bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Demontaž karbcu-Virago XV700
26.1.2009 v 23:52
Dnes jsem chtěl sundat karburatory kvuli vyměně těch gumovych přirub, asi si přisava vzduch. Ale JE TO HOROR panove!!!
To je hruza dostatse k těm šroubum co drži ti přiruby k valcum. Dělal už to někdo na Viragu? Je na to nějaky special forichtunk?

Demontaž karbcu-Virago XV700

27.1.2009 v 08:46 | Nahoru | #1
Nikdo to nedělal?

1 reakcí na tento příspěvek Demontaž karbcu-Virago XV700

27.1.2009 v 12:36 | Nahoru | #2
Já už přesně nevim jak to bylo. Ale byla to pakárna, myslim, že jsem povolil ty gumy na obou stranách (u válce i u karbíku) ale nešlo se tam nějak dostat klíčem, takže jsem to povoloval asi o 1/34 otáčky. A když ro bylo povolený, stejně to byl ježek v kleci. Prostě u Yamahy když to nejde silou, jde o trochu větší silou

(reakce na) Demontaž karbcu-Virago XV700

27.1.2009 v 19:00 | Nahoru | #3
Hehe, sundat je to ještě snadné, ale nasadit to zpátky je maso
Odmontuj ty kovové bubliny, sací kolena mezi karburátory a rozvodem v rámu, odpoj lanka a hadice. Povol úplně stahovací pásky obou sacích přírub. Sundej sedlo, odšroubuj šroub, který drží vzadu nádrž a tu vzadu trochu přizvedni a podepři - stačí tak 4-5 cm.
Trochu povol oba vnější šrouby přírub - ty, ke kterým je jednodušší přístup. Pak povol vnitřní šroub příruby na předním válci. Jde to blbě, po šestinkách, ale jde to. Až budeš mít tak dvě celé otáčky, vypáč karburátor od předního válce ze sací příruby ven. Vyšroubuj úplně ven vnější šroub příruby předního válce a příruba by pak měla jít za použití mírného násilí vytáhnout stranou ven.
Pak vypáč ze zadní příruby druhý karburátor, tím získáš přístup k druhému vnitřnímu šroubu. Ten povol, pak vyšroubuj vnější šroub a můžeš vytáhnout stranou druhou přírubu. Následně vyšroubuj oba vnitřní šrouby přírub a karburátory by měly jít vytáhnout (jestli se nepletu) na levou stranu.
Všechno to jde udělat běžným vercajkem, ale je to piplačka. Zpátky to dostaneš opačným postupem, ale trefovat se kolem karburátorů těmi vnitřnímu šrouby zpátky do děr je celkem šichta a chce to jemné prsty
A jestli to chceš udělat levou zadní - vyndej motor z rámu, pak to jde samo

1 reakcí na tento příspěvek Demontaž karbcu-Virago XV700

27.1.2009 v 22:46 | Nahoru | #4
Pak povol vnitřní šroub příruby na předním válci
Tak pravě tohle bylo to největši maso Davide. Ale nakonec to šlo přesně tim postupem jak popisuješ nahoře. Na ti vnitřni šrouby jsem si musel udělat spešl klič: očko-stranovou desitku jsem rozřizl napul aby byl kratky a dostal se mezi karbec a ram, no a pak obrousil jsem ten oblouk u očka abych se dostal mezi šestihran šroubu a přirubu.
Už se sakra těšim až to budu davat zpatky

(reakce na) Demontaž karbcu-Virago XV700

28.1.2009 v 09:07 | Nahoru | #5
Já se tam vešel s normálním klíčem, akorát jsem ho vždycky nasazoval dvakrát: Půl šestiny jsem otočil s klíčem nasazeným jedním směrem, pak ho převrátil okolo podélné osy a pootočil zase půl šestiny. Piplačka, ale šlo to.
Hodně by pomohlo, kdyby ty šrouby měly vyšší hlavu, třeba centimetr. Klíč by se pak dal nasadit šikmo a uhnul by všelijakým bebechům, které překážejí při povolování. Ale nedokázal jsem je nikde sehnat, přitom se občas vyskytují u nábytku a podobných netechnických výrobků.

Naposledy editováno 28.01.2009 09:09:45

Demontaž karbcu-Virago XV700

28.1.2009 v 13:47 | Nahoru | #6
To je dobry napad s těmy šrouby. Zkusim je sehnat tady v Deholzu

1 reakcí na tento příspěvek Demontaž karbcu-Virago XV700

21.5.2009 v 12:49 | Nahoru | #7
Tučný textNa vnitřní šrouby stačí malá gola z nástavcem . Prostrčit mezi karbošema a jdeto dobře.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Demontaž karbcu-Virago XV700

21.5.2009 v 14:14 | Nahoru | #8
Petr_TA: Jestli dokážeš dostat golu s nástavcem mezi karburátory Viraga, tak, aby s ní šlo povolovat vnitřní šrouby, máš u mě láhev pití dle vlastního výběru

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Demontaž karbcu-Virago XV700

26.5.2009 v 12:31 | Nahoru | #9
1100Virago> Ja to tak udělal a šlo to dobře. Bylo to na Viragu 750.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Demontaž karbcu-Virago XV700

26.5.2009 v 13:25 | Nahoru | #10
Petr_TA: Nabídka pořád platí - klidně mi stačí věrohodná fotka. Samozřejmě, podmínkou je motor v rámu a originální provedení, žádná brutální přestavba. Nedovedu si představit, kudy by se to dalo prostrčit, když ty kaburátory jsou těsně vedle sebe, zkřížené do X a hned nad nimi barebone rám, ze kterého trčí navařené úchyty, které překážejí. Ale třeba jsem nějakou skulinu přehhlédl a takhle získaná informace mi za tu cenu stojí.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Demontaž karbcu-Virago XV700

27.5.2009 v 08:04 | Nahoru | #11
1100Virago> Tak jo. Včera sem přišel domů, vzal vercajk a zkusil to znovu. Sundal sem tu chromovanou bublinu , povolil ty dvě spony co drží koleno mezi rámem a karburátorem a pak sem to koleno vyndal. Pak sem vzal z malý gola sady 10ku oříšek a delší nástavec a prostrčil homezi karbošema a povolil ten vnitřní šroub co drží ten gumovej mezikus mezi válcem a karburátorem. Včera to bylo z levý strany, ale na druhý straně to jde stejným způsubem taky. Lepší by bylo použít takovej ten ohebnej nástavec, ale já ho nemám, tak jsem to udělal tím normálním. Toto všechno jsem udělal na viragu xv 750 r.v. 1996. Tak to je asi tak všecko. Co se týká tý lahvinky , takto co piju já to stojí 4500 kus, tak ti to prominu. Až si uděláš výlet do středních čech tak dej vědět a můžeš mi zaplatit pár plzní. P.S. Já nejsem Petr TA. Jenom píšu z jeho počítače, tak čau a přeju mnoho šťastných kilometrů.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Demontaž karbcu-Virago XV700

27.5.2009 v 08:21 | Nahoru | #12
Petr_TA: Fotku jsi neudělal? Mi totiž furt není jasné, kudy to mezi karburátory projde, když jsou takhle nalepené na sebe



je mezi nimi přepákování klapek a sytičů plus tam trčí ty hadice od přívodu benzínu a odfuky z plovákovek. Nechybí ti tam něco?
Netvrdím, že to nejde, jen se chci naučit, jak na to.

(reakce na) Demontaž karbcu-Virago XV700

27.5.2009 v 08:35 | Nahoru | #13
1100Virago> Bohužel mám foťák jenom v mobilu a je tam vidět kulový, ale fakt mi tam nic nechybí.Odfuk z plovákovky musíš sundat taky, ale to je banalita tak sem to ani nepsal. Ten nástavec tam prostrčíš směrem od víčka sacího ventilu na přednim válci. Ten oříšek nesedne na šroub úplně, ale stím pružným nástavcem by to bylo na 100 procent.

Demontaž karbcu-Virago XV700

21.11.2014 v 00:01 | Nahoru | #14
Demontáž dle výše uvedeného návodu. Pří zpětné montáži dejte místo původních šroubů šroub s imbusovou hlavou stejné délky (jsou k dostání v každém železářství) a použijte prodloužený imbusový klíč ukončený kuličkou (umožní dotažení šroubu i při vychýlení klíče z osy šroubu, nedojebe hlavu a projde i mezi táhly). Mám to tak a funguje to.

1 reakcí na tento příspěvek Demontaž karbcu-Virago XV700

21.11.2014 v 07:30 | Nahoru | #15
nejlepší je sehnat takový pérový nástavec na malou golu,demontovaly jsme karburátory na srazu Virago a StarýLudva ho měl a pohoda vytvaruje se jak potřebuješ

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Demontaž karbcu-Virago XV700

21.11.2014 v 08:13 | Nahoru | #16
badyXV>




Na srazu, v restauraci, tři motky za dopoledne!

Naposledy editováno 21.11.2014 08:13:49

(reakce na) Demontaž karbcu-Virago XV700

21.11.2014 v 18:40 | Nahoru | #17

rancher píše: badyXV>




Na srazu, v restauraci, tři motky za dopoledne!



no jo pojízdný servis

1 reakcí na tento příspěvek Demontaž karbcu-Virago XV700

15.7.2019 v 13:42 | Nahoru | #18
Ahoj chlapci, o víkendu jsem měnil příruby na mém Viragu 1100, dle Vašeho návodu (děkuji, pomohl). Musím zde uveřejnit foto - podařilo se mi skrze karburátory protáhnout pružný nástavec z malé golly, vis foto a šlo to krásně..za necelé 3 hodinky velice pomalé práce, jsem měl hotovo :) Na druhé fotce je nástavec pro ilustraci. Přeji, ať Vám to jde stejně dobře jako mě :)


Naposledy editováno 15.07.2019 13:43:32

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Demontaž karbcu-Virago XV700

15.7.2019 v 14:30 | Nahoru | #19
varimlh: Jde tam provléknout i pevné prodloužení. Celý trik spočívá v tom, že se musí provléknout nástavec samotný, bez nasazeného ořechu, a až pak z jedné strany nasadit ořech a z druhé ráčnu (což mi kdysi nedošlo):



(reakce na) Demontaž karbcu-Virago XV700

16.7.2019 v 13:07 | Nahoru | #20
1100Virago> Je tomu tak, taky jsem nejdříve prostrčil tyčku a pote nacvakl oříšek ;) Je to zkušenost, kterou nám už nikdo nevezme :) Každopádně jsem rád, že toto fórum bylo založeno,alespoň jsem měl naději, že to jde a přibližný návod... Takže ještě jednou děkuji za ušetření korun za servis a všem zkušenostem z ostatních příspěvků :)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
XIV Velká Virago Vyjížďka 2024 se ... [1 ... 346, 347] Yamaha XV 1100 Virago, Yamaha XV 535 Virago, Yamaha ... rancher 10401 24.2.2024 v 11:46 rancher
Virago karburátory Yamaha XV 700 Virago josi 5 22.10.2023 v 19:21 badyXV
Seřízení karburátoru Yamaha XV 700 Virago HSB 7 28.5.2023 v 10:34 Prouza88
Levá krytka z Viraga Yamaha XV 1100 Virago, Yamaha XV 750 Virago, Yamaha ... Herr_Knoedel 2 20.9.2020 v 16:33 rottz
XV Virago - všeobecné vlákno II [1 ... 6, 7] Yamaha XV 1100 Virago, Yamaha XV 535 Virago, Yamaha ... Yura 206 28.5.2020 v 09:04 Jensek9


TOPlist