bmw_r1300gs_cartec





Téma: Gas Gas EC300
5.11.2008 v 19:57
www.motoinzerce.cz/motorky/gas-gas/230959-300-ec.html
Co na ní říkáte?Vim že rok 2000 měl ještě normální přední vidle,tak si nejsem jistej jestli to je ten rok co se tam píše.Jo a na to že tahá fest jsem připravenej.Měl jsem Kawu KX250.

Naposledy editováno 05.11.2008 19:59:42
Předchozí
1 2 3
Následující

Gas Gas EC300

5.11.2008 v 20:41 | Nahoru | #1
je tam ještě jedna 01 myslím že vypadají stejně asi to bude rok 2001 . tak to bude krutopřísnej ožech .
EC 300
bratranec bude kupovat EC 300 2009 tak jsem zvědav

Naposledy editováno 05.11.2008 20:45:05

Gas Gas EC300

5.11.2008 v 20:56 | Nahoru | #2
Jo taky jsem přemejšlel že bych koupil funglovku ale rok 2008.Uvidim no.Ale kdybych si bral tu funglovku tak bych si musel pujcit a to se mi moc nechce.Možná že ještě popřemejšlim a zláká mě ta nová.

/edit/Jo na tu z toho odkazu jsem taky koukal ale ta je bez SPZ.

Naposledy editováno 05.11.2008 21:05:14

1 reakcí na tento příspěvek Gas Gas EC300

5.11.2008 v 22:04 | Nahoru | #3
Ostrý endura jako je GAS-GAS znám jenom z doslechu, proč tam píšou, že je novej píst, když je současně málo jetá ?
Cena mi přijde podezřelá, nevím jak endura stárnou, resp. v jaký relaci je věk a počet motohodin. Ve slušným stavu se ale málokdy něco slušnýho vyskytuje výrazně pod 100tis.

Nekamenujte mě, jestli se ptám blbě...

2 reakcí na tento příspěvek Gas Gas EC300

5.11.2008 v 22:26 | Nahoru | #4
To Martin GS500>No cena novýho Gase je kolem 140 tis. takže ta cena myslim O.k.Jo ten píst to mi je celkem fuk.Zatim jsem ho měnil preventivně u každýho 2T co jsem přivezl.

A ještě otázka.Měl Gas v tohohle roku frézovaný brejle?Na tý fotce to vypadá že má ty brejle frézovaný.

Naposledy editováno 05.11.2008 22:27:49

(reakce na) Gas Gas EC300

5.11.2008 v 22:29 | Nahoru | #5
VeviXT> Díky

(reakce na) Gas Gas EC300

6.11.2008 v 01:42 | Nahoru | #6
VeviXT> taky chci prejit z XT na Gase. ale asi koupim novou. prej ty stary sou ostrejsi a precejenom se nechci hned zabit. ale jestli si predtim mel kawu tak si klidne kup starsiho aspon se nebudes nudit

Gas Gas EC300

6.11.2008 v 02:41 | Nahoru | #7
No právě že chci něco aby to mělo nejakej charakter.Přemejšlel jsem ještě o TM ale Gas je pro mě No.1

1 reakcí na tento příspěvek Gas Gas EC300

6.11.2008 v 06:54 | Nahoru | #8
Jedině TM !!!
Kámoš má Gase 2000..nemá ještě USD vidle,jinak vypadá stejně jak ten tvůj vyhlídlej.Má teda jiný polepy. Motorka je to skvělá-obrovskej spodek,hodnej střed a ve vrchu to letí.Nemyslím si ale že by byl ostřejší než novej model.Záleží asi spíš na tom jestli se jedná o upravenou racingovou verzi nebo o běžnou verzi. Jinak ta jeho 2000 je proti mojí TM 2007 dost hodná motorka. PS:většinou je to tak lepší,ale nikomu to neříkej .
Přesto bych svou TM nevyměnil za Gase...každýmu vyhovuje,nebo se líbí,něco jinýho.Pro mě je No.1 TM.
Cena té tvojí naprosto odpovídá roku a stavu.Já bych do toho šel,kdybych chtěl Gase.
[img]

Naposledy editováno 06.11.2008 06:58:31

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gas Gas EC300

6.11.2008 v 11:24 | Nahoru | #9
Kopec> aha no to si mi zamotal hlavu jeste, ja uz byl rozhodlej kupovat novyho. to co sem psal sem se dozvedel tady na foru

Gas Gas EC300

6.11.2008 v 12:48 | Nahoru | #10
TM je nářadí pro šílence , di do Gase nebo KTM .

(reakce na) Gas Gas EC300

6.11.2008 v 16:51 | Nahoru | #11

WHTRDR>Kopec> aha no to si mi zamotal hlavu jeste, ja uz byl rozhodlej kupovat novyho. to co sem psal sem se dozvedel tady na foru



On i novej Gas půjde určitě nastavit. Jen nevím jak u Gase funguje seřizování přívěry. TM má tři nastavovací body,takže ji vyladíš jakkoliv.

Tak a teď se rozhodni sám co si koupíš.

Gas Gas EC300

6.11.2008 v 16:54 | Nahoru | #12
Gas Gas má taky 3 nastavovací body přívěry

Gas Gas EC300

6.11.2008 v 16:56 | Nahoru | #13
Gas vs TM

Pročti si tohle téma

1 reakcí na tento příspěvek Gas Gas EC300

6.11.2008 v 17:01 | Nahoru | #14
teda hoši měl jsem TM i GG ale není mi moc jasný o jakejch nastavovacích bodech tu mluvíte....u TM jsou dva dorazový šroubky na víčku přívěry, kterejma naladíte akorát její krajní polohy, ale rozhodně né průběh, a u GG není vůbec nic....ale tam to není potřeba protože průběh má pohodovej, TM celkem nic moc. jediná skutečně laditelná je v tomhle směru KTM výměnou pružiny, což je asi jediný smysluplný ladění. Teda ke Gájoj lze za nehoráznej peníz štelování přikoupit.

1 reakcí na tento příspěvek Gas Gas EC300

6.11.2008 v 17:06 | Nahoru | #15
Tak jsem dneska volal na ten inzerát a ......chlap to nebral.Tak doufám že jí ještě má.Jo a KTM nechci.Oranžová mi nesmí do baráku Omlouvam se KaTkaM.

/edit/Tak Gasíka ještě má.V pondělí se na něj jedu podívat a možná si udělam předčasný vánoce.

Naposledy editováno 06.11.2008 17:25:46

(reakce na) Gas Gas EC300

6.11.2008 v 17:54 | Nahoru | #16
VeviXT> jj to chce , tak at dobře pořídíš , je krize do něčeho se prachy nacpat musej

Gas Gas EC300

6.11.2008 v 17:56 | Nahoru | #17
Jj prachů je vždycky málo ale na motku se vždycky najdou...

/edit/A doufam že se ozve Carlos protože už budou v Plzni 4 Gasy

Naposledy editováno 06.11.2008 17:57:31

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gas Gas EC300

6.11.2008 v 18:00 | Nahoru | #18

PetrTM> jediná skutečně laditelná je v tomhle směru KTM výměnou pružiny, což je asi jediný smysluplný ladění.



Pravda, jen domplnim ze markantni zmeny prubehu se dosahne stelovanim tahla ovladajiciho priveru, je tam zavitova tycka do ktery se sroubuje kulovej kloubek, nastavi se tim pocatecni bod nastaveni privery- tatkovo exc300 jsem takhle zavrel- oproti serii se muze uskrtit vyfukovy kanal cca o 1/3, spodek je pak gumovej jak u trialky..a pruzinou se ovlada rychlost otvirani s otackama.. KTM se da naladit opravdu libovolne..
Gase sem este nerozebiral, nebyla potreba, motor je pro hobika perfektni

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gas Gas EC300

6.11.2008 v 19:07 | Nahoru | #19
Troj11> jj, ta tyčka se dá štelovat u GG i TM taky, alevlastně pořád tím nastavuješ jen ty krajní polohy. průběh podle mě změní jen prožina. Štelování který se dá dokoupit na GG je nádherná věc, ale dát asi devět litrů za dekl s kolečkem....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gas Gas EC300

6.11.2008 v 19:27 | Nahoru | #20

PetrTM>Troj11> jj, ta tyčka se dá štelovat u GG i TM taky, alevlastně pořád tím nastavuješ jen ty krajní polohy. průběh podle mě změní jen prožina. Štelování který se dá dokoupit na GG je nádherná věc, ale dát asi devět litrů za dekl s kolečkem....



Je vidět,že nevíš o čem mluvíš. Přívěra u TM je maximálně seřiditelná jen za pomoci šroubů. To nemá žádná jiná moto!!! Protiřečíš si i v příspěvcích,já jsem napsal "tři seřizovací body"...ty to popřeš,že jsou jen dva...a za chvíli jsou už podle tebe zase tři...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gas Gas EC300

6.11.2008 v 20:08 | Nahoru | #21
Kopec> Příteli já jezdil TM 300 pět let (krosku i enduro)...troufám si říct že s ní mám výrazně větší zkušenosti než ty, kterej jí máš rok (akorát je fakt že jsem jí nestihnul za měsíc zadřít). Ale moc bych chtěl od tebe popsat co že těmi třemi body vlastně nastavíš jinýho než krajní polohy přívěry? Spodní poloha v podstatě vůbec nemá efekt..protože i se zavřenou přívěrou TM moc spodek nemá, takže jestliže jí ještě pootevřeš, jen se to zhorší. A horní poloha? když nebude otevírat naplno, ubereš vršek, nic víc. Tomhle říkáš ladění průběhu? Já tedy ne, ten lze naladit v podstatě pouze předpětím nějaký pružiny, která u TM chybí. A ten "třetí ladící bod".....krom toho že jím nastavíš jen to samý jako šroubkama, jsou závity na tý tyčce spíš proto, že se s nima začne "ladit" ve chvíli kdy se vyšmajdaj takový ty packy co přívěrou pohybujou. ředpokládám že ti toho mnoho napovídal p. Coufal, což je asi největší "ladič" TM co znám...

Ono kdyby to bylo takhle jednoduchý jak píšeš, asi by na TM nenabízeli obdobný kryt se štelováním jako na GG. Tímto TM nehaním, ale už jsem se přesvědčil že z trojice TM - KTM - GG má výrazně nejhorší průběh motoru...bohužel. S tím se potýká mimo jiné i pilot co jede TM 300 v MČR enduro...prostě ten spodek tam není

Naposledy editováno 06.11.2008 20:10:43

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gas Gas EC300

6.11.2008 v 20:38 | Nahoru | #22
PetrTM> Zkušenosti s TM zřejmě máš větší... ale já taky nevařím z holé vody.

O "panu mistru Šumperskému" se raději nebudeme bavit...mám bohaté osobní zkušenosti...bohužel. Ten ti toho napovídá...

O tom ,že Gas má DALEKO větší spodek jsem už psal.V tomhle se TM nemá šanci Gasu vyrovnat.
Přesto jde přívěra na TM výrazně poladit a získáš tím motorku s úplně jiným charakterem.
Laboroval jsem s tím taky,ale vrátil jsem se k téměř původnímu nastavení. Má takhle nejhezčí průběh výkonu...i když je to v některých pasážích spíše na škodu.
Kamarád který má TM 08 a je ještě větší hobbík než já,má teď přívěru doladěnou tak,že je motor charakterem podobnej Gasu.Výraznější spodek,tupější střed a zase výraznější vrch.I když Gas má pořád ten spodek o moc větší-to asi nemá žádný jiný dvoutaktní enduro.
K těm bodům.Šrouby pod víčkem přívěry nastavují spodní a horní polohu tak jak jsi to popsal. Šroub,který je pod gumovou zátkou ti seřizuje odpor přívěry,jak rychle se bude otvírat.
Mýlím se?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gas Gas EC300

6.11.2008 v 20:50 | Nahoru | #23
Kopec> Ježiš...nezlob se ale to už je na mě moc trochu ....šroub pod zátkou, jedno jestli pod tou horní nebo dolní...spíš teda matice když už....slouží pouze k tomu, že ti přitáhne ovládací packu k hřídýlce, která vede dole od odstředivky a nahoře k přívěře. Nic víc....a to, že se ti zdá že se ten šroubek jakoby otáčí pružně...je proto že když s ním hneš, tak se dole začne násilím oteírat pružina...opět nic víc. takže na "třetí ladící bod" prostě prosím zapomeň, i když tě asi zklamu .

Naposledy editováno 06.11.2008 20:52:29

(reakce na) Gas Gas EC300

6.11.2008 v 21:00 | Nahoru | #24
PetrTM> Já to kvůli tobě asi budu muset rozdělat!
A ještě se budeš muset přijet svézt na obou TéeMkách abys zjistil,že je teď každá jiná.

Ten seřizovací šroub(matka)dole přece nemůže plnit stejnou fu nkci jako ty nahoře. K čemu by to bylo? To je totálně nelogický!!!

Gas Gas EC300

6.11.2008 v 21:06 | Nahoru | #25
tak abys nemusel rozdělávat tak chvíli vydrž, já ti tu hodím obr. z manuálu ...pak už ti to snad bude jasný :\

1 reakcí na tento příspěvek Gas Gas EC300

6.11.2008 v 21:13 | Nahoru | #26
[img] tomhle obrázku - dorazový šrouby maj číslo 13, matice která je pod gumovou krytkou nahoře č. 22, a slouží jen k přichycení packy 21 na hřídel 20. O štelování nemůže být řeč.Vlastně se teď pletu, tu krytku nahoře TM 300 nemá, jen TM 125.

[img] 53 slouží jako aretace těch pacek 52, a opět nastaví jen pozici přívěry,nic víc.matice 49 pod gumovou krytkou je opět jen příchytná. Jediný co by bylo schopný naladit průběh je pružina 42

Naposledy editováno 06.11.2008 21:19:18

(reakce na) Gas Gas EC300

6.11.2008 v 21:41 | Nahoru | #27
PetrTM> Abych řekl pravdu tak z tohodle toho moc nepoznám. :\
Zítra nebudu mít čas do toho šťárat a v sobotu jsou závody... ale pak se na to musím podívat ve skutečnosti. S kamarádem-je podstatně technicky zručnější než já.
Nejvíc jsi mě dostal s tou maticí 49. Pokud je jen příchytná,jak píšeš...a já s ní hýbal(na radu pana Šumperského,bohužel)...tak proč přívěra reagovala na změnu?! To nedává smysl PetřeTM. Musím se na to podívat a vyzkoušet to.Hýbal jsem s tím v začátku a pak to zase vrátil zpět,tak jak jsem psal.
Prostě si to musím ošahat,jinak tomu neuvěřím.A je to myslím lepší,protože už mi toho někteří dost nakecali. :\
PS:nevztahuj to na sebe,myslím tím někoho jiného

Gas Gas EC300

6.11.2008 v 22:36 | Nahoru | #28
Bohužel pan Coufal vůbec neví která bije,co se týká nějakýho nastavování, má jen spoustu řečí,ale tím to končí. jako člověk není asi špatnej, jako jezdec a mechanik je to ovšem tragédie. Vždyť to z toho obrázku snad vidíš...matice 49 je pevně utažená na hřídeli 47 a přitahuje k ní táhlo 48. je logický,když odděláš krytku a nasadíš na matici klíč a pohneš s tím, že se pohne i přívěra, protože se tím otočí hřídelka 47 a vysune táhlo 54 nahoru. Ale to je všechno, vyndáš klíč, přívěra se zase zavře. věř mi že s tím nenašteluješ vůbec nic. Gumová krytka je tam jen proto, že jinak k tý matici není přístup, kdybys to ovládání někdy rozdělával.

Naposledy editováno 06.11.2008 22:37:09

Gas Gas EC300

7.11.2008 v 12:31 | Nahoru | #29
VeviXT> Už jsem tu :) Byl jsem v zahraničí..... Proč si nekoupíš mojí 2004ku o deset litrů dráž? Ty tři roky za to snad stojí,ne?

(reakce na) Gas Gas EC300

7.11.2008 v 15:18 | Nahoru | #30

MartinGS500>Ostrý endura jako je GAS-GAS znám jenom z doslechu, proč tam píšou, že je novej píst, když je současně málo jetá ?
Cena mi přijde podezřelá, nevím jak endura stárnou, resp. v jaký relaci je věk a počet motohodin. Ve slušným stavu se ale málokdy něco slušnýho vyskytuje výrazně pod 100tis.

Nekamenujte mě, jestli se ptám blbě...



Vůbec se neptáš blbě,ale jak je vidět na tvém příkladu - lidé se i takovými inzeráty zabývají,takže to asi funguje (tak proto to píšou).
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Vyplatí se v dnešní době kupovat ga... Husqvarna WR 250, Gas Gas EC 300, Husqvarna TE 250, ... Olihňos 7 27.7.2023 v 08:12 wagusss
Vyplatí se Gas gas Gas Gas EC 300 Ferdator 16 24.7.2023 v 15:27 Sally06
Enduro hobby závody Gas Gas EC 300 Vincátko3 8 30.9.2022 v 16:19 Vincátko3
ISDE 2021 [1, 2, 3] Gas Gas EC 300, Honda CRF 450X, Husqvarna WR 300, Be... Kohlstein 71 31.8.2022 v 22:12 Ariete
Gas Gas EC 300 přívěra Gas Gas EC 300 Vlastik177 7 29.4.2021 v 23:46 Weezer


TOPlist