Naposledy editováno 06.02.2010 17:20:21
To vodítko je dobře ošoupané, to se jak povedlo? Starý typ napínáku co cvaká o zuby skokově, ne plynule, nebo něco vzpříčené či jiná chyba?
S vypouštěním to nemá cenu moc hrotit, ono se ji stejně po zimě nechce a i tak nechytne... Jsem tu už myslím psal jak je probouzím po odstávce, přepnu kohout do pri, vytlačím z garáže do kopca, troječka, spojka, pustím dole kopcem a i když je tam bordel nebo vysrážená voda tak to vše vylítne komínem, párkrát blafne a nakonec stejně chytne to nemá cenu ani zkoušet nekonečně startovat.
2 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
http://www.ebay.com/...U-pXq93o&vxp=mtr
Samozřejmě, že jsem hledala, ale našla jsem prd, tak se ptám, jestli už to náhodou někdo nekupoval třeba nebo tak, moc díky
Trochu mě ta moje mrška zlobí a než kupovat nový palivový kohout za 2k, chci zkusit ještě vše vyčistit a toto použít, jestli by to nepomohlo, ale moc se mi nechce čekat měsíc, než to z Ebaye dojde.
EDIT: už jsem našla, v pohodě, sorry za vyrušení
Naposledy editováno 05.05.2017 18:32:18
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Ak môžem poprosiť, odkiaľ ste kupovali a ako ste spokojný? Vďaka moc za rady
Naposledy editováno 26.06.2017 20:10:39
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Arva podle doporučení hodně zklamala a - předtím byl motor totálně zapatlaný připáleným olejem a rozlétým benzinem avšak po odstranění oleje apod. se mi nelíbí barva - kryt od alternatoru a spojky má barvu jakou má mít, ale zbytek má spíš mosaznou barvu - přitom by měl mít stejně stříbrnou barvu. Arvou nebo nějakám čističem to není, to by olezlo všechno, přitom takovou ji mám od začátku koupě. Nějaký typ jak zařídit, aby to bylo všechno nádherně stříbrné jako třeba tenhle motor = 1url.cz/0thl2
http://www.imgup.cz/image/Ln7o
http://www.imgup.cz/image/Ln7u
Jinak na fotce 2 v plném zobrazení jde vidět u svíčky a níž žluto-hnědá stopa - nevím původ ale něco mi káplo na rozpálený motor - arva,aceton,líh apod. to nesundá, ale jde to oškrábat - avšak po tom zůstavajů rýhy - nějaký nápad čím by to ještě šlo dolů ?
a poslední otázka - chtěl bych v zimě udělat generálku - kupovat jetý motor je fakt loterie - po rozpadnutí magnetu na alternatoru ještě nacházím na výpustném šroubu od oleje kousíčky a mám podezření, že mi nějaký kousíček počáral válce - naráz mám spotřebu oleje cca 0,5-0,75L na 1tkm. Jak se řeší výbrus abych se vlezl do tolerancí skrz kroužky ( myslím tím třeba pokovení ) ?
Jinak výbrus se řeší jako všude jinde - novou pístní sadou na rozměr pro první výbrus, moc jiné tam nenamyslíš. Ale mělo by to cenu nejspíš až jak budeš mimo toleranci na ovalitu. Zkontroluj jestli to nepočáralo spíš ventily a sedla, tam by to mělo vadit víc jak na litinové vložce a též se pak olej vyhulí komínem.
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
O čo ide, budem po sezóne dávať nové papuče a zaujímalo by ma, čo obúvate Vy. Teraz som mal výrobcom doporučené Bridgestone Battlax BT45. Ale zmena je život a tak si nechám kľudne poradiť, s čím máte dobré skúsenosti Vy. Podmienkou je aby to bola guma s tvrdšou zmesou, nech to vydrží a nechcem nejaký lacný shit ako Barum alebo Matador. Uvažoval som napríklad nad nejakou Dunlopkou. Tak čo poviete?
Já mám na své GS500E první sezónu Dunlop Arrowmax Sreetsmart a nemůžu si tedy stěžovat!V zatáčkách sedí výborně!Ale nemají samozřejmě tvdší směs,počítám ,že na zadní vydrží tak dvě sezóny.
Když jsem mojí mašinu koupil,tak tam byli 9let starý ztvrdlý Micheliny.Vzorek sice v pohodě,ale přilnavost žádná.V zatáčkách to bylo o hubu!
Za mě doporučuji spíš měkčí směs a měnit po 2-3letech.Na brzdách a gumách bych nešetřil!
Jenom se vyhni Continentalu.Sice sedí,ale ubývaj před očima.Kámoš jí sjel na Hondě 125CBR za sezónu na hadr!
Podle mě chybu neuděláš s Dunlop Arrowmax,Bridgestone Battlax,Michelin Pilot...
Naposledy editováno 21.07.2018 22:54:58
Naposledy editováno 31.08.2018 09:50:02
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Tady je rozměr: http://www.bikerswo...09168-14004-000.html
Tady lze koupit: https://www.abmoto....ku-olejove-vany.html
Jestli ti to kape jen trochu,tak bych ten výpušták trochu povolil,odmastil a lehce pomáznul silikonem na motory.Kdybys dával měděný kroužek, je lepší ho vyžíhat,aby změknul.Ohřát na plynovém sporáku do ruda a hodit do vody...
Naposledy editováno 06.03.2019 11:18:41
FruFru73 píše: Rosta-Fjr> Tady je na Partsdepot-položka 5: https://www.partsde...00E+1989-1996/14430/
Tady je rozměr: http://www.bikerswo...09168-14004-000.html
Tady lze koupit: https://www.abmoto....ku-olejove-vany.html
Jestli ti to kape jen trochu,tak bych ten výpušták trochu povolil,odmastil a lehce pomáznul silikonem na motory.Kdybys dával měděný kroužek, je lepší ho vyžíhat,aby změknul.Ohřát na plynovém sporáku do ruda a hodit do vody...
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Naposledy editováno 06.03.2019 20:58:49
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
PRI - dlouhá odstávka použít pro přímé plnění karbců benzinem
RES - rezerva
ON - normální běžný stav
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
GS500 Suzuki GS 500E | -PG- | 12 | 17.4.2024 v 14:40 Krautkopf |
Něco málo teče Suzuki GS 500E | Dejwidos | 18 | 10.4.2024 v 15:59 DrDNA01 |
zdechá na křižovatkách Suzuki GS 500E | svava | 25 | 9.4.2024 v 19:46 svava |
Výměna brzdové kapaliny Suzuki GS 500E | Nexartesus | 20 | 1.4.2024 v 20:21 šmudla |
Klouzání spojky při vyšších otáčkác... Suzuki GS 500E | SimsonS51Enduro | 3 | 31.3.2024 v 08:31 dewwil |