Jinak nejsem tady pořád, tak moje reakce může někdy být trochu zpožděná
Jako demo použiju moji aktuální letošní "stavbu", best bike R1 2007
[URL=
===============================================================================================
Pro zpřehlednění vlákna zkusím zachytit důležitý stránky a shrnout to do jakéhosi obsahu..
OBSAH:
1. stránka (témata)
Představení mých biků, kryt řetěz.kolečka, "potítko" na nádržce brzd.kapaliny, brždění z.brzdou, ...
2.-3. stránka (témata)
GSXR1000 K1-K3, R1, barevný design a polepy, přepákování prodej a vychytávky, zkrácení plynu, úpravy DUC1098, hustokrutý photos ze závodů, řidítka, převody, laditelné moduly (vstřik.), ...
4.-5. stránka (témata)
Moje crashe, origo.zbořku nebo vylítanou okruhovku, odpověď Honzissovi na 7 otázek, ...
6. stránka (témata)
Cena okruhovky, GSXR750, fce Quickshifteru, mýty o ZX10 , pneumatiky, licence, náklady na sezónu, ...
7.-8. stránka (témata)
Náklady na sezónu, holka na ZX10, údržba podvozku, CBR600, názory na 2V, ...
9. stránka (témata)
Střelci Volná nad 600, povolené úpravy MČR, R1 - PVM + ARROW + Ohlins, Sportovní průkaz, ...
10. stránka (témata)
Pneu, powercommander, spojka R1, řetěz 520, ...
11. stránka (témata)
Řetěz 520 a dynamické účinky soustavy, hubnutí pilota/zvyšování výkonu motoru, reklama na motorkách, chlastačky, ...
12. stránka (témata)
Powercommander III USB do 6tis.Kč (petr.r1), Dynojet kit pro karbce, kde koupit řetězovku, zase chlast-photos :) ...
13.-14. stránka (témata)
Kocovina, GSXR750 K1, Pwrcommander a Ignition modul, ladění Suzuki elektroniky, titanový výfuk/nerez, tuning tělesné hmotnosti, nastavení vidlí, ...
15.-16. stránka (témata)
Větší chladič, výběr Perňa-lyží, závodní díly na moto, brzd.destičky, kam s motorkou na ladění, fota "slavných", ...
17.-19. stránka (témata)
Brzdové hadice, destičky, úpravy kapot - "čočky", cena startovného MČR, nabídka Perňa's R1 05 od p.Kozelky + diskuze (prodáno!!!), ...
20. stránka (témata)
Repase podvozku, ski-photos, levné ježdění na okruhu, výběr sportovních pneu, ...
21.-22. stránka (témata)
Brzdová kapalina, opět pneu (tlak, 2směs/klasika), jízda na okruhu a sledování budíků, Hungáč foto, ...
23.-25. stránka (témata)
Dawe02 jobs, licence info, motoškoly, rozety a kolečka, MiP motivation, sportovní průkaz, převody, ...
26. stránka (témata)
Slovakiaring, leštiči a jejich "absťák", Perňa v dívčí škole autoritou , ...
27.-28. stránka (témata)
Rijeka, 190/50 vs 190/55, umístění IR přijímače pro laptimer, 16,5" ráfky a pravidla MČR, prodej Perňovy R1 07, luxusní R1 2009, ...
29.-30. stránka (témata)
Slovenská licence, prodej mojí "legendární" kombinézy, NEW Look oblečku Road Racing Liberec 2009, ...
31. stránka (témata)
Troška ze zimních radovánek a přípravy, Grafy výkonu mé "bejvalky" - nynější majitel Pepazdepa-84, ...
32. stránka (témata)
Brždění a rychlost na cílovce v Mostě, můj crash v "bulváru" r.2000, ...
===============================================================================================
My new bike - pro sezónu 2009. Je to model 2008, takže nebude žádnej rozdíl..
[URL= možná s těmito věcičkami ...néé, pojedu "sérii"
[URL=
Naposledy editováno 19.11.2009 11:29:42
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Bubrak ZX10R>MIP: V 04 byla Yamaha lepsi, 180 koni, radialni brzdy. ZX jede lip ale ztraci na brzdach,coz je na okruhu asi mnohem podstatnejsi, navic ma R1 lepsi podvozek. Suza byla lepsi az 05. Tot muj tip.
No v tý době jsem to nějak nesledoval...jen vím co kluci říkali...tak GSX-R 1000 00-02 to bylo ve své době peklo kvůli motoru....Kelímek o ní mluví jako o "tý motorce, co jede strašně rychle....rovně...a nebrzdí"
Každopádně K6 je dodnes považovaná za to nejlepší co u Suzuki udělali....jsem zvědav na K9...i když trochu mě mrzí ty laufy na obou stranách
Každopádně na okruhu je podle mě,spíš důležitá celková čitelnost a dobré chování....podvozek, brzdy... ty na čistém kole zužitkuješ daleko víc, než sílu motoru....každopádně ale v závodě už je ti prd platný, když tě pomalejší v technické pasáži brzdí a na rovince tě ůudělá" na motor :\
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
K5 jsem zkoušel a přijde mi hrubá, neohrabaná a celkově není tak "závodní"..Navíc přechod v zatáčce do plynu takovej divnej a nemá takový točky jako Yamaha, která se nechá podržet, aniž bys na chvíli přeřazoval vejš.. Ikdyž na silnici je K5 bomba. A někomu vyhovuje i na okruhu víc než stupidní R1... ta má skvělej podvozek, ovladatelnost 6ky, brzdy perfekt a rozměrově není úplně malinkatá (natahuje jezdce do o dost lepší pozice, než pohodlná a krátká Suzuki)..
Zvyknul jsem si na ni a zajedu na ní líp než na jiný motorce. A zrovna tak v 6ce bych volil na závody Yamahu, ze stejných důvodů..
Takhle jsem dotáhl R1: 238tis., 900km najeto, podsedlák zlámanej, z.kolo KO, trošku hnuté vidle, kapoty OK kromě podsedlové..
[URL= takhle ji pak prodal (vše nové - kola, podsedlák, kapoty, nádrž ...byla jako nová):
[URL=
Naposledy editováno 22.10.2008 18:16:37
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Já to porovnat nemůžu... Od doby kdy jsem začínal jezdit jsem kloudně na ničem jiném neseděl...Jen na R6 - 00 a na GSX-R 750 K1 :\
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Pokud by někdo měl zájem, mám jedno komplet přepáčko fungl nové na R1 04-06, perfektní zpracování, na ložiskách a prověřené 4 závodními sezónami Nechám za výrobní cenu 4.700,- Kč
[URL=
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Příští rok pojedu s tímto.. PPtuning - to je taková jistotka a je hodně odolný, pevný. SBK je snad taky v pohodě, dělají dost podobný. Ikdyž nejlepší bylo stejně to "moje" (kopie SBK, ale jiný materiál a zesílené), jednoduché, nenastavitelné Ale systém řadičky "od předu" mi přijde lepší a přesnější (táhlo je rovné a krátké).. Používám klasický řazení (jednička dolů), nějak se s obráceným neumím sžít..
Viz.:
[URL=
Naposledy editováno 22.10.2008 18:41:18
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
a ještě dotaz na přepákování ARP,jestli máš zkušenost..dík
MiP_>Perňa #81> hmm v čem je lepší tvrdý podsedlák a pryž místo sedla? Lepší kontakt??? Jinak přepáčko už mám teď na GSX-R....stupačky dál a výš, než série....i když jsou stále sklopný...ty racing jsou jak jsem koukal napevno... Většinou stupny odfrézovaný, aby se při crashi ulomili...
Tohle řeším univerzálními chrániči přepákování a zároveň vík motoru.. Pak případný pád nejde přímo na přepákování
[URL=
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
mno ikdyž na to moje ježdění asi určitě
šlo mi hlavně o kvalitu,jestli s tim nejsou problemy nebo tak něco..dik
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Zase obrázek:
[URL= spociva v tom, ze musis zvetsit prumer vnitrniho bubinku te civecky, na kterou rukojeti plynu navijis lanko.
Takze nejjednodussi je mezi lanko a bubinek neco poddajneho vlozit - ten vyrobený kroužek (tedy spíš jeho výseč)..
[/quote]
Naposledy editováno 22.10.2008 19:47:23
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Ducati1098>zdar...hele zatím tu borci řešíte samý japonce, ale co by jsi poradil jak začít s přestavbou a co pořešit na 1098 pro první ucelenou sezonu na okruhu? tedy jako tu, co plánuju na příští rok... dík...
moje rada:prodej to a kup si zase pořádnou motorku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
jinak vsechno kolem moc hezky popsany a fotky taky super jsem se do toho nejak zacetla,v necem trochu zratila,ale to prijde casem
takze moje 6-ka si zada tvoje hustoupravy aby jsi vedel,ze Kawa to taky zvladne
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Tak něco pro tebe, ať se nenudíš a pro nás všechny lekce ježdění:
Zase TT a John
[URL= z SBK
[URL=
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Dela ho kluk z Velmezu na jednom CNCcku, nahradni dily se sehnat tedy daji
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 17, 18] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 530 | Dnes v 15:07 IvanDvoutakťák |
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1172, 1173] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 35174 | Dnes v 14:33 Chuďas899 |
Ventilové vůle Yamaha R1 2005 Yamaha YZF-R1 | Richard65 | 3 | 13.4.2024 v 20:57 Richard65 |
Příliš vysoký tlak v pneu [1, 2] Yamaha YZF-R1 | tomassek.32 | 45 | 19.3.2024 v 23:35 tomasNJ |
Hlava motoru R1 Yamaha YZF-R1 | Valdy25 | 22 | 1.3.2024 v 14:44 assassin |