globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
 
23.10.2008 v 19:01
Zajímalo by me jaký je rozdil mezi dvou a čtyř hrnkem...jak se na tom jede. Proste klady a zapory a tak...
Předchozí
1... 32 33 34 35
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

11.8.2011 v 16:38 | Nahoru | #1021
Nevím, VTR SP1 a 996 jsou rozdílné totálně a nenapadá mě nic, co by měly technicky řešené stejně. Colina přetahovat nikam nemuseli, na endurace měly samý top jezce, to je fakt, ale kvality dokázal stejně nejvíc Joey Dunlop na TT.

No a závěrem V2 je nejlepší do doby, než sedneš na řaďák. Ne, oboje má svoje kouzlo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

11.8.2011 v 18:31 | Nahoru | #1022

..Roko.. píše: V2 je nejlepší do doby, než sedneš na řaďák.


Tak to u mě je to naopak!

Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

11.8.2011 v 18:37 | Nahoru | #1023
V2 nejede a Ducati se navíc sere......

Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

11.8.2011 v 18:41 | Nahoru | #1024
chtěl bych 6válec Agustu

(reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

13.9.2011 v 16:28 | Nahoru | #1025

DMC.motobiker píše: Tak to u mě je to naopak!



Souhlas. Po tech vsech nudnych R1, 1000RR, 954RR atd... me konecne neco bavi :)

(reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

30.10.2011 v 21:32 | Nahoru | #1026
Sefo> máš recht dvoubuch neboli kladivo mam v garáži a čtyřbuch neboli lindsy looohan v kumbále řikám mu eta 4200 no někdo tomu řiká gsxr 1000 ale to už je zavádějící páč obojí ječí stejně

1 reakcí na tento příspěvek Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

31.10.2011 v 10:11 | Nahoru | #1027
Já bych to tu už snad raději uzavřel - prostě čtyřvál jen nudnej bezpohlavní a bezcharakterní mixér se zvukem vysavače, určenej především pro začátečníky, amatéry či méně nadané a nebo důchodce... Dvouvál je naopak motor co má koule, charakter, charisma z něho přímo stříká! Není to motor pro každýho, jen pro tu elitu, co ví co chce a dokáže ho krotit!

Samozřejmě ale nepočítám Japonský dvouvály , ty jsou viz. čtyřvál!

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

31.10.2011 v 10:14 | Nahoru | #1028

DMC.motobiker píše: Já bych to tu už snad raději uzavřel - prostě čtyřvál jen nudnej bezpohlavní a bezcharakterní mixér se zvukem vysavače, určenej především pro začátečníky, amatéry či méně nadané a nebo důchodce... Dvouvál je naopak motor co má koule, charakter, charisma z něho přímo stříká! Není to motor pro každýho, jen pro tu elitu, co ví co chce a dokáže ho krotit!

Samozřejmě ale nepočítám Japonský dvouvály , ty jsou viz. čtyřvál!



mno tech ducati sem nemel moznost zkusit nejak vic, jen obyc 999 a 996, ale prijde mi teda ze motor TLS je "akcnejsi" .... V2 me bavi, ale kdyz sem mel v garazi gsxr1000 soucasne s TL, vzdycky sem si vzal na projizdku gsxr

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

31.10.2011 v 10:18 | Nahoru | #1029
assassin> Jak jsi psal už víckrát, že by ses na 4 válu po čase hrozně rosekal, tak s tím souhlasím...jel jsem párkrát na R1 a jak se to točí a točí dál a dál, tak to tam prostě držíš...až jedeš jak magor :))

(reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

31.10.2011 v 10:24 | Nahoru | #1030

assassin píše: mno tech ducati sem nemel moznost zkusit nejak vic, jen obyc 999 a 996, ale prijde mi teda ze motor TLS je "akcnejsi" .... V2 me bavi, ale kdyz sem mel v garazi gsxr1000 soucasne s TL, vzdycky sem si vzal na projizdku gsxr


Tak kdybych měl v garáži s 916 ještě F4, tak bych jí taky občas protáhl...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

31.10.2011 v 11:33 | Nahoru | #1031

Sefo píše: assassin> Jak jsi psal už víckrát, že by ses na 4 válu po čase hrozně rosekal, tak s tím souhlasím...jel jsem párkrát na R1 a jak se to točí a točí dál a dál, tak to tam prostě držíš...až jedeš jak magor :))



jj motor co jede od nuly a porad pridava to je zlo, navic kdyz jeste podvozek funguje...

no na zadnym z tech novejch duc motoru sem nejel, ale co sem slysel tak ta 1098/1198 se tomu dost podoba o podvozku a brzdach nemuze byt pochyb, takze ty s tim co ted mas taky nejsi uplne "v bezpeci"

1 reakcí na tento příspěvek Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

31.10.2011 v 12:25 | Nahoru | #1032
šmarjá vy filozofové tady - naprosto nejlepší čtyřvál je 1198 od Ducati!

(reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

31.10.2011 v 13:05 | Nahoru | #1033
assassin> Já už sem starej pes na to abych to nějak hrotil, najezdím toho tak nějak jako ty :) ale na okruhu je to krása teda, tam mám v plánu příští rok bejt daleko aktivnější

Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

31.10.2011 v 21:41 | Nahoru | #1034
Jj, 2V má oproti čtyřválci skrytej potenciál, na čtyřválci ho najde kdejakej jouda, ale na 2V ho musíš tak nějak najít a nedostatky výkonu nahradit odvahou Jinak ty nový 2V už maj výkonu taky na rozdávání

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

1.11.2011 v 16:26 | Nahoru | #1035

assassin píše: mno tech ducati sem nemel moznost zkusit nejak vic, jen obyc 999 a 996, ale prijde mi teda ze motor TLS je "akcnejsi" .... V2 me bavi, ale kdyz sem mel v garazi gsxr1000 soucasne s TL, vzdycky sem si vzal na projizdku gsxr



No počkej,počkej To nějak nekoresponduje s tim co jsi psal dříve čoeče.Dříf si psal,že když si se rozhodoval kterou prodat,GSXR byla jasná volba

(reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

1.11.2011 v 18:29 | Nahoru | #1036

Ďuričko píše: No počkej,počkej To nějak nekoresponduje s tim co jsi psal dříve čoeče.Dříf si psal,že když si se rozhodoval kterou prodat,GSXR byla jasná volba



no to je přece jasný, na gsxr umí bejt rychlej i cvičenej šimpanz, zatímco bejt rychlej na tl chce pořádnýho chlapa. assassin není žádný máčko a nebojí se přijmout výzvu, žejo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

2.11.2011 v 00:09 | Nahoru | #1037

oxygen píše: šmarjá vy filozofové tady - naprosto nejlepší čtyřvál je 1198 od Ducati!



copak, uz se ti Bawor uplne rozpad ? jejda to se i rymuje

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

2.11.2011 v 16:03 | Nahoru | #1038

Bubrak ZX10R píše: copak, uz se ti Bawor uplne rozpad ? jejda to se i rymuje



rozpad? to je mi ale nápad! ... jejda to se taky rýmuje

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

2.11.2011 v 16:13 | Nahoru | #1039

oxygen píše: rozpad? to je mi ale nápad! ... jejda to se taky rýmuje



mam to chapat tak ze je teda vsechno v poradku jo?

(reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

2.11.2011 v 23:19 | Nahoru | #1040

Bubrak ZX10R píše: mam to chapat tak ze je teda vsechno v poradku jo?



jj, ale jen zdánlivě - bylo by líp, dyby byl v bramboře ten V2 z 1198

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

3.11.2011 v 09:22 | Nahoru | #1041

Ďuričko píše: No počkej,počkej To nějak nekoresponduje s tim co jsi psal dříve čoeče.Dříf si psal,že když si se rozhodoval kterou prodat,GSXR byla jasná volba



joo jasna volba to byla, TL bylo bezcenny uz tenkrat.. GSXR jelo fakt moc a bylo to navykovy.. navic bylo pomerne snadny na tom jet rychle..v porovnani s TL... proste bych to driv nebo pozdeji strasnym zpusobem rozsekal...

tak nejak uz mi to TL patri k image:) ikdyz ted s tim prasklym ramem me teda docela nastvalo...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

3.11.2011 v 09:53 | Nahoru | #1042
assassin> Naprasklej rám někde? Jak to?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

3.11.2011 v 09:57 | Nahoru | #1043

Sefo píše: assassin> Naprasklej rám někde? Jak to?



typicka bolest 97 TLS.. ja mel za to ze ty "horsi" ramy uz praskly a tudiz uz se toho nemusim bat.. a tak se tam letos objevila trhlina u hlavy rizeni, mam KO kotouce a dost mi pulsuji brzdy.. to se na tom asi podepsalo.. a taky sem letos trochu vic zkousel wheelies....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

3.11.2011 v 10:23 | Nahoru | #1044

assassin píše: typicka bolest 97 TLS.. ja mel za to ze ty "horsi" ramy uz praskly a tudiz uz se toho nemusim bat.. a tak se tam letos objevila trhlina u hlavy rizeni, mam KO kotouce a dost mi pulsuji brzdy.. to se na tom asi podepsalo.. a taky sem letos trochu vic zkousel wheelies....



Jo jo, to jsou ty wheelíčka :) taky jsem už leccos kvůli tomu odjebal. A co s tim, zavařit?

(reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

3.11.2011 v 10:24 | Nahoru | #1045

assassin píše: typicka bolest 97 TLS.. ja mel za to ze ty "horsi" ramy uz praskly a tudiz uz se toho nemusim bat.. a tak se tam letos objevila trhlina u hlavy rizeni, mam KO kotouce a dost mi pulsuji brzdy.. to se na tom asi podepsalo.. a taky sem letos trochu vic zkousel wheelies....



pojďme dělat křupy křup

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

3.11.2011 v 10:27 | Nahoru | #1046

Sefo píše: Jo jo, to jsou ty wheelíčka :) taky jsem už leccos kvůli tomu odjebal. A co s tim, zavařit?



jooo zavarim to, jenze musim odstrojit ram.. takze to vypada ze uz se nesvezu.. s tim jak porad nemam cas nebo naladu na to pracovat na sve moto - to vypada na fatalni zavadu:)

jako jeste je cesta vymenit ram, ale to uz by chtelo za 98+ model a tech je fakt malo, s 97 bych si moc nepomohl.. to tam za rok muzu mit tu prasklinu zas.. tzn to radsi zavarim tenhle a aspon nebudu resit to papirovani okolo vymeny ramu...

na tlzone jezdi asi 3kousky zavareny, z toho jedno cista okruhovka a drzi to...

(reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

6.11.2011 v 12:08 | Nahoru | #1047
assassin> Bych se na to vy....,prodal bych ho na n.d. a nazdárek,stejně už z toho musíš mít krysu nevídanou (usuzuji pouze na základě původního stavu a filosofii majitele) Ale neni za co se stydět,z tý mojí herky po každý vyjížďce taky něco upadne nebo alespoň praskne,neřešim

Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

19.12.2011 v 21:02 | Nahoru | #1048
Já se v listopadu vrátil do sedla čtyřválce. Byl jsem v minulosti velkým kritikem V2 a kupoval jsem RSV i z důvodu určitého soukromého srovnáváku V2 vs. Ř4. Je tady totiž drtivá většina lidí co plive na dvou resp. čtyřválce aniž by vlastnilo obě koncepce. Úmyslně píšu vlastnilo a né projelo, protože to chce pár tisíc km aby člověk mohl soudit. Nebudu psát jak která koncepce u mně bodovala a v čem, protože to pro ostatním nic nedá, ale víc než koncepci jsem chtěl vyměnit kategorii Ať tak či tak Dovedl jsem si najít zábavu jak na V2 tak na Ř4.
Předchozí
1... 32 33 34 35
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist