS?
ps asi si plete pojmy whelie s stopie...
Naposledy editováno 03.02.2009 21:36:56
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stopie (nikoliv Wheelie) s ABS?
ps asi si plete pojmy whelie s stopie...
Nojo, přepsal jsem se - samozřejmě STOPIE. Omlouvám se za zmatený dotaz
1 reakcí na tento příspěvek Stopie (nikoliv Wheelie) s ABS?
2 reakcí na tento příspěvek Stopie (nikoliv Wheelie) s ABS?
Postavis ho na nejakou vzdalenost od sebe, rozjedes se a kdyz jedes kolem nej tak asistent ti prednim kolem prostrci nasadu od lopaty. Uvidis ze i Honda pak pujde na predek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stopie (nikoliv Wheelie) s ABS?
otas1>Jasne ze jde s ABS udelat stopie. Je na to ale potreba asistent.
Postavis ho na nejakou vzdalenost od sebe, rozjedes se a kdyz jedes kolem nej tak asistent ti prednim kolem prostrci nasadu od lopaty. Uvidis ze i Honda pak pujde na predek
sharkis>Obvykle když děláš stoppie tak nedáváš přední kolo do smyku, takže ABSce to je fakt šumák
No to jsem si právě myslel, že až tak bezstarostně se ani s ABS na brzdy nesmí. Asi ale dost záleží na typu motky, některá stopie dá snadno, jiná nikdy. A jak se zachová CBF zatím netuším.
Trochu mě překvapuje, že ani v té jinak dobré knížce tohle riziko nezmiňují.
motomaniakGSX-R>otas1>Jasne ze jde s ABS udelat stopie. Je na to ale potreba asistent.
Postavis ho na nejakou vzdalenost od sebe, rozjedes se a kdyz jedes kolem nej tak asistent ti prednim kolem prostrci nasadu od lopaty. Uvidis ze i Honda pak pujde na predek
nenééééééééé [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol]
Jako s tim fichtlem
Naposledy editováno 03.02.2009 21:54:57
1 reakcí na tento příspěvek Stopie (nikoliv Wheelie) s ABS?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stopie (nikoliv Wheelie) s ABS?
Lada.s>no já si teda myslím že se to na předek zvedne, ale jen trochu. Představ si situaci - jedeš a obě kola se točí stejně rychle. Pak začneš prudce brzdit, kola se točí furt stejně, a v momentě kdy se ti zadní kolo lehce nadzvedne, tak se setrvačností bude stále otáčet. V tom zareaguje ABSka, protože přední kolo se bude točit pomaleji, a tím povoli brzdu, a zadní kolo padne zase dolů.
No nevím nevím, takhle to proběhnout nutně nemusí:
1. Nelze určit, jestli zadní kolo po odlepení zrychlí (setrvačnost motoru) nebo zpomalí/zastaví (třeba při krizovém současném brzdění zadní brzdou).
2. I kdyby se zadní točilo pořád stějně (téměř vylučuji), bude pro aktivaci ABS klíčový údaj z PŘEDNÍHO kola, které se pořád ještě točí a není tedy důvod snížit brzdný účinek.
Tohle jsou jen mé domněnky, rád se dozvím, jak to je v reálu.
Naposledy editováno 03.02.2009 22:19:03