globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: !!!Pomozte prosííím!!!!!
20.11.2008 v 16:51
Ahoj Všichni přátelé jedné stopy!
Mám na Vás všechny velkou prosbu,nemáte někdo zkušenost s následujícím problémem: Kamarád si rok a půl zpět koupil Banďoura 1200 r.v.2003 v TOP stavu s najetými kilometry cca 8000km. Něco najezdil a letos v létě zaznamenal větší úbytek oleje.Při prvním ohledání vše nasvědčovalo tomu že se jedná o ventilový gufera,tak lil dál olej,jezdil a zkušení opraváři řekli že to může nechat na zimu. Teď došlo k rozhození mehaniky a zjistilo se že na motoru je podle stavu opotřebení nalítáno aspoň 70.000km! a on má 11.000 na tacho!Motor je pravděpodobně z jiný motky Je na výbrus,kroužky,rozvody....no prostě GO
A teď k dotazu: Jak má postupovat? Je možný i po takhle dlouhý době to hodit majiteli na hlavu?(je to překupník,takže asi jeho práce) Má udělat GO a kde,za jaký prachy,nebo koupit motor jinej? Popřípadě kde,za kolik a jaký záruky že si zas nenaběhne? Ocením každou Vaší radu a omlouvám se za ten román Díky!!!!


Naposledy editováno 21.11.2008 23:46:32
Předchozí
1 2
Následující

!!!Pomozte prosííím!!!!!

22.11.2008 v 11:24 | Nahoru | #31
bohužel motor je branej jako náhradní díl, takže nemusí nic přerážet apod. Jde to i ofiko cestou. Dokázat mu nějakej negativní úmysl to pude blbě. ikdyž by se mohlo jednat o uvedení zákazníka v omyl (podvod 2-8let) myslim. Ale jestli byl rozvoďák KO tak to muselo bejt slyšet,cejtit,za 4000km neodejde.

!!!Pomozte prosííím!!!!!

22.11.2008 v 11:54 | Nahoru | #32
jediné co může udělat po roce a půl je nic. motorku s najetou 70kou jde poznat na první pohled (vyměněné kotouče, nebo původní ale totálně na sračky, ošlapané a ohmatané gumové části, osekané šroubky od častého povolování - třeba zadní kolo a tak..) Pokud by jsi to chtěl nějak víc řešit, doporučuju se nejdřív pobavit s právníkem jaké máš možnosti. budeš ale každopádně pro soudní řízení potřebovat expertízu autorizovaného servisu a pak se s ním můžeš pět let soudit.
doporučuju koupit jiný motor, ať tě ani nenapadne to generálkovat, protože v tom utopíš hrozných peněz.

jo a bandit po 70tkm, když se o něj staráš, tak by měl být motoricky pořád v dobrém stavu se spotřebou oleje do tří deci na tisíc...ty motory jsou k neutahání.
co to bylo za prodejce?

!!!Pomozte prosííím!!!!!

22.11.2008 v 12:03 | Nahoru | #33
jinak teda tady máš komplet palici na dvanáctku: bazar

tady máš další díly:
bazar

tady máš komplet našlápnutý motor (gsx rolle, to jsi ty?:)) )
motor

a tady jsou válce s pístama na dvanáctku.
Motorkáři

poskládal by jsi z toho dva motory jak nic..deset minut hledání a to jsem nebyl na ebayi:)

zlom vaz

!!!Pomozte prosííím!!!!!

22.11.2008 v 12:11 | Nahoru | #34
Kup celej motor,takhle by to podle mě nemělo cenu a že je tady toho dost.Viz. RUTAN

Naposledy editováno 22.11.2008 12:11:55

(reakce na) !!!Pomozte prosííím!!!!!

22.11.2008 v 12:34 | Nahoru | #35
Lukino> Hele naštvanej můžeš být jak chceš. Ale dám ti příklad: cca před 2 týdny přišel k nám na prodejnu reklamovat zákazník téměř novou čtyřkolku (1rok v provozu), žádná pofidérní značka to nebyla ale stroj cca za 160000 kč. Prostě řádil v terénu a nakonec to chcíplo a konec. Strašně se rozčiloval a nadával že to snad bylo slyšet v kruhu 100km. Vypustily se náplně a zjistilo se že tam je asi 1dc oleje a asi 0,7 dc vody. Nakonec se zjistilo že píst je zadřenej. Zákazník se přiznal že nikdy nic nekontroloval. Takže motor se přehříval, píst se připíkal, tím pádem to spotřebovalo i olej. Tak jen aby to nebyl případ i tvého kámoše, tím nemyslím že kecáš, ale je to jednostranný a kde je pravda.

(reakce na) !!!Pomozte prosííím!!!!!

22.11.2008 v 14:27 | Nahoru | #36

Lukino>Sim>Motorka je o srdci (aspoň u mě) a jestliže je v nepořádku to druhý,je potřeba ho léčit.Jestli nemáš motorku na frajeřinu,nebo dopravní prostředek,tak nevěřím že bys to neřešil. A co pak? Najdu vola kterej to koupí? Zesral bych se strachy že mi to hodí na kebuli a vhorším případě se na tom někde zabije :\ Ne to fakt není dobrá úvaha,za to ty prachy nestojej Motorka tě má pobavit,vytáhnout z nudy,dělat ti společnost na cestách a pomoct ti se realizovat.Očekává za to jediný,že se o ní budeš dobře starat....



No, naprosty souhlas... ale proste ja k motorce pristupuju tak, ze si ji vybiram ne na jednu sezonu, ale tak, abych ji co nejlip poznal a ona mi mohla co nejdele slouzit. Takze pokud by me potkalo neco takovyho, resil bych to hlavne v souvislosti s tim, na co chci motorku pouzivat. A ted bez urazky - pokud za rok a pul najede 3 tisice kilometru, tak ubytek oleje je to posledni, co by me stvalo, protoze ho stejne bude menit ne kvuli najetym km ale kvuli stari naplne. Jina situace by nastala, kdyby se chystal zacit vic jezdit ( pokud by za rok musel delat dve nebo tri vymeny naplni) a porad s sebou tahat flasku na dolevani, tak to pak verim, ze mrzi.

!!!Pomozte prosííím!!!!!

12.7.2011 v 18:16 | Nahoru | #37
Zdarec mam bandit 1200 r. 03 , stalo se mi že sem dojel do práce ale s práce už ne nebot mi vytekl benzin přes vzduchovy filtr a baterka hyn , když sem přepnul na rezervu tak to teklo .-
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Bagster Suzuki GSF 1200 Bandit ujec76 11 14.1.2024 v 18:58 kuzmič
Bandit pičo! pokec [1 ... 6, 7] Suzuki GSF 250 Bandit, Suzuki GSF 1200 Bandit, Suzuk... Warthox 200 12.11.2023 v 19:19 ferda.66
Olejová vana B12 - záměna Suzuki GSF 1200 Bandit drtikol 7 20.3.2023 v 08:07 Kovi
Servisní manuál Suzuki Bandit 1200 ... Suzuki GSF 1200 Bandit, Suzuki GSF 1200S Bandit Stehlajs 6 23.2.2023 v 05:57 JardelT
Suzuki Bandit 1200 - Vymena oleja a... Suzuki GSF 1200 Bandit Geofrey 13 5.1.2023 v 08:22 Geofrey

TOPlist