globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Kterak z 1000DS udělat supermomo
10.1.2009 v 17:21
zajímavá přestavba z dílny Barta Crauwelse, který provozuje známý shop Motomania. Poslední výmysl je přestavba dvouvetilového vzduchem chlazeného dvouválce motoru 1000DS na supermono. Stojatý válec je v tomto případě použit jen jako kompresor.

první testy prý ukázaly 102HP na zadním kole a 10.000 otáček.









to že tu nevidíte žádné obrázky je proto, že to je dva roky staré téma a původní soubory byly již odstraněny :)
Předchozí
1 2
Následující

(reakce na) Kterak z 1000DS udělat supermomo

12.1.2009 v 10:27 | Nahoru | #31

assassin>hele asi sem blbej... u toho druhyho - preplnovaciho - valce ma vetsi vrtani, zdvih? jestli jo tak asi jen o malo a preplnuje to nakym nula nic tlakem, to by ten kompresorovej valec musel mit aspon 2x takovej objem aby to za neco stalo:)



ten druhej válec hlavně podle mě může mít uplně lehoučkej píst jen na tlakování toho vzduchu, jiný kroužky aby šel snáž. Spíš klucí chtěj aby drobet potlačili ty vibrace jednobuchu. Nevím.

2 reakcí na tento příspěvek Kterak z 1000DS udělat supermomo

12.1.2009 v 10:35 | Nahoru | #32
medved: no on ten druhej valec kdyz nebude vetsi tak tim ze ma stejny otacky /objem tak tam proste nevytvori zadnej tlak, to co on stlaci, dejme tomu 500ccm tak ten druhej nasaje... pretlak=0, pokud je to na spolecny klice jako ze je , musi mit preplnovaci valec vetsi objem ... jinak deda mel s podobnym systemem auto, 2taktni DKW, 6valec , 4valce pracovni, 2 preplnovaci, mely krizaky, plnily kdyz sly dolu i nahoru - a mely o dost vetsi vrtani nez ty pracovni..

(reakce na) Kterak z 1000DS udělat supermomo

12.1.2009 v 10:42 | Nahoru | #33

assassin>medved: no on ten druhej valec kdyz nebude vetsi tak tim ze ma stejny otacky /objem tak tam proste nevytvori zadnej tlak, to co on stlaci, dejme tomu 500ccm tak ten druhej nasaje... pretlak=0, pokud je to na spolecny klice jako ze je , musi mit preplnovaci valec vetsi objem ... jinak deda mel s podobnym systemem auto, 2taktni DKW, 6valec , 4valce pracovni, 2 preplnovaci, mely krizaky, plnily kdyz sly dolu i nahoru - a mely o dost vetsi vrtani nez ty pracovni..



zajímavý... o tom ale Bart už na stránkách nepíše :(

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterak z 1000DS udělat supermomo

12.1.2009 v 11:19 | Nahoru | #34
assassin> jestli se pletu tak na mě nekřičte, ale on se přece převalý 2x než ten "normální" válec začne sát. Takže vlastně tlačí vzduch o objemu 1000ccm do válce o objemu 500ccm.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterak z 1000DS udělat supermomo

12.1.2009 v 11:22 | Nahoru | #35

Droppi>assassin> jestli se pletu tak na mě nekřičte, ale on se přece převalý 2x než ten "normální" válec začne sát. Takže vlastně tlačí vzduch o objemu 1000ccm do válce o objemu 500ccm.



Nepleteš

(reakce na) Kterak z 1000DS udělat supermomo

12.1.2009 v 11:58 | Nahoru | #36

DucatiSSJirka>Droppi>assassin> jestli se pletu tak na mě nekřičte, ale on se přece převalý 2x než ten "normální" válec začne sát. Takže vlastně tlačí vzduch o objemu 1000ccm do válce o objemu 500ccm.


Nepleteš



jj mate pravdu, nejak mi to dneska nemysli, mel sem pred ocima to DKW.. ale to byl 2takt.....

Kterak z 1000DS udělat supermomo

12.1.2009 v 18:49 | Nahoru | #37
Nejsem odborník na vývoj motorů,ale : u toho pracovního válce se asi sníží komprese (kompresorové motory mají většinou nižší kompresy) a ten svyslej co se použije jako kompresor může mít kompresy jak bejk a taky může fungovat v dvoutaktním režimu a teoreticky by do nějaký mezikomory mohl natlačit/předpřipravit dvojnásobné množství vzduchu a ještě s větším tlakem.Můžu se ale mejlit...

Aha,přehlídl jsem,už to psal Droppi

Naposledy editováno 12.01.2009 18:54:19

Kterak z 1000DS udělat supermomo

17.1.2009 v 10:12 | Nahoru | #38
Tady pro zajímavost.
900SS

Kterak z 1000DS udělat supermomo

17.1.2009 v 15:53 | Nahoru | #39
s tim jednovalcem+kopresor je to zajimavej napad

Kterak z 1000DS udělat supermomo

17.1.2009 v 19:13 | Nahoru | #40
Konečně!!Supermono 550 s kompresorem je už některými ortodoxními ducatisty dávno očekáváno.Bylo by fajn, kdyby si továrna vzala mustr.Možná by Duci začala dělat motardy, když už jsem se na ty silnice vysral.
Furt tvrdím to co KTM - jako náhradu 250-tek jednobuchy a dvouhrnky do 500cm3 + kompresory.To by byla bouřka!

Kterak z 1000DS udělat supermomo

18.5.2011 v 11:41 | Nahoru | #41
tak vám nevim dle regulí supermon musí být motor plněn atmosfericky ne kompresorem takže pro závod je to nepoužitelné a pokud tak jen do prvního protestu

Kterak z 1000DS udělat supermomo

18.5.2011 v 12:14 | Nahoru | #42
původní linky už nefungovaly....

o tom že by to neprošlo jako singl do Mon od začátku nikdo nepochyboval :)

Kterak z 1000DS udělat supermomo

24.7.2011 v 15:05 | Nahoru | #43
Já jen nerozumím proč jít touhle cestou? Udělat 102 koní z Dual Spark motoru není zase taková věda, jen to chce mít nabitou prkenici a umět objednávat díly přes net
Samozřejmě jako technické řešení je to celkem zajímavé
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... pajovka 101 14.6.2023 v 06:32 t_freedom
alpy Ducati 1000 SS honzazhalen 11 22.8.2016 v 20:29 Jochy-30361
Ducati SS1000DS tlumič řízení Ducati 1000 SS martytl 1 14.10.2014 v 08:17 Zx-10RCarlos
Nesháníte někdo karbony na Ducati? Ducati 1000 SS, Ducati 996, Ducati 916, Ducati 748 s4r 30 22.5.2014 v 18:24 eis.ducati
Pomoc - Ducati SS Ducati 1000 SS venakucera 21 12.12.2013 v 18:12 HAVK102


TOPlist