bmw_r1300gs_cartec

Téma: Francie

18.3.2007 v 17:42
Ahoj, začinám uvažovat, že bych se podíval do Francie. NIkdy jsem tam nebyl a láká mě tahle lokalita. Chtěl bych se podivat do těch jejich vinic a cíl mé cesty by bylo dostat se na pobřeží středozemního moře a tam to asi trochu projet. (Nice, Toulon, Marseille, NImes). Trasu vůbec nevím, ani zatím nevím, jestli přijet do Francie přes Itálii (rovnou ke středozeknímu moři), nebo shora přes švýcarsko. Takže beru jakékoliv info, tipy, rady, ceny kempů, stránky, zajímavá místa, poplatky, čemu se vyhnout, co naopak nevynechat,popřípadě, jestli někdo byl, na kolik ho to shruba přišlo. velká města mě moc nelákají(ikdyž to marseille nemusi byt od věci)....špíš nějaký ten jejich venkov...takže za každé info k věci díky.

18.3.2007 v 19:39 | Nahoru | #3
Pokud máš zájem o nějakou Francii, zkus mrknout sem

19.3.2007 v 13:53 | Nahoru | #4
Jel jsem Třebon, Linz Salzburg ,Zell a s. (od tud by bylo lepší jet na Glockner 17eu ,Lienz Brunek, Vipiteno) nebylo počasí na výhledy tak já jel Mittersill ,Kimmelské vodopady-4eu, Insbruck,Jaufenpass(2090m) st.Leonard, TImmelsjoch(2500m) zpet dolů dále Merano ,Stilsferjoch(2758m) Tirano, Jezero L.di.Como ,Lecco ,Milano, Alesandria, Janov,Savona, Ventimiglia, Monte Carlo, Nice, Canes, st.Tropez :thmubup:
A zpět na dolomity a Julské alpy(Bled). Dálnice se platí ale za ten čas to stojí, Benzín levnější ve Fran než Ital, Ty zácpy v Cannes Nice a v okolí na pobřeží -síla. Ale mašiny pouští středem(jako u nás :lol: ) Kempy 2 plus stan a maša, Rak 23, It od 35(u moře) po 17 L.di como, Slovin 16eu. Mrzí mě ze jsem neprojel kanon Vernon(u st.Tropez.
Jinak supr. Jo dalniční známka Rak 4.3eu.

19.3.2007 v 14:20 | Nahoru | #5
Ve Francii doporucuju St- Tropez a urcite:
Grand Canyon http://mmeli.cz/verdon.html

Kolem je spousta dalsich zajimavych veci...

20.3.2007 v 19:53 | Nahoru | #6
Ahoj. Koukni na
Přijeď na sraz toho 14.4 a určitě se s někým domluvíš. Třeba já taky plánuju jet do Francie. :D

1 reakcí na tento příspěvek Francie

21.3.2007 v 20:08 | Nahoru | #7
Jel jsem s kamarádem, Linz, Salzburg, Berchtesgaden (Orlí hnízdo 14,5E/os.), Grosglocner - Edelweisspitze 2571m 17E, Cortina d´Ampezzo, Giau 2236m, Fedaia 2054m, Bolzano, Merano, Stelvio 2758m, Tirano, Breno, Crocedomini 1895m, Riva del Garda, Janov, Monaco, St. Tropez, Marseille, Grand Canyon du Verdon, Lac de Serre Ponçon, Briancon, Montgenevre 1854m, Milano, Sankt Moritz, Albula 2315m, Vaduz, Mnichov

Já jsem si užil zatáčky spíš mimo stoupání, třeba před Cortinou d´Ampezzo, protože 18 koní se kolem 2000m mění spíš na poníky. Když po pár kilometrech sjezdu začnou vonět bubnový brzdy, tak by se do sportovní jízdy asi nikdo nepustil (žádný uvaření brzd mě nečekalo, narozdíl od kamaráda, který rok před tím uvařil svojí desetiletou kapalinu). Jeli jsme podél západního břehu jezera Garda a ty tunely jsou parádní. Na konci dálnice před Janovem jsou pěkný zatáčky, nám bohužel pršelo a pak jsme ještě v Janově bloudili, pověsil jsem se tam za jeden skůtr a to co předváděl se s Prahou nedá srovnávat (s kuframa bych se nikam nevešel, zlatej Pavík). Azurové pobřeží a kaňon du Verdon si nenech ujít. Při sjezdu z Albuly jsme sledovali, jak šplhají vlaky v Alpách. Je toho hodně a než jsem to naplánoval, tak jsem přečet spoustu cestopisů.

Najeli jsme 3714km za 10 dní, kempy od 10 do 24E pro dva, stan a motorku. Spotřeba ve dvou s Pavem 4,6 l/100km a stálo nás to 16700Kč bez konzerv vezených z domova.

(reakce na) Francie

21.3.2007 v 22:23 | Nahoru | #8
Petr.350> *yes*

22.3.2007 v 01:37 | Nahoru | #9
Biker2004> cus, mam v planu francii na leto. je to cesta kolem celeho pobrezi a shanime tretiho do party. sestava moto je odpovidajici tvemu. hod mi PM, jestli bys mel zajem.

2.2.2020 v 10:39 | Nahoru | #10
Sice tohle téma není zrovna aktuální, ale kdyby tu někdo hledal inspiraci, kam se ve Francii podívat, v odkazu je pár tipů s praktickými poznámkami: www.krauzovinacestach.cz/francie