bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Pokec pro pitbike/dirtbikery
 
29.1.2009 v 18:29
Vlákno na téma pitbike/dirtbike, co máte za modely, jak jste spokojeni, co jste provedli za úpravy, servis, držkopády, vyjížďky, weby atd. atd.


Naposledy editováno 19.12.2011 14:24:56

(reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

8.1.2016 v 18:18 | Nahoru | #21721

czmabek píše: kdyby jste se chtěli vrtat, tak podle tohoto to celkem jde. 125 ccm motor.

http://www.motorkari...?cfile=skiee [/quote]

super, šikovná věcička

(reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

9.1.2016 v 09:50 | Nahoru | #21722
HornisGSX> normálně to odšroubuj a vytáhni, ale ... až to tam budeš dávat, tak musíš šroubováčkem otáčet vnitřním mechanismem, aby ta přítlačná plocha zajela dovnitř, pak to tam nasadíš a opět zašroubuješ. Většinou se to tím zašroubováním povolí a ten mechanismus vystřelí a začne šponovat, pokud ne, stačí tím šroubováčkem tomu na vnitřku pootočením pomoci.

Naposledy editováno 09.01.2016 09:53:11

2 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery

10.1.2016 v 18:15 | Nahoru | #21723
Ahoj,

koukám že se to tu zase trochu rozjelo. Chci se pls zeptat, přemýšlím že bych přes zimu trochu navýšil výkon a potřeboval bych poradit. Mám motor YX 160 s karburatorem molk (asi kopie). Koukal jsem po závodním zapalování http://www.epitbike...niho-zapalovani.html a nevím jestli musím ještě k tomu něco dokoupit jako třeba odstředivku? Dále jestli má ještě smysl k tomu dokoupit http://www.epitbike...-jednotka-5pinu.html nebo to už má CDI lepší, nebo třeba http://www.epitbike...m-krytem-svicky.html . Co z těch věcí má smysl a co je jen tak pro pocit? Předem dík za rady

(reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

10.1.2016 v 20:51 | Nahoru | #21724

sinako píše: Ahoj,

koukám že se to tu zase trochu rozjelo. Chci se pls zeptat, přemýšlím že bych přes zimu trochu navýšil výkon a potřeboval bych poradit. Mám motor YX 160 s karburatorem molk (asi kopie). Koukal jsem po závodním zapalování http://www.epitbike...niho-zapalovani.html a nevím jestli musím ještě k tomu něco dokoupit jako třeba odstředivku? Dále jestli má ještě smysl k tomu dokoupit http://www.epitbike...-jednotka-5pinu.html nebo to už má CDI lepší, nebo třeba http://www.epitbike...m-krytem-svicky.html . Co z těch věcí má smysl a co je jen tak pro pocit? Předem dík za rady



Čau, kdybys to kupoval a chtěl ušetřit několik stovek, tak to kup tady http://www.aliexpre...hweb1451318400_6149. Na tvůj motor tam maj taky, pokud tam nepůjde tenhle.
Koupil jsem jen ten stator, tak doufám, že to bez té nové jednotky půjde. Jinak s Alíkem mám dobré zkušenosti. Objednávám tam docela často.

Naposledy editováno 10.01.2016 20:54:13

1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery

13.1.2016 v 20:38 | Nahoru | #21725
Chtěl bych si na XB33 (140ccm) dát blastry s hliníkovou výztuhou a chci se zeptat jdou tam dát z klasický (velký) motorky nebo vzhledem k menším šířce řídítek se musí dávat nějaký speciální na pity?

(reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

19.1.2016 v 16:34 | Nahoru | #21726

JiriBN píše: Chtěl bych si na XB33 (140ccm) dát blastry s hliníkovou výztuhou a chci se zeptat jdou tam dát z klasický (velký) motorky nebo vzhledem k menším šířce řídítek se musí dávat nějaký speciální na pity?



Já mam na pitu řidítka Protaper a mam tyhle blastry s komplet výztuhou a jsou super. Jen jsem musel nechávat stočit ty válečky u soustružníka, aby mi šly do těch silnostěnejch Protaperů. Origo čínský řidítka mají tu díru větší, tam by to šlo i bez úprav. Ale můžu je doporučit, mam je už snad 5 let a drží fest a jsou pěkně bytelný.

http://www.motonakup.cz/moto/riditka-na-moto/blastry-chranice-pacek/produkt/blastry-venom

a neber tyhle, ty pořídil brácha a furt mu vypadávaj a závity k hovnu, vyčochtaný, špatnej matroš
http://www.motonakup.cz/moto/riditka-na-moto/blastry-chranice-pacek/produkt/blastry-champion

Naposledy editováno 19.01.2016 16:36:42

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

19.1.2016 v 16:42 | Nahoru | #21727

sinako píše: Ahoj,

koukám že se to tu zase trochu rozjelo. Chci se pls zeptat, přemýšlím že bych přes zimu trochu navýšil výkon a potřeboval bych poradit. Mám motor YX 160 s karburatorem molk (asi kopie). Koukal jsem po závodním zapalování http://www.epitbike...niho-zapalovani.html a nevím jestli musím ještě k tomu něco dokoupit jako třeba odstředivku? Dále jestli má ještě smysl k tomu dokoupit http://www.epitbike...-jednotka-5pinu.html nebo to už má CDI lepší, nebo třeba http://www.epitbike...m-krytem-svicky.html . Co z těch věcí má smysl a co je jen tak pro pocit? Předem dík za rady



to zapalko a CDI budou dle mého vyhozený prachy, nejlíp poladíš motor karburátorem, Mikuni, KOSO atd. I když já mam Molkt na Zongshenu 155 a na výkon si nestěžuju, jak maximální výkon, tak průběh, vše na jedničku. Přeci jen je to 160cc čtyřtakt, z toho 40 kobyl nevytáhneš Kolikrát lidi honěj výkon tuningovejma věcičkama a nevěděj, že maj rozhozený ventily, pak je všechno ladění k hovnu. Jestli chceš top výkon na pitbajku, tk pořiď komplet motor 4ventilovou Daytonu Anima 190cc, koštuje kolem 30 tácků ale bude to hell

2 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery

19.1.2016 v 22:21 | Nahoru | #21728
SuperSic58, nezměřil by jsi mi délku těch blástrů mezi těmi upevňovacími body, mám origo řídítka tak zda se to tam vejde nebo ne?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

19.1.2016 v 22:57 | Nahoru | #21729
SuperSic58> Já si taky ani nestěžuju na celkovej výkon a průběh ale spíš by mě zajímalo jestli to s tím zápalkem jde opravdu rychlejc do otáček, protože to bych docela na MX trati uvítal. Jinak výkon a maximalka je zatím dostatečná. O karburátoru jsem taky přemýšlel ale kvalitní karbec je tak kolem 3 000,-kč a na tenhle Molk zatím nemůžu nadávat. A nevýš pls jak je to stou odstředivkou? Dík

(reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

20.1.2016 v 16:28 | Nahoru | #21730

JiriBN píše: SuperSic58, nezměřil by jsi mi délku těch blástrů mezi těmi upevňovacími body, mám origo řídítka tak zda se to tam vejde nebo ne?


Oni jsou stavitelný, je to na různý délky. Ale jinak to změřim, ale neska už s k tomu nedostanu.. Snad zejtra..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

20.1.2016 v 20:12 | Nahoru | #21731

sinako píše: SuperSic58> Já si taky ani nestěžuju na celkovej výkon a průběh ale spíš by mě zajímalo jestli to s tím zápalkem jde opravdu rychlejc do otáček, protože to bych docela na MX trati uvítal. Jinak výkon a maximalka je zatím dostatečná. O karburátoru jsem taky přemýšlel ale kvalitní karbec je tak kolem 3 000,-kč a na tenhle Molk zatím nemůžu nadávat. A nevýš pls jak je to stou odstředivkou? Dík


Já nevim, jak je to s tim zapalkem u těch větších objemů. Vždycky by se měl prodávat komplet kit, zapalko a odstředivka, aby byla klika vyvážená. Já mam v motoru zapalko "střední" nebo taky "mini outer rotor" a odstředivka tam asi neni, když tam je olejovej filtr. A ty tam máš to klasický velký?

(reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

21.1.2016 v 19:57 | Nahoru | #21732
SuperSic58> Abych řekl pravdu tak rozdělaný jsem to ještě neměl a olejový filtr mám taky, takže nevím jak je to s tou odstředivkou. Taky jsem četl že pokud tam ta odstředivka je tak by se měla vyměnit za odlehčenou kvůli vyvážení, jinak to prej rádo praská. Našel jsem foto stejného motoru motoru http://motochina.cz...1503281520_yx_20.jpg a řekl bych že to je pravě ta ostředivka. Jinak co jsem koukal tak když prodavaj to zapalko tak tam pravě ta odstředivka není. Potřeboval bych někoho kdo má ten samej motor a měl to rozdělaný. Nechtěl bych koupit něco a pak zjistit že k tomu potřebuju ještě něco.

1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery

22.1.2016 v 07:22 | Nahoru | #21733
Kluci dotaz....jaky olej by jste mi doporucili do x motos xb 35 ohc (motor loncin) Nemam na mysli barvu flase ale viskozitu....davam tam 10w40 a mam takovy pocit ze kdyz je motor chladnejsi ma tendenci si obcas sklouznout spojka. Po zahrati jsem tenhle jev nepozoroval. Diky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

22.1.2016 v 08:12 | Nahoru | #21734
HornisGSX> Olej dávám taky 10W40 a nemam problém. Někde jsem četl že někdo dává i 10W50.

(reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

22.1.2016 v 16:51 | Nahoru | #21735
JiriBN> tk se to měřil, je to mezi úchytama 30 cm. Ale na vnitřnim konci je to stavitelný ve třech polohách to uchycení, viz foto










1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery

22.1.2016 v 16:53 | Nahoru | #21736
Neska sme trochu zařádili ve sněhu










(reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

23.1.2016 v 09:49 | Nahoru | #21737
sinako> tady máš k tomu zapalku
motochina

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

24.1.2016 v 16:23 | Nahoru | #21738
SuperSic58> neprovokuj venku tak krasne bilo a ja musim sedet doma

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

26.1.2016 v 12:02 | Nahoru | #21739
HornisGSX> Bílá sračka už je v pánu, bude zas nakypřená hlína

(reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

26.1.2016 v 12:52 | Nahoru | #21740
SuperSic58> cekatelce jsem oznamil, ze zitra at chce nebo ne jedu trosku poorat lesy louky haje

2 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery

7.2.2016 v 20:11 | Nahoru | #21741
Při poslední vyjížďce se mi zdálo, že pit moc netáhne tak jsem dnes dělal údržbu a hledal co je špatně a zjisti, že v koncovce výfuku je malý drátěný "trychtýřek" a ten je celý obalený vylítanou vatou z koncovky, že se to dusilo. Převatovával jste někdo už koncovku na pitu? Případně nějaké rady a postřehy?

Naposledy editováno 07.02.2016 20:13:16

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

7.2.2016 v 20:19 | Nahoru | #21742
JiriBN> tohle by me taky zajimalo...popr kde sehnat za rozumny peniz vatu

(reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

7.3.2016 v 15:59 | Nahoru | #21743
Vata mi dnes přišla tak se do toho až bude čas pustím.
Vatu jsem bral odsud http://motorky.bazo...do-vyfuku--800g-.php nebo jí mají na http://www.motorete...ta-do-vyfuku-4t.html

Pokec pro pitbike/dirtbikery

19.4.2016 v 21:08 | Nahoru | #21744
Ahoj mám pitbike nitro sky 125, po výměně sacího ventilu - startoval, jezdil jak novej..později, po ujetí několik km motorka zacla hire startovat, vyžadovala delší zahřívání se syticem, až to zašlo do "extrému" teď ji musím nechat dlouho běžet se syticem než se pořádně zahřeje jinak s vypnutým syticem po chvíli zahrání se začne dusit.. Tak ji necham pořádně zahrát a Vydám se na projížďku jen že po pár stovkách metrů se začne dusit, seřizování bohatosti smesi má na to vliv, ale po dalším ujetim několika desítek, stovek metrů opět se dusi.... Takže zas pohejbat se směsí a zas kousek jede normálně. ...karburátor je vyčištěnéj .. Nevíte čím to může být? Vůle ventilů nebo spatnej karbec? Motorka je zánovní. Děkuji za odpovědi když tak mi je poště do soukromé zprávy.

Pokec pro pitbike/dirtbikery

22.4.2016 v 06:44 | Nahoru | #21745
Špatný vůle na ventilech, falešnej vzduch u sacího potrubí, špatná svíčka/fajfka, někde ti může probíjet nějakej kablík do rámu, ucpaný ovzdušnění nádrže atd.

(reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

22.4.2016 v 07:56 | Nahoru | #21746

JiriBN píše: Při poslední vyjížďce se mi zdálo, že pit moc netáhne tak jsem dnes dělal údržbu a hledal co je špatně a zjisti, že v koncovce výfuku je malý drátěný "trychtýřek" a ten je celý obalený vylítanou vatou z koncovky, že se to dusilo. Převatovával jste někdo už koncovku na pitu? Případně nějaké rady a postřehy?


Trychtýřek vyhoď, to je tzv spark arester(lapač jisker). Vatu sem dával novou, zbyla mi po bouračce z jiný motorky. Naštěstí mam tu koncovku sešroubovanou a ne snejtovanou, takže to šlo v pohodě.

1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery

27.5.2016 v 22:27 | Nahoru | #21747
Po delší době zdravím. Tak pita jsem rozchodil a je to super. Teď mě ale trápí jedna věc. Únik benzínu tím palivovým ventilem, co je narvanej v plastové nádrži. Teklo to už i po hadičce. Tak jsem to rozebral, vyndal z nádrže, koupil těsnění a zarval zpět. No a průsak stále...Menší, ale je. Tak znovu ven, omotal konopím vč závitů a zpět. Průsak minimální, ale konopí zřejmě nebude to pravé na benzín, což jsem si říkal . Tak se mi naskýtá otázka. Už jste to někdo řešil? Nebo jak utěsnít? Díky!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

28.5.2016 v 07:58 | Nahoru | #21748
Zdendys75> hoď sem foto toho ventilu. Každej pit to má jinak. U mýho je na nádrži nátrubek v jednom dílu s nádrží a na něm navlíklá hadička, ta vede do filtru a pak zas hadička do kohoutu a pak poslední díl hadičky do karbíku. Když mi to někde začne unikat, tak je to ztvrdlou hadičkou, dám novou a je klid.

(reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

28.5.2016 v 11:47 | Nahoru | #21749
SuperSic58> snad ti to něco řekne. V té matici pod nádrží je z vrchu našroubovaný díl, co je zasazen v plastu nádrže. Ze spodu je zašroubován díl, na kterém je navléklá hadička. Mezi tím byly dvě fibrové podložky, které jsem vyměnil sešrouboval a narval zpět do nádrže. Mám pocit, že to uniká mezi tím plastem a kovem, ale jistý si nejsem. Dnes ráno to už zase skoro kapalo, tak vypustit nádrž a další pokus. Hadičky jsou ok, měnil jsem je nedávno.



1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

3.6.2016 v 21:56 | Nahoru | #21750
SuperSic58> Tyhle kanálky mají, mimo jiné nebo hlavně, tu funkci, že když zavřeš plyn, obohatí směs a nestřílí to do výfuku.

Rád bych upozornil na to, že některé "tuningové" filtry s gumovou přírubou na ní mají límec, který ty otvory zakryje... pak můžete koumat nad tím, že se to jeví jako chudý karbec, střílí do výfuku jakoby to bylo chudé a nejde to nijak správně nastavit! Je třeba vytáhnout tu gumu z filtru - je tam jenom v drážce, nasadit na karbec a podívat se, jak to vypadá. V případě, že límec kryje otvory, je třeba tahle místa s citem oříznout něčím hodně ostrým tak, aby na otvory bylo vidět. Je třeba poznačit si pozici gumy proti hrdlu, všechno namontovat a skouknout seřízení.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist