globalmoto_duben_nolan





Téma: Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
V tomhle vlákně budu chtít shrnout poznatky z okruhů a racing přestaveb, poradit (pokud budu vědět), jak na to či ono anebo si naopak nechám odpovědět na to, co by mě zajímalo a nemám s tím zkušenost...
Jinak nejsem tady pořád, tak moje reakce může někdy být trochu zpožděná

Jako demo použiju moji aktuální letošní "stavbu", best bike R1 2007

[URL=
===============================================================================================

Pro zpřehlednění vlákna zkusím zachytit důležitý stránky a shrnout to do jakéhosi obsahu..

OBSAH:

1. stránka (témata)
Představení mých biků, kryt řetěz.kolečka, "potítko" na nádržce brzd.kapaliny, brždění z.brzdou, ...

2.-3. stránka (témata)
GSXR1000 K1-K3, R1, barevný design a polepy, přepákování prodej a vychytávky, zkrácení plynu, úpravy DUC1098, hustokrutý photos ze závodů, řidítka, převody, laditelné moduly (vstřik.), ...

4.-5. stránka (témata)
Moje crashe, origo.zbořku nebo vylítanou okruhovku, odpověď Honzissovi na 7 otázek, ...

6. stránka (témata)
Cena okruhovky, GSXR750, fce Quickshifteru, mýty o ZX10 , pneumatiky, licence, náklady na sezónu, ...

7.-8. stránka (témata)
Náklady na sezónu, holka na ZX10, údržba podvozku, CBR600, názory na 2V, ...

9. stránka (témata)
Střelci Volná nad 600, povolené úpravy MČR, R1 - PVM + ARROW + Ohlins, Sportovní průkaz, ...

10. stránka (témata)
Pneu, powercommander, spojka R1, řetěz 520, ...

11. stránka (témata)
Řetěz 520 a dynamické účinky soustavy, hubnutí pilota/zvyšování výkonu motoru, reklama na motorkách, chlastačky, ...

12. stránka (témata)
Powercommander III USB do 6tis.Kč (petr.r1), Dynojet kit pro karbce, kde koupit řetězovku, zase chlast-photos :) ...

13.-14. stránka (témata)
Kocovina, GSXR750 K1, Pwrcommander a Ignition modul, ladění Suzuki elektroniky, titanový výfuk/nerez, tuning tělesné hmotnosti, nastavení vidlí, ...

15.-16. stránka (témata)
Větší chladič, výběr Perňa-lyží, závodní díly na moto, brzd.destičky, kam s motorkou na ladění, fota "slavných", ...

17.-19. stránka (témata)
Brzdové hadice, destičky, úpravy kapot - "čočky", cena startovného MČR, nabídka Perňa's R1 05 od p.Kozelky + diskuze (prodáno!!!), ...

20. stránka (témata)
Repase podvozku, ski-photos, levné ježdění na okruhu, výběr sportovních pneu, ...

21.-22. stránka (témata)
Brzdová kapalina, opět pneu (tlak, 2směs/klasika), jízda na okruhu a sledování budíků, Hungáč foto, ...

23.-25. stránka (témata)
Dawe02 jobs, licence info, motoškoly, rozety a kolečka, MiP motivation, sportovní průkaz, převody, ...

26. stránka (témata)
Slovakiaring, leštiči a jejich "absťák", Perňa v dívčí škole autoritou , ...

27.-28. stránka (témata)
Rijeka, 190/50 vs 190/55, umístění IR přijímače pro laptimer, 16,5" ráfky a pravidla MČR, prodej Perňovy R1 07, luxusní R1 2009, ...

29.-30. stránka (témata)
Slovenská licence, prodej mojí "legendární" kombinézy, NEW Look oblečku Road Racing Liberec 2009, ...

31. stránka (témata)
Troška ze zimních radovánek a přípravy, Grafy výkonu mé "bejvalky" - nynější majitel Pepazdepa-84, ...

32. stránka (témata)
Brždění a rychlost na cílovce v Mostě, můj crash v "bulváru" r.2000, ...

===============================================================================================


My new bike - pro sezónu 2009. Je to model 2008, takže nebude žádnej rozdíl..

[URL= možná s těmito věcičkami ...néé, pojedu "sérii"

[URL=


Naposledy editováno 19.11.2009 11:29:42

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

31.5.2015 v 13:40 | Nahoru | #9781
mike.46> jj diky za kazdy nazor! aspon vim ze s tym fakt treba neco robit. minuly rok ma bavilo jazdit tak, aby som si skrkol kolenom. holt tento rok mi to nestaci, prave naopak....takze diky!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

31.5.2015 v 15:19 | Nahoru | #9782

krAlik33 píše: mike.46> jj diky za kazdy nazor! aspon vim ze s tym fakt treba neco robit. minuly rok ma bavilo jazdit tak, aby som si skrkol kolenom. holt tento rok mi to nestaci, prave naopak....takze diky!



Myslel jsem to tak, že u mě je to podobné

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

31.5.2015 v 15:38 | Nahoru | #9783

mike.46 píše: Myslel jsem to tak, že u mě je to podobné



Jo takto sem myslel ze to vidis rovnak.

Uff aspon nejsem sam

4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

31.5.2015 v 20:21 | Nahoru | #9784
krAlik33> Neber to nijak zle, tímhle jsme si tak nějak prošli všichni. Ale říct ti, co děláš špatně, to by vydalo na knihu o závodění, kterejch pár je. Tohle byla normální silniční jízda, během který jsi se náhodou ocitnul na okruhu. Se závodní jízdou na okruhu to nemělo nic společnýho. Na okruhu se jezdí tak, abys byl co nejrychlejší.

Základ je přilítnout k zatáčce, co nejpozdějc zabrzdit, zatočit a co nejdřív pod plnym plynem ven ze zatáčky. K tomu musíš využívat celou šířku tratě. Začít zatáčet od vnějšího obrubníku, apex tečovat na vnitřním a vyjíždět zas u vnějšího.

K průjezdu zatáčkou: To má tři fáze. Brždění a sklopení motorky do maximálního náklonu. Vlastní oblouk v plnym náklonu (to musí bejt co nejkratší, v týhle fázi jsi nejpomaleší) a konečně narovnávání motorky a přidávání plynu. Ty dvě první se musej podřídit tý poslední, abys byl na výjezdu ze zatáčky co nejrychlejší. Ta rychlost se ti pak úročí celou následující rovinku, kdy jedeš na plnej plyn. Pokud následuje víc zatáček hned za sebou, všechno se podřizuje výjezdu z tý poslední

Posloupnost úkonů je pak následující. Valíš po rovince k zatáčce. Ještě, než načneš brzdit, vysedneš, připravíš nohu pod šaltpáku (pokud máš otočený řazení). Očima sleduješ brzdnej bod. Ve chvíli, kdy ho míjíš a začneš brzdit, očima sleduješ bod, kde začneš zatáčet. Ve chvíli, kdy na tomhle bodě začneš zatáčet a sklápět motorku, očima sleduješ bod apexu (tam, kde budeš tečovat vnitřní obrubník). Ve chvíli, kdy ho míjíš, už pravděpodobně narovnáváš motorku a přidáváš plyn, očima sleduješ bod výjezdu (místo, kam tě ten manévr pod plnym plynem vynese k vnějšímu obrubníku). Kdy už máš skoro narovnanou motorku, nasedáš na sedlo prdelí. To je celý. Ty body si musíš pamatovat pro každou zatáčku podle okolí tratě, nebo flekách na asfaltu atd. Pokud při průjezdu vidíš, že to jde líp a máš rezervy nebo naopak, pro příští průjezd si ty body posuneš, aby to bylo lepší. Zatáčku co zatáčku, kolo co kolo.

Nic z toho jsem na tvym videu neviděl, proto ta kritika. Nic z toho, co píšu neojebávej, to se ti vymstí. Abys byl rychlej, musí to bejt takhle. Čím víc zlozvyků si zažiješ, tím hůř se pak odstraňujou (dobře vim, o čem mluvim). Co se týče stanovení těch bodů, hrozně moc pomůžou onboard videa. Tam je omrkneš, aniž bys to musel dlouhou dobu zkoušet sám metodou pokus-omyl. Jdi na:

http://www.onboard-video.com
(ano, jsou to moje stránky a přihřejvám si tak polívku, ale tady to fakt pomůže a proto jsem je dělal. Jen tam každej čumí a nikdo moc nic nenahrává, šmejdi , ale je tam toho opravdu dost )

Tam si snadno vyfiltruješ okruh, motorku, jezdce, cokoliv a můžeš si to nechat seřadit třeba podle času na kolo. Až se v tomhle všem dáš trochu do kupy a pojmeš aspoň tyhle základy, najmi si nějakýho instruktora, kterej to s tebou vypiluje, jsou to nejlíp investovaný peníze. Asi bych to nedělal hned takhle na začátku, mě by s tebou hrozně moc práce a vyšlo by to draho. Navíc taky trvá, než si to všechno zažiješ. Bude toho teď na tebe moc. Doporučuju si ty věci, o kterejch jsem psal, zažívat postupně, jednu po druhý. Jakmile jednu zvládneš, soustřeď se na další.

Tak a mám u tebe pivo.

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

31.5.2015 v 20:41 | Nahoru | #9785

Biker_xx píše: krAlik33> Neber to nijak zle, tímhle jsme si tak nějak prošli všichni. Ale říct ti, co děláš špatně, to by vydalo na knihu o závodění, kterejch pár je. Tohle byla normální silniční jízda, během který jsi se náhodou ocitnul na okruhu. Se závodní jízdou na okruhu to nemělo nic společnýho. Na okruhu se jezdí tak, abys byl co nejrychlejší.

Základ je přilítnout k zatáčce, co nejpozdějc zabrzdit, zatočit a co nejdřív pod plnym plynem ven ze zatáčky. K tomu musíš využívat celou šířku tratě. Začít zatáčet od vnějšího obrubníku, apex tečovat na vnitřním a vyjíždět zas u vnějšího.

K průjezdu zatáčkou: To má tři fáze. Brždění a sklopení motorky do maximálního náklonu. Vlastní oblouk v plnym náklonu (to musí bejt co nejkratší, v týhle fázi jsi nejpomaleší) a konečně narovnávání motorky a přidávání plynu. Ty dvě první se musej podřídit tý poslední, abys byl na výjezdu ze zatáčky co nejrychlejší. Ta rychlost se ti pak úročí celou následující rovinku, kdy jedeš na plnej plyn. Pokud následuje víc zatáček hned za sebou, všechno se podřizuje výjezdu z tý poslední

Posloupnost úkonů je pak následující. Valíš po rovince k zatáčce. Ještě, než načneš brzdit, vysedneš, připravíš nohu pod šaltpáku (pokud máš otočený řazení). Očima sleduješ brzdnej bod. Ve chvíli, kdy ho míjíš a začneš brzdit, očima sleduješ bod, kde začneš zatáčet. Ve chvíli, kdy na tomhle bodě začneš zatáčet a sklápět motorku, očima sleduješ bod apexu (tam, kde budeš tečovat vnitřní obrubník). Ve chvíli, kdy ho míjíš, už pravděpodobně narovnáváš motorku a přidáváš plyn, očima sleduješ bod výjezdu (místo, kam tě ten manévr pod plnym plynem vynese k vnějšímu obrubníku). Kdy už máš skoro narovnanou motorku, nasedáš na sedlo prdelí. To je celý. Ty body si musíš pamatovat pro každou zatáčku podle okolí tratě, nebo flekách na asfaltu atd. Pokud při průjezdu vidíš, že to jde líp a máš rezervy nebo naopak, pro příští průjezd si ty body posuneš, aby to bylo lepší. Zatáčku co zatáčku, kolo co kolo.

Nic z toho jsem na tvym videu neviděl, proto ta kritika. Nic z toho, co píšu neojebávej, to se ti vymstí. Abys byl rychlej, musí to bejt takhle. Čím víc zlozvyků si zažiješ, tím hůř se pak odstraňujou (dobře vim, o čem mluvim). Co se týče stanovení těch bodů, hrozně moc pomůžou onboard videa. Tam je omrkneš, aniž bys to musel dlouhou dobu zkoušet sám metodou pokus-omyl. Jdi na:

http://www.onboard-video.com
(ano, jsou to moje stránky a přihřejvám si tak polívku, ale tady to fakt pomůže a proto jsem je dělal. Jen tam každej čumí a nikdo moc nic nenahrává, šmejdi , ale je tam toho opravdu dost )

Tam si snadno vyfiltruješ okruh, motorku, jezdce, cokoliv a můžeš si to nechat seřadit třeba podle času na kolo. Až se v tomhle všem dáš trochu do kupy a pojmeš aspoň tyhle základy, najmi si nějakýho instruktora, kterej to s tebou vypiluje, jsou to nejlíp investovaný peníze. Asi bych to nedělal hned takhle na začátku, mě by s tebou hrozně moc práce a vyšlo by to draho. Navíc taky trvá, než si to všechno zažiješ. Bude toho teď na tebe moc. Doporučuju si ty věci, o kterejch jsem psal, zažívat postupně, jednu po druhý. Jakmile jednu zvládneš, soustřeď se na další.

Tak a mám u tebe pivo.



hezky napsano, stav se pro jedno i ke mne

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

1.6.2015 v 04:38 | Nahoru | #9786
Biker_xx> Líp bych to nenapsal

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

1.6.2015 v 06:44 | Nahoru | #9787
Biker_xx> tak za toto ich mas aj 5 paradne napisane diky! Urcite nejake veci o tom som cital ale takto pekne a prakticky polopatisticky ne! A na onboard chodim rad tak za to mas jednicku s hvezdicku! Paradna stranka!
Nektere veci sem vedel ze mam kukat kam idem ako apex a tak. Ale napr. pozerat na bod zatacania odkial to zatocim tak to nie. A chybu som robil ze od brzdneho bodu som cumel rovno k vnutornemu obrubniku a divim sa proc mi neviem ten najzad zo siroka. Takze najst si bod odkial zatocit a cumet nan! Toto bude urcite prve.
Diky!
Este ze sem to video sem dal! Bych sa naroznyslal co robim spatne....

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

1.6.2015 v 06:52 | Nahoru | #9788
Biker_xx ked sa stretneme seci na okruhu tak ty kvuli tym pivam ani nevyjedes
Ono mas pravdu ze knihy su ale nepoveda mi co robin spatne ja (vsecko )
Ne fakt dik!!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

1.6.2015 v 08:22 | Nahoru | #9789

Biker_xx píše: ..... Jen tam každej čumí a nikdo moc nic nenahrává, šmejdi , ale je tam toho opravdu dost )



Tak ja jsem si dovoli nahrát :)...Poprosím taky o kritiku.

www.onboard-video.com/cz/Video/view/babycz-honda-vtr-sp2-brno/1167

Vysvětlení: byly to volné a dojeli jsme tam po ose, takže zrcátka, blinkry, plasty a světla. Bral jsem to hodně pohodově. Pustit až od 5:40 po zahřátí po cca 2 kolech, jak mě předjela nějaká 6tka :).
Nej čas dle racechrono byl kolem 2:34, na laminátech mám brno 2:29 ale s psychickým blokem protože jsem jednou padal v levé v esíčku za stadionem, hned co je tam ten zhup po krátký rovince.
Co vím: tady brzdím hodně brzo a ještě si podřazuji :D...fakt jsem jel spíše na pohodu a převody mám hrozně krátké a zdá se že na Brno nic moc. 15/42. Levé zatáčky projíždím s větším respektem...
Co mě zajíma: jestli se někde aspoň trefím dobře do zatáčky a jestli průjezd a výjezd je katastrofa :D.

Jinak nejsem žádnej závodník a ani ambice moc nejsou, ale když už je tady zdrama ten Biker_xx analyzátor tak se poptam

Naposledy editováno 01.06.2015 08:22:43

1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

1.6.2015 v 08:45 | Nahoru | #9790
Pánové, já ale opravdu nejsem ten pravej, kterej by vám měl radit, já sám jezdim pěkný hovno. Sám bych spoustu rad potřeboval. Jsou tady kluci, který se určitě nad mejma videama a časama chlámou a nechápavě kroutěj hlavou, proč jedu tak pomalu... Každopádně vy oba ty motorky vůbec neždímete, jezdíte na půl plynu. Jak chcete bejt rychlý, když neděláte ani to nejjednodušší, že pořádně nevezmete za heft a když jste na brzdách, tak taky nebrzdíte pořádně. Sice to dobrzdíte zbytečně moc a v nájezdu zatáčky jste zbytečně pomalý, ale dělejte všechny ty věci rychlejc, poctivějc, bez strachu...

Naposledy editováno 01.06.2015 08:50:30

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

1.6.2015 v 08:47 | Nahoru | #9791
babynek> Tvý videa jsem registroval, jen jsem nevěděl, že jsi to ty. Díky..

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

1.6.2015 v 08:51 | Nahoru | #9792
Ja to rikam. Biker xx sa uz nesveze jak sa vsetci stretneme na okruhu tych piv.....

Edit ale vazne. Mozno jezdis pro nekoho pomali ale tvoje znalosti napr. pro mna ktery jazdim vlatne ani nejazdim maju cena zlata....takze tak

Naposledy editováno 01.06.2015 08:52:40

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

1.6.2015 v 09:16 | Nahoru | #9793

Biker_xx píše: Pánové, já ale opravdu nejsem ten pravej, kterej by vám měl radit, já sám jezdim pěkný hovno. Sám bych spoustu rad potřeboval. Jsou tady kluci, který se určitě nad mejma videama a časama chlámou a nechápavě kroutěj hlavou, proč jedu tak pomalu...



+1, taky musim bejt rychlikum pro smich

Hele fakt si vezmete video kluku co jedou rychle .... Halbicha, Filly, Smrze .... a podivejte se kudy jedou. Presne se soustredte s nima na to kde lamou motorku, kde trefujou obrubnik, a kam se dostanou na vyjezdu. A pak se snazte delat na danem dromu totez.

Me osobne strasne pomaha projit si trat pesky vecer pred jezdenim nebo mezi dnama jezdeni. Nejlip samozrejme s nekym kdo jede vyrazne rychlejs, a je ochotnej se podelit o svoje brzdny, zataceci, trefovaci body ale i kdyz si to clovek projde sam a ma cas nad tim premejslet. Ermolenko se nekolikrat s mrdalem Ozzym obetoval

Taky si prectete TwistOfTheWrist od Keith Coda. Specialne bych vyzobal pasaze:

1/ Body na ktere se mate soustredit na trati, viz to co Vam popsal Biker_xx
2/ Pozdni zataceni - jak si zkratite zatacku zatocenim pozdeji
3/ Rychle sklopeni / preklopeni motorky (ze to jak rychle motorku dostanete z kolma do naklonu ma primy vliv na to jak rychle v danem naklonu pojedete)
4/ Jaky vliv ma co nejvcasnejsi pridani plynu na stabilitu / praci odpruzeni a podvozku

Sama znalost techdle technik a co jak funguje samozrejme k rychlejsi jizde nestaci. Je potreba to prevest do praxe, a to spravnym zpusobem. Ale opet jak uz psal Biker, je potreba, klidne za cenu pomalejsiho casu trenovat jednotlive dovednosti (stopu, brzdy, vyjezdy, razeni, podrazovani s meziplynama, praci s telem v zatacce) oddelene, jednotlive, soustredit se jen na to jedno, a kdyz to prejde do krve, spojovat to do jednoho plynuleho prujezdu kdy uz clovek nemusi premyslet nad tim, co delat s telem, s plynem, s brzdama .... a soustredi se jen a jen na trat a pripadne soupere na ni.

Sjedte si taky Motowudu, tam je zase hezky popsany planovani trati, zkracovani rovinek, pozice na motorce, vcasne vysedani. Spousta lidi tvrdi ze motowudu a keith jsou v rozporu. Me spis prijde ze stejne veci popisujou jinymi slovy, je dobre si posledchnout oboji.

Naposledy editováno 01.06.2015 09:19:18

2 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

1.6.2015 v 09:17 | Nahoru | #9794
Biker: Ja bych ti nejake video pridal, ale ja se bojim na motorku povesit neco cenneho (kameru) mam takovy tuseni ze by nedopadla dobre

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

1.6.2015 v 09:22 | Nahoru | #9795
Ozzy_> Tak si tam pověs nějakou bezcennou. Já používám kamerky za dva tácy. To i ulomená páčka a řidítko jsou dražší...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

1.6.2015 v 09:26 | Nahoru | #9796

Ozzy_ píše: Biker: Ja bych ti nejake video pridal, ale ja se bojim na motorku povesit neco cenneho (kameru) mam takovy tuseni ze by nedopadla dobre



proto tam vozis telefon

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

1.6.2015 v 09:41 | Nahoru | #9797

Veverčák píše: proto tam vozis telefon



Telefon musim kameru ne

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

1.6.2015 v 09:42 | Nahoru | #9798

Biker_xx píše: Ozzy_> Tak si tam pověs nějakou bezcennou. Já používám kamerky za dva tácy. To i ulomená páčka a řidítko jsou dražší...



Tak az se nekdy nekde sejdem, tak mi tam povesis svoji bezcenou kameru, a ja neco natocim

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

1.6.2015 v 09:54 | Nahoru | #9799
Ozzy_> Klidně. Většinou s sebou mám tenhle kufr:





takže kamerky nějaký jsou. Jen je vopruz s těma nalepovacíma držákama, ty už po sundání a novym nalepení moc nedržej a každej stojí 150,-. Ne, že by mě to porazilo, ale občas je víkend, kdy jsem v tom za litr jen na držákách...

1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

1.6.2015 v 10:00 | Nahoru | #9800
Tyvole to je jak kdyz zajistujes MGP prenosy a vybavujes Dorna kamerama celej paddock Nemas s sebou taky online strihovy vuz ?

2 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

1.6.2015 v 10:21 | Nahoru | #9801
Jinak teda když už jsem tu nakous http://www.onboard-video.com , udělám tady tomu trochu nepokrytou reklamu. Původní myšlenka vznikla v době, kdy jsem si začal točit vlastní jízdy a kolikrát jsem na startu závodu viděl, že polovina lidí má kamerky. Jenže pak už jsem nikdy ty jejich videa na YT nenašel, protože buď nebyly otagovaný, nebo neměly relevantní název. Tak mě napadlo udělat stránky, kam by jsme si my závodníci svoje videa sharovali. Ty stránky tě přinutěj (nebo spíš umožněj) ke každýmu videu vložit důležitý parametry: Jméno jezdce, sportovní kategorie, místo kde se to jelo, datum, kdo to pořádal, motorka, čas na kolo atd, tak aby ostatní mohli mít možnost podle těhlech údajů videa hledat, filtrovat a řadit.

Takže třeba, jel jsem s Dafiťákama 13.5.2015 v Mostě závod a chci vidět ostatní, jednoduše zadám datum, Dafit (nebo místo - Most) a třeba že chci šestikila a vyjedou mi všechny videa z toho závodu. Samozřejmě za předpokladu, že ty lidi o stránkách vědí a nahrajou je tam.

Jinej příklad. Mám třeba spadeno, že si koupim Bávo (to je opravdu jen příklad) a chci vidět, kdo jak na tom jezdí a jak se to chová. Hotovo, zadám Bávo a fertig. A když ho chci k tomu sledovat jen třeba v Brně, přidám do filtru Brno.

Další příklad, ten jsme tu už probírali, Chci vidět, jak se jezdí správně třeba Pannonia, zadám do filtru a výsledky nechám seřadit podle času na kolo. Hotovo. Atd, možností spousta.

Jak ukázal čas, stránky lidi zajímaj a choděj tam čučet (teď poslední dobou cca 100 unikátních návštěv denně), ale moc tam nenahrávaj svoje, což je škoda hlavně kvůli tomu prvnímu případu. Spousta z nich říká, že nemá cenu to tam nahrávat, že tam je spousta rychlejších. Ale to vůbec není důležitý. Díky filtrování a řazení si tam každej najde přesně to, co potřebuje a ostatní videa ho nijak neobtěžujou. A často pak člověk zjistí, že celej závod za nim někdo jel, kdo to točil a máš pak možnost se na to podívat z jeho motorky, což je super. Nebo i pro ostatní, není od věci se učit od těch, který jsou jen o pár vteřin rychlejší, snadnějc člověk rozkreje rozdíly, co dělá špatně. Když někdo letí o 20s rychlejc, je to fajn, ale těch věcí, který dělá líp je tolik, že se to špatně identifikuje.

Je pravda, že tam je hodně videí i od těch nejrychlejších, hlavně Honza Halbich, Michal Filla nebo Kuba Smrž. Jsou to všichni tři mí kamarádi a ochotně mi spoustu videí natočili, protože se jim ten nápad líbil, za což jim samozřejmě děkuju. Jinak stránky jsou udělaný tak, že to je vlastně jen omáčka kolem YT videí, takže jestli svoje videa máte na svym YT účtu, nemusí se nic nikam nahrávat znova, stačí jen prolinkovat. Když nemáte, můžete je přes stránky nahrát i fyzicky, žádnej problém.

Je mi jasný, že kdybych tomu dělal nějakou masívní reklamu, že by se to uchytilo rychlejc, ale ty stránky žádnej komerční potenciál nemaj, dělám to čistě z fandovství, takže cpát do toho hromady peněz taky nemůžu. Už takhle jich bylo, že radši nemluvit...

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

1.6.2015 v 11:12 | Nahoru | #9802

Ozzy_ píše: Tyvole to je jak kdyz zajistujes MGP prenosy a vybavujes Dorna kamerama celej paddock Nemas s sebou taky online strihovy vuz ?



Mě to prostě baví. Teď jsem si hrál s datama z laptimeru, nějak rozumně je vepsat do videa:
http://www.onboard-video.com/cz/Video/view/radek-prusa-yamaha-yzf-r6-brno-1/1118

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

1.6.2015 v 11:56 | Nahoru | #9803

Biker_xx píše: Je pravda, že tam je hodně videí i od těch nejrychlejších, hlavně Honza Halbich, Michal Filla nebo Kuba Smrž. Jsou to všichni tři mí kamarádi a ochotně mi spoustu videí natočili, protože se jim ten nápad líbil, za což jim samozřejmě děkuju. Jinak stránky jsou udělaný tak, že to je vlastně jen omáčka kolem YT videí, takže jestli svoje videa máte na svym YT účtu, nemusí se nic nikam nahrávat znova, stačí jen prolinkovat. Když nemáte, můžete je přes stránky nahrát i fyzicky, žádnej problém.



ty stránky jsou výborný. Já než abych si hledal nějaký moudra než jedu na trať, radši kouknu na videa právě těch tří jak tam jedou.

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

1.6.2015 v 11:57 | Nahoru | #9804
Biker_xx> no ja tam chodivam obdibovat. Nahravat sem sa neodvazil kvuli vite cemu ale mam par videi na yt tak mozu to skusim utri trosku hanby

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

1.6.2015 v 12:00 | Nahoru | #9805
Ozzy_> motovudu bych rad videl. Je to nekde na stahnuti?

Inac ked pises o medziplyne pri podradovani. Davate ho? A jak podradujete poatupne? Ja to vzdycky sklepu naraz o dva tri kvalty dole

1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

1.6.2015 v 12:11 | Nahoru | #9806
Spousta lidí ho nedává, ale pokud chceš podřazovat opravdu rychle a mít pak dostatek času a pozornosti na dobrždění a nálet do zatáčky, je ohromná výhoda to umět. Celej proces podřazení to ukrutně zrychlí. Třeba Michal Filla to nedělá, ale třeba Smržák a hlavně Halbich to maj fakt v paži.

Halbich:
http://www.onboard-video.com/cz/Video/view/jan-halbich-kawasaki-zx-10r-brno-4/825

Smrž:
http://www.onboard-video.com/cz/Video/view/jakub-smrz-aprilia-rsv4-brno/537

A nebo musíš mít mašinu s elektronikou, která to celý udělá za tebe. Jako tady Smžák v Mostě. Tam podřazuje bez spojky a elektronika řeší spojku i meziplyny:
http://www.onboard-video.com/cz/Video/view/jakub-smrz-ducati-1199-panigale-r-most-2/976

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

1.6.2015 v 12:36 | Nahoru | #9807
Biker_xx> a to podraduju po jednom? Moc to nechapem jak to moze byt rychlejsi. No musim prestudovat ty videa

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

1.6.2015 v 13:30 | Nahoru | #9808

krAlik33 píše: Biker_xx> a to podraduju po jednom? Moc to nechapem jak to moze byt rychlejsi. No musim prestudovat ty videa



Tak treba Most, brzdy na cilovce, z 220 na 80 a zlomit to do retarderu. Normalne zarvu brzdy, a pak podrazuju vzdycky o kvalt (plus meziplyn), a klouznu spojku, a znova a znova behem cele drahy brzdeni, a na konci brzdneho manevru lamu motorku na povolovanejch brzdach do sikany.

Sice si clovek zamaka se spojkou, a antihop by to pobral i tak. Ale masina sama zadnim kolem krasne plynule pribrzduje, a "natahuje a stabilizuje" motorku. Kdyz me po 2 dnech jezdeni zacala brat krec do levy ruky ze spojky, a snazil sem se to nasypat dolu najednou, a spojku poustet az v zaveru brzdnyho manevru tak sem mel motorku takovou "nervozni" a nebylo to vubec prijemny (navaleny jen na prednim kole).

Samo by to slo udelat zadni brzdou, ale to v tom fofru uplne misto spojky a motoru brzdit zadni brzdou nedavam ... bych musel zase znova cvicit a na to nebyl cas, slo se na start zavodu ;-D

Zase v Brne na cilovce skopnu o dva kalty (6=>4) najednou, a hned poustim spojku bez reseni cehokoli (meziplyn davam aby to slo hladce) a pak se shvalne necham brzdim zadnim kolem nekde skoro od omezovace, aby motrorka mohla letet do zatacky co nejrychlejs a pribrzdovala plynule, az do zlomu, kde ji jeste jednou ohnu riditkama a hned davam plnej na vyjezd.

Naposledy editováno 01.06.2015 13:33:54

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

1.6.2015 v 14:05 | Nahoru | #9809
Biker_xx> Ahoj poslal jsem ti PM, budu v Praze tak můžeme zpřevodovat ty nahříváky. Díky moc

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

1.6.2015 v 14:40 | Nahoru | #9810

Biker_xx píše: Mě to prostě baví. Teď jsem si hrál s datama z laptimeru, nějak rozumně je vepsat do videa:
http://www.onboard-video.com/cz/Video/view/radek-prusa-yamaha-yzf-r6-brno-1/1118



Krasny !!!

Jinak teda ti zavidim jak trefujes Gcko, a najezd na cilovku. Tam mi to SILENE nejde. Naopak mas divnej prujezd schwantzem, tam at sem zkusil cokoli, nejlepsi a nejmin hrbolata a nejrychlejsi stopa je tesne podel obrubniku ..... mozna ti to dava odrpuzeni ale ja bych si takhle daleko od obrubniku kdybych jel naplno rozbil hubu podle me.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 17, 18] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 524 Včera v 20:48 Ariete
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1172, 1173] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35167 Včera v 19:34 Tommasson
Ventilové vůle Yamaha R1 2005 Yamaha YZF-R1 Richard65 3 13.4.2024 v 20:57 Richard65
Příliš vysoký tlak v pneu [1, 2] Yamaha YZF-R1 tomassek.32 45 19.3.2024 v 23:35 tomasNJ
Hlava motoru R1 Yamaha YZF-R1 Valdy25 22 1.3.2024 v 14:44 assassin


TOPlist