Je to parádní stroj na začátek, měl jsem ji rok a absolutní spokojenost. Je taková živá, nemá ráda popojíždění někde v zácpě. Vážim přes metrák a litala se mnou 90 pořád kopec nekopec. maximálku sem měl něco přes 120. Do benálu sem lil Mogul TSF (myslim 20W30), zakouřila jen za studena a pak už ne. Rozhodně nedoporučuju M2T. Měl jsem na ní silniční gumy Heidenau, vzadu 120/90/16 (originál tam patří 110) a držela parádně a krásně se klopila do zatáček. Brzdy byly bez chyby, vubec sem s nima neměl problém. Motor jel parádně, při otáčkách do 2500 to byla pohodička, jen tak na frncání po městě. Táhnout začla od 2500 vejš. Řazení taky slušny a když se naučiš vystihnout správnej moment, tak to nemá chybu, při podřazování měla ráda meziplyn. Nevýhody: provedení spojky neni uplně to nej, ale pokud se v ní nemusiš hrabat, tak funguje dobře, akorát když zastaviš a máš tam kvalt, tak už nevyřadiš, jedině chcipnout. Ale to dělá třeba i Jawa 350 a když se naučiš vyřazovat před zastavenim, tak za to bude ráda každá mašina. A taky nikde neni žádny misto na věci ktery chceš vzit sebou, jen nad baterku se vydá lékárnička a možná i nějaky nářadí, ale jinak nic, takže sem na ní měl kufr. Při koupi bacha na tu spojku, hlavně aby dobře fungovala, ať s ní pak nemáš problém, vyměnit lamely neni nic jednoduchyho, ale dá se to. Radši doporučuju dát to někomu kdo tomu rozumí. Taky věnuj pozornost chodu motoru, za studena sou otáčky hodně maly, vypadá že skoro chcipne, ale to je normál, protože když je zahřátá, tak sou otáčky akorát. Za jízdy by měl jit motor plynule, jinak bys musel štelovat karbec a to prej je taky docela alchymie. Jinak když sem potřeboval nějaky díly, tak sem objednával na www.motoklasik.cz, maji skoro všechno, perfektní domluva a rychlost dodání.