bmw_r1300gs_cartec





Téma: Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
V tomhle vlákně budu chtít shrnout poznatky z okruhů a racing přestaveb, poradit (pokud budu vědět), jak na to či ono anebo si naopak nechám odpovědět na to, co by mě zajímalo a nemám s tím zkušenost...
Jinak nejsem tady pořád, tak moje reakce může někdy být trochu zpožděná

Jako demo použiju moji aktuální letošní "stavbu", best bike R1 2007

[URL=
===============================================================================================

Pro zpřehlednění vlákna zkusím zachytit důležitý stránky a shrnout to do jakéhosi obsahu..

OBSAH:

1. stránka (témata)
Představení mých biků, kryt řetěz.kolečka, "potítko" na nádržce brzd.kapaliny, brždění z.brzdou, ...

2.-3. stránka (témata)
GSXR1000 K1-K3, R1, barevný design a polepy, přepákování prodej a vychytávky, zkrácení plynu, úpravy DUC1098, hustokrutý photos ze závodů, řidítka, převody, laditelné moduly (vstřik.), ...

4.-5. stránka (témata)
Moje crashe, origo.zbořku nebo vylítanou okruhovku, odpověď Honzissovi na 7 otázek, ...

6. stránka (témata)
Cena okruhovky, GSXR750, fce Quickshifteru, mýty o ZX10 , pneumatiky, licence, náklady na sezónu, ...

7.-8. stránka (témata)
Náklady na sezónu, holka na ZX10, údržba podvozku, CBR600, názory na 2V, ...

9. stránka (témata)
Střelci Volná nad 600, povolené úpravy MČR, R1 - PVM + ARROW + Ohlins, Sportovní průkaz, ...

10. stránka (témata)
Pneu, powercommander, spojka R1, řetěz 520, ...

11. stránka (témata)
Řetěz 520 a dynamické účinky soustavy, hubnutí pilota/zvyšování výkonu motoru, reklama na motorkách, chlastačky, ...

12. stránka (témata)
Powercommander III USB do 6tis.Kč (petr.r1), Dynojet kit pro karbce, kde koupit řetězovku, zase chlast-photos :) ...

13.-14. stránka (témata)
Kocovina, GSXR750 K1, Pwrcommander a Ignition modul, ladění Suzuki elektroniky, titanový výfuk/nerez, tuning tělesné hmotnosti, nastavení vidlí, ...

15.-16. stránka (témata)
Větší chladič, výběr Perňa-lyží, závodní díly na moto, brzd.destičky, kam s motorkou na ladění, fota "slavných", ...

17.-19. stránka (témata)
Brzdové hadice, destičky, úpravy kapot - "čočky", cena startovného MČR, nabídka Perňa's R1 05 od p.Kozelky + diskuze (prodáno!!!), ...

20. stránka (témata)
Repase podvozku, ski-photos, levné ježdění na okruhu, výběr sportovních pneu, ...

21.-22. stránka (témata)
Brzdová kapalina, opět pneu (tlak, 2směs/klasika), jízda na okruhu a sledování budíků, Hungáč foto, ...

23.-25. stránka (témata)
Dawe02 jobs, licence info, motoškoly, rozety a kolečka, MiP motivation, sportovní průkaz, převody, ...

26. stránka (témata)
Slovakiaring, leštiči a jejich "absťák", Perňa v dívčí škole autoritou , ...

27.-28. stránka (témata)
Rijeka, 190/50 vs 190/55, umístění IR přijímače pro laptimer, 16,5" ráfky a pravidla MČR, prodej Perňovy R1 07, luxusní R1 2009, ...

29.-30. stránka (témata)
Slovenská licence, prodej mojí "legendární" kombinézy, NEW Look oblečku Road Racing Liberec 2009, ...

31. stránka (témata)
Troška ze zimních radovánek a přípravy, Grafy výkonu mé "bejvalky" - nynější majitel Pepazdepa-84, ...

32. stránka (témata)
Brždění a rychlost na cílovce v Mostě, můj crash v "bulváru" r.2000, ...

===============================================================================================


My new bike - pro sezónu 2009. Je to model 2008, takže nebude žádnej rozdíl..

[URL= možná s těmito věcičkami ...néé, pojedu "sérii"

[URL=


Naposledy editováno 19.11.2009 11:29:42

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

22.10.2008 v 17:40 | Nahoru | #31

Bubrak ZX10R>MIP: V 04 byla Yamaha lepsi, 180 koni, radialni brzdy. ZX jede lip ale ztraci na brzdach,coz je na okruhu asi mnohem podstatnejsi, navic ma R1 lepsi podvozek. Suza byla lepsi az 05. Tot muj tip.



No v tý době jsem to nějak nesledoval...jen vím co kluci říkali...tak GSX-R 1000 00-02 to bylo ve své době peklo kvůli motoru....Kelímek o ní mluví jako o "tý motorce, co jede strašně rychle....rovně...a nebrzdí"
Každopádně K6 je dodnes považovaná za to nejlepší co u Suzuki udělali....jsem zvědav na K9...i když trochu mě mrzí ty laufy na obou stranách
Každopádně na okruhu je podle mě,spíš důležitá celková čitelnost a dobré chování....podvozek, brzdy... ty na čistém kole zužitkuješ daleko víc, než sílu motoru....každopádně ale v závodě už je ti prd platný, když tě pomalejší v technické pasáži brzdí a na rovince tě ůudělá" na motor :\

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

22.10.2008 v 17:43 | Nahoru | #32
No vyvoj se drzi porad superbiku Po K1 s dilama od tebe jsem koupil znovu K2,ale nebouranou,s 1800km na tachtaku a Akrapem. Tu jsem bohuzel za par dni rozstipal v Moste v Matadoru na volnych jizdach Tak jsem si rikal,ze to chce zmenu a koupil jsem opet zanovni SP2,tu uz jsem na okruh nevzal,kdyz jsem tam videl na kazdy strane ten chladic a Akrap,tak me polilo z predstavy,ze ji treba taky polozim No a pak do me muj kamarad Vita Bican,kteryho asi znas ze zavodu tak dlouho hucel,ze motorka ma mit ctyri valce,az jsem podlehnul a koupil novou R1 07 A jak uz jsem tady jinde psal,tak vlastne nechtic,kvuli tomu,ze mi topila do prdele ji lehce upravil,zaclo to komplet Arrow,KN,pancerovky a samozrejme Commander. S tim jsem mel trochu problemy,tak sem ji odvezl do Esner centra,nechal to poradne sladit a musim rict,ze kazda koruna co je v ty motorce se vyplatila Jede fakt ukrutne,nic lepsiho jsem nikdy nemel!! Jo a pritelkyni a bawora jsem uz taky vymenil..nedalo se s tim nic delat,prisel jejich cas

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

22.10.2008 v 17:54 | Nahoru | #33
MiP_> Tak u mě to byla náhoda, chtěl jsem K3 hrozně moc, ale naletěl jsem podvodníkovi, k tomu se už nechci nijak vracet.. Přišel Biťák s nabídkou, že sice Suzuki je nejlepší (v tý době jsem si to myslel taky), ale že by měl jednu R1 04 900km najeto po ženský...rozbuch, ale ne nic hroznýho. Vrtalo mi to hlavou a nakonec jsem už ani nic jinýho nechtěl a dobře udělal! Byla jako jediná konkurenceschopná K5ce, kromě motoru... Dalo se s ní ale jet stejně rychle, ten rozdíl ve výkonu nebyl zase až takovej, především v otáčkách úplně stejný..
K5 jsem zkoušel a přijde mi hrubá, neohrabaná a celkově není tak "závodní"..Navíc přechod v zatáčce do plynu takovej divnej a nemá takový točky jako Yamaha, která se nechá podržet, aniž bys na chvíli přeřazoval vejš.. Ikdyž na silnici je K5 bomba. A někomu vyhovuje i na okruhu víc než stupidní R1... ta má skvělej podvozek, ovladatelnost 6ky, brzdy perfekt a rozměrově není úplně malinkatá (natahuje jezdce do o dost lepší pozice, než pohodlná a krátká Suzuki)..

Zvyknul jsem si na ni a zajedu na ní líp než na jiný motorce. A zrovna tak v 6ce bych volil na závody Yamahu, ze stejných důvodů..

Takhle jsem dotáhl R1: 238tis., 900km najeto, podsedlák zlámanej, z.kolo KO, trošku hnuté vidle, kapoty OK kromě podsedlové..

[URL= takhle ji pak prodal (vše nové - kola, podsedlák, kapoty, nádrž ...byla jako nová):

[URL=

Naposledy editováno 22.10.2008 18:16:37

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

22.10.2008 v 17:57 | Nahoru | #34
ludanek> Taky krutý R1 ti chválím, taky se na ní cejtím dobře Jinak ten exhibicionismus mi částečně zůstal, ikdyž čoek časem trochu zmoudří V.Bicana samo znám, v Hořicích to vážně umí!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

22.10.2008 v 18:00 | Nahoru | #35
Perňa #81> No...já původně na příští rok, kalkuloval s nějakou R6... Ale DAWE mě to překazil....když mu DAV dotlačil tu K6. O tom praní s K5 na okruhu jsem slyšel i o tom jiném posazu....Každému určitě sedne něco jiného...jenže otázkou je..jak přijít na to svoje....jinak než na to sednout a zkusit si to povodit alespoň pár set km...
Já to porovnat nemůžu... Od doby kdy jsem začínal jezdit jsem kloudně na ničem jiném neseděl...Jen na R6 - 00 a na GSX-R 750 K1 :\

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

22.10.2008 v 18:24 | Nahoru | #36
MiP_> Helejse, ty rozdíly ale nejsou tak hrozný, dá se zvyknout na cokoliv a posez na obou sériích si stejně přizpůsobíš (určitě je good dát tvrdý podsedlový plast a nalepit pryž místo sedačky a dát přepáčko).

Pokud by někdo měl zájem, mám jedno komplet přepáčko fungl nové na R1 04-06, perfektní zpracování, na ložiskách a prověřené 4 závodními sezónami Nechám za výrobní cenu 4.700,- Kč

[URL=

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

22.10.2008 v 18:27 | Nahoru | #37
Perňa #81> Jj,Bica je dobrej pilot a dobrej kamos. A kdyz uz mas s tou R1 takovy zkusenosti,zda se mi,ze ma razeni dlouhej krok,zmeni to treba prepakovani??

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

22.10.2008 v 18:35 | Nahoru | #38
Perňa #81> hmm v čem je lepší tvrdý podsedlák a pryž místo sedla? Lepší kontakt??? Jinak přepáčko už mám teď na GSX-R....stupačky dál a výš, než série....i když jsou stále sklopný...ty racing jsou jak jsem koukal napevno... Většinou stupny odfrézovaný, aby se při crashi ulomili...

4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

22.10.2008 v 18:39 | Nahoru | #39
ludanek> Určitě! To na ložiskách s jiným poměrem pák může zkrátit krok a trochu zpřesnit řazení!
Příští rok pojedu s tímto.. PPtuning - to je taková jistotka a je hodně odolný, pevný. SBK je snad taky v pohodě, dělají dost podobný. Ikdyž nejlepší bylo stejně to "moje" (kopie SBK, ale jiný materiál a zesílené), jednoduché, nenastavitelné Ale systém řadičky "od předu" mi přijde lepší a přesnější (táhlo je rovné a krátké).. Používám klasický řazení (jednička dolů), nějak se s obráceným neumím sžít..

Viz.:
[URL=

Naposledy editováno 22.10.2008 18:41:18

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

22.10.2008 v 18:45 | Nahoru | #40
Perňa #81> to s tvrdym podsedlákem a pryží mě taky zajmá.jako na laminátech to tak mám ale jaká je výhoda..?

a ještě dotaz na přepákování ARP,jestli máš zkušenost..dík

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

22.10.2008 v 18:45 | Nahoru | #41

MiP_>Perňa #81> hmm v čem je lepší tvrdý podsedlák a pryž místo sedla? Lepší kontakt??? Jinak přepáčko už mám teď na GSX-R....stupačky dál a výš, než série....i když jsou stále sklopný...ty racing jsou jak jsem koukal napevno... Většinou stupny odfrézovaný, aby se při crashi ulomili...



Tohle řeším univerzálními chrániči přepákování a zároveň vík motoru.. Pak případný pád nejde přímo na přepákování

[URL=

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

22.10.2008 v 18:47 | Nahoru | #42
MiP_> Podsedlák tvrdej ti dá lepší kontakt a jak se posadíš do zatáčky, tak ji i projedeš, protože nekloužeš a nebortí se ti křeslo pod prdelí...a že K1 má postel místo sedačky

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

22.10.2008 v 18:49 | Nahoru | #43
jirik750> ARP pár kluků jezdí a jsou spokojeni! Takže asi taky alternativa a dobrá cena

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

22.10.2008 v 18:50 | Nahoru | #44
Perňa #81> no hezký téma a moc hezký fotky . Možná se taky časem na něco zeptám. Každopádně máš na těch motorkách nádherný design . No a jsme u dotazu . Jak ho vymejšlíš? kreslíš na foku, nebo to máš v hlavě, nebo někdo radí? To hrozně zrychluje, to ví každej

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

22.10.2008 v 18:51 | Nahoru | #45

Perňa #81>MiP_> Podsedlák tvrdej ti dá lepší kontakt a jak se posadíš do zatáčky, tak ji i projedeš, protože nekloužeš a nebortí se ti křeslo pod prdelí...a že K1 má postel místo sedačky



hele na K1 opatrně

1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

22.10.2008 v 18:52 | Nahoru | #46
právě že mě láká ta cena,tak jetli se vyplatí přitlačit a nebo to postačí..
mno ikdyž na to moje ježdění asi určitě
šlo mi hlavně o kvalitu,jestli s tim nejsou problemy nebo tak něco..dik

1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

22.10.2008 v 18:56 | Nahoru | #47
Dále další parádní věc, zde na fóru už 1000krát probíraná - kratší plyn, stačí 30% a je to paráda. A nestojí to skoro nic - jen rozborku originál plynu, oměření "šuplérou" a nechat vyrobit silonový kroužek vhodných průměrů s ohledem na to, o kolik chci zkrátit chod (moc bych to nepřeháněl a u Yamahy to je stejně dost omezeno velikostí uložení rolny (kladky) plynu..

Zase obrázek:
[URL= spociva v tom, ze musis zvetsit prumer vnitrniho bubinku te civecky, na kterou rukojeti plynu navijis lanko.
Takze nejjednodussi je mezi lanko a bubinek neco poddajneho vlozit - ten vyrobený kroužek (tedy spíš jeho výseč)..

[/quote]

Naposledy editováno 22.10.2008 19:47:23

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

22.10.2008 v 18:58 | Nahoru | #48
Perňa #81> Tak kopim prepacko a bude to uplne nejvic nejlepsi motorka na zemekouli Diky za radu a potvrzeni. Jinak vzadu rozmer 190/55 nebo??

1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

22.10.2008 v 19:01 | Nahoru | #49
zdar...hele zatím tu borci řešíte samý japonce, ale co by jsi poradil jak začít s přestavbou a co pořešit na 1098 pro první ucelenou sezonu na okruhu? tedy jako tu, co plánuju na příští rok... dík...

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

22.10.2008 v 19:03 | Nahoru | #50
jirik750> čest...čeče jsem tě v tom avataru skor nepoznal...)))))))))

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

22.10.2008 v 19:11 | Nahoru | #51

Ducati1098>zdar...hele zatím tu borci řešíte samý japonce, ale co by jsi poradil jak začít s přestavbou a co pořešit na 1098 pro první ucelenou sezonu na okruhu? tedy jako tu, co plánuju na příští rok... dík...



moje rada:prodej to a kup si zase pořádnou motorku

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

22.10.2008 v 19:12 | Nahoru | #52
Perňa #81> tohle jsem asi nemela cist
jinak vsechno kolem moc hezky popsany a fotky taky super jsem se do toho nejak zacetla,v necem trochu zratila,ale to prijde casem
takze moje 6-ka si zada tvoje hustoupravy aby jsi vedel,ze Kawa to taky zvladne

1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

22.10.2008 v 19:13 | Nahoru | #53
Ducati1098 upravy na okruh najdeš tady http://www.eres-racing.sk/techinfo.html

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

22.10.2008 v 19:14 | Nahoru | #54
jirik750> hahah tos přehnal... počkej příští rok na okruhu...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

22.10.2008 v 19:19 | Nahoru | #55
matrixbiker> jojo...super...dík za odkaz... a náhodou přímo nějaký odkaz na přestavbu vyloženě 1098 neznáte? tím myslím hlavně díly a věci,který jsou pro 1098 použitelný, neb předpokládám, že ne vše je kompatibilní....ale třeba se pletu...

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

22.10.2008 v 19:23 | Nahoru | #56
otevři si katalog perfomance(tam to určo najdeš) a pořádnej kontokorent

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

22.10.2008 v 19:24 | Nahoru | #57
Sharis>

Tak něco pro tebe, ať se nenudíš a pro nás všechny lekce ježdění:

Zase TT a John

[URL= z SBK
[URL=

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

22.10.2008 v 19:24 | Nahoru | #58
jirik750> ARP vypada solidne. Mam ho ted nove, ale dost lidi s nim jezdi a no problem.
Dela ho kluk z Velmezu na jednom CNCcku, nahradni dily se sehnat tedy daji

4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

22.10.2008 v 19:25 | Nahoru | #59
Ducati1098> Na Ducati jsem analfabet Podle mě ta motorka potřebuje jen lamináty!!! Je skvělá...pro mě příliš drahá...ale umím si představit Perňu ve Volný nad 600 na DUC1098

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

22.10.2008 v 19:26 | Nahoru | #60
Dawe02> dík
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 17, 18] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 530 Dnes v 15:07 IvanDvoutakťák
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1172, 1173] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35174 Dnes v 14:33 Chuďas899
Ventilové vůle Yamaha R1 2005 Yamaha YZF-R1 Richard65 3 13.4.2024 v 20:57 Richard65
Příliš vysoký tlak v pneu [1, 2] Yamaha YZF-R1 tomassek.32 45 19.3.2024 v 23:35 tomasNJ
Hlava motoru R1 Yamaha YZF-R1 Valdy25 22 1.3.2024 v 14:44 assassin


TOPlist