na kole je potreba na to aby sla udrzet rovnovaha do stran a zataceni bejt furt v mrtvym uhlu, takze slapnout jit za a brzdou vratit a tak furt dokola, takze se to tam drzi hodne tou brzdou, na moto kdyz to clovek umi brzdou tak je to podobny, ale v noze neni ten cit a je to porste neco jineho nez brzdit rukou, a plynem se drzet kolem mrtvyho bodu je zase taky jinej trenink nez na kole...
jo a na kole se jezdi jeste tzv manual, kde se to tam nedrzi brzdou/slapanim ale jen tim ze je clovek hodne "za sedackou" a prenasi teziste pokrcovanim nohou - tzn se neslape, jizda z kopce atd... a to mi taky nejde... zas znam lidi co umej perfektne manual a nejde jim to v sede se slapanim... (a to svyho casu jezdili spicku v DH)
1 reakcí na tento příspěvek Jízda po zadním-kolo,moto
tento borec si to taky slusne dava
Vespa>Mě přijde že tam vztah není. Určitě to nefunguje tak že se to naučím na kole a pak sednu na motorku a budu jezdit po zadním.
Na motorce jsem to svýho času uměl celkem slušně, ale na kole to fakt nešlo. Yeuop zas ujede libovolnou vzdálenost na kole, ale na motorce se mu to moc nedaří
Přesně, no u mě ta jízda na kole a na motorce nijak nesouvisí... na kole si dam pár set metrů,ale na motorce je to uplně něco jinýho a s tim snadnym přepadáváním na kole to neni pravda... než se na kole překlopíš, tak máš dost času v malý rychlosti seskočit dozadu nebo ve velký rychlosti zabrzdit/přibrzdit zadní brzdou.
Naposledy editováno 09.01.2009 23:07:28
1 reakcí na tento příspěvek Jízda po zadním-kolo,moto
Ale s tim točicim se přednim kolem zas nějak problém nemivám. když chcu jet dlouho tak jedu dlouho aji když předek se mi už dávno netoči. Když sem to zvedl z mista a po pár stech metrech sem jel 140km/h (po dopadu mi to ukázal tachec), tak mi to celkem obralo špunty na předku
1 reakcí na tento příspěvek Jízda po zadním-kolo,moto
1 reakcí na tento příspěvek Jízda po zadním-kolo,moto
Pro más z toho plyne, když se ti točí obě kola a jedeš úplně! rovně, jde s tou motorkou hodně dobře! Při "zatáčení" na zadním ale musíš změnit těžiště mimo osu rotace, aby si rotující setrvačné síly překonal-to se děje nahnutím řídítek nebo vykopnutím nohy(jak psal nědo přede mnou v této diskuzi). Na kole si největší váha(setrvačná síla) TY, a tím vlastně čím se dokážeš více zklidnit, tím bude jízda plynulejší. Na motorce mi to jde mnohem lépe, ale pří větších rychostech(mám větší stabilitu díky větší energii setvačných sil. Na 2 zvedám tak asi ve 25km/h-pak nějáká ta výdrž, a v asi 60km/h.zpátky na zem. Větší sranda je to na 3! Začínám zvedat v asi 50km/h a končím na omezovači ve 110km/h(převody:16/48).Mrtvý bod chytám na chvilku a řadit taky ještě neumím,ale myslím že to půjde protože to trénuju pořád! Při pomalých rychlostech nemám takovou setrvačnost a netrénoval sem to na písku jak psal mario a mám proto ještě 2měsíce pauzu v ježdění Jinak je to naprostá nirvána když ti to začne jít! A techniku to nekurví to je blbost.