1 reakcí na tento příspěvek Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
No a závěrem V2 je nejlepší do doby, než sedneš na řaďák. Ne, oboje má svoje kouzlo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
..Roko.. píše: V2 je nejlepší do doby, než sedneš na řaďák.
Tak to u mě je to naopak!
1 reakcí na tento příspěvek Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
Samozřejmě ale nepočítám Japonský dvouvály , ty jsou viz. čtyřvál!
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
DMC.motobiker píše: Já bych to tu už snad raději uzavřel - prostě čtyřvál jen nudnej bezpohlavní a bezcharakterní mixér se zvukem vysavače, určenej především pro začátečníky, amatéry či méně nadané a nebo důchodce... Dvouvál je naopak motor co má koule, charakter, charisma z něho přímo stříká! Není to motor pro každýho, jen pro tu elitu, co ví co chce a dokáže ho krotit!
Samozřejmě ale nepočítám Japonský dvouvály , ty jsou viz. čtyřvál!
mno tech ducati sem nemel moznost zkusit nejak vic, jen obyc 999 a 996, ale prijde mi teda ze motor TLS je "akcnejsi" .... V2 me bavi, ale kdyz sem mel v garazi gsxr1000 soucasne s TL, vzdycky sem si vzal na projizdku gsxr
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
assassin píše: mno tech ducati sem nemel moznost zkusit nejak vic, jen obyc 999 a 996, ale prijde mi teda ze motor TLS je "akcnejsi" .... V2 me bavi, ale kdyz sem mel v garazi gsxr1000 soucasne s TL, vzdycky sem si vzal na projizdku gsxr
Tak kdybych měl v garáži s 916 ještě F4, tak bych jí taky občas protáhl...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
Sefo píše: assassin> Jak jsi psal už víckrát, že by ses na 4 válu po čase hrozně rosekal, tak s tím souhlasím...jel jsem párkrát na R1 a jak se to točí a točí dál a dál, tak to tam prostě držíš...až jedeš jak magor :))
jj motor co jede od nuly a porad pridava to je zlo, navic kdyz jeste podvozek funguje...
no na zadnym z tech novejch duc motoru sem nejel, ale co sem slysel tak ta 1098/1198 se tomu dost podoba o podvozku a brzdach nemuze byt pochyb, takze ty s tim co ted mas taky nejsi uplne "v bezpeci"
1 reakcí na tento příspěvek Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
assassin píše: mno tech ducati sem nemel moznost zkusit nejak vic, jen obyc 999 a 996, ale prijde mi teda ze motor TLS je "akcnejsi" .... V2 me bavi, ale kdyz sem mel v garazi gsxr1000 soucasne s TL, vzdycky sem si vzal na projizdku gsxr
No počkej,počkej To nějak nekoresponduje s tim co jsi psal dříve čoeče.Dříf si psal,že když si se rozhodoval kterou prodat,GSXR byla jasná volba
Ďuričko píše: No počkej,počkej To nějak nekoresponduje s tim co jsi psal dříve čoeče.Dříf si psal,že když si se rozhodoval kterou prodat,GSXR byla jasná volba
no to je přece jasný, na gsxr umí bejt rychlej i cvičenej šimpanz, zatímco bejt rychlej na tl chce pořádnýho chlapa. assassin není žádný máčko a nebojí se přijmout výzvu, žejo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
oxygen píše: šmarjá vy filozofové tady - naprosto nejlepší čtyřvál je 1198 od Ducati!
copak, uz se ti Bawor uplne rozpad ? jejda to se i rymuje
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
Bubrak ZX10R píše: copak, uz se ti Bawor uplne rozpad ? jejda to se i rymuje
rozpad? to je mi ale nápad! ... jejda to se taky rýmuje
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
oxygen píše: rozpad? to je mi ale nápad! ... jejda to se taky rýmuje
mam to chapat tak ze je teda vsechno v poradku jo?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
Ďuričko píše: No počkej,počkej To nějak nekoresponduje s tim co jsi psal dříve čoeče.Dříf si psal,že když si se rozhodoval kterou prodat,GSXR byla jasná volba
joo jasna volba to byla, TL bylo bezcenny uz tenkrat.. GSXR jelo fakt moc a bylo to navykovy.. navic bylo pomerne snadny na tom jet rychle..v porovnani s TL... proste bych to driv nebo pozdeji strasnym zpusobem rozsekal...
tak nejak uz mi to TL patri k image:) ikdyz ted s tim prasklym ramem me teda docela nastvalo...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
Sefo píše: assassin> Naprasklej rám někde? Jak to?
typicka bolest 97 TLS.. ja mel za to ze ty "horsi" ramy uz praskly a tudiz uz se toho nemusim bat.. a tak se tam letos objevila trhlina u hlavy rizeni, mam KO kotouce a dost mi pulsuji brzdy.. to se na tom asi podepsalo.. a taky sem letos trochu vic zkousel wheelies....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
assassin píše: typicka bolest 97 TLS.. ja mel za to ze ty "horsi" ramy uz praskly a tudiz uz se toho nemusim bat.. a tak se tam letos objevila trhlina u hlavy rizeni, mam KO kotouce a dost mi pulsuji brzdy.. to se na tom asi podepsalo.. a taky sem letos trochu vic zkousel wheelies....
Jo jo, to jsou ty wheelíčka :) taky jsem už leccos kvůli tomu odjebal. A co s tim, zavařit?
assassin píše: typicka bolest 97 TLS.. ja mel za to ze ty "horsi" ramy uz praskly a tudiz uz se toho nemusim bat.. a tak se tam letos objevila trhlina u hlavy rizeni, mam KO kotouce a dost mi pulsuji brzdy.. to se na tom asi podepsalo.. a taky sem letos trochu vic zkousel wheelies....
pojďme dělat křupy křup
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
Sefo píše: Jo jo, to jsou ty wheelíčka :) taky jsem už leccos kvůli tomu odjebal. A co s tim, zavařit?
jooo zavarim to, jenze musim odstrojit ram.. takze to vypada ze uz se nesvezu.. s tim jak porad nemam cas nebo naladu na to pracovat na sve moto - to vypada na fatalni zavadu:)
jako jeste je cesta vymenit ram, ale to uz by chtelo za 98+ model a tech je fakt malo, s 97 bych si moc nepomohl.. to tam za rok muzu mit tu prasklinu zas.. tzn to radsi zavarim tenhle a aspon nebudu resit to papirovani okolo vymeny ramu...
na tlzone jezdi asi 3kousky zavareny, z toho jedno cista okruhovka a drzi to...