globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Hledám zasvěcené VF 750f
 
7.12.2008 v 12:22
Zdravím Vás všechny, kterým tvrdili, že časem Vás to přejde a nepodařilo se, už jezdím deset let se zdravotní mezerou a je to čím dál horší.A nejen to, vzhledem k tomu, že přítelkyně si pořídila VF 500f, tak mně to konečně popostrčilo udělat další krůček a jít podle(už někdy v 17letech vytvořeneho)"plánu" a splašit si VF 750f. Vím, že je to starý stroj, ale nedivte se, DR600 je taky z 85.A přesto všechno, utvrzuje mně pravidelně v tom, že to kluci konstruktéři opravdu uměli a přemýšleli.A přece jen VF je krapet dostupnější než Suzuki GV1200 Madura.Tímto bych se chtěl dopátrat zkušeností a nápadů tipů všemožně.Jsem tu vidět málo víc si čtu vašich chytrých rad takže prosím tolerujte a helpněte mi s VF 750f díky za reakce(jakékoliv)

Naposledy editováno 08.12.2008 15:56:03

Hledám zasvěcené VF 750f

7.12.2008 v 12:41 | Nahoru | #1
No bude se v nějakým slušným stavu asi těžko shánět, možná tak dovoz z německa. Byli to ale trochu problémový stroje co se týká vaček a vahadel. Osobně bych se řadě VF vyhnul i když je to opravdu pěkná klasika. Vlastním CBX1000- 1981, Z1100GP- 1981, GPZ 1100 uni-trac-1983, ovšem Kawu bych taky nedoporučoval. Jestli by se jednalo o nějakýho 4-válce ze začátku 80 let volil bych CB 900.

1 reakcí na tento příspěvek Hledám zasvěcené VF 750f

7.12.2008 v 12:54 | Nahoru | #2
vf 750f bylo hodne problemu navic je to fakt babicka a krouti se jak nakopla uzovka.asi bych taky volil neco jinyho v dnesni dobe se da sehnat za slusnej peniz i neco o kus lepsiho ....

1 reakcí na tento příspěvek Hledám zasvěcené VF 750f

7.12.2008 v 13:33 | Nahoru | #3
Čau, 750f je asi lepší než 500f. Kdo si pamatuje Bikes info tak tam jednou byli fotky závad na motoru a z toho tuším že asi 3 z 10 byli z 500VF kde se píst potkal s ventilem. U VF byl problém v mazání vaček a ty se vydíraly. Měl jsem 750s(sabre)r.v.83 a byla super, zátah od spodu, palubní počítač a pokud vzadu nebyl obutý balón tak seděla i v zatáčkách. Pravidelně odcházela baterka po 2letech. Asi bych hledal VF 750S a nebo raději VFR.

Hledám zasvěcené VF 750f

7.12.2008 v 14:41 | Nahoru | #4
Hondu VF at uz 500nebo750nebo1000je to srot jako srot bracha na tom vyhorel.vyrabelo se to uz z vadou nevim presne ktery rok tu vadu mel,ale melo to problemy s ventylama zadiral se motor klikovka sla do prdele.5lidi co znam se to zadrelo tak vf mozna nejakou americkou verzu

(reakce na) Hledám zasvěcené VF 750f

7.12.2008 v 17:59 | Nahoru | #5
NaaR> lepšího a co lepšího Tě napadá???Konkrétně???

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hledám zasvěcené VF 750f

7.12.2008 v 18:01 | Nahoru | #6
mara vtr> jo Sabre se mi líbí má o jeden rychlostní stupen víc a kardan jestli se nepletu.Vfr sem zkoušel je to brutalita ale už moc sportovní.

(reakce na) Hledám zasvěcené VF 750f

7.12.2008 v 19:34 | Nahoru | #7
Andreasimo> Cau,no VF750F jsem taky mel,souhlasim s Katanou a taky bych asi sel do jine klasiky 80tych let.Jinak pokud bys potreboval mam jeste nekde v dilne sadu vacek na tento motor,vymenil bych je za kapku neceho ostreho.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hledám zasvěcené VF 750f

8.12.2008 v 16:56 | Nahoru | #8
Andreasimo> Jo na kardan jsem úplně zapomněl. Na svou dobu to byla jedna z nejlépe vybavených motorek(až na ty vačky). A super zvuk.

1 reakcí na tento příspěvek Hledám zasvěcené VF 750f

9.12.2008 v 08:35 | Nahoru | #9
andreasimo no asi takhle o jakejch penezich uvazujes ?

(reakce na) Hledám zasvěcené VF 750f

12.12.2008 v 07:38 | Nahoru | #10
NaaR> no asi takhle co se dívám průměrná cena zde je něco kolem 25000 at už 750 nebo 1000 někdo tvrdí že 1000 je lepší kvůli kolečkům místo toho řetězu jestli se nepletu já nevím chtěl sem spíš 750.Nebo se pletu???

(reakce na) Hledám zasvěcené VF 750f

12.12.2008 v 07:40 | Nahoru | #11
mara vtr> mám pocit že v té době se jí mohlo rovnat málo co a právě proto můj osobní názor je že dnešní nové moto už nemají tu správnou duši.Samozřejmně někomu se líbí holky jiny zase ....

Hledám zasvěcené VF 750f

12.12.2008 v 09:13 | Nahoru | #12
U řady VF byl problém snad jen u 750 s vačkama kvůli nedostatečnýmu mazání.Ostatních kubatur se to prej až tak netýká. Ta 750 ale bohužel vypadá nejlíp z týhle řady. Co takhle FJ 1100? Dnes už taky klasika a nesere se.

Hledám zasvěcené VF 750f

12.12.2008 v 10:42 | Nahoru | #13
Bohužel se ty problémy s mazáním týkají i VF 1000, měla sice výkonější olejové čerpadlo ale i tak se jí problémy nevyhnuly, jediná z řady VF co měla pohon vaček ozubenými koly je VF 1000R. I já mám stejný názor že nové motorky už nemají duši, je to více méně tím že jich je moc a s typem GSXR1000, CBR900, R1 se potkáš téměř na každým rohu.

Hledám zasvěcené VF 750f

12.12.2008 v 10:51 | Nahoru | #14
Jojo, stary motorky. To mam rad Ale zrovna od Hondy jsem nikdy nic nemel...

Hledám zasvěcené VF 750f

12.12.2008 v 16:43 | Nahoru | #15
Mám pocit, že dnes japonské motorky jsou na jedno kopyto. Fabriky se honí jenom za výkonem, snížením váhy a jízdními vlastnostmi. Vytrácí se mi tam nějaká osobytost. Dnes když okolo projede motorka tak člověk nepozná jestli je to R1 ,CBR1000R nebo GSXR. Dyzajn stejný, zvuk stejný. Ještě, že aspoň ti taliáni mají svůj styl.

Hledám zasvěcené VF 750f

12.12.2008 v 22:49 | Nahoru | #16
To FJ co tu padlo by nemusel bejt spatnej napad.a v takovejchle penezich..ses si jistej ze se nevyplati dat o kus vic ?

Hledám zasvěcené VF 750f

13.12.2008 v 16:11 | Nahoru | #17
doporučuji VFR 750 rok 88-89.krásná a nezmar.dodnes lituji že jsem ji kdysi prodal..

Hledám zasvěcené VF 750f

15.2.2010 v 13:09 | Nahoru | #18
Vačky se přidíraly u VFek v prvním roce výroby, což je bohužel zrovna Tvůj případ. Na www.dedekzcilce.estranky.cz jsem napsal nějaký odkazy na úpravy mazání motoru a další věci,manuály apod., třeba Ti to pomůže. Měl jsem VF tři roky, zrovna moc jsem ji nešetřil a musim říct, že je to dobrej bajk. Jasně, na ty dnešní elektronický máši to nemá, ale aspoň víš, že máš něco pod sebou. Přeji Ti, ať Ti slouží.

1 reakcí na tento příspěvek Hledám zasvěcené VF 750f

30.7.2020 v 11:42 | Nahoru | #19
Zdravím chlapi, přidám se s dotazem- u VF 750 Interceptor z roku 85 měním moto a i po povolení obou upevňovacích šroubků starteru nemůžu dostat starter ven, trochu se hýbe, ale ven ani prd. Neni ještě někde uchycen, například přišroubován za středovou hřídel v motoru, nebo tak něco? A druhý dotaz, z toho motoru co jsem koupil bylo vše vybrakováno, včetně vodní pumpy a těch hadic. Ještě jsem se nesetkal s takto divně propojovanýma hadicema do přírub, než se pustím do oddělování a přestrojování, nemá s tím někdo zkušenost a jak to v sobě utěsnit? Předem moc dík za případnou radu.

(reakce na) Hledám zasvěcené VF 750f

30.7.2020 v 14:52 | Nahoru | #20
Milan8> jak je chycenej starter u VF presne neturim, ale u vsech VFR motoru (a ty z VF vychazeji) se tam da dostat pod krytem spojky, tak se mrkni... typoval bych v tom miste prirubu s O-kruzkem (podobne jako na vodni pumpe, taky jde dolu z tuha) nebo mozna jen gufero.. ale spis tu prirubu..

E: a dle obrazku z googlu je tomu tak zatahni vetsi silou

Naposledy editováno 30.07.2020 14:56:58

1 reakcí na tento příspěvek Hledám zasvěcené VF 750f

30.7.2020 v 20:35 | Nahoru | #21
kerut: Předem dík za rychlou reakci, ale když mrkneš na ten obrázek, uvidíš na konci hřídele závit. Mohl by to být i jen zápich, ale myslím že někde na jiném jsem tam viděl závit. No zítra zkusím ještě větší silou, ale nešel ven ani opatrným oboustranným páčením a nerad bych něco poškodil. Jinak u VF se na starter (a jeho uchycení) lze snadno dostat vepředu zespod motoru, netřeba demontovat kryt spojky. Leda že by tam byl ten obávaný šroub v ose hřídele rotoru starteru.

(reakce na) Hledám zasvěcené VF 750f

30.7.2020 v 21:16 | Nahoru | #22
Milan8> tuhle jsem vygooglil primo fotku odkrytovanyho..


uplne stejny jako u VeeFeR, spojka, volnobezka, kolecko nahonu (cep - udelal jsem cervenou sipku vytahnes, je volne mezi krytem a blokem, sundas to ozubene kolo nahonu a vidis prirubu starteru - cervene kolecko) a dole starter, zavit tam urcite nebude, tutove jen tesneni..

sundavat to (kryt) nemusis, hladina oleje bude niz, to ja jen kdybys neveril googlu a me tak ze se muzes sam presvedcit ze tam zadna jina zrada (segrovka, zavit) uz neni

PS kdyztak je to stazene z tehle stranky treba se muze hodit..
V4-kovym hondam zdar, nejlepsi stroje !!

Naposledy editováno 30.07.2020 21:17:05

Hledám zasvěcené VF 750f

31.7.2020 v 11:17 | Nahoru | #23
kerut: Díky moc člověče, tak jsem se do toho předchvilkou pustil a díky tomu, že zde vidím že tam ta hřídelka fakt není nijak zajištěná jsem vzal gumovou paličku, tyčku z tvrdého silonu a opatrně pomalu jsem ho skutečně ven dostal. Až budu montovat dovnitř, dám raději novej o-kroužek, popř. lehce obmáznu těsnícím tmelem na motory. Na stránku kouknu večer v klidu, třeba se mi někde podaří najít i způsob, jak se rozebírá ta trubka co vede od vodní pumpy nahoru do těch kolínek na motoru a hlavně jak tu trubku dobře zapasovat a utěsnit. Je to kovová trubka do kovového kolínka/příruby.
Jinak souhlasím, motorky to jsou hezké, ikdyž tyhle motory zrovna docela poruchové, ale zase o to větší radost, když to jezdí:)
Tak ještě jednou dík a všem fajn strojům zdar! :)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist