bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Špatné nastavení neutrálu
4.11.2008 v 10:43
Chtěl bych se zeptat nemá li někdo stejný problém jako já a sice ,že mám problém na Viragu 535 r.v.1996 dostat na převodovce neutrál nedělá to vždy ,ale čas od času ho tam prostě nemúžu dostat a někdy to jde až na 8-9 pokus
díky za odpověď.

1 reakcí na tento příspěvek Špatné nastavení neutrálu

4.11.2008 v 11:05 | Nahoru | #1
Já jsem jednou nemohl na Viragu dostat neutrál vůbec a zrovna na přejezdu, kde jel vlak, tak jsem tu dobu držel spojku, to byla docela prdel, mohl jsem hejbat s motorkou jak jsem chtěl, dělat co jsem chtěl, ale prostě tam nešel...ale pak už dobrý

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Špatné nastavení neutrálu

4.11.2008 v 11:16 | Nahoru | #2
HOFA: Většinou to dělá špatně nastavená vůle spojky. Ta pak nedostatečně vypíná a "táhne" - pak je obtížné dostat tam neutrál. Zkus vůli trochu zmenšit povolením seřizovacího šroubu na řídítkách.

1 reakcí na tento příspěvek Špatné nastavení neutrálu

4.11.2008 v 11:43 | Nahoru | #3
snad přitažením ne aby se lanko více naplo

(reakce na) Špatné nastavení neutrálu

4.11.2008 v 12:02 | Nahoru | #4
betowen: Schválně - napne se to víc, když seřizovací šroub povolíš (tj. vyšroubuješ ven), nebo utáhneš (čili zašroubuješ dovnitř)?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Špatné nastavení neutrálu

4.11.2008 v 12:17 | Nahoru | #5

1100Virago>HOFA: Většinou to dělá špatně nastavená vůle spojky. Ta pak nedostatečně vypíná a "táhne" - pak je obtížné dostat tam neutrál. Zkus vůli trochu zmenšit povolením seřizovacího šroubu na řídítkách.



Nesouhlasím, předepsaná vůle na páčce je proto, aby spojka při záběru neprokluzovala, ne aby vypínala. Spojka se nastavuje seřizovacím šroubem, rozhodně ne šroubením pro nastavení vůle!

(reakce na) Špatné nastavení neutrálu

4.11.2008 v 12:37 | Nahoru | #6
JirkaFM: V zásadě máš pravdu, ale...
...seřizovací šroub se málokdy rozejde. Buď se v tom musí někdo blbě hrabat, nebo ho špatně zajistit. Zato lanko se časem trochu vytáhne (zvláště pokud je před smrtí a praskají vlákna) a bowden sesedne. V důsledku toho se zvětší vůle na páčce a i při maximálním zmáčknutí nedojde k dostatečnému oddálení lamel. Stačí pak jen u řídítek vůli zpátky vymezit a funguje to dál normálně - dokud lanko nepraskne.

Špatné nastavení neutrálu

4.11.2008 v 12:43 | Nahoru | #7
když chcu dát neutrál,tak to nejde,ale když ho nejmíň potřebuju,třeba při vjezdu na kruháč,tak se mi tak lupne ani nevim jak :\

Špatné nastavení neutrálu

4.11.2008 v 13:58 | Nahoru | #8
Neutrál asi nenastavíš,zkus se mrknout na lamely spojky a na třecí plechy.Ještě ti poradím,vyřaď si rychlost ještě za jízdy,než zastavíš,to by mělo jít v poho.Ten problém s neutrálem co popisuješ má hodně motorek.

Špatné nastavení neutrálu

4.11.2008 v 19:43 | Nahoru | #9
PepaCSX-R
To je asi fakt a dík za radu,to bude zřejmě řešní.

Špatné nastavení neutrálu

6.10.2009 v 14:33 | Nahoru | #10
Ještě se k tomu v podstatě po odjeté sezoně vrátím,ten neutrál jde blbě trefit
i za jízdy,prostě je to na cviku a citlivém přístupu,ale pořád s tím mám problém
Docela problém když ti motor zdechne na křižovatce a ty tam ten neutrál prostě
nemůžeš trefit,o nervy :)

Špatné nastavení neutrálu

6.10.2009 v 14:36 | Nahoru | #11
Jestli ti nejde i za jízdy, sázel bych na zvlněné plechy, nebo vymačkané drážky v koši...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Virago výkon a trysky Yamaha XV 535 Virago CubaLibre 5 17.4.2024 v 12:28 zetka125
Nehádže iskru Virago 536 Yamaha XV 535 Virago Denyd 1 14.4.2024 v 19:30 Kolja73
hladina karburátorů Yamaha XV 535 Virago Sieg 4 30.3.2024 v 21:00 Sieg
XIV Velká Virago Vyjížďka 2024 se ... [1 ... 346, 347] Yamaha XV 1100 Virago, Yamaha XV 535 Virago, Yamaha ... rancher 10401 24.2.2024 v 11:46 rancher
schopný opravář na Chomutovsku Yamaha XV 535 Virago Pavel3319 5 8.2.2024 v 09:21 TaťusPájus


TOPlist