Neni je to fakt já nejezdim taky málo ale prostě to mam minus ty řemeny. Což je v podstatě jeden rok servisu zdarma oproti dukně. Ale stejně je to o tom že když jí budeš chtít tak si jí koupíš i přes to všechno. Takře neni co řešit.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poraďte SP1-2 nebo 996???????????????????????????
DucatiSSJirka>Na SP dáš za rok na benzín dvakrát víc,než co zaplatíš za rok navíc za servis u Ducati ,pod deset to nebere 996S 2001
Jedna paní povídala . mezi 8-12. A neříkej mi že 996S na tom bude o moc líp tomu se mi moc věřit nechce. Kort u motek othohle typu. Když budem tahat oba budem na 12 ani nemrknem.
Naposledy editováno 25.11.2008 22:49:38
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poraďte SP1-2 nebo 996???????????????????????????
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poraďte SP1-2 nebo 996???????????????????????????
DucatiSSJirka>PetrKiller1983> Na Sp 02 2007,jsem jezdil spíše za 12,na 996 nevím ,ale počítal jsem spotřebu na SS do učetnictví je to 7,6l,no a to jí tedy nešetřím ,mám to jako odreagování od práce ,takže na ní jezdím jako .....
JJJ do učetnictví to se někdo má. No tak si vem že to tvoje jede cca za 8. Ale 996 to nejni . Podle mě spotřeba bude skoro stejná sou to sport motky tak co člověk čeká že to pojede za 5 jako tatíkovo FZS 1000 boco?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poraďte SP1-2 nebo 996???????????????????????????
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poraďte SP1-2 nebo 996???????????????????????????
DucatiSSJirka>PetrKiller1983> Já bych ani 996 nechtěl ,bylo by mě líto jí takhle dávat na prdel ,je to už motorka legenda ,jo do sbírky bych ji bral ,ale na to nemám,takže taky řeším co koupit na lítání
No vidíš a si u SP ani si nechtěl
ilMedvědGuzzini>PetrKiller1983>Tak sem na to koukal Dělala se i 996 SPS ale co sem koukal tak to je v podstatě vrcho kterej byl seště nad 996 R
jj, SPS je top top top top co může být. Místní odborník na téma Duc Duc je Ducatista
ooo děkuji děkuji
Takže: do roku 1997 byla tím nejlepším 916 SP. V roce 1998 byla 916 SPS (sport production special), která už měla motor 996 ccm. Od roku 99 se standardně dělala 996, tím nejlepším byla opět 996 SPS, stejně tak rok 2000. V roce 2001 přišla změna, protože Ducati vyvinula motor 998ccm testastretta a dala jej do 996 R. Proto v roce 2001 vypustila mezi lidi 996 S, která ale měla 94 kW motor z předchozího modelu 996 SPS. Od roku 2002 už jsou nastálo 3 varianty, 998 biposto, 998 S (motor 996R 2001) a 998 R. V roce 2003 se už jen doprodávaly zásoby 998-ček, protože byla venku série 749-999, ale 998 byla ještě v edici Matrix a 998 SFE (eSko Final Edition).
Samozřejmě bylo mezi tím i pár limitovaných edic, jako 998 S Bayliss, 996 SPS Pista-150 ks viz moje přestavěná potvůrka , 916 Senna atd., ale to jsou téměř nesehnatelné exempláře...).
K servisu, myslím že ten je dražší u řady 748/916/996, protože starý jak já mu říkám Desmoquattro trpělo daleko víc na vahadla. V mém případě u 996 ve 20 tis km výměna 2 ks, u 748R v 10 tis km výměna 1 ks a minulý týden ve 20 tis. km opět výměna 1 ks. Co jsem slyšel u Testastretty je vydírající se tvrdochrom naprostou výjimkou. Navíc by servis Testastretty mohl být o chlup levnější, protože u Testastretty je dobrý přístup k vahadlům, u 996 musí hlavy dolů... :\
Servis se NESMÍ zanedbávat, provoz opravdu je drahý, děla to již zmiňovaných cca 16000 Kč (od 13 do 20 tis Kč), ale ne za rok, ale za servis, tzn. 10 tis. km.
Výhodou Ducati je její charizma a nádherný zvuk, mínusem určitě vyšší poruchovost než u SP1/2. Dále ke spotřebě, já jezdím pouze na Buchlově (95%), zbytek na okruhu a chlastá mi okolo 8,5L, jezdím myslím vcelku svižně , 748 bere tak o 0,5-1 L míň, takže podle toho co jsem slyšel to bude tak o 2 L mín než SP1/2 za stejných podmínek, ale to je pouze moje domněnka.
Ještě dodatek, u starýho Desmoquattra je výhodou, že při výměně svodů a výfuků se koupí pouze konkrétní Eprom za cca 1900 Kč a je to, u Testastretty se mění řídící jednotka, tzn. pokud člověk koupí někde z inzerátu výfuky bez jednotky, tak z těch výfuků zdaleka nedostane jejich potenciál. U menší 748 se dokonce laďáky může křivka i výkon zhoršit, tam je správný čip nutností!
Takže SP2
2 reakcí na tento příspěvek Poraďte SP1-2 nebo 996???????????????????????????
lopata75>No brácha měl SP2 a když najel 100km tak už byl nervózní,kde je nějaká pumpa...chlastalo to fakt jak tank pořád kolem 10l... ale jela dobře.. Dneska jezdí s BMW R 1200 S za 5,5l a je vysmátý... Kámoš co s nama jezdí motodovolené tak největší položky na 999 byly každý rok lakování a plasty...
Ty ole ted sem ze pěkně zasmál lak a kapoty [lol] [lol] [lol] [lol]
Pokud si jen pohráváš s myšlenkou SP2, tak evidentně dokážeš 996 postrádat...já, bohužel(nebo bohudík?), co se SBK řady Ducati týče, prožívám spíš pocity, že nutně tyto motocykly k životu potřebuji...
Takže běž s klidným srdcem do SP2 a spokojený budeš určitě taky...
1 reakcí na tento příspěvek Poraďte SP1-2 nebo 996???????????????????????????
Dukna se dobře rozebírá /Honda nevím/, díly se dají sehnat za slušnou cenu /SPček tolik neudělali/, servis je relativně drahý ale zase tak často ho neplatíš /pokud furt neležíš /
jestli si ji chceš nechat déle tak popřemýšlej, co za pár let Tě bude doma srát nebo co i po letech bude připomínat závody, legendu značky, zrychlený tep a stažený žaludek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poraďte SP1-2 nebo 996???????????????????????????
martin88>Na okruhu jsi s oběma v , tam na 180ti koňový monstra nemáš ani s jednou, v běžném provozu nejspíš nemáš možnost rozlišit rozdíly v podvozku takže to je o vztahu ke značce.
Dukna se dobře rozebírá /Honda nevím/, díly se dají sehnat za slušnou cenu /SPček tolik neudělali/, servis je relativně drahý ale zase tak často ho neplatíš /pokud furt neležíš /
jestli si ji chceš nechat déle tak popřemýšlej, co za pár let Tě bude doma srát nebo co i po letech bude připomínat závody, legendu značky, zrychlený tep a stažený žaludek
To je přesný...
Jen bych podotknul, že co je mi platný, že suchou spojku dokážu sehnat za poloviční cenu oproti ceně v Ducati Praha, když tu spojku měním po cca 10 tis. km... U SP ji vyměníš možná 1-2x za životnost té motorky
PS: ale ne že bych si stěžoval... Já jsem dobře věděl, do čeho jdu...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poraďte SP1-2 nebo 996???????????????????????????
když ji miluješ, není co řešit
Ducatista>martin88>Na okruhu jsi s oběma v , tam na 180ti koňový monstra nemáš ani s jednou, v běžném provozu nejspíš nemáš možnost rozlišit rozdíly v podvozku takže to je o vztahu ke značce.
Dukna se dobře rozebírá /Honda nevím/, díly se dají sehnat za slušnou cenu /SPček tolik neudělali/, servis je relativně drahý ale zase tak často ho neplatíš /pokud furt neležíš /
jestli si ji chceš nechat déle tak popřemýšlej, co za pár let Tě bude doma srát nebo co i po letech bude připomínat závody, legendu značky, zrychlený tep a stažený žaludek
To je přesný...
Jen bych podotknul, že co je mi platný, že suchou spojku dokážu sehnat za poloviční cenu oproti ceně v Ducati Praha, když tu spojku měním po cca 10 tis. km... U SP ji vyměníš možná 1-2x za životnost té motorky
PS: ale ne že bych si stěžoval... Já jsem dobře věděl, do čeho jdu...
Měníš spojku po 10tis. km? Co to používáš za spojku?
martin88>Ducatista> s tou spojkou je taky prdel, mám otevřenou a neznalým už ani nevyvracím, že to není dosraný a kámoši s rejžema si dělaj srandu, že přijel s rolničkama Ježíšek
když ji miluješ, není co řešit
že mi chrastí motorka jsem slyšel už od hodně lidí. Já mám spojku v oleji a nechrastí mi to. Nechápu.
Asi zvyk.
2 reakcí na tento příspěvek Poraďte SP1-2 nebo 996???????????????????????????
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poraďte SP1-2 nebo 996???????????????????????????
WARP>nenalítá do toho otevřenýho spojkovýho koše bordel ze vzduchu a silnice písek? To by potom tu životnost snižovalo, vyprd bych se na to, radši zakrytovat nebo plexi kryt.
Myslíš, že když se ta spojka při jízdě točí, tak že do ní něco nalítá? Když tu spojku zavřeš, tak kam ti bude lítat ten bordel z obložení Bude ti zůstávat nabalený v lepším případě na tom krytu, jinak bude zasírat lamely + se spojka bude blbě chladit...ještě nějaký rozumný argument k nechání krytu na spojce?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poraďte SP1-2 nebo 996???????????????????????????
s4r>WARP>nenalítá do toho otevřenýho spojkovýho koše bordel ze vzduchu a silnice písek? To by potom tu životnost snižovalo, vyprd bych se na to, radši zakrytovat nebo plexi kryt.
Myslíš, že když se ta spojka při jízdě točí, tak že do ní něco nalítá? Když tu spojku zavřeš, tak kam ti bude lítat ten bordel z obložení Bude ti zůstávat nabalený v lepším případě na tom krytu, jinak bude zasírat lamely + se spojka bude blbě chladit...ještě nějaký rozumný argument k nechání krytu na spojce?
Nemůže to namotat tkaničky?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poraďte SP1-2 nebo 996???????????????????????????
s4r>WARP>nenalítá do toho otevřenýho spojkovýho koše bordel ze vzduchu a silnice písek? To by potom tu životnost snižovalo, vyprd bych se na to, radši zakrytovat nebo plexi kryt.
Myslíš, že když se ta spojka při jízdě točí, tak že do ní něco nalítá? Když tu spojku zavřeš, tak kam ti bude lítat ten bordel z obložení Bude ti zůstávat nabalený v lepším případě na tom krytu, jinak bude zasírat lamely + se spojka bude blbě chladit...ještě nějaký rozumný argument k nechání krytu na spojce?
Noha fuč?
1 reakcí na tento příspěvek Poraďte SP1-2 nebo 996???????????????????????????
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poraďte SP1-2 nebo 996???????????????????????????
RomanSS>s4r>WARP>nenalítá do toho otevřenýho spojkovýho koše bordel ze vzduchu a silnice písek? To by potom tu životnost snižovalo, vyprd bych se na to, radši zakrytovat nebo plexi kryt.
Myslíš, že když se ta spojka při jízdě točí, tak že do ní něco nalítá? Když tu spojku zavřeš, tak kam ti bude lítat ten bordel z obložení Bude ti zůstávat nabalený v lepším případě na tom krytu, jinak bude zasírat lamely + se spojka bude blbě chladit...ještě nějaký rozumný argument k nechání krytu na spojce?
Nemůže to namotat tkaničky?
Jezdíš snad v "prestižích"? Dobytku!
PetrKiller1983>s4r>WARP>nenalítá do toho otevřenýho spojkovýho koše bordel ze vzduchu a silnice písek? To by potom tu životnost snižovalo, vyprd bych se na to, radši zakrytovat nebo plexi kryt.
Myslíš, že když se ta spojka při jízdě točí, tak že do ní něco nalítá? Když tu spojku zavřeš, tak kam ti bude lítat ten bordel z obložení Bude ti zůstávat nabalený v lepším případě na tom krytu, jinak bude zasírat lamely + se spojka bude blbě chladit...ještě nějaký rozumný argument k nechání krytu na spojce?
Noha fuč?
Spíš prstíček tam láká strčit...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poraďte SP1-2 nebo 996???????????????????????????
ilMedvědGuzzini>nejlepší spojka je suchá spojka pěkně mezi motorem a převodovkou :)
Tahle to má Karosa?
s4r>RomanSS>s4r>WARP>nenalítá do toho otevřenýho spojkovýho koše bordel ze vzduchu a silnice písek? To by potom tu životnost snižovalo, vyprd bych se na to, radši zakrytovat nebo plexi kryt.
Myslíš, že když se ta spojka při jízdě točí, tak že do ní něco nalítá? Když tu spojku zavřeš, tak kam ti bude lítat ten bordel z obložení Bude ti zůstávat nabalený v lepším případě na tom krytu, jinak bude zasírat lamely + se spojka bude blbě chladit...ještě nějaký rozumný argument k nechání krytu na spojce?
Nemůže to namotat tkaničky?
Jezdíš snad v "prestižích"? Dobytku!
To máš pravdu. Na Ducatku jedině v bačkorách. Tam se nic nenamotá.
Ty červené
Naposledy editováno 27.11.2008 21:26:06
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
VTR bila Honda VTR 1000 SP1 | allexx | 2 | 29.8.2023 v 10:05 babynek |
Pokec Honda VTR 1000 SP1, VTR 1000 ... [1 ... 7, 8] Honda VTR 1000 SP1, Honda VTR 1000 SP2 | rogyze | 223 | 23.8.2023 v 12:36 Ducati999s |
Koupím VTR SP 1/2 neví někdo o něče... [1, 2, 3] Honda VTR 1000 SP1, Honda VTR 1000 SP2 | Wanislav | 64 | 26.9.2022 v 17:19 assassin |
Stržené nastavování přední vidlice... Honda VTR 1000 SP1 | Wanislav | 12 | 8.9.2022 v 18:02 Wanislav |
Sensor assy speed, k cemu slouzi Honda VTR 1000 SP1 | gerrik | 27 | 10.4.2022 v 22:03 gerrik |