Téma: BMW R 100 GS
12.11.2008 v 00:02
video
ahoj motocyklisti
dostal sem takovej strestenej napad koupit tydle splaseny trubky
mate s ni nekdo zkusenosti? chci ji na cestovani ve dvou s bagazi
docela se daj sehnat za pekny penize. zblaznil sem se nebo ne?
trochu to upresnim nechci ji honit na dalnicich spis okresky s terenem. neco sem cetl na starym foru ale nevim jak moc tomu verit. prej spatne brzdi, krouti se, nad 130 se nema jezdit nebo se spalej ventily to vsechno pro me neni velkej problem. hlavne mam pocit ze to je takovej trakturek ze se tam nema moc co zkazit a poctivy zelezo. tak dik za vase nazory
Naposledy editováno 12.11.2008 01:42:07
ahoj motocyklisti
dostal sem takovej strestenej napad koupit tydle splaseny trubky
mate s ni nekdo zkusenosti? chci ji na cestovani ve dvou s bagazi
docela se daj sehnat za pekny penize. zblaznil sem se nebo ne?
trochu to upresnim nechci ji honit na dalnicich spis okresky s terenem. neco sem cetl na starym foru ale nevim jak moc tomu verit. prej spatne brzdi, krouti se, nad 130 se nema jezdit nebo se spalej ventily to vsechno pro me neni velkej problem. hlavne mam pocit ze to je takovej trakturek ze se tam nema moc co zkazit a poctivy zelezo. tak dik za vase nazory
Naposledy editováno 12.11.2008 01:42:07
1 reakcí na tento příspěvek BMW R 100 GS
mrkni sem
1 reakcí na tento příspěvek BMW R 100 GS
DOporučuji se poptat u tohodle maníka mluvil jsem s nim a max spokojenej, jezdi s tim do Norska a vsude možně.
1 reakcí na tento příspěvek BMW R 100 GS
jdi do ní měl jsem jí a supr dodneška mě štve že jsem jí prodal.že by špatně brzdila??o tom nevím prostě je to těžká motorka a má to holt bubnovou brzdu.jinak jsem s ní jezdil i 160 a žádný problém
1 reakcí na tento příspěvek BMW R 100 GS
tak to opravdu nevím ale zavolej do carservisu do Práglu ta, jsou odborníci a poradí.
3 reakcí na tento příspěvek BMW R 100 GS
Nejslabší článek R100GS je elektrika, starter, alternátor, brzdy a odpružení. Když tahle věci zmodernizuješ, máš docela nesmrtelnou motorku.... Další mínus je, že docela chlastá. Budeš s ní jezdit tak za sedmičku.
Možná tady najdeš článek,kdy jsem řešil výhody a nevýhody R1100GS a R100GS,když jsem měl nápad vyměnit za PD svojí 1100. Prostudoval jsem tehdy pomalu každou součástku, vlastnosti, zkušenosti majitelů - svezl jsem se na různejch kusech a porovnával se svou 11tkou...
Zůstal jsem u 1100GS a rozhodně toho nelituju. PD je dobrá volba,ale přeci jen 1100 je spolehlivější,modernější a bezúdržbovější záležitost. PD má zase ukrutný charisma, které ty nevýhody smete lehce ze stolu a je šikovnější do terénu.
1100 je zase kus dlabanýho ingotu,kterej jezdí a jezdí a jedzí a asi poslední BMW, u kterého se dá najít ještě kousek duše a u kterého se nešetřilo na matroši.
Závěr je takovej, že jestli se ti 100 líbí, skoč do ní a najdeš si mrak důvodů,proč je to ta pravá. Rohodně si nenaběhneš.
Naposledy editováno 04.12.2008 08:56:00
Možná tady najdeš článek,kdy jsem řešil výhody a nevýhody R1100GS a R100GS,když jsem měl nápad vyměnit za PD svojí 1100. Prostudoval jsem tehdy pomalu každou součástku, vlastnosti, zkušenosti majitelů - svezl jsem se na různejch kusech a porovnával se svou 11tkou...
Zůstal jsem u 1100GS a rozhodně toho nelituju. PD je dobrá volba,ale přeci jen 1100 je spolehlivější,modernější a bezúdržbovější záležitost. PD má zase ukrutný charisma, které ty nevýhody smete lehce ze stolu a je šikovnější do terénu.
1100 je zase kus dlabanýho ingotu,kterej jezdí a jezdí a jedzí a asi poslední BMW, u kterého se dá najít ještě kousek duše a u kterého se nešetřilo na matroši.
Závěr je takovej, že jestli se ti 100 líbí, skoč do ní a najdeš si mrak důvodů,proč je to ta pravá. Rohodně si nenaběhneš.
Naposledy editováno 04.12.2008 08:56:00
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW R 100 GS
Hrabě X>
pane Hrábě ty ještě žiješ???čoveče jsem tě tak dlouho nečetl a už vůbec neviděl.
Naposledy editováno 04.12.2008 15:12:39
pane Hrábě ty ještě žiješ???čoveče jsem tě tak dlouho nečetl a už vůbec neviděl.
Naposledy editováno 04.12.2008 15:12:39
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW R 100 GS
Hrabě X> jo me se ta 100 prave libi ze je to tak trochu retro ze to nevypada jako ty novy bavoraky, zkratka ho uplne zeru jak budou prachy tak uz pro nej jedu
Pegos>Hrabě X>
pane Hrábě ty ještě žiješ???čoveče jsem tě tak dlouho nečetl a už vůbec neviděl.
Zdraec - no jasně, jen nějak sem už co to překopali moc nelezu, nějak mi zdejší rozškatulkování a grafika moc nesedli.
JInak vše při starém, jen letos jsem spíš tůroval míchačku.
Snad příští rok se někde sejdem a pokecáme.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW R 100 GS
WHTRDR>Hrabě X> jo me se ta 100 prave libi ze je to tak trochu retro ze to nevypada jako ty novy bavoraky, zkratka ho uplne zeru jak budou prachy tak uz pro nej jedu
To naprosto chápu - PDčko je horší 1100 - na cestování ve dvou si raději nechám 11tku.
Časem bych taky 100GS jako druhou motorku na použití solo a do terénu rád nadechl...... když je bílá s modrým rámem,kulatými ventildekly...to si normálně chrochtám.
Jenže to je nákupka + jinej tlumič do zadu, min. pružiny do předku, delší pětku, jinej altík atd.. atd.... aby to bylo dle mého přání = moc investic,kor při stavbě domku, takže nakonec stejně koupím ještě jednu 1100 na díly.
I když - no koukni na ní! Paráda.
[URL=
Naposledy editováno 05.12.2008 10:02:05
[quote]Hrabě X>WHTRDR>Hrabě X> jo me se ta 100 prave libi ze je to tak trochu retro ze to nevypada jako ty novy bavoraky, zkratka ho uplne zeru jak budou prachy tak uz pro nej jedu
To naprosto chápu - PDčko je horší 1100 - na cestování ve dvou si raději nechám 11tku.
Časem bych taky 100GS jako druhou motorku na použití solo a do terénu rád nadechl...... když je bílá s modrým rámem,kulatými ventildekly...to si normálně chrochtám.
Jenže to je nákupka + jinej tlumič do zadu, min. pružiny do předku, delší pětku, jinej altík atd.. atd.... aby to bylo dle mého přání = moc investic,kor při stavbě domku, takže nakonec stejně koupím ještě jednu 1100 na díly.
I když - no koukni na ní! Paráda.
[[IMG] tak ja ted jezdim na nebrzdicim XTecku takze tech tuning veci nebudu tolik vyzadovat
a 1100 je lepsi na cestovani ve dvou?
Naposledy editováno 05.12.2008 12:35:31
To naprosto chápu - PDčko je horší 1100 - na cestování ve dvou si raději nechám 11tku.
Časem bych taky 100GS jako druhou motorku na použití solo a do terénu rád nadechl...... když je bílá s modrým rámem,kulatými ventildekly...to si normálně chrochtám.
Jenže to je nákupka + jinej tlumič do zadu, min. pružiny do předku, delší pětku, jinej altík atd.. atd.... aby to bylo dle mého přání = moc investic,kor při stavbě domku, takže nakonec stejně koupím ještě jednu 1100 na díly.
I když - no koukni na ní! Paráda.
[[IMG] tak ja ted jezdim na nebrzdicim XTecku takze tech tuning veci nebudu tolik vyzadovat
a 1100 je lepsi na cestovani ve dvou?
Naposledy editováno 05.12.2008 12:35:31
1 reakcí na tento příspěvek BMW R 100 GS
no řekl bych že ano.... větší komfort i když o sedle by se dalo polemizovat (100gs si docela spolujezdci taky chválej,ale to nemohu soudit, protože jsem jako spolujezdec nikdy nejel dál jak od pípy ke stanu),11tka má nižší spotřebu, tak nějak všeobecně je i spolehivější, brzdy+podvozek jsou naprosto super a stále se dá vše ještě seřídit v garáži a na cestách pomocí šroubováku a placatýho kamene. Když si topíš heftama,tak můžeš i svítit,což u 100gs moc dobře nejde atd... Je to poslední BMW,kde se neodlehčovalo a nešetřilo se na výrobních nákladech - i 1150 je kvalitou už maličko horší a elektronicky je složitější.
Ale když vyjmu maličkosti tak 1100 vede v elektrice, podvozku,brzdách, spotřebě a použitelnosti na delší dálniční přesuny - to je důvod proč jsem od něj neodešel ke staršímu typu.
100 vede v tom,že to je klasika a je lepší v terénu ale na poslední XL rallye se 1100GS umístilo celkem slušně a nechalo všechny 100GS daleko za sebou
Ale když vyjmu maličkosti tak 1100 vede v elektrice, podvozku,brzdách, spotřebě a použitelnosti na delší dálniční přesuny - to je důvod proč jsem od něj neodešel ke staršímu typu.
100 vede v tom,že to je klasika a je lepší v terénu ale na poslední XL rallye se 1100GS umístilo celkem slušně a nechalo všechny 100GS daleko za sebou
Elektrika jak se řeší nevím - to by ses musel zeptat majitelů.
Spotřeba:
1100 tak kolem pěti, ve dvou tak 5,5-6, dálničních 140-150km/h tak 6,0-6,5l/100, ale couračkou po vedlejších jsem jel i za 4,8l/100km ve dvou a naloženej.
U 100gs si musíš všude tak jeden až dva litry přidat-příplatek za zajímavej charakter.
I 1150 v alpských průsmyscích žrala tak o litr víc než 1100,protože 5ti kvalt nepotřeboval tolik řadit. 1150 je zase lepší na dálnici - má delší šestku.
Naposledy editováno 08.12.2008 09:27:45
Spotřeba:
1100 tak kolem pěti, ve dvou tak 5,5-6, dálničních 140-150km/h tak 6,0-6,5l/100, ale couračkou po vedlejších jsem jel i za 4,8l/100km ve dvou a naloženej.
U 100gs si musíš všude tak jeden až dva litry přidat-příplatek za zajímavej charakter.
I 1150 v alpských průsmyscích žrala tak o litr víc než 1100,protože 5ti kvalt nepotřeboval tolik řadit. 1150 je zase lepší na dálnici - má delší šestku.
Naposledy editováno 08.12.2008 09:27:45
1 reakcí na tento příspěvek BMW R 100 GS
Zkus prijed kouknout sem,snad se nas par sejde
www.bmwgs.cz/forum/viewthread.php
Jinak ta spotreba bych rekl,ze je tak +1litr.Ale za 5,5 se necha taky jezdit.A s tou elektrikou to neni tak hrozny.Vsechno se necha koupit vylepseny,lepe dimenzovany.Ale ty puvodni veci se nechaj koupit starsi docela levne a snadno je sam prehodis.Me se zatim na vsech trech dvouventilech posrala 1 ridici jednotka.Koupena starsi na eBay za 17eur.Nova asi 3400kc.Ale na jinem dvouventilu bylo po 90000km vse puvodni.Ja myslim,ze kdyz po 100000km musis vymenit krizky v kardanu,nebo odejde rotor alternatoru,tak to neni takova katastrofa.Starter je stejnej jako na 1100gs,akorat toci obracene.U 1100 uz my magnety upadly,u zadneho dvouventilu zatim ne.
www.bmwgs.cz/forum/viewthread.php
Jinak ta spotreba bych rekl,ze je tak +1litr.Ale za 5,5 se necha taky jezdit.A s tou elektrikou to neni tak hrozny.Vsechno se necha koupit vylepseny,lepe dimenzovany.Ale ty puvodni veci se nechaj koupit starsi docela levne a snadno je sam prehodis.Me se zatim na vsech trech dvouventilech posrala 1 ridici jednotka.Koupena starsi na eBay za 17eur.Nova asi 3400kc.Ale na jinem dvouventilu bylo po 90000km vse puvodni.Ja myslim,ze kdyz po 100000km musis vymenit krizky v kardanu,nebo odejde rotor alternatoru,tak to neni takova katastrofa.Starter je stejnej jako na 1100gs,akorat toci obracene.U 1100 uz my magnety upadly,u zadneho dvouventilu zatim ne.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Kawa KLX 650 a všechny ostatní jedn... [1 ... 320, 321] Kawasaki KLX 650, BMW R 80 GS, Triumph Tiger 955i, B... | Pegos | 9616 | 25.8.2021 v 11:56 Dacann |
Pneu Shinko Trail Master 705 BMW R 100 GS | sekáčmagor | 9 | 24.10.2018 v 15:50 RobocopCAP |
BMW R1200 GS adventure asistent řaz... BMW R 100 GS | martinn1131 | 1 | 22.6.2015 v 15:33 rendas |
albanie na bmw r 100 gs pd BMW R 100 GS | js77 | 16 | 25.4.2015 v 16:19 Spigr |
Polopřevod při registraci motorky BMW R 100 GS | olin | 29 | 9.4.2013 v 20:46 Dovi |