globalmoto_duben_nolan





Téma: Wsbk Kawasaki
 
3.11.2008 v 18:59
P. Výrobce Body 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
1 Ducati 570 25 20 25 25 25 20 25 25 16 11 16 16 20 13
2 Yamaha 487 16 9 20 9 16 25 11 20 20 25 20 10 25 25
3 Honda 415 10 6 10 20 11 16 20 16 10 16 25 25 11 11
4 Suzuki 408 11 25 11 16 13 10 16 11 25 20 13 20 16 16
5 Kawasaki 94 1 4 - 2 8 7 8 7 - 7 - 7 7 6

Uzavřeno 13.09.2010 v 20:51 uživatelem Max R1
Předchozí
1 2 3 4
Následující

(reakce na) Wsbk Kawasaki

14.11.2008 v 02:06 | Nahoru | #91

DaliboRR>Bubrak ZX10R> Takze jsi na brachovem RR urcite jezdil,ne? Ono vykonove je slabsi nez konkurence,ale to mela Honda vzdycky.(tou 08 to trochu napravila) Taky...cekal jsem na ten povestny 4V kopanec a ne ze by zas vubec neprisel,ale trosku zklamani Ale opravdu jen trosku Spis je to o tom co jsi tady taky uz psal..casem si zvyknes na ten vykon a pak by ses nebranil ani superbikovym 220PS



No brachovo RR nepocitam z hlediska vykonu, protoze ma skrcenou 100 konovou verzi, ale jezdil sem na par jinych otevrenych. RR bylo supr kdyz prislo v 92, bez konkurence, nez ho sesadil SRAD 750 v 96 a pak R1 a ZX9R v 98. V podstate az 954RR v roce 02 je vykonove tam kde byla R1 a ZX9 v 98. A tady je typicka ukazka toho, jak Kawe staci mensi objem na stejnej masakr. A to je ZX9 drzak, povedenej model. Nemluvim ted o podvozku, brzdach, tam Kawa urcite pokulhavala, ale me to tolik nebere, vzdycky sem bazil po zazitku z akcelerace. Proto ale treba na okruhu Kawa vykonem ostatni nedostatky nedohanela. Zas je ZX9 taky mnohem lepsi na cestovani nez ostatni superbiky.

S tim zvyknutim na vykon to tak je.

(reakce na) Wsbk Kawasaki

14.11.2008 v 02:11 | Nahoru | #92

strelec.dejv>BubrakZX10R:Je fakt že moc Yamah jsem naviděl jezdit street.Ale taky je fakt ,že Yama nikdy nebyla pro street určena.Už starší FZR dostat na zadek bylo umění.V 90.letech vedlo gsxr a od 93ho to přebral faroš nevím do kdy ani jak je to dnes.Už mě to nezajímá.Já bych si taky R1 na street nekoupil.Navíc motky na pičoviny nepoužívám.Radši si zařádím v zatáčkách.
Další fakt je,že R1 má papírový rám.Už jsem měl tu čest si ho potěškat a moc zabrat to nedalo.U Gsxr 91 to byl masakr
Ten ráfek u tý tvý Kavy si necal přeměřit?Který šrouby se mění? Já mám podsedlak na pevno.Spolujezdce nevozim takže s tím nemám zkušenost.
Ze špatnou pověstí Kawy máš pravdu.Bohužel jsem ještě dodnes na ní neslyšel nic pozitivního.Díly se prodávaj na všechny stejně.Zatímco na Yamy ,Suzy,Hondy.Jsou díly který jsou neprodejný.Zato když dovezeš Kawu na nd tak z ní prodáš uplně všechno i šrubek na kapotu.Takže dokud to tak bude věřit jí nebudu.
Navíc co ztoho,že má možná o 20koní víc.Tady na cestách to nevyužiješ.Něco jinýho je okruh.Ale takových co jezdí každý týden na okruhu a využijou její potenciál je málo...



Ok, zda se, ze sme nasli spolecnou rec. V podstate souhlas az na ten zaver a s tema nahradnima dilama to neznam, tak neposoudim.

Tech 20 koni je proste znat nekdy na dalnici a jsi za ne v ten moment rad, da ti to ten lepsi pocit vetsiho zatahu. Proto se porad vykon zveda (at vyvojem u vyrobce, nebo i o par koni ruznejma kitama). Nebo se ti lip prizvedne zpatky na zadnim, kdyz ti trochu popadne dolu, apod. Pak je to znat i na sprintech, at MCR nebo jen tak potrit ostatni nekde na letisti.

(reakce na) Wsbk Kawasaki

14.11.2008 v 19:30 | Nahoru | #93

Max R1>Kawasai je šrot a šrotem u mě zůstane dokud něco nepředvede v MotoGP či SBK...Radši bych jezdil na kole než na Kawasaki

Tobě stači koloběžka....

2 reakcí na tento příspěvek Wsbk Kawasaki

14.11.2008 v 19:48 | Nahoru | #94
Bubrak ZX10R:Bavím se stále o litrovejch supersportech.Zátah na dálnici poznáš jak u faroše třeba 98 tak i u R1 01 tak i u zx10r 05.V dnešním šíleným provoze to máš jedno.A řeknu ti ,že šikovnej jezdec na faroši v klidu podělá borce na zx10r kdekoliv.Takže myslím,že to vše je spíš v jezdci.Sám jsem se o tom několikkrát přesvětčil.Ale po mý letošní havarce už nato seru.

(reakce na) Wsbk Kawasaki

14.11.2008 v 20:28 | Nahoru | #95
strelec.dejv> maš pravdu jen z pulky,to že muže dobrej pilot na mrdce pojet raketu plati možna na okruhu,bubrak ale piše na dalnici takže tam ma smulu i the doctor

(reakce na) Wsbk Kawasaki

14.11.2008 v 20:39 | Nahoru | #96

strelec.dejv>Bubrak ZX10R:Bavím se stále o litrovejch supersportech.Zátah na dálnici poznáš jak u faroše třeba 98 tak i u R1 01 tak i u zx10r 05.V dnešním šíleným provoze to máš jedno.A řeknu ti ,že šikovnej jezdec na faroši v klidu podělá borce na zx10r kdekoliv.Takže myslím,že to vše je spíš v jezdci.Sám jsem se o tom několikkrát přesvětčil.Ale po mý letošní havarce už nato seru.



My si ted jen nerozumime. Samozrejme to je v jezdci, ale ja kdyz pojedu na CBR a potom na ZX10, tak si proste vyberu ZX10 protoze je to vetsi masakr. Na ZX10 budu rychlejsi a mit vetsi zazitek a to ze me nekdo podela na CBR je jina vec. Ok?

Wsbk Kawasaki

14.11.2008 v 21:56 | Nahoru | #97
Kawa snad WSBK pojede,ikdyž jim to i s dobrejma pilotama nejde tak by mi tam chyběla...ale určitě tam není všechno v pořádku protože od začátku co zx-10 vleza do WSBK neudělala nějakej oslnivej výsledek až na pár vyjímek.To ovšem nemění nic na tom že v normálním provozu může bejt dobrá.
Vždyť jí jezdí i největšího rovinkovej tahač bubrak

Wsbk Kawasaki

15.11.2008 v 10:45 | Nahoru | #98
Bubrak ZX10R:Mno uvidime.Třeba někdy budu mít tu možnost vyzkoušet si zx10r.Ale myslím,že to bude za hoodně dlouho.Nikdo kolem mě ji nemá a ani nechce...
Předchozí
1 2 3 4
Následující
Téma je zamknuto

TOPlist