1 reakcí na tento příspěvek ..cim vyssi teplota, tim mensi spotreba
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..cim vyssi teplota, tim mensi spotreba
BrkoZ750>asi teplota vzduchu,vejde se ho tam min tak asi aj min benzinu,co sem si zase vsiml tak v zime jede vse lepsi ale vic zere
ehmm s tim vzduchem to si nejak nevychytal
cim vecsi teplota tim vecsi objem a pac
je objem karburatoru stejni se tam v lete vleze "min"
vzduchu. tedy to by sedelo spise obracene!
jedine co mne napada je ze v lete je palivo teplejsi
a tedy je snazsi ho zapalit, co ma za nasledek mensi
spotrebu pri rovnake jizde...
Naposledy editováno 05.11.2008 15:21:38
1 reakcí na tento příspěvek ..cim vyssi teplota, tim mensi spotreba
4 reakcí na tento příspěvek ..cim vyssi teplota, tim mensi spotreba
Typickej příkal nastartovat auto, dojet do města do práce, vypnout. Na hovno, takto to auto se za prví mrví a za druhý chlastá v kosách.
Další zajímavá věc je, při velké vzdušné vlhkosti motory pracují lépe... Zapříčiněno velkým obsahem vody ve vzduchu, který se poté v motoru přemění na vodík a ten sakramensky dobře hoří.
Naposledy editováno 05.11.2008 16:31:15
Další zajímavá věc je, při velké vzdušné vlhkosti motory pracují lépe... Zapříčiněno velkým obsahem vody ve vzduchu, který se poté v motoru přemění na vodík a ten sakramensky dobře hoří.
Tak a teď tu o červené karkulce....
Rozklad Vody (H2O) na vodík H2 a kyslík O2 se dělá za pomocí elektrolýzy, nedávno přišli se superelektrolýrou kdy vodu rozkmitají vodu na vlastní molekulární rezonanční frekvenci a poté se vodík a kyslík disociují.. frekvence je okolo 42,8kHz.. O motoru a zlepšení výkonu rozkladem vody si nech zdát.. Tvé teorii nenahrávají ani žádné zvlhčovače vzduchu na sání ,které by byly tím pádem velice efektivní a snižovali by spotřebu paliva. Vše je spíše naopak...
Naposledy editováno 05.11.2008 17:06:40
Riddick>Je jasný u všech motorů, který nejsou zahřátý že více žerou... Jsou přece konstruovány na určitou provozní teplotu.
Typickej příkal nastartovat auto, dojet do města do práce, vypnout. Na hovno, takto to auto se za prví mrví a za druhý chlastá v kosách.
Další zajímavá věc je, při velké vzdušné vlhkosti motory pracují lépe... Zapříčiněno velkým obsahem vody ve vzduchu, který se poté v motoru přemění na vodík a ten sakramensky dobře hoří.
ta voda tam funguje ale jinak - jde tam spis o odpareni vody ... tim k ochlazeni smesi benzinu/vzduchu a navic ta vodni para zvetsi svuj objem.. takze nakej dalsi tlak navic.... to ze se voda rozlozi na vodik a kyslik a to pak pri spaleni vyda energii... to je perpetuum mobile... absolutni nesmysl....
navic ma ta vodni para udajne i protidetonacni vlastnosti... treba kolega kterej ma vstrikovani vody v aute ktery je hodne preplnovany tak si s tou vodou muze dovolit vetsi plnici tlak...
1 reakcí na tento příspěvek ..cim vyssi teplota, tim mensi spotreba
No a ted k vyssimu vykonu v chladnem pocasi - ma to 2 priciny. Jednak je chladny vzduch hustsi a tak se ho dostane vetsi mnozstvi do valce (a vstrikne se vic benzinu a ten pri shoreni vse vyprodukuje vyssi vykon). Druhy duvod souvisi s tim, ze vykon je tim vetsi, cim je vetsi rozdil mezi teplotou sacich a vyfukovych plynu (trosku zjednoduseno). Jde o to, ze teplota horeni je konstantni, to znamena teplota vyfukovych plynu je v podstate nemenna. No a cim studenejsi vzduch do valce foukate, tim vic se vam pri ohrati roztahne, tim vetsim tlakem bude pusobit na pist a tim vyssi vykon motor vyprodukuje.
Jsou to relativne male rozdily, ale da se to poznat. Ty dva duvody jsou treba za mezichladici stlaceneho vzduchu v turbomotorech...
Naposledy editováno 06.11.2008 10:20:27