http://www.dailymoti...x6j3on_p2140126_auto
3 reakcí na tento příspěvek Dvoutakt onboard
Naposledy editováno 18.11.2008 10:22:55
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dvoutakt onboard
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dvoutakt onboard
Ruck>FiZzeR> Páč na tom jezdíš jak připosranej.
To bude asi ono
Jawa jede, jawa sedí, jawa vydrží a když tak se rychle opraví... teď už na ni není moc čas
Taky u toho nesmíš poslouchat autorádio
1 reakcí na tento příspěvek Dvoutakt onboard
Naposledy editováno 18.11.2008 12:26:46
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dvoutakt onboard
FiZzeR>Ruck>FiZzeR> Páč na tom jezdíš jak připosranej.
To bude asi ono
Hej ale fakt že jo...
Někdy natočim jak se má jezdit po E55
Nedostatčený výkon kompenzuji odvahou
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dvoutakt onboard
RGbiker>
No a jak je ten otáčkoměr v červeném poli, tak to udělá škrt prd, protože to ten blbec zadřel. Jo jo, to jsou ty maximálky . A může sedět doma a šetřit na nikasil, výbrus....
ale 550 s bubne za 1300 je asi hodně dobrá cena, zaváhals.
Nový výfuky stojí asi taky tolik... ala jina pěkná
Co projekt jawa 50??
2 reakcí na tento příspěvek Dvoutakt onboard
1 reakcí na tento příspěvek Dvoutakt onboard
Na 50 není teďka čas...bohužel...dostanu se k tomu až tak někdy v červnu. Chtěl bych na ni vyrobit 6 kanálový válec, kdyby to točilo přes deset, byl bych rád. Chci se na ni pocvičt
z hlediska techniky dvoutaktního motoru a potom možná zkusit něco podobného u větší jawy - 250 a nebo rovnou 350 (předělat na 500, více kanálů, klapky, sehnat 5-ti kvaltovou převodovku (prý jedna série 640 měla v základu 5-ti kvalt - z jawy 593...stačilo prý jenom přehodit za 4 kvalt)...velká výzva, snad reálná
Copak, taky máš rád dvoutakty ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dvoutakt onboard
2stroke>Tu 380 jsem tam snad viděl už před pár měsíci...ještě mít tak těch 45 táců . Jedenáctku prodávat nechci, litr je litr.
Na 50 není teďka čas...bohužel...dostanu se k tomu až tak někdy v červnu. Chtěl bych na ni vyrobit 6 kanálový válec, kdyby to točilo přes deset, byl bych rád. Chci se na ni pocvičt
z hlediska techniky dvoutaktního motoru a potom možná zkusit něco podobného u větší jawy - 250 a nebo rovnou 350 (předělat na 500, více kanálů, klapky, sehnat 5-ti kvaltovou převodovku (prý jedna série 640 měla v základu 5-ti kvalt - z jawy 593...stačilo prý jenom přehodit za 4 kvalt)...velká výzva, snad reálná
Copak, taky máš rád dvoutakty ?
No mám rád... já moc na ničem jiném nejezdil.. Koupil jsem 638 po vojně v 88om a mám ju furt. Ale aspoň vím, že ten pětikvalt je blábol a a o tuningu jawy resp o tom, že to nemá moc smysl, o tom vím už taky svoje... Smysl to nemá, aby zdůraznil postoj, že konstruktéři udělali jawu tak, že k úpravám neníí moc prostor. A tuning jawy 50.. jsem vyřešil tak, že jsek koupil starého pucha 50M kterej má asi 6 koní a 6tikvalt.. a je to. Puch, to je stroj!
laďa prášil>2stroke>Tu 380 jsem tam snad viděl už před pár měsíci...ještě mít tak těch 45 táců . Jedenáctku prodávat nechci, litr je litr.
Na 50 není teďka čas...bohužel...dostanu se k tomu až tak někdy v červnu. Chtěl bych na ni vyrobit 6 kanálový válec, kdyby to točilo přes deset, byl bych rád. Chci se na ni pocvičt
z hlediska techniky dvoutaktního motoru a potom možná zkusit něco podobného u větší jawy - 250 a nebo rovnou 350 (předělat na 500, více kanálů, klapky, sehnat 5-ti kvaltovou převodovku (prý jedna série 640 měla v základu 5-ti kvalt - z jawy 593...stačilo prý jenom přehodit za 4 kvalt)...velká výzva, snad reálná
Copak, taky máš rád dvoutakty ?
No mám rád... já moc na ničem jiném nejezdil.. Koupil jsem 638 po vojně v 88om a mám ju furt. Ale aspoň vím, že ten pětikvalt je blábol a a o tuningu jawy resp o tom, že to nemá moc smysl, o tom vím už taky svoje... Smysl to nemá, aby zdůraznil postoj, že konstruktéři udělali jawu tak, že k úpravám neníí moc prostor. A tuning jawy 50.. jsem vyřešil tak, že jsek koupil starého pucha 50M kterej má asi 6 koní a 6tikvalt.. a je to. Puch, to je stroj!
O tom 5kvaltu jsem slysel, kdo vi, jedna pani povidala .
S tou 350...předělat to 500 to zkoušel, zkouší Tomaš Kasalický z TK Moto...jestli se mu to povedlo, jo, to nevím....
Ten tuning stejně asi prdím, 350 jsem prodal...byl to takový napad, asi spiš nerealný...možna, že by to za jistých okolností nějak šlo, ale stálo by to moc peněz, a člověk by v podstatě postavil uplně nový motor a novou mašinu. To je rovnou lepší si koupit nějaký japonský dvoutakt...
S tím fichtlem dosahují na závodech celkem vysokých výkonů, samozřejmě za cenu spolehlivosti motoru. Mě se spíš jedná o to, že mě to hrabání v motoru baví a že mám dvoutakty rád. Toho fichtla jsem dostal od souseda, kostra se mu válela na zahradě, motor měl hozený doma v garáži. A mě nějakou záhadou se objevil doma válec s novým výbrusem a novým pístem. Dal jsem to dohromady a celé léto si s tím hrál. Uvidím až kam se s tím dostanu. Bude stačit, když to nějak pojede a bude vypadat. Semtam zajedu na nějaký fichtelcup. Prostě jenom na pobavení.